Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 17:08
JohnnyV76 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:18:
Wel jammer dat we nog geen patch nodes hebben... om definitieve build te maken.
Patch node worden op het moment gemaakt door Chris Wilson en je kan het live volgen terwijl hij ze typt:
https://docs.google.com/d...ew/preview?pli=1&sle=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Oeh die cyclone nerf... Dat gaat mot geven...
En waarom Detonate Death een nerf krijgt? Op ook castspeed? Ik wilde juist een DD build maken... Even afwachten wat het resultaat is...

Jow, Frenzy: This skill now has constant attack speed per frenzy charge of 5%, rather than increasing as the gem levels.
Daar gaat mijn Frenzybuild. Gisteren 10ex uitgegeven aan een +1 gem level chest en 21/20 Frenzy gem. 7% attackspeed per frenzy charge minder. Dat telt hard op als je er 10 hebt. Dat is een nerf van bijna 40%.

Edit: wat een idioot slecht idee om Frenzy zo te nerfen. Er is nu geen enkele goede reden meer om een Frenzy te levelen, tenzij je het gaat om die paar % increased damage. Kun je beter heavy strike levelen.

[ Voor 123% gewijzigd door Kaw op 19-08-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Gister net niet Death and Taxes gehaald. Boss op 15%. Jammer!!. Had wel een boost gegeven voor mijn gems dacht ik. Was wel tof dat ik en shodan nog aandurfden om verder te gaan. Toen de party ripte op de eerste baas.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Wow wat ben ik boos over die Frenzy nerf. Gewoon 30 ex gestopt in een zwaar generfde build. Na wat doorrekenen ben ik zeker 26% van mijn DPS kwijt. Op zijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Kaw schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:43:
Wow wat ben ik boos over die Frenzy nerf. Gewoon 30 ex gestopt in een zwaar generfde build. Na wat doorrekenen ben ik zeker 26% van mijn DPS kwijt. Op zijn best.
Het was wel een beste gok om te investeren in een build zo vlak voor de patch notes. Ik snap dat je baalt, maar voor hetzelfde geld was de frenzy gebuffed en was je build opeens 60 ex waard.

Mijn arcer is denk ik ook helemaal kapot. 20% nerf op arc zelf, righteous fire werkt waarschijnlijk niet meer. Dus 50% dps verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik dacht dat Frenzy veilig was. Het stond niet bekend als OP en weinig mensen speelden het. Op het forum is er ook verbazing alom over deze stap.

Mijn enige geluk is dat mijn build vooral gebaseerd is de quality van Frenzy. Door enhance heb ik momenteel 36% quality en over 400.000.000 XP (kreun) is dit 44% geworden. Dat compenseert voor een deel het verlies van attack speed, maar 70% minder attack speed ga ik wel voelen. Hoe je het ook wend of keert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:55
Shodan_xl schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Mijn arcer is denk ik ook helemaal kapot. 20% nerf op arc zelf, righteous fire werkt waarschijnlijk niet meer. Dus 50% dps verlies...
Nou dat is ook wel weer een beetje overdreven... arc is toch 15% minder geworden? Daarentegen de base crit chance omhoog. Het is nooit leuk om een sterke build die je leuk vindt generfed te zien worden maar 15% minder damage op papier wil toch niet zeggen dat je hele build onspeelbaar geworden is. Arc was gewoon een beetje overpowered en nu is het wat genormaliseerd.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Hoe kunnen jullie zien welke build generfed gaat worden?

Hoe zit het met fire based? Ik weet niet hoe mijn dual flame totem marauder gaat worden. Hoorde dat life based build het gaan afleggen tegen ES. Betekent dat mijn 200 life regen per seconde er aan gaat? Heb ik nog minder defences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
kevinl schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:19:
Hoe kunnen jullie zien welke build generfed gaat worden?

Hoe zit het met fire based? Ik weet niet hoe mijn dual flame totem marauder gaat worden. Hoorde dat life based build het gaan afleggen tegen ES. Betekent dat mijn 200 life regen per seconde er aan gaat? Heb ik nog minder defences.
Firebased is zo goed als ongewijzigd volgens mij.
In dit topic staat een link naar het document.
https://docs.google.com/d...ew/preview?pli=1&sle=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Fire skills waren al een beetje gebuffed en volgens mij vinden ze die wel goed zo. Verwacht daar geen changes. GMP mana multiplier van 200% naar 165% is wel nice... kost het een stuk minder life om te casten met BM. Niet dat het super veel uitmaakte maar met een goede life re-gen is het nog makkelijk om vol te blijven.

Ik blijf wel bij de life build met BM... vind het gewoon heerlijk spelen. Als ES zo goed wordt dan is leuke ES gear niet te betalen straks dus ik ga lekker voor life en hoop wat te verdienen aan de eventuele ES gear dat ik vindt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Hmm net in poebuilder gekeken. De totem nodes zijn veranderd. Er is geen geen range meer. Ik vond range wel handig. Heb je een langere reach. Daarentegen is de casting speed wel verdubbel. En fire damage is verbeterd voor mij als ik het zo zie.
Life regen nodes zitten allemaal in de buurt van de totem. Dus wat ik aan max life misloop heb ik wel meer life regen. Hopelijk is dat genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wow, ik snap echt helemaal niets van al die skill aanpassingen. En ik had nog een zooi andere nerfs / buffs verwacht... De dingen die ze aanpassen, worden ook niet alleen een beetje aangepast, ze worden gewoon zo'n beetje buitenspel gezet...

Misschien omdat je nu elders een hoop kan winnen en het in combinatie OP zou zijn? Frenzy zo hard nerfen snap ik ergens wel, als je nu op off-items een hoop attack-speed kan krijgen via die Masters.

Aan de andere kant gaat dat een hoop misschien al wat OP builds zoals buzzsaw ST's nog weer wat sterker maken en daar zie ik geen aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Chris is nog niet klaar met de notes he... ik weet zeker dat er ook een ST nerf in gaat komen... stond al in de diamond supporter newsletter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Spectral Throw: We have reduced the damage effectiveness of this skill by a flat 8% at all levels.
Das altijd nog beter dan de tot wel 41% minder damage bij Frenzy. 8% is best te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-09 22:08
Kaw je moet ook afwachten wat de tree verder nog brengt zo schrijft ie ook al dat Mortal conviction van 40% naar 60% gaat (die staat in poebuilder overigens nu op 50%) Wie weet zijn er nog meer van zulke last minute aanpassingen. En kan je niet blood rage runnen om de frenzy charges te krijgen en dan met heavy strike meppen ofzo?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou inderdaad niet meteen teveel doemdenken…dadelijk haal je misschien uit de tree + masters nog meer attackspeed dan dat er nu af gaat. Of net als met veel skills ga je er misschien maar 15% op achteruit. Lekker wachten op de definitieve tree + notes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Met die logica ga ik niet mee. Natuurlijk kan ik bloodrage gebruiken voor het genereren van frenzy charges, maar wat moet ik dan met mijn 5ex 21/20 frenzy gem? En mijn 6ex corrupted +1 gemlevel GGGBB chest waar nu die 21/20 frenzy gem + 70% gelevelde enhance (2ex) in zit die alleen voor Frenzy echt handig is?
En ja, natuurlijk kan ik meer passives opzoeken om de attack speed te boosten. Maar dat kost me wel 20 passives en dat gaat nogal ten koste van mijn defense.
Heavy Strike is helaas geen optie met Facebreakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik zou zeggen. Verkoop die chest voor 1 ex aan mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Nope, ik ga gewoon die build doorzetten. Voor hetzelfde geld trekken ze over 2 maanden de conclusie dat Frenzy nu haast niet meer gebruikt wordt en buffen ze het weer. Misschien duurt het bijna 2 jaar zoals bij Spark. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nahjah, dat is dan ook mijn grootste commentaar richting PoE / GGG...

Ze laten keer op keer geen enkel element van de game ongemoeid. Natuurlijk is deze manier van content toevoegen / nerfen / boosten / andere tree neerzetten een manier om de meta fris te houden, maar als je niet iedere set release notes leest en speurt naar de 30 aanpassingen in de tree uit de 300+ nodes, dan ga je opeens keihard op je bek.

Zoals ik al eerder schreef, hier en op de PoE forums, het is gewoon niet OK als een RPG door RNG of een super dynamische meta je voortgang (in currency en build) blijft resetten. Als je 20+ uur per week te besteden hebt is PoE waarschijnlijk prettig kwa variatie en diepgang, maar wat minder dan dat en je blijft gewoon hangen op het "net niet" niveau, tot je weer de bevindingen van mensen met 20+ uur gameplay per week kan nabootsen. En tegen die tijd zijn de items die je nodig hebt weer zo duur dat je weer uren kan gaan farmen.

Niet dat het spel niet steeds een beetje beter wordt, maar zoals nu ook weer, door die giga patch notes zal een eerste char wellicht weer op z'n bek gaan omdat je de kwalijkheid van de zwakke punten simpelweg nog niet kan inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Wel grappig overigens dat ik tot nu toe vrijwel alle OP builds had voorzien.
In closed beta speelde ik een minionbuild omdat ik dacht dat zombies OP waren en dat waren ze. Keihard generfd tot een jaar geleden.
Daarna een Spark build. Self caster overigens. Keihard generfd, tot nu.
ST? Gespeeld.
CoC? Gespeeld.

Die CoC build was overigens al een aderlating wat betreft exalts. Mijn 6L Quill Rain was op zijn top 40ex en uiteindelijk heb ik hem kunnen verkopen voor 18ex.
De afgelopen week die exalts net zo lang zitten flippen dat ik weer rond de 30 zat en daar mooie Frenzy gear voor gekocht. Vervolgens is dat nu 10ex waard ofzo?
Het zal nog wel wat waard zijn, maar het is wel een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik snap nooit zo goed hoe mensen een build meteen helemaal afschrijven als deze wat generfed wordt omdat het iets TE sterk was. Als een build niet OP is dan is het gelijk niks. Tuurlijk is het leuker spelen als een build wat aan de sterke kant is. Als een build OP dreigt te worden is het voor mij juist een reden om t niet te spelen omdat je dan kunt aanvoelen dat het wel weer generfed gaat worden bij de volgende update. Gewoon een build kiezen die je leuk lijkt en wat je prettig vindt spelen en met de juiste setup en hoog level gems is elke build te gebruiken.

Het voordeel van het spelen in leagues is dat je telkens opnieuw begint en elke keer een andere build kan kiezen als je wil of lekker jouw favoriete build kan blijven spelen. In standard gear kopen voor een build wat op dat moment OP is, is erg riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
@Johnny, was Frenzy te sterk?
Alleen een handvol mensen speelden Frenzy en er is niemand op het forum te vinden die Frenzy OP vind/vond.
Voor veel mensen betekent de nerf van Frenzy een DPS decrease van 26% tot wel 41%. Das geen bijschaven, maar afbreken in mijn opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik vond frenzy te moeilijk voor mijn shadow om te handhaven. Dus dat maar in de ijskast gezet en verder gegaan met cyclone build. Alleen word ik gaar van die desync. Soms kan dat rip betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik zou ook niet zeggen dat frenzy te sterk was als iemand het me zou vragen voor deze patchnotes. Maja misschien weet GGG wel iets wat wij (nog) niet weten? Wellicht komen er veranderingen waardoor frenzy wel te sterk zou worden. Ik kan me niet indenken dat ze zomaar een skill nerfen als bijna niemand hem gebruikt... daar moet meer achter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c64flash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-08 22:39
Vergeet ook niet dat monster resistances minder zijn geworden, dus ook al is Arc generfed, je zal er niet zoveel van merken. Op Garena TW heb ik overigens ontzettend veel lol gehad met Ball Lightning. Ben vrij gemakkelijk tot einde act2 Cruel gekomen, misschien vanavond nog even verder. Kijk dus ook eens naar de skills die buffs hebben gekregen voor nieuwe ideeén.
Ik snap overigens wel dat de nerfs vervelend zijn als je van plan bent om op standaard te blijven. Ik vind het juist leuk om om de paar maanden opnieuw te beginnen. Starten jullie gelijk bij de release of eerst slapen en dan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

JohnnyV76 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:51:
Ik snap nooit zo goed hoe mensen een build meteen helemaal afschrijven als deze wat generfed wordt omdat het iets TE sterk was. Als een build niet OP is dan is het gelijk niks. [...]

Het voordeel van het spelen in leagues is dat je telkens opnieuw begint en elke keer een andere build kan kiezen als je wil of lekker jouw favoriete build kan blijven spelen. In standard gear kopen voor een build wat op dat moment OP is, is erg riskant.
Nahjah, vrijwel iedere build waarmee ik end-game uiteindelijk een beetje mee kon komen, is ondertussen niet meer echt speelbaar. Soms was dat natuurlijk te verwachten, maar even vaak had ik het lang niet naar het "OP" niveau kunnen tillen en was het daarna gewoon niet echt meer speelbaar.

Zombie builds tijdens 0.9 waren inderdaad te sterk, ik was typische Necromancer D2 stijl aan het spelen toen de Skelly's en Zombies generfed werden voor een andere build. Was toen level 60 ofzo daarmee, kon de level 50 areas niet meer aan na de nerf. (de cap was toen lager)

Spork build gedaan, hoewel ik nooit de Shav ofzo te pakken heb gekregen. Level 73 mee geworden, maar na de 2 nerfs, kon ik het wel vergeten.

BM leech leapslammer (non-MS) duelist gehad, ondertussen ook compleet niet meer te doen. Dus een stunlock groundslam build van gemaakt.
Lightning arrow -> Split arrow proc -> CoC build keer op keer weer generfed. Is nu een tri-ele shot build, maar op level 80 kan ik nog maar net de low level mapjes aan nu.

Facebreaker build Infernal met block en purity of Elements...

GGG nerft naar wat de "top spelers" (top 20%?) uit weten te halen. Ik heb het idee dat ze de middenmoot in PoE daarmee keer op keer mee op hun donder geven.

Ik ben in ieder geval blij dat ik straks 1500 fusings kan sparen om m'n eerste ooit 6L te maken. Ik heb nog even in m'n overzicht gekeken, sinds 0.8.3 heb ik 2700+ fusings gebruikt, nooit een 6L gemaakt (maar wel 4 Tabula's, en 1 body gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Ik dacht nu echt dat het nu om middernacht uitkwam, daar gaat mijn nachtje door :( Want donderdag moet ik werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

quote: forums
Unlike other Masters, Zana is not encountered until you reach end-game Maps. When you find her in a Map, she's standing next to her own Map Device and gives you a mission to complete a sub-Map with a specific objective (examples of which are shown in the IGN Zana video). Once you've helped her once, she appears in the Eternal Laboratory for you to talk to.

As a vendor, she sells Maps of various types. She's a great vendor to check periodically for deals on Maps. Like other vendors, at high levels she can sell Unique maps.

van:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/997466
Oh hell yeahs. Zal vast niet goedkoop zijn, maar hoog tijd dat er zo'n oplossing in PoE komt. En eindelijk een "dev-redelijk-bevonden" prijs cap op unique maps dus op deze manier.

[ Voor 4% gewijzigd door djunicron op 19-08-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebuzola schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:19:
Ik dacht nu echt dat het nu om middernacht uitkwam, daar gaat mijn nachtje door :( Want donderdag moet ik werken.
Die hele grote klok bij het inloggen was niet duidelijk genoeg? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Frenzy heeft een extra nerf gekregen. De quality heeft een nerf gekregen van 0.35% attack speed naar 0.2% attack speed.
Dat veroorzaakt 32% less damage in mijn situatie. Das gewoon een monsterlijke nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet snap waarom dat nodig is. Als ik jou was zou ik gewoon even een ticket aanmaken bij GGG support en vragen wat de reden is van deze nerf. Er moet iets achter zitten heb ik t idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
Kaw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:44:
Frenzy heeft een extra nerf gekregen. De quality heeft een nerf gekregen van 0.35% attack speed naar 0.2% attack speed.
Dat veroorzaakt 32% less damage in mijn situatie. Das gewoon een monsterlijke nerf.
Waarschijnlijk is de frenzy nerf om te compenseren voor de buff van bows. Helaas wordt melee daarmee wel onevenredig hard geraakt.
Added a new Dexterity skill - Poacher's Mark: A curse that reduces enemy evasion, grants you life and mana when you hit them, increases your flask charge gain and has a chance to grant you a Frenzy Charge when you kill them.
Critical Weakness: Life and mana on kill have been added. There's now a chance to gain a power charge when you kill an enemy. This curse has also been renamed to Assassin's Mark.
Warlord's Mark: This curse now has Increased Chance to be Stunned and Reduced Enemy Stun Recovery. The life and mana leech are now not specific to physical damage. It now has a lower chance to grant Endurance Charges on enemy death.
Zeer interessante veranderingen (en blijkbaar had ik het toch mis met de removal van crit weakness, gelukkig maar). Dit maakt het ook voor spellcasters makkelijker om te leechen zonder afhankelijk te zijn van life leech gem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Added a new Dexterity skill - Poacher's Mark: A curse that reduces enemy evasion, grants you life and mana when you hit them, increases your flask charge gain and has a chance to grant you a Frenzy Charge when you kill them.

Die vind ik wel interesant, het zal misschien niet in party's of tegen atzi werken, maar als ik die curse draai hoef ik als ik solo map dus geen blood rage meer aan te zetten. Ga daar denk ik wel eens mee testen ben erg benieuwd!

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
https://poebuilder.com/ch...fxYp8uzrY7DiiAASzFE1KyCW8

Dominating blow build dan maar? Met die increased skill duration passives zou een dominating blow minion ongeveer 1,5 minuut mee gaan. Das ook wel chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c64flash
En nog een bufje voor elementals: Warlord's Mark geeft nu ook leech aan non-phys damage:

This curse now has Increased Chance to be Stunned and Reduced Enemy Stun Recovery. The life and mana leech are now not specific to physical damage. It now has a lower chance to grant Endurance Charges on enemy death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb ook de knoop doorgehakt en een build gekozen. Lijstje met gems gemaakt die ik nodig heb en evt gear waar ik achteraan moet. Hoop dat het een goede keuze blijkt :)

Gaan er hier nog mensen Beyond spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik ga beide leagues wel proberen vind ze beide erg interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
JohnnyV76 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:48:
Ik heb ook de knoop doorgehakt en een build gekozen. Lijstje met gems gemaakt die ik nodig heb en evt gear waar ik achteraan moet. Hoop dat het een goede keuze blijkt :)

Gaan er hier nog mensen Beyond spelen?
yup, ga vanavond meteen beginnen :). Eerst een cheesy searing bond (en misschien shockwave totem) templar om makkelijk te levellen/gear/wealth te verzamelen, om vervolgens te switchen naar een CI crit ice spear shadow als Berek's Grip beschikbaar komt na 4 weken. Wat wordt jouw build?

De blauwe kraai heeft de rode muis gevangen. Ik herhaal: de blauwe kraai heeft de rode muis gevangen. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Cestoda op 20-08-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Cestoda schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:41:
[...]

yup, ga vanavond meteen beginnen :). Eerst een cheesy searing bond (en misschien shockwave totem) templar om makkelijk te levellen/gear/wealth te verzamelen, om vervolgens te switchen naar een CI crit ice spear shadow als Berek's Grip beschikbaar komt na 4 weken. Wat wordt jouw build?

De blauwe kraai heeft de rode muis gevangen. Ik herhaal: de blauwe kraai heeft de rode muis gevangen. ;)
huh wtf :o

edit: met zon char name mag je echt geen Guild leader zijn! :X

[ Voor 5% gewijzigd door SMD007 op 20-08-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Haha .... viva la revolucion!
Wat wordt jouw build?
Ik ga een variatie doen op de marauder BM FT build. Een crit FT build maar dan vanuit witch... wel met Blood Magic. Hopelijk is de survivability in t begin genoeg maar daar heb ik wel vertrouwen in vanwege de nieuwe life per level hoeveelheid. Heb echt heel veel zin om ermee te beginnen.... maar wordt pas donderdagmiddag op zn vroegst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
The guild leader strikes back!

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ai3beh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe…vette pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Een build, hmm, ik weet het niet :/
M'n melee chars lijken allemaal wat zwakjes te zijn geworden. Meestal als ik eindelijk iets door heb is het generfed :P
Dan misschien toch maar eens iets anders proberen deze ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ihhhVKO65NKobqt0ybGmRXTl/full.jpg

download complete :)

En nu 2 uur wachten :/

[ Voor 11% gewijzigd door Occy74 op 20-08-2014 22:08 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
hmm ik zit op steam, nog niks te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Hij is al binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
kan alleen nog niet inloggen

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
schiet op! ik wil spelen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Holy, 1.4g....eens kijken wat ik van m'n schijf kan gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
JEEEEEEEEEEEEEEE site weer up dus tree beschikbaar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c64flash
PC patch 1.2.0 download . Check.
Laptop patch 1.2.0 download. Check
431 in queue en 1 uur en 18 minuten te gaan. Check.

Wat is dit, ben gewoon zenuwachtig voor een game patch !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Je mag pas spelen als alle guild members de update binnen hebben.

Nou, ik ben er uit, physical bow ranger....ok, misschien toch nog even verder kijken :)

edit : 1273ste....

[ Voor 6% gewijzigd door mercapto op 20-08-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Kost wel de nodige zelfbeheersing ja...ik moet zo echt gaan slapen want morgenochtend gaat de wekker om 06:45. Dan de hele dag werken en als ik thuis ben en kan spelen zullen er wel al een aantal in de lvl 70's zitten. Patch even binnen getrokken en zag dat er 1664 mensen voor me in de rij stonden :)

Succes allemaal voor als je straks al gaat spelen.... denk aan je werkende medemens aub :P

• mercapto
Nou....6 errors....crash.

--softwareaudio is verdwenen van m'n snelkoppeling. Nu weer toegevoegd en hij....werkt weer :)

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 16:26

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, flink wat puzzelen en verfijnen en 3 ex aan regrets maar mijn Cycloner is er goed uitgekomen. Life is weer hetzelfde (5.4k en een beetje), armour is iets vooruit gegaan (2% extra physical damage reduction) en ruim 2k dps erbij. Eindelijk door de 60k heen en meteen ruim ook.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JXmSn7xnJeGnmjfZxLDQIgHn/full.png

Dit ten opzichte van voor de patch:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xrGVy4p0oaWpwZ7VBAgGFBfL/full.png

Zit nu wel iets meer te klooien met Bloodrage vanwege de mindere liferegen (180 ipv. 310) maar dat is door de leech nog steeds makkelijk te sustainen.

Morgen eens een Atziri proberen met onze alom geprezen guild leader om te kijken of we nog steeds zo efficient zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 21-08-2014 01:44 ]

• kevinl
Occy74 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:07:
[afbeelding]

download complete :)

En nu 2 uur wachten :/
Snelle verbinding heb jij ;)

• JohnnyV76
2k DPS erbij Koen en bijna 30% minder mana cost... niet slecht.
Vanochtend voor t werk even snel een char aangemaakt in Beyond maar duurde wel even voor ik er in kwam en werd er ook een paar keer uitgegooid. Servers hebben het moeilijk :)

Heb misschien 5 minuten gespeeld maar al 2 mensen uit de top 50 zien rippen. Ben gestopt toen ik in Lioneye's Watch aankwam... lvl2 woohoo :P

Zag dat mensen al wat rares in de kist gestopt hadden. Ik zal ook de gems/rares die niet geschikt zijn voor mijn build erin gooien. Over 8 uur mag ik naar huis.... zucht

• SMD007
JohnnyV76 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:08:

Zag dat mensen al wat rares in de kist gestopt hadden. Ik zal ook de gems/rares die niet geschikt zijn voor mijn build erin gooien. Over 8 uur mag ik naar huis.... zucht
Hopelijk houd dit aan. Vorige league werd er nauwelijks iets in de Guild Stash gestopt.

Heb er ook zin in om een guild hideout te gaan maken :)

• kevinl
Omdat vorige league te moeilijk was. In de vorige sc league werd er wel veel gedropt.

Verwijderd

God wat had ik het zwaar vanochtend...kon er niet uit komen haha. Moet nog duidelijk een en ander wijzigen aan m'n build. Heb nu iets meer dps, maar flink veel life minder (van 5850 naar 4960) en ES ook minder van 680 naar 560. Eens gaan pluizen vandaag waar dat dat verkeerd gaat.

Twee uur gespeeld en 1x een master tegen gekomen...dat schoot niet op :-/ Is het nog geen 5 uur? :9

• SMD007
kevinl schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:28:
Omdat vorige league te moeilijk was. In de vorige sc league werd er wel veel gedropt.
Viel ook tegen op de sc league hoor. De eerste league (naam kwijt) daar zat pas veel in de stash en ook gewoon goed bruikbaar laatste tijd stoppen mensen er een blauwe lvl 68 boog in. dan denk ik wel ff WTF tis geen afvalbak. en ook nog es op in de default league. Kom op niemand lvled een char in default en zo wel zitten er zat unique items in de stash die 100x beter zijn den een blauwe lvl 68 boog.

!!!Dus hier ook gelijk even een friendly reminder stop nou geen complete crap in de stash!!! Als je zelf zoiets hebt van dit ga ik noooooit gebruiken vendor het dan grote kans dat je mede members dat ook denken namelijk. :)

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:10
Heb er vanochtend ook wat ingegooid, volgens mij een claw. :P

Ook gestart voordat ik naar het werk ging dus, level 9 inmiddels, paar keer ledge gefarmed. Ik hoop vanavond met een paar mensen door act 1, 2 en een deel van 3 te kunnen gaan, in een party, dat is leuker met TS erbij dan solo levelen.

Die portals die uit mobs komen had ik een stuk groter verwacht, ik stackte ze echt al snel op waardoor ik meteen zo'n grootste mob kreeg, inmiddels 2 van die gekilled. Ik heb Haku en nog een master gevonden, eentje waarbij ik een totem moest defenden, even de naam kwijt. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• JohnnyV76
wbt stash... laten we ook proberen het een beetje ordelijk te houden. Op zich is het goed om nu alles erin te gooien wat enigzins bruikbaar is maar doe dan bijv. in stash 1 gems... 2 wapens... 3 armors... beetje groeperen. Zal proberen vanmiddag de boel een beetje te ordenen tenzij iemand anders op de dag al eventjes tijd heeft.. nu er nog weinig in zit is het makkelijk te ordenen.

Niet te veel leuke verhalen graag.... t is al zwaar om te moeten werken! :P

• SMD007
JohnnyV76 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:43:
wbt stash... laten we ook proberen het een beetje ordelijk te houden. Op zich is het goed om nu alles erin te gooien wat enigzins bruikbaar is maar doe dan bijv. in stash 1 gems... 2 wapens... 3 armors... beetje groeperen. Zal proberen vanmiddag de boel een beetje te ordenen tenzij iemand anders op de dag al eventjes tijd heeft.. nu er nog weinig in zit is het makkelijk te ordenen.

Niet te veel leuke verhalen graag.... t is al zwaar om te moeten werken! :P
Ik zal vanavond ff de 2 nieuwe league's bij langs gaan en er namen aan hangen :)

Ik lees net een hele goede tip op reddit!

Als je een master vind meld het in de guild chat! act + difficulty + welke master. Dan kunnen er 5 andere guild members even met je mee lopen op die manier geef je 5 andere guild members ook de master + rep en lvled iedereen de master veel sneller :)

[ Voor 18% gewijzigd door SMD007 op 21-08-2014 08:54 ]

Verwijderd

Ben nog niet heeeeeel erg super onder de indruk van de uniques die tot nu toe gevonden zijn. Die ring is wel leuk...Mokou's Embrace en de 'on rampage' uniques ook wel leuk...maar heb nog niks gezien waarvan ik denk 'die MOET ik hebben!'.

• kevinl
En houdt de stashnamen kort. anders teveel gescroll :P

• Kaw
Ik erger me ook aan de stashtabs dat mensen er rares of zels magics ingooien met vendor stats.
Ik heb er net een tripple resist, increased armour en +95 health chest er in gegooit. Ik krijg het niet verkocht, maar het zou toch zo maar eens een goed item kunnen zijn voor iemand die net begint.

Mijn FB build heeft in de praktijk -40% DPS gekregen. Iets minder health dan ik verwacht had en er is een stealth nerf geweest op armour, evasion en energy shield die ook mij wat raakt.
Maar hij speelt wel fijn... En daar gaat het uiteindelijk om toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Kaw op 21-08-2014 10:00 ]

Verwijderd

Probeer m'n build te importeren in poebuilder, maar om een of andere reden laadt hij m'n shield niet. Kan ook geen unique shield toevoegen, wel andere items geven een lijst. Alleen unique shields bij mij niet. Iemand anders daar ook last van?

• SMD007
Net even geprobeerd. mn schild wordt wel herkend, maar mn crown of eyes en shav niet.

• Occy74
Kan ook niet wachten om vanavond te beginnen, gister na 12-en even snel een char gemaakt en Hillock gekilled, verder nog niet.
Vanavond maar ff partyen? (rampage league btw)

Systeem Specs

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 09:22
Ook nog eens gestart met de 3-month league. Aangenaam verrast van de reworks van sommige gebieden en bosses. Gisteren geëindigd in Act 3 town, vanavond verder levelen , hopelijk zitten mijn maten niet te ver want die werken niet xD.
Die masters zijn wel leuk tussendoor, al 3 verschillende tegengekomen, ook een paar nieuwe exile ontmoet die nieuwe skills hebben.
Door de late ninja nerf van ES nodes in skilltree moest ik mijn build een beetje aanpassen en moet ik naar het scion gebied want daar zijn de nodes niet gewijzigd.

Ik ga proberen voor een CI - balls of lightning build.

• SMD007
ebuzola schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:22:

Door de late ninja nerf van ES nodes in skilltree moest ik mijn build een beetje aanpassen en moet ik naar het scion gebied want daar zijn de nodes niet gewijzigd.
Was dat maar de enige stealth nerf. Ze hebben ook de items generfed.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/999045/page/1

mijn shav is ongeveer 80 flat ES kwijt |:(

Ook uit die thread:

New Notes at the bottom of patch notes 1.2.0, which was conveniently left out explains it all...

It looks like the following note was missed in the preparation of the patch notes:

Quality on armour is now additive with other bonuses. Previously armour quality was multiplicative with final values. This is now consistent with how weapons work.

It's in the notes now right at the end.

[ Voor 30% gewijzigd door SMD007 op 21-08-2014 11:32 ]

• kevinl
Ben poebuilder aan het kijken. Maar +5 life erbij bij een kill. Stelt dat nu werkelijk zoveel voor? Of is het niet interessant voor een totembuild?

• JohnnyV76
Mwja niemand weet precies hoeveel life een totem nou heeft of hoeveel damage ze krijgen maar op zich kan het geen kwaad natuurlijk. Tegen een boss heeft het geen nut maar bij veel trashmobs blijven je totems misschien iets langer leven. Ik zou er iig geen moeite voor doen om die node te krijgen tenzij het een extraatje is bij een belangrijke node.

Verwijderd

Was even tricky om m'n build opnieuw te bouwen zonder m'n Aegis te kunnen selecteren in poebuilder. Wist even niet of en hoeveel ik er op vooruit ging qua block/es/armour/etc....maar toch maar aan het knutselen gegaan. Build flink overhoop gehaald...50 regrets nodig, au. Was blij dat ik nog 100 scourings had liggen...nu 0 :P

Zit qua life/armour/es/mana weer op het oude niveau, iets meer block, meer dps en nog wat zooi. Helaas ben ik nu wel een cluster kwijt waar ik extra chaos resist uithaalde. Met dat cluster zat ik op +12 resist, nu -4...hopelijk merk ik daar niet veel van...

Vanavond maar eens op zoek naar wat masters! :)

• JohnnyV76
nog een paar uurtjes en dan kan ik ook eindelijk wat doen!
Lunch maar even overgeslagen zodat ik wat eerder naar huis kan... ooh wat erg he ;)

• Cestoda
Zo, guildstash een beetje aangevuld en opgeschoond op Beyond. Gaat lekker tot nu toe :)

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Occy74 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:07:
Kan ook niet wachten om vanavond te beginnen, gister na 12-en even snel een char gemaakt en Hillock gekilled, verder nog niet.
Vanavond maar ff partyen? (rampage league btw)
Begin vanavond ook met een nwe char op Rampage, msschn party ik mee..
Wordt een Shadow VS of Witch summoner

Looking for a blessed bag of holding

• kevinl
JohnnyV76 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:46:
nog een paar uurtjes en dan kan ik ook eindelijk wat doen!
Lunch maar even overgeslagen zodat ik wat eerder naar huis kan... ooh wat erg he ;)
Wel goed eten he. Want straks ben je niet geconcentreerd en is het een rip.

• KneoK

KneoK

SMD007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

Was dat maar de enige stealth nerf. Ze hebben ook de items generfed.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/999045/page/1

mijn shav is ongeveer 80 flat ES kwijt |:(

Ook uit die thread:

New Notes at the bottom of patch notes 1.2.0, which was conveniently left out explains it all...

It looks like the following note was missed in the preparation of the patch notes:

Quality on armour is now additive with other bonuses. Previously armour quality was multiplicative with final values. This is now consistent with how weapons work.

It's in the notes now right at the end.
Klinkt een beetje als 'shit, daar is iets fout gegaan, laten we maar even een patch note verzinnen'. Ach, misschien zijn ze het oprecht vergeten te melden.

• JohnnyV76
kevinl schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:52:
[...]
Wel goed eten he. Want straks ben je niet geconcentreerd en is het een rip.
Ja mam :+

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ja sorry, ik zat ook wat zooi in de Beyond-guildstash te gooien omdat beginnende characters wel eens wat kunnen gebruiken. Ik merkte dat ik ook uit automatisme gisteravond gelijk naar de guildstash ging maar die was natuurlijk helemaal leeg :)

Eerste keer dat ik hardcore speelde. Ben benieuwd hoe lang ik het vol hou met mijn Duelist die ik defensief ga bouwen (veel life regen en shield block).

Die rode orbs op de grond die extra bosses spawned zijn wel erg leuk! Maakt het wat spannender :) En ik ben blij dat de chests weer terug zijn.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Even voor de duidelijk hoor: Over die Masters:

- Vanaf level 3 mag je in hun stijl een hideout previewen en kiezen. Die is league locked. (dus denk goed na over je standard hideout als je dat speelt)

- Er zijn 7 Forsaken Masters, maar je hideout kan er maar 4 maximaal huisvesten (2 op lvl 1, 3 op lvl 2, 4 op lvl 3).

- Als je een Master hoog genoeg levelt, krijg je z'n crafting table om te plaatsen. (op welk level?)

Maar wat ik mij nu afvraag: Als je dus maar 4 van de Masters kunt kiezen, kan je dan ook maar 4 crafting opties opnemen in je assortiment? Dat zou betekenen dat als je alle soorten gear wilt kunnen craften en sockets wilt kunnen toevoegen, je dus niet meer de map-crafting Master opties kunt gebruiken?
Nou zou je natuurlijk nog steeds wel maps kunnen kopen bij die master in town, maar gezien de build-(class)-specifieke speciale mods die je kunt craften, wordt je eigenlijk dus een beetje gelimiteerd op 4 soorten. Nou zou ik dat per char nog wel snappen, maar per league...

Heeft iemand al z'n hideout gekozen en inzicht in hoe het nou zit met die crafting tables van Masters? Kan je misschien Masters "inwisselen" tegen een mission-experience penalty?

Verwijderd

ejtnaj schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:28:
Ja sorry, ik zat ook wat zooi in de Beyond-guildstash te gooien omdat beginnende characters wel eens wat kunnen gebruiken. Ik merkte dat ik ook uit automatisme gisteravond gelijk naar de guildstash ging maar die was natuurlijk helemaal leeg :)

Eerste keer dat ik hardcore speelde. Ben benieuwd hoe lang ik het vol hou met mijn Duelist die ik defensief ga bouwen (veel life regen en shield block).

Die rode orbs op de grond die extra bosses spawned zijn wel erg leuk! Maakt het wat spannender :) En ik ben blij dat de chests weer terug zijn.
Ik zou levens hergeneratie knobbels niet oppikken. Levensflacons zijn namelijk nu zo goed dat de knobbels het niet waard zijn. Tenzij je misschien energie schild wil hergenereren... :P

• kevinl
hergeneratieknobbels?

• Kaw
Ja je weet wel. Van die dingen op je achterhoofd.

Ik denk dat hij regeneration passive skillpoints bedoeld.

• SMD007
djunicron schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:45:
Even voor de duidelijk hoor: Over die Masters:

- Vanaf level 3 mag je in hun stijl een hideout previewen en kiezen. Die is league locked. (dus denk goed na over je standard hideout als je dat speelt)

- Er zijn 7 Forsaken Masters, maar je hideout kan er maar 4 maximaal huisvesten (2 op lvl 1, 3 op lvl 2, 4 op lvl 3).

- Als je een Master hoog genoeg levelt, krijg je z'n crafting table om te plaatsen. (op welk level?)

Maar wat ik mij nu afvraag: Als je dus maar 4 van de Masters kunt kiezen, kan je dan ook maar 4 crafting opties opnemen in je assortiment? Dat zou betekenen dat als je alle soorten gear wilt kunnen craften en sockets wilt kunnen toevoegen, je dus niet meer de map-crafting Master opties kunt gebruiken?
Nou zou je natuurlijk nog steeds wel maps kunnen kopen bij die master in town, maar gezien de build-(class)-specifieke speciale mods die je kunt craften, wordt je eigenlijk dus een beetje gelimiteerd op 4 soorten. Nou zou ik dat per char nog wel snappen, maar per league...

Heeft iemand al z'n hideout gekozen en inzicht in hoe het nou zit met die crafting tables van Masters? Kan je misschien Masters "inwisselen" tegen een mission-experience penalty?
je kan maar 4 masters, maar je kan wel van alle masters de crafting benches plaatsen. om alle max reputatie te krijgen beweren ze echter dat je ze wel moeten uitwisselen in je hideout. Wisselen houd in dat je rep verliest. dus eerst een lvltje up die master en dan wisselen = geen verlies.

Net in mijn pauze de map master gevonden (zana ofzo?) Die staat mooi in de eternal lab dus nooit meer terug naar town om te vendoren! ze bied nu op lvl 2 alleen 66 mapjes aan. Hopelijk loopt dat uitendelijk wel tot 76+ op?!

• kevinl
Ben je nu al 60??!?

Verwijderd

SND, wat was het map-level waarin je haar tegen kwam? Gisteren een stuk of 5 lvl 76 maps gedaan, maar niks gezien. Vroeg me meteen af…zal toch niet dat ze alleen in 78 te vinden is…

• SMD007
74 gorge. En ik ben al 93 niet iedereen begint gelijk in de nieuwe leagues :p

Edit: ze opende trouwens een 75 map voor mij waar ik een aantal "stenen" moest activeren binnen de tijd (begon op 30 sec) monsters gaven tijd erbij on kill. die stenen zaten uiteraard bij de boss area. Erg makkelijk te doen overigens.

[ Voor 60% gewijzigd door SMD007 op 21-08-2014 16:20 ]

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Thnx voor de uitleg, volgens mij hebben we nu alle master info wel compleet? Vreemd dat het niet ergens compleet op de forums staat nog.

Wel een compleet plaatje:

Alle hideout styles:

http://imgur.com/a/5lRD5#0

[ Voor 23% gewijzigd door djunicron op 21-08-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Vanochtend al een patch uitgerold... weet nu niet of de Haku missie al gefixed is... de overpowerde vallende stenen. Voorlopig maar alt-F4 in de aanslag als ik missies voor hem doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het liefst de hideout van Catarina kiezen...lekker duister. Vrees alleen dat ik dan steeds aan het zoeken ben naar alles omdat het zo donker is :P Dus ga ik op standard maar voor Elreon, ook wel sfeervol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens kun je _wel_ gewoon switchen van looks voor je hideout. Krijg van iedereen te horen dat het niet kan en dat je goed moet kiezen...blablabla...'heb je gecheckt? ja...zeker weten? ja....ook niet in z'n menu? nee'...i call buffelpoep!

Je klikt gewoon op een andere master en klikt op 'create hideout'. Done. Je begint gewoon je ontwerp opnieuw in een nieuwe omgeving. Je andere masters staan er alvast, je moet alleen je items weer opnieuw neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Hahaha en toen ik het ging opzoeken in de "van Dale" crashed ie mijn applicatie.

Ik ga denk ik een char maken die zo heet....

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c64flash
Klopt en het heeft geen penalty oid.

http://pathofexile.gamepedia.com/Masters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Zou de wiki nog niet gelijk geloven. Volgens mij verlies je namelijk bij het uitwisselen van je de masters en dus ook bij het wisselen van hideout wel je current lvl progress met die masters in je hideout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c64flash
Nee, zojuist getest. Als je de hideout claimed van een master die niet in je hideout zit, dan krijg je je nieuwe hideout met de masters die in je oude hideout zaten (dus zonder de "eigenaar"), zonder verlies.

Edit: en de "bug" xp map: http://www.reddit.com/r/p...vels_in_under_10_minutes/

[ Voor 24% gewijzigd door c64flash op 22-08-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, vanavond even mijn aller-, allergrootste blunder ooit gemaakt in mijn PoE carrière :D

Had voor 25 chaos een 13% Herald of Ash gekocht. Meteen even gaan tellen hoeveel superior gems ik nog had om GCP's te kunnen kopen. Met mijn eigen GCP's en de superior gems zou ik precies op 20% uitkomen dus ik meteen alle gems in m'n inventory geknald en alles verkocht. Met de 7 GCP's in m'n inventory was ik helemaal klaar om HoA 20% te maken maar waar had ik die gem ook alweer gestopt? En toen begon het te dagen... Juist, toen ik snel alle superior gems had verkocht zat daar dus ook die 13% HoA tussen 8)7

Even alle hoongelach doorstaan van Shodan en onze uiterst gracieuze guild leader en meteen weer de trade ingedoken. Uiteindelijk nog een HoA zonder quality kunnen kopen voor 15 chaos. Zonder HoA zat ik op 61.500 tooltip Cyclone dps na de patch, met HoA zit ik nu op 65.800. Effectief zal dat dus zeker 150k dps zijn, misschien nog wel meer door de extra bonusses van HoA. En vuurhandjes zijn natuurlijk ook helemaal hip.

Daarnaast nog even wat kleine respecs gedaan met wat hulp van eerdergenoemde gracieuze guild leader en heb nu nog iets meer life (iets minder dan 5500) en veel meer life regen (295 tegenover 175) dus ik ben weer helemaal tevreden.

Al met al ruim 7k extra dps ten opzichte van voor de patch, 140 meer life, ongeveer dezelfde regen en 8% meer chaos resistance.
Pagina: 1 ... 67 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]