Cestoda schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:55:
Lvl 1-10+ fire trap + ice nova
lvl 10+ Flameblast/ice nova + fire trap
~lvl 25+ Flameblast + fire trap
het enige wat je nodig hebt is eigenlijk een +1 fire skills wand/sceptre, maar die kun je makkelijk maken met ruby ring + magic wand/sceptre+alteration orb. Voor de rest spec je gewoon zo veel mogelijk defensief: life/resists.
searing bond mogelijk vanaf 24 maar is pas beschikbaar in act3 normal als lost in love quest reward (marauder, templar en witch) en ga er van uit dat in parties er wel meer mensen met searing bond rond lopen, waar de damage helaas niet van stackt.
Bovenstaande is voor magic char.
Wat zou het zijn voor een melee char?
Ik wil dit weekend samen met een maat beide een char levelen tot aan merciless. From scratch.
Ik denk dat het een uitdaging is om dat te doen in 10 uur. Van 18.00 uur tot 04.00 uur.
Werkwijze.
Normal
- Mijn 87 dual flame totem marauder unlocked act 1 helemaal voor de twee chars + alle passive skill quests;
- De 7 passive points inleveren;
- Samen levelen door mappen te pakken die 4 levels hoger liggen;
- We gaan een duelist en een shadow levelen. Hiervoor hebben we redbeaks, ringen met 2% lifeleech, en één mana amulet

, wat running unique shoes en een pet met 32% all elemental resist.
- Gem zijn vooral cleave, duals/double strike met redbeaks en Reave met dagger voor aoe.
Cruel
- op level 20 in act 2 komen;
- 87 Marauder unlocked + passive quests;
- inleveren passive points;
- Samen levelen door mappen te pakken die 4 levels hoger liggen;
- waarschijnlijk hebben we vanaf nu niet voldoende resist. Omdat ik geen gear in dit tussengebied heb. Ik kan een tabula gebruiken.
- multistrike gebruiken.
Merciless
- op level 40 in act 3 aangekomen;
- 87 Marauder unlocked + passive quests;
- tijd om te slapen.