Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 16:26

KneoK

Not in a million lightyears

Door een guildie kwam ik op het idee om mijn Added Fire gem te vervangen door een 20/20 Multistrike en holy crap... Naast dat het heel leuk speelt ben ik van 50k dps naar 61.188 dps gegaan, met Blood Rage 65.285. Daarbovenop nog een Atzi potje en ik zit net onder de 80k :D
Wel desync gevoeliger maar daar kun je je speelstijl voor een groot deel op aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Occy74 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:41:
Premium stash tab bundle nu in de aanbieding 165 ipv 200 points..
ai te laat!!

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Sja, moet je maar niet naar die saaie bachelor parties gaan :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
was totaal niet saai. Hopelijk zijn de niet-premium stash tabs aankomend weekend in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:19
kevinl schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:13:
was totaal niet saai. Hopelijk zijn de niet-premium stash tabs aankomend weekend in de aanbieding.
Toen je vanochtend om 8:22 poste ai te laat had je ze nog voor 38 minuten kunnen halen die standaard tabs :9

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Dat is K met peren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gaap... Is die update er al?
Ziet er al met al wel weer leuk uit. Volgende maand maar weer eens wat gaan spelen dan.

Nadeel van spellen als PoE is alleen dat als je eruit bent, je wel weer erg veel moet gaan inlezen gezien hoeveel er veranderd is. Zelfs als je herhaaldelijk een aantal chars naar level 80+ hebt gebracht, is het weer compleet noob-modus als je terug komt, gezien je trees zijn gereset, je niet meer op dezelfde manier kan herspeccen en je gear opeens niet meer voldoet aan de huidige balance aanpassing.

Maar wat gaat er gebeuren met alle Atziri content? Blijven die corrupted area's en deze baas nog in de volgende expansion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik heb niet gelezen dat Atziri er uit gaat. Ik hoop het niet. Want ik wil haar nog wel bedwingen met mijn dual flame totems. Ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
atzi gaat er niet uit. Is gewoon een mini expansie die dingen zijn permanent. Alleen league specifieke mods kunnen verdwijnen (of worden overgenomen zodat ze toch blijvend zijn). Het gaat alleen straks zo worden dat corrupted area's een stuk minder zullen spawnen. omdat ze plaats maken voor de nieuwe content.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Van het weekend mijn Arc Witch naar lvl 74 geleveld op mijn nieuwe pc. Was leuk om te doen en het ging ook lekker snel.
Ik denk dat ik met patch 1.2 ook weer Arc ga spelen. Gewoon op standaard als de nieuwe softcore league niet al te leuk is. Arc is niet veel DPS, maar omdat de damage direct wordt toegepast is de clearspeed onovertroffen.

[ Voor 16% gewijzigd door Kaw op 04-08-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk echt uit naar vrijdag...dan horen we wat de nieuwe softcore league inhoudt. Het blijft lastig kiezen...nieuwe league spelen of verder op standard met een karakter dat al endgame kan spelen... Het gaat zoveel makkelijker met m'n marauder...of toch de nieuwe league...zucht. Zal wel weer allebei worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Als je met meerdere mensen opnieuw begint in de nieuwe league. Kan het ook heel makkelijk gaan. Zeker ook als ieder elkaars wensen kent kwa leveling gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt...helemaal als je ook echt verschillende classes/builds hebt in de groep. Helaas zie je wel vaak om te levelen veel dezelfde builds. Dan wordt het vechten om de drops. Denk dat er stiekem weer veel mensen de kant van firetrap/totems/searing bond opgaan. Ben er nog niet helemaal over uit wat het slimste is. Heb de vorige league de fout gemaakt om 2 builds te kiezen die eigenlijk niet goed waren om mee te levelen, meer voor endgame. Daar zat ik veel te lang vast op 30-60.

Ik vind ook teveel leuk...m'n tri-totems, facebreaker, cycloner, ball lightning babe, arc-er, discharger, cast on critter...

Misschien iets helemaal anders proberen...heb nog nooit iets met traps gedaan...of summoner, dat heb ik al sinds closed beta niet meer gedaan...keuzeskeuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2016
Om te levelen gewoon searing bond + flameblast of arc of ball lightning gebruiken
En eenmaal hoge level dan switchen

Ik ga zowiezo 2 toon levelen, 1tje wordt fire trapper en gaat end game maps doen en eentje wordt rond de lvl 70 om future toons te rushen.

Met de nieuwe league wil ik zeker 5 archievements halen voor de in game mtx.

POE shop HC Tweakers of Wraeclast lid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nogarduv schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:03:
Om te levelen gewoon searing bond + flameblast of arc of ball lightning gebruiken
En eenmaal hoge level dan switchen

Ik ga zowiezo 2 toon levelen, 1tje wordt fire trapper en gaat end game maps doen en eentje wordt rond de lvl 70 om future toons te rushen.

Met de nieuwe league wil ik zeker 5 archievements halen voor de in game mtx.
Ik zou niet zo zeker van zijn dat de standaard skills die nu goed werken om te lvlen na de patch nog net zo goed werken. GGG is geen fan van veel gebruikte builds. Dus best kans dat die skills straks generfed worden net als cleave/spark/etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:31:
Klopt...helemaal als je ook echt verschillende classes/builds hebt in de groep. Helaas zie je wel vaak om te levelen veel dezelfde builds. Dan wordt het vechten om de drops. Denk dat er stiekem weer veel mensen de kant van firetrap/totems/searing bond opgaan. Ben er nog niet helemaal over uit wat het slimste is. Heb de vorige league de fout gemaakt om 2 builds te kiezen die eigenlijk niet goed waren om mee te levelen, meer voor endgame. Daar zat ik veel te lang vast op 30-60.

Ik vind ook teveel leuk...m'n tri-totems, facebreaker, cycloner, ball lightning babe, arc-er, discharger, cast on critter...

Misschien iets helemaal anders proberen...heb nog nooit iets met traps gedaan...of summoner, dat heb ik al sinds closed beta niet meer gedaan...keuzeskeuzes!
Nou nou vechten om de drops. Ik neem aan dat je dan PA aanzet. Ik vergeet het altijd als ik ga mappen de guild. Maar dat is geen probleem hoor. Als je PA aanzet en degene kan het niet gebruiken, lijkt me wel zo mooi dat de ander dat krijgt. Maar goed elke groep is anders lijkt me.

Trouwens SB en dergelijke zijn vanaf level 24. Wat doe je tot 24? Eindeloos, ledge, fellshrine en docks farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
kevinl schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:13:
[...]
Trouwens SB en dergelijke zijn vanaf level 24. Wat doe je tot 24? Eindeloos, ledge, fellshrine en docks farmen?
Flameblast is your friend (krijg je al op lvl 10 iirc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 17:08
Lvl 1-10+ fire trap + ice nova
lvl 10+ Flameblast/ice nova + fire trap
~lvl 25+ Flameblast + fire trap

het enige wat je nodig hebt is eigenlijk een +1 fire skills wand/sceptre, maar die kun je makkelijk maken met ruby ring + magic wand/sceptre+alteration orb. Voor de rest spec je gewoon zo veel mogelijk defensief: life/resists.

searing bond mogelijk vanaf 24 maar is pas beschikbaar in act3 normal als lost in love quest reward (marauder, templar en witch) en ga er van uit dat in parties er wel meer mensen met searing bond rond lopen, waar de damage helaas niet van stackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woopwoop! Gisteren laat nog kunnen levelen, 92 nu, hiephoi :) Zie toch wel op tegen een level 100 scenario...volgens mij heb ik nu op 92 al iets van 80-100 level 77 maps nodig om naar 93 te komen...wat is dat op 99 dan wel niet? 1000? pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Wat doe jij als je geen refund krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:47:
Wat doe jij als je geen refund krijgt?
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Wat doe je als je net een 77 map hebt gespeeld zonder dat daar een 77 map in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga net zo lang door tot alle 77s op zijn, dan terug naar 76, 75, 74...maar meestal is dat niet nodig. Merk geen sodemieter van quantity op maps...voor mij blijft het rng. Heb al zoooooooveel maps gehad met 100+ quantity zonder map drops en al zoveel maps met minder dan 60 quantity waar dan 4 maps droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:44:
Woopwoop! Gisteren laat nog kunnen levelen, 92 nu, hiephoi :) Zie toch wel op tegen een level 100 scenario...volgens mij heb ik nu op 92 al iets van 80-100 level 77 maps nodig om naar 93 te komen...wat is dat op 99 dan wel niet? 1000? pffff
Ik krijg op lvl 93 1% tot 1.5% uit een 78 mapje dus naar lvl 94 lvlen gaat nog wel, maar daarna wordt het pas echt pittig. 95 is ook nog wel te doen denk dat je dan 1% max uit een 78 mapje haalt. Maar na 95 ga ik niet meer specifiek voor het lvlen, want dan heb je wel zo machtig veel mapjes nodig om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd...da's gewoon niet meer leuk. Als je die 'datamine' van laatst mag geloven komen er met de expansion volgend jaar wel nieuwe hogere maps, hogere area levels enzo...maar als dan eventueel een cap verhoogd wordt naar 110 schiet het nog niet op ;)

Achja...denk dat 95 al een heel mooi doel is. Daarna wordt het gewoon geestdodend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik vind het na lvl 70 al geestdodend.
Mijn plezier zit hem toch in de grove contouren van een build en als die slagen, dan ben ik klaar.
Heb nu 1 van lvl 80 en 1 van lvl75 en beide builds kunnen nog upgrades krijgen, maar wel na weken werk voor een upgrade. Geestdodend in mijn opinie.
Dat vind ik ook het grootste nadeel van POE. Je zou eigenlijk op microniveau je character moeten kunnen zien groeien. Dat elke 30 minuten aanvoelen als nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Welke MMORPG is dat die elke 30 minuten aanvoelen als nuttig?
Ik vind het nuttig om elke 30 minuten een midnight te zien droppen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
kevinl schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:51:
Welke MMORPG is dat die elke 30 minuten aanvoelen als nuttig?
Ik vind het nuttig om elke 30 minuten een midnight te zien droppen nu.
Ha! Nou, ik heb best wel eens een MMORPG gespeeld die elke 30 minuten aanvoelde als nuttig.
Minions of Mirth bijvoorbeeld had een systeem dat er scrolls dropten die je stats permanent boosten.
Die dropten best regelmatig. Omgerekend wel 1 per map om in GGG termen te spreken.
Daarnaast waren skills niet in 20 levels opgedeeld maar meer in de vorm van stats en dan in 1000 levels. Ook nog eens heel veel stats. Hierdoor was er altijd wel een stat die je booste en omdat DPS en damage taken tekstueel te zien waren zag je meteen terug dat die stat (misschien maar voor 1 psychical damage) invloed had op je character.
Daarnaast had je nog ingredienten voor enchants die dropten waardoor je na een middag spelen een item wat kon upgraden en je spells kon je upgraden met scrolls die dropten.
Al met al steeds wat te doen waardoor je character steeds wat beter werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 70 al geestdodend?? Dan heb je toch wel andere doelen dan ik denk ik :) Vanaf 70 begint het pas in mijn ogen. Van 70-80 kun je eindelijk hoge level maps doen, 80-90 zit je relaxed in endgame, kun je atziri doen en wellicht andere endgame content in de toekomst. Je gems hebben nog enorm veel ruimte tot verbetering als je net 70 bent. Dan loop je zeker nog niet met 20/20 rond tenzij je alles koopt natuurlijk.

Mja...ieder z'n eigen mening :) 95 is mijn doel en als ik het dan niet spuugzat ben, ga ik waarschijnlijk toch gewoon voor de 100 hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik moet een dag spelen om van gem level 18 naar 19 te gaan. Van level 19 naar 20 zal wel helemaal saai zijn. Das best geestdodend vind ik.
Heb ontdekt dat ik sneller chaos orbs vergaar dan gems level. Je hebt zo een level 20/20 gem voor 2 exalt aan chaos orbs. Dit weekend nog gedaan met een faster casting gem.

Edit: je moet niet vergeten dat ik al met al gemiddeld ongeveer 2-4 uur per week kan spelen.
Als ik dan op zo'n zeldzaam moment 2 uur later uitlog en er is ogenschijnlijk niets veranderd, behalve 1 fuse in mijn inventory, dan vind ik het niet belonend om te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Kaw op 06-08-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
2 uur spelen 1 fuse? Als je in je 80 speelt, heb je echt niet zo weinig currency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
kevinl schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:16:
2 uur spelen 1 fuse? Als je in je 80 speelt, heb je echt niet zo weinig currency.
De afgelopen dagen waren inderdaad erg vruchtbaar. Het lijkt wel of de dropchance aangepast is.

Maar 2 maanden geleden heb ik wel eens gehad dat ik 2 uur speelde en 1 fuse de hoogste currencydrop was van het grinden van Catacombs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow...even in m'n lunchpauze een Voll's Devotion op de kop getikt :) 18ex voor een bijna perfecte roll...niet slecht. Me happy!

Nu gaan sparen voor een Void Battery :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

SMD007 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:01:
[...]
Ik zou niet zo zeker van zijn dat de standaard skills die nu goed werken om te lvlen na de patch nog net zo goed werken. GGG is geen fan van veel gebruikte builds. Dus best kans dat die skills straks generfed worden net als cleave/spark/etc. ;)
Mja, ik ging gisteren maar eens kijken hoe het ookalweer zat... Al m'n chars zijn alleen in standaard gereset of generfed... Daarnaast zijn die 40+ stashtabs waarvan 2/3e remove only ook niet zo aantrekkelijk...
(spork werkt natuurlijk al tijden niet meer, leapslam - leech is gecapt, facebreaker infernal, spectral trow crit, CoC barrage EK, groundslam stunlock, Pierce LA...)
Beschuldig me maar van cookie-cutter-speelstijlen, het is waar. Ik heb niet zo'n zin in iedere char met 4 aura's en 4 opvolgende skills en snapshot onzin te spelen.
Kaw schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:10:
[...]

De afgelopen dagen waren inderdaad erg vruchtbaar. Het lijkt wel of de dropchance aangepast is.

Maar 2 maanden geleden heb ik wel eens gehad dat ik 2 uur speelde en 1 fuse de hoogste currencydrop was van het grinden van Catacombs.
Maar goed, ik ging even met m'n groundslam build op stap en tot mijn verbazing dropte er gewoon 4 uniques van 2 corrupted bosses (binnen 15 min). Helaas éénmaal Rima dus -30% Xp, maar goed, die char is pas lvl 52 dus ik kan em net zo goed verwijderen, ik heb nog een andere lvl 80 marauder die gereset is.

Het lijkt haast wel of ze het spel sinds 1.1.1 soepeler hebben laten lopen, het loopt in ieder geval een klein beetje sneller lijkt het wel. Voorheen (zelfde hardware) haalde ik zonder v-sync 120-140 fps, nu zat het over de 300? (zelfde hardware). Niet naar gekeken, maar is het nu 64bit / multicore ondersteunend geworden ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door djunicron op 06-08-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Zo eindelijk mn ring klaar met craften. Moest alleen nog t1 WED

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VS663Zp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Woah, zo heb je straks een compleet perfecte set gear... Mooi hoor

Je mirrorshop featured ondertussen dit item met nog mooiere rolls ook. Jammer dat de ES naar 39 is gegaan, maar goed verder gruwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
djunicron schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:50:
Woah, zo heb je straks een compleet perfecte set gear... Mooi hoor

Je mirrorshop featured ondertussen dit item met nog mooiere rolls ook. Jammer dat de ES naar 39 is gegaan, maar goed verder gruwelijk.
Ik ben nog divines aan het verzamelen, Ik wil deze roll eigenlijk gewoon near perfect hebben dus 9-15 phys dmg 36 WED en de ES ook op 43 accuracy goed hoog (hoeft niet perfect) 7 attack speed het liefst ook.

Heb er nu 36 divines inzitten en het is toch vrij moeilijk zoiets te rollen. :9

[ Voor 14% gewijzigd door SMD007 op 07-08-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Cestoda schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:55:
Lvl 1-10+ fire trap + ice nova
lvl 10+ Flameblast/ice nova + fire trap
~lvl 25+ Flameblast + fire trap

het enige wat je nodig hebt is eigenlijk een +1 fire skills wand/sceptre, maar die kun je makkelijk maken met ruby ring + magic wand/sceptre+alteration orb. Voor de rest spec je gewoon zo veel mogelijk defensief: life/resists.

searing bond mogelijk vanaf 24 maar is pas beschikbaar in act3 normal als lost in love quest reward (marauder, templar en witch) en ga er van uit dat in parties er wel meer mensen met searing bond rond lopen, waar de damage helaas niet van stackt.
Bovenstaande is voor magic char.
Wat zou het zijn voor een melee char?

Ik wil dit weekend samen met een maat beide een char levelen tot aan merciless. From scratch.
Ik denk dat het een uitdaging is om dat te doen in 10 uur. Van 18.00 uur tot 04.00 uur.

Werkwijze.

Normal
- Mijn 87 dual flame totem marauder unlocked act 1 helemaal voor de twee chars + alle passive skill quests;
- De 7 passive points inleveren;
- Samen levelen door mappen te pakken die 4 levels hoger liggen;
- We gaan een duelist en een shadow levelen. Hiervoor hebben we redbeaks, ringen met 2% lifeleech, en één mana amulet :o , wat running unique shoes en een pet met 32% all elemental resist.
- Gem zijn vooral cleave, duals/double strike met redbeaks en Reave met dagger voor aoe.

Cruel
- op level 20 in act 2 komen;
- 87 Marauder unlocked + passive quests;
- inleveren passive points;
- waarschijnlijk hebben we vanaf nu niet voldoende resist. Omdat ik geen gear in dit tussengebied heb. Ik kan een tabula gebruiken.
- multistrike gebruiken.

Merciless
- op level 40 in act 3 aangekomen;
- tijd om te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
kevinl schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

Ik wil dit weekend samen met een maat beide een char levelen tot aan merciless. From scratch.
Ik denk dat het een uitdaging is om dat te doen in 10 uur. Van 18.00 uur tot 04.00 uur.

....
Wat is je doel uiteindelijk?

In principe kan je altijd SB en flameblast gebruiken om te levelen. Magic char heeft er meer profijt van vanwege de passives op je tree die compatibel is met deze skills.
Maar een melee char kan prima deze 2 skills gebruiken om naar lvl50/60 te gaan.
Anders wordt het spectral throw om te levelen die dan wel weer profijt heeft van je passive tree.
Als je echt puur melee wilt levelen dan zou ik facebreaker gebruiken met infernal blow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Doel is om end game te kunnen spelen. Ik wil een tweede/derde char op endgame hebben. Samen spelen met iemand is veel leuker.

[ Voor 54% gewijzigd door kevinl op 07-08-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 21:55
Molten Strike is volgens prima om mee te levellen als melee char. Daar heb ik mee gespeeld in de race en ging rap... begin damage is prima voor zover ik me herinner.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
kevinl schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

Werkwijze.

Normal
- Mijn 87 dual flame totem marauder unlocked act 1 helemaal voor de twee chars + alle passive skill quests;
- De 7 passive points inleveren;
- We gaan een duelist en een shadow levelen. Hiervoor hebben we redbeaks, ringen met 2% lifeleech, en één mana amulet :o , wat running unique shoes en een pet met 32% all elemental resist.
- Gem zijn vooral cleave, duals/double strike met redbeaks en Reave met dagger voor aoe.

Cruel
- op level 20 in act 2 komen;
- inleveren passive points;
- waarschijnlijk hebben we vanaf nu niet voldoende resist. Omdat ik geen gear in dit tussengebied heb. Ik kan een tabula gebruiken.
- multistrike gebruiken.

Merciless
- op level 40 in act 3 aangekomen;
- tijd om te slapen.
Voor melee is zoals Johnny zei molten strike erg goed, maar ook spectral throw: door rennen en ST achter je gooien. Als je al levelling gear hebt zou het helemaal snel moeten gaan: 2x perandus signet (6% extra xp), shiversting en daarna Geofri's Batism maaien alles snel neer. In de nieuwe league kun je altijd de weapon+rustic sash(normal/magic/rare; rare geeft hoogste damage modifier)+blacksmith's whetstone vendor recipe gebruiken.

Als je bekend bent met racen: in een uurtje of twee kun je je char levellen tot 35. Doe geen sidequests, gewoon zo snel mogelijk overal doorheen gaan:
~15 minuten: Brutus (~lvl 9)
~30 minuten: Merveil (~lvl 13)
~1 uur: Vaal: (~lvl 22)
Daarna Sarn tot 26-27
Daarna Docks tot 35.
Vervolgens kun je met je Marauder boosten t/m Merc act 3. Met een beetje mazzel ben je dan voor middernacht klaar ;)

edit: Rampage League mod bekend.
Built entirely around the notion of maintaining a kill-streak Rampage League players will grow faster in attacks, faster in movement, and stronger as they keep their Rampage alive. You'll have 5 seconds between kills to keep it going, and as you hit the many tiers of Rampage, different effects can be triggered. One that Chris mentioned were Novas: these can stun all enemies, explode all enemies, or even summon spirit weapons to defend you. But one o Chris' favorites is the Cyclone at kill-streak 325. If you manage to keep the streak alive for that many enemies, all nearby corpses will explode, creating a cacophony of gore that's just a sight to behold.

It's also worth noting that there will be no penalty to loot in this mode, so just because you're killing faster and killing more enemies, doesn't mean GGG will cut down your item drops. In fact, it stands to reason you'll get even more loot for keeping your Rampage alive as long as possible. Chris mentioned that as always, these Challenge leagues are a way to test ideas that could potentially be permanently added to the game later. And considering how fun Rampage has proven internally, I'd be willing to bet that it sticks around long after its time has come and gone.

[ Voor 23% gewijzigd door Cestoda op 07-08-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Dus niet goed voor een discharge die alles in een keer opblaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:15:
Dus niet goed voor een discharge die alles in een keer opblaast.
Waarom niet? staat toch duidelijke iedere kill. Gaat gewoon met elke build prima werken.

in ander nieuws: Supporter packs!

gaat mn geld. :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe rampage...top. Lijkt me een leuke toevoeging...helemaal dat je dus bizarre killstreaks kunt hebben van 300+ en dan nog steeds een andere special krijgt. More mayhem!!!

Gaat wel lastig worden...ik wil echt verder met m'n standard chars...en dan ook weer een nieuwe in rampage....pfff slapeloze nachten :9

edit: Gisteren 10x Atziri gedaan....resultaat...1x Doryani scepter, 1x physical belt met erg goede roll....en 8(!!!!1) fokking flasks! Are you kidding me?! Uiteraard geen hope...dus weinig hoop (pun intended) om uber nog te proberen voor de nieuwe leagues.

Wel nog een paar leuke aankopen gedaan, bijna perfecte Divinarius en Voll's Devotion binnen voor een nieuwe discharge build. Ben nu wel aardig door m'n currency heen :P

edit2: Nieuwe supporter packs zien er goed uit...ik vind eigenlijk de goedkoopste en de duurste de mooiste 2. Maar $500 is me iets te veel ;) Denk dat ik voor de master ga, gewoon vanwege de punten :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Daar gaat mijn voornemen om in vervolg alleen nog maar op standaard actief te zijn.
Must try rampage... Denk dat ik een leapslam/flickerstriker met bloodrage ga proberen te maken. Dat gaat volgens mij mooi samen met rampage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Meeeh die nieuwe supporters packs (behalve de GM) zijn niet aantrekkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD007 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:22:
[...]

Waarom niet? staat toch duidelijke iedere kill. Gaat gewoon met elke build prima werken.

in ander nieuws: Supporter packs!

gaat mn geld. :) :*)
Nou als je alles in een keer killt kan je niet meer door toch? Of lees ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:40:
edit2: Nieuwe supporter packs zien er goed uit...ik vind eigenlijk de goedkoopste en de duurste de mooiste 2. Maar $500 is me iets te veel ;) Denk dat ik voor de master ga, gewoon vanwege de punten :)
Is maar 370 eur voor dit geweldige spel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:25:
[...]

Nou als je alles in een keer killt kan je niet meer door toch? Of lees ik dat verkeerd?
je krijgt 5 sec voor de volgende kill. dus bam discharge - movement skill (whirling blade / lightning warp / leap slam) naar volgende groep. Bam discharge. je hebt met 1 discharge niet de hele map dood dus ;)

en ik denk dat ik wel voor duurste packet ga idd. Jammer dat er niet unique maken bij zit though.

[ Voor 10% gewijzigd door SMD007 op 08-08-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Is maar 370 eur voor dit geweldige spel hoor :)
klopt maar als je alle supporters packs optelt dan wordt het al een groter bedrag. Ik heb er nu al zo'n 2 tot 3 honderd euro erin zitten terwijl ik in het begint dacht dat ik maar hooguit 100 wil uitgeven.

POE is gewoon een Golddigger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:25:
[...]

Maakt niet uit toch? Of je nu in 1 keer een heel pack doodt met discharge en dan op zoek moet naar de volgende pack binnen 5 secondes...of je mept een pack monster voor monster af en dan op zoek naar de volgende pack...precies hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Cestoda schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:56:
[...]

Voor melee is zoals Johnny zei molten strike erg goed, maar ook spectral throw: door rennen en ST achter je gooien. Als je al levelling gear hebt zou het helemaal snel moeten gaan: 2x perandus signet (6% extra xp), shiversting en daarna Geofri's Batism maaien alles snel neer. In de nieuwe league kun je altijd de weapon+rustic sash(normal/magic/rare; rare geeft hoogste damage modifier)+blacksmith's whetstone vendor recipe gebruiken.

Als je bekend bent met racen: in een uurtje of twee kun je je char levellen tot 35. Doe geen sidequests, gewoon zo snel mogelijk overal doorheen gaan:
~15 minuten: Brutus (~lvl 9)
~30 minuten: Merveil (~lvl 13)
~1 uur: Vaal: (~lvl 22)
Daarna Sarn tot 26-27
Daarna Docks tot 35.
Vervolgens kun je met je Marauder boosten t/m Merc act 3. Met een beetje mazzel ben je dan voor middernacht klaar ;)

edit: Rampage League mod bekend.
[...]
Die perandus, scheelt dat veel? Is het handig om die zo te kopen?
Ik ben nog niet heel bekend met het racen. Maar ik weet wel wat de sidequest zijn. De sidequest die skillpoints opleveren wil ik wel doen. Omdat je dan daarmee sneller kan levelen. Die melee splash wil ik wel proberen. Zowieso hoef ik niet bang te zijn voor xp verlies in normal. Dus kan gewoon risicos nemen. Samen met een cast-on-death-portaaltje kunnen we gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:32:
[...]

Die perandus, scheelt dat veel? Is het handig om die zo te kopen?
Ik ben nog niet heel bekend met het racen. Maar ik weet wel wat de sidequest zijn. De sidequest die skillpoints opleveren wil ik wel doen. Omdat je dan daarmee sneller kan levelen. Die melee splash wil ik wel proberen. Zowieso hoef ik niet bang te zijn voor xp verlies in normal. Dus kan gewoon risicos nemen. Samen met een cast-on-death-portaaltje kunnen we gewoon doorgaan.
Het is niet heel veel, maar alle beetjes helpen. Je hebt ook nog een headpiece die 10% meer xp geeft. http://pathofexile.gamepedia.com/Chitus%27_Apex als je die er ook bij draagt helpt het wel behoorlijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ja ik zal zo ff op poe shoppen voor die ringen. Koop ook wel voor die maat van mij. En die headpiece is voor level 54. Als het goed is stoppen kunnen we stoppen aan begin van Merciless. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Mijn opinie is dat die 3% en 10% beter geïnvesteerd kunnen worden in killspeed. Sinds ik met arc & echo met volle snelheid mapjes door kan lopen en killen, gaat het levelen veel sneller dan die max. 16% meer XP.
Het enige probleem is de movementspeed. Daar zit ik nog op te broeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Hmm probleem is dat faster attacks gem pas op 31 te verkrijgen is.
Dus je moet of wat in je stash hebben zitten. Maar die lage rares heb ik allemaal weggedaan omdat ik op endgame zoveel drops kreeg die ik wilde houden. Waardoor ik geen leveling sets meer heb. Afgezien van 1 redbeak en een andere redbeak die ik even kon lenen en een mana amulet heb ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Kaw schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:36:
Mijn opinie is dat die 3% en 10% beter geïnvesteerd kunnen worden in killspeed. Sinds ik met arc & echo met volle snelheid mapjes door kan lopen en killen, gaat het levelen veel sneller dan die max. 16% meer XP.
Het enige probleem is de movementspeed. Daar zit ik nog op te broeden.
Die helm geef jou arc ook 10 - 20% ele dmg. Dus geen clearspeed probleem daardoor.

en edit: de helm geeft 5% xp zie ik nu :p

[ Voor 4% gewijzigd door SMD007 op 08-08-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
SMD ik was ff aan het shoppen op je pagina. Maarruh ik zag die viper shell van je :9~
Jeez wat een mooie body. Heb je ook een tweakersprijs? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Hoeveel leden hebben we in totaal? Ik wil namelijk het volgende voorstellen:

Als we met zn allen een bedrag inleggen (bijv 50 leden ieder 10 euro) en dan zo'n GM pack kopen. Daarna een poll houden van wie z'n char we willen voordragen voor de custom exile in de nieuwe map. Voorwaarde is dat die char wel een algemene naam moet hebben die onze guild in het zonnetje zet dus byv: TweakersOfWreaclast
De (shop) punten converteren naar guild points en armour en back setjes verloten onder guild members.
Als dit mag en mogelijk is van GGG natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik wil wel meedoen. Maar ik denk niet dat we 50 actieve leden hebben. Enige die ik nu vaak zie zijn Noleech, Scion en Helenha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:15:
SMD ik was ff aan het shoppen op je pagina. Maarruh ik zag die viper shell van je :9~
Jeez wat een mooie body. Heb je ook een tweakersprijs? :p
105 ex is ie voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
ff sparen :)
maar ik wil straks misschien wat klein grut van je overnemen om mijn char te helpen levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:18:
Ik wil wel meedoen. Maar ik denk niet dat we 50 actieve leden hebben. Enige die ik nu vaak zie zijn Noleech, Scion en Helenha. :P
Tsssssss en ik ben zeker onzichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

dat is vreemd zon lege reactie in eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
OMG OMG OMG. die 500 dollar pack ik vroeg me al af wat: Character Immortalised in Hall of Grandmasters Map. nou zou inhouden, maar het wordt dus echt gewoon een unique map waar spelers de mobs zijn. je kan dus elk en ieder char daarvoor opgeven zolang jij hem maar in bezit hebt! dit is echt AWESOME!!! Succes tegen Helanha straks jongens oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Het is alleen maar de skins niet de abillities :P Dus makkie hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:46:
Het is alleen maar de skins niet de abillities :P Dus makkie hahaha
Nope het is alles! build items je lvl alles wordt meegenomen.
Proof: http://i.imgur.com/UkPKZ4A.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Ik zie een full reflect build voor me :) onmogelijk om die te verslaan als die ook flickerstrike heeft oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMD007 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:49:
[...]

Nope het is alles! build items je lvl alles wordt meegenomen.
Proof: http://i.imgur.com/UkPKZ4A.png
Dan nog steeds een makkie hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:57:
[...]

Dan nog steeds een makkie hahaha
alweer een lege reactie :o Volgens mij een storing gaande op tweakers forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

Voor een onzichtbare heeft deze wel leuke gear in de shop voor mij :) en goedkoper dan die exen van SMD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
SMD007 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:45:
OMG OMG OMG. die 500 dollar pack ik vroeg me al af wat: Character Immortalised in Hall of Grandmasters Map. nou zou inhouden, maar het wordt dus echt gewoon een unique map waar spelers de mobs zijn. je kan dus elk en ieder char daarvoor opgeven zolang jij hem maar in bezit hebt! dit is echt AWESOME!!! Succes tegen Helanha straks jongens oOo
Pffff....
Bloodless (enemies cannot leech life from you), 3x flask effect nodes.
87% all resist(= 100% met resistance flasks),
avengers's flasks (recharges 3 charges when you take a critical hit).
En zeg maar dag tegen je LL crit ST ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
SMD007 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:45:
Als je Helanha net zo'n sterke build is als deze van Skyforth.. tja geen nut om zo'n map te doen in HC.

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/799288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Voor een onzichtbare heeft deze wel leuke gear in de shop voor mij :) en goedkoper dan die exen van SMD :P
Tja shop gerust bij hem, maar niet bij mij komen klagen als de gear terwijl je door de eerste de beste mob geraakt wordt kapot gaat he :P

nogarduv: mijn build is sterker dan die ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SMD007 op 08-08-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Kan gear kapot gaan door mobs? heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:11:
Kan gear kapot gaan door mobs? heb ik iets gemist?
Jij hebt zeker nooit Atziri gedaan?
Beetje pech en je staat er naakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mafkees denkt dat we Diablo 3 spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Normaal niet, maar die Dennis verkoopt gewoon bagger gear! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, daarom is de prijs ook lekker laag van alles :) En daardoor verkoop ik weer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Het is maar dat ik niet naakt hoeft te lopen door normal. :) Daarna ga ik wel kijken bij SMD als dat nog mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Kaw schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:12:
[...]

Jij hebt zeker nooit Atziri gedaan?
Beetje pech en je staat er naakt.
Nee, ik mocht niet mee naar binnen met Helanha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

Nee, ik mocht niet mee naar binnen met Helanha.
als je nog een setje hebt liggen voel je vrij mee te lopen ;) hoop voor je dat 10% xp loss geen probleem is?

en shoppen bij mij mag altijd zelfs al ga je eerst naar Dennis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Volgens mij heb ik nog 10 setjes :D
Ik zit nu op 70% Moet nog 30% hebben dan ben ik 88.
Maar ik had begrepen dat als er iemand meeging dat het wat moeilijker voor je word. Toch?

En wat betreft doodgaan. Ik hoef niet bij de bossfights te zijn. Dan kan ik me toch wel aardig redden dacht ik zo. Nu ik ook een mooie helm van Scion te leen heb. of... ik heb hem op afbetaling die helm :D

[ Voor 36% gewijzigd door kevinl op 08-08-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:43:
Volgens mij heb ik nog 10 setjes :D
Ik zit nu op 70% Moet nog 30% hebben dan ben ik 88.
Maar ik had begrepen dat als er iemand meeging dat het wat moeilijker voor je word. Toch?

En wat betreft doodgaan. Ik hoef niet bij de bossfights te zijn. Dan kan ik me toch wel aardig redden dacht ik zo. Nu ik ook een mooie helm van Scion te leen heb. of... ik heb hem op afbetaling die helm :D
De mobs krijgen iets meer hp dus het duurt wat langer, maar als ik de reactie zo las waar ik op zei van je mag mee lopen leek het zo alsof je een keer bij atziri de fight wou meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Nou ik maak me geen illusie. Ik ga gelijk richting one shot exit. Maar ik doelde op het leechen van xp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
Iemand al die SRS build gezien bij Atziri?
Best wel ziek en je hoeft niet eens mirror items te hebben net als SMD.
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/985125/page/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
nogarduv schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:05:
Ik zie die build nog geen uber doen, maar wel erg leuke build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
nogarduv schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:05:
Nee dank je wel voor het aanwijzen. Toevallig was ik al een stashtab aan het aanleggen voor een summoner build. Iets om naar uit te kijken. Als deze echt Atziri viable is. Dan wil ik wel een poging wagen. Maar Ik ben een beetje huiverig of je Atziri gelijk kan burnen, omdat je geen leech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogarduv
SMD007 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Ik zie die build nog geen uber doen, maar wel erg leuke build!
Geen uber maar wel normal Atziri en dat is voor mij al genoeg om hem te gaan spelen in de nieuwe league. Zelfs nu met al mn builds kan ik waarschijnlijk geen hoge lvl (75+) map bazen doen, laat staan normal Atziri.
kevinl schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Nee dank je wel voor het aanwijzen. Toevallig was ik al een stashtab aan het aanleggen voor een summoner build. Iets om naar uit te kijken. Als deze echt Atziri viable is. Dan wil ik wel een poging wagen. Maar Ik ben een beetje huiverig of je Atziri gelijk kan burnen, omdat je geen leech hebt.
Je kan Atziri niet burnen en deze build doet ook geen burning dmg. Of bedoel je wat anders?
Gaat erom dat je Atziri in haar verschillende fases zo snel mogelijk down krijgt zodat je zo weinig mogelijk dmg krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
nogarduv schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:36:
[...]
Je kan Atziri niet burnen en deze build doet ook geen burning dmg. Of bedoel je wat anders?
Gaat erom dat je Atziri in haar verschillende fases zo snel mogelijk down krijgt zodat je zo weinig mogelijk dmg krijgt.
Je laatste zin is wat ik bedoel. Zo snel mogelijk neer "burnen". En dat is niet letterlijk bedoeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmm.. raging spirits na een beetje nova / SB / fb / fireball als volgende build voor het nieuwe seizoen had ik ook al verzonnen, maar nu het build of the month etc is geweest en het hier ook alweer wordt gepromoot, denk ik dat het een beetje de nieuwe spork gaat worden. En dus wellicht niet heel lang een optie mag blijven van GGG.

Vorige ronde ook al best lol gehad met SB / RS en een zombie totem, moet de forums maar weer eens afspeuren naar een andere super-cheap cookie-cutter build misschien. Iemand nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet zo goed dat GGG de spirits sterker gemaakt heeft, ze waren namelijk al enorm sterk.

Dit zijn de goede en goedkope builds die ik ken:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/924551
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/940451
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/923668
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/690708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

http://www.mmorpg.com/gam...e/747/feature/8783/page/1

Wat? :D

Zat er al aan te denken om deze keer maar voor scrubsoftcore te gaan, maar dit trekt me wel over de streep.

edit: was al gepost :O

Dan maar wat over builds. Denk dat ik maar shadow (al wat bekend over de tree revamp?) melee ga met cast on crit. Als het toch softcore wordt, hoef ik me ook niet meer echt zorgen te maken over de teleurstelling dat weer een build de mist in gaat vanwege een death. En met rampage wordt het denk ik nog meer viable en leuker. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Gundogan op 09-08-2014 20:29 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:10
Deze link van de uitgelekte nieuwe tree gaat op het moment in veel twitchkanalen rond. Geen idee of het betrouwbare info is, maar iedere bekende streamer linked hem zo'n beetje door.

http://i.imgur.com/NHdLN88.jpg

Kan niet wachten op de info voor de hardcore league, weet ook nog altijd niet wat ik wil gaan spelen. Misschien een trapper build, nog nooit zoiets gehad.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Pff dit weekend een shadow naar 40 geleveld in 15 uur tijd. Viel toch even tegen om 100% van de tijd geconcentreerd te zijn als er bier, worstjes en vrouwen op tv zijn.
Anyway de shadow heeft alle skillpoints die via quest te behalen zijn. Volgens mij moet de gang naar 60 niet al te moeilijk zijn. Als je gebieden ingaat die 4 levels hoger dan jouw level liggen.
Was wel grappig om te zien dat ik op een gegeven moment in de tree zie dat ik voor een bepaalde skill niet genoeg strenght had. Ik maar kijken naar mijn gear/gem waar het aan kan liggen. Nooit aan gedacht dat de oorzaak ook in de skilltree kan liggen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
zo daar gaat mn crown of eyes build!
http://www.reddit.com/r/p..._supporter_newsletter_76/

ST krijgt ook flinke nerf. Was allemaal wel te verwachten ben benieuwd wat er nu de meest OP build gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Hmm Bow skills krijgen een beetje love. Iemand nog een voltaxic over? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
kevinl schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:50:
Hmm Bow skills krijgen een beetje love. Iemand nog een voltaxic over? :*)
Goeie tip! die 6l voltaxic van mij toch maar even uit de shop halen. Die kan misschien straks toch weer in waarde stijgen (of miss zelf use weer nuttig worden) :)

Pagina: 1 ... 65 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]