Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Op hoge level, met een boss die crit, ben je volgens mij wel het haasje.
Tuurlijk die FT doet wel aggro. Op dit moment is mijn totempje wel heel erg zielig. Gaat one shot kaputt. Maar imo ben je wel dood als je zo'n grot reus tegenkomt die discharged. (dat is volgens mij aoe toch?)
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Ik ben zeer geinteresseerd geraakt in PoE maar alle termen en gebruiken zijn nogal massive
Iemand een linkje naar een goede FAQ of uitleg?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Op het forum is veel te vinden. In het gameplay forum bijvoorbeeld de twee stickies:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/549432
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/553408
de wiki is ook een goede plek voor info:
http://pathofexile.gamepedia.com
Voor de rest zijn de meeste afkortingen, gewoon afkortingen van de gems/passives in de skilltree plus wat standaard RPG afkortingen die je ook wel kent uit WoW.
Als je diablo 3 gespeeld hebt heeft de wiki een korte guide http://pathofexile.gamepe...rs_Guide_to_Path_of_Exile
[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 16:31 ]
Je mist nog iets: shocknova trap om shock stacks te verspreiden..Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:10:
Hij gebruikt totems als main skill en shocknova traps die verspreiden met elemental proliferation als extra damage. Kan toch…of mis ik ook iets
Als totemer heb je niks aan life leech want dps is te weinig op de shocknova om te leechenkevinl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:37:
LOL ja dat had ik niet doorzien
Maar heb je geen lifeleech meer nodig dan?
volgens mij omschrijf je nu precies het zelfde hoornogarduv schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:32:
[...]
Je mist nog iets: shocknova trap om shock stacks te verspreiden... IIRC 1 shock stack = 30% meer dmg
Nieuwe patch notes zijn wel weer interessant
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Enerzijds komt dat omdat ik een hoarder ben en alles pakt wat maar enigszins blinkt
Anderzijds komt het omdat ik niet weet waar ik naar moet kijken of het interessant is om te bewaren.
Gelukkig ben ik wel zo dat ik kwa prio kijk naar ranged magic/ranger class. Alhoewel de laatste tijd ik een marauder geleveld hebt.
Hoe doen jullie dat? Beoordelen wat een goed stuk is en weten wat weg te gooien?
Verwijderd
Ik kijk dan bijvoorbeeld naar wapens met veel extra physical damage, of +2 fire, of +1/2 fire en +1 gem, of heel veel crit en attack speed, of 3 resistances…dat soort dingen. Armor met belachelijk veel armor/es/evasion. Maar altijd in combinatie met de andere stats….3 resistances van 30 en dan 3 ruk stats is nog steeds niks waard.
Uniques bewaar ik meestal alleen als ze beter zijn dan degene die ik al heb. Als een unique niet beter is dan die ik al heb, moet ie flink meer dan 1 chaos waard zijn wil ik het bewaren, anders naar de vendor.
Er wordt zoveel aangeboden dat een matig item niet opvalt en dan blijft het maanden in je inventory zitten.
De enige uitzondering die ik maak is als ik iets tegen kom wat ik voor een ander karakter kan gebruiken.
Om te weten wat interessant is, denk ik dat het wel handig is om te weten welke builds populair zijn.
Zou je het zelf gebruiken?
en als het lvl gear is. Is er een unique die beter presteert? if yes then vendor.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Deze vraag is al eerder gesteld en ik heb even voor het gemak de pagina opgezocht toen er antwoorden waren gegeven: \[PC/Linux] Path of Exilekevinl schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:35:
Mijn 23 tabs puilen uit van de gear. Waardoor ik na een goede rooftocht mijn spullen niet meer kwijt kan.
Enerzijds komt dat omdat ik een hoarder ben en alles pakt wat maar enigszins blinkt
Anderzijds komt het omdat ik niet weet waar ik naar moet kijken of het interessant is om te bewaren.
Gelukkig ben ik wel zo dat ik kwa prio kijk naar ranged magic/ranger class. Alhoewel de laatste tijd ik een marauder geleveld hebt.
Hoe doen jullie dat? Beoordelen wat een goed stuk is en weten wat weg te gooien?
suc6
Verder heb ik een tab met kleine wapens (daggers/1he swords) die dezelfde naam hebben, mocht er een derde droppen dan gebruik ik die voor een recept (ben nog low level)
Het is een vloek
http://www.reddit.com/r/p...tem_info_affix_breakdown/
Ik gebruik het zelf om snel uit te rekenen hoeveel DPS een wapen is. 1x op ctrl c drukken en je ziet heel meteen de tooltip waarin het staat. Met name de suffixes/affixes erbij en de ranges van de tiers zijn erg handig.
Ideaal, scheelt een hoop tijd. Merk nu dat ik mijn versie eens moet updaten, hoop nieuwe dingen bijgekomen die het een stuk makkelijker maken.
Gisteren ook eindelijk mijn 304pDPS 1h sword verkocht voor 12ex, ik moet nu echt werk gaan maken van een 6link met fatsoenlijke dps. Nog 87ex te besteden op standard, maar wel een head op het oog van > 20ex...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Path of Exile is currently designed for Windows only platforms. I apologize for the inconvenience. This is something we would like the able to offer in future.
If your computer has a modern Intel x86 processor, though, you can create a separate partition, install and boot into Windows on it via Bootcamp: http://www.apple.com/support/bootcamp/
You can also use Parallels 6 to play PoE, but you need a copy of windows to use it with. There are a few problems with transparencies, but otherwise the game works well.
If you are interested in using WINE, please check out this forum thread: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/8980/page/1
De tabs die je koopt die komen vol, da's een van de vaste gegevens van PoEmercapto schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:00:
Ik zit er wel aan te denken inderdaad, maar dan 6 of 12 tabs extra. Die heb ik echter ook zo vol, 60 ook,
Het is een vloek
met 70 csc en 22 mf
=D eerste unique gevonden dat meer dan lvl10 eist
Inmiddels een 6link kunnen bemachtigen, 600dps 2h axe. DPS schoot van 4215 naar 5907!enira schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:35:
Met die 2 upgrades ging mn dps van 34** naar 40**. Ik gebruik nu nog een 5link met 428dps wapen met added fire, lmp, physical projectile, blood magic, spectral throw.
Benieuwd waar ik op uitkom als ik faster attacks eraan knoop met dat nieuwe wapen!
Daarnaast kan ik nog een hoop axe dps nodes pakken in de tree, even 5 leveltjes erbij grinden nog. Daarna is het voornamelijk life.
HP moet wel nog een stukje hoger, zit nu op 4400 geloof ik, voelt redelijk squishy aan.
Tree
Edit: Schijnbaar wordt die tree niet helemaal goed bijgewerkt, heb hier nog steeds sword nodes terwijl ik die echt heb omgegooid.
Edit 2: Schijnbaar toch zelf een stukje vergeten.. Vanavond eens fixen!
Edit 3, zul je altijd zien.. Krijg net een pm op het forum van PoE dat de gozer van de eerder gewilde 6link 1.5 week geen pc tot zijn beschikking had. Ik had mezelf dus 20 ex kunnen besparen als ik 1 dag langer had gewacht..

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 02-05-2014 09:00 ]
Had hem ooit gekocht voor 7 exalts om te craften, maar na zo'n 600 alts en nog geen eens stats die ook maar een beetje in de buurt komen van goede stats (heb geen enkele >120% psychical damage gehad), mag die weg voor 5 exalts. Ben het zat. Ik koop er liever iets goeds voor.
kevinnl iets meer info graag welke league welke stats zoek je? ik heb misschien nog wel wat als ik weet wat je zoekt (op default trouwens)
[ Voor 69% gewijzigd door SMD007 op 02-05-2014 18:54 ]
Speel het zelf al een flinke tijd (day 1 op steam dus net na beta) iets meer als 200 uur erop zitten en lijkt me wel leuk om er nog iets dieper in te gaan.
Speel eigenlijk 100% hardcore op 1-2 character na momenteel die zitten in invasion ben eigenlijk HC begonnen en heb daar zoveel gear en items dat ik eigenlijk geen zin heb om zwaar actief elke paar maanden over te stappen naar die speciale leagues en telkens weer overnieuw te moeten beginnen.
is er een guild van tweakers op hardcore toevallig die te joinen is ?
zal kwa items niet veel van waarde zijn met voor het grootste deel een solo persoon voornamelijk omdat ik alles gewoon op me eigen tempo wil doen bij group party's ben ik meestal de traagste en loop ik meer over de dead mobs dan dat ik de tijd krijg mee te doen met de gevechten maar soms wel leuk om andere mensen hun speel stijl te zien.
En wie weet kom ik soms wat items tegen die ik nog aan jullie kan doneren
Guild vault is handig om leuke items waar je zelf niet zo veel aan hebt kwijt te kunnen of om te kijken of er nog iets tussen zit voor jou.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Craften schiet al mooi op rond de 1500 alterations nodig gehad, maar de attack speed die ik er met eternal regal op gecraft heb had ik met 3 pogingen te pakken.

kost wat heb je ook iets moois
Gedivined? en zo ja hoevaak voor je deze rolls had? Of chaos spam?SMD007 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:59:
[afbeelding]
kost wat heb je ook iets mooiskan nog 1 mod bij zit te denken aan crit chance. Wil hem zelf gebruiken voor ST build
Wel een ziek ding zeg... gratz!
hoe vind ik het makkelijkst de tweakers guild eigenlijk ?
pm mij voor guild invite
en Kaw thx dat je mn mirror topic steunt
http://www.pathofexile.co...ad/913599/page/1#p7761097
[ Voor 44% gewijzigd door SMD007 op 03-05-2014 17:50 ]
en dat zul je net zien met mijn geluk, bewaar ik hem, koop je hem over 2 weken voor 2 chaos
Heb zelf wel wat items, maar ben niet zo goed in verkopen.
De verkoper krijgt 25% van de opbrengst!
Edit: En er is een level 4 enhance te koop op Ambush. Ik heb daar helemaal geen currency, maar dat lijkt me nou een leuke skill in combinatie met firestorm q20 en een item met skill gems +1.
[ Voor 36% gewijzigd door Kaw op 05-05-2014 15:23 ]
Bedankt voor de tips nog over het levelen met witches die 2 extra levels in arc geven een gigantische boost in dps ging van 700 naar 1300 met links
Gisteravond bijna piety neer gekregen op cruel jammer dat er opeens 3 desyncs in schoten meteen eruit gegaan
Zag trouwens 3 keer een unique chestpiece met hoge cold resis in de hardcore box van the guild is het oke als ik er daar eentje van leen om zometeen door act 1 merciless te komen als ik voorbij dom cruel ben ?
Als het niet in een officer tab zit dan ben je in principe vrij om te pakken wat je nodig hebt of kunt gebruiken. We gaan er vanuit dat iedereen volwassen genoeg is om dat niet te misbruiken al is dat in het begin wel een keer mis gegaan.HADES2001 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:11:
Zag trouwens 3 keer een unique chestpiece met hoge cold resis in de hardcore box van the guild is het oke als ik er daar eentje van leen om zometeen door act 1 merciless te komen als ik voorbij dom cruel ben ?
Hey SMD007, ik lees dit bericht nu pas.SMD007 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:53:
Kaw ben je vanavond nog online?
kevinnl iets meer info graag welke league welke stats zoek je? ik heb misschien nog wel wat als ik weet wat je zoekt (op default trouwens)
Mijn maurauder is gister geript op 51 Invasion op Twilight beach door een Devourer.
Ik zit nu op default en gaat deze voor de komende tijd spelen. Ik ga geen char meer op invasion meer spelen. Wacht wel op nieuwe league.
Stats:
ik zit nu op default. Ben een FT Maruader en zoek een 5L liefst met GGRRB. Maar mag ook anders.
Het is deze boss:
Kamaq, Soilmaker
Devourer (Support monsters: Devourer)
Casts Ball Lightning
Random Curse on hit
Fast Attacks
Far Shot
Resists Elemental Damage
Resists Chaos
Volgens WIKI zou deze alleen op corrupted area voorkomen. Wat doet deze op het strand??!?
Nu weet ik ook waarom ik one shot ben. Ik heb A1M mijn gearset veranderd om max res te krijgen. Maar ik kreeg max 76/60/23. Of oude stand na dominus cruel. 45/43/40 laten. Want tegen Dominus kon ik goed stand houden op cruel.
Ik kon nog lightning res op mijn schoenen doen. Ik koos voor rarity, omdat ik in cruel zo tanky was.
Moraal van het verhaal. Nooit greedy worden. Dan rip je.

[ Voor 34% gewijzigd door kevinl op 06-05-2014 11:12 ]
Op zondag 2x geripped in 1 promenade mapje..

Dat was op level 83, en kostte me weer iets meer dan een uurtje om de 20% xp loss te farmen. Nu maar de lvl 70 maps aan het doen, het gaat opzich prima, maar soms is de spike damage echt te hoog. Wel inmiddels in level 84 aangekomen.
Gisteren een 158% Increase Armor erop gerolled, zit nu aan 2798 armor op die chest. Maar nog altijd geen life..enira schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:35:
Voordat ik dat ga doen wil ik eigenlijk m'n chest eternal exalten totdat ik life erop rol:\
5-link, 6 socket;
2341 total armour;
350 armour;
34 fire res;
25 lightning res;
Kan een duur geintje worden, maar is het wel waard denk ik. Vergelijkbare chests kosten ook het veelvoudige, dus ja..
Misschien deze icm met de imprint verkopen en een betere kopen als ik de currency heb. Dilemma!
Over die armour rollen. Is dit ook net zoals bij sommige orbs. Bijvoorbeeld bij de jeweller orb is het zo dat je bij een max 3 socket item uiteindelijk die 3 sockets rollt. Je niet meer verder kunt rollen. Dus ik ga er vanuit bj een max 6 socket item. Je shift ingedrukt houdt en je jeweller orbs in een raptempo gaat doorklikken.
Geldt dit dan ook bij zo'n armour roll. Dat je niet meer door kan klikken als je max roll haalt?
Voor meer info over rollen van prefixes / affixes:
https://docs.google.com/s...true&noheader=true&gid=17
1 van deze mods komt erbij, maar dat is niet alles. Iedere mod bestaat uit brackets waar de mod in kan rollen. De life roll kan volgens mij tot 109, deze bracket begint misschien bij de 90 denk ik (zou het op kunnen zoeken, maar..
Bij een foutieve mod of goede mod in een te lage bracket zal je dus je eternal imprint terug moeten zetten en een nieuwe exalted erop moeten gooien. Fact: Eternals zijn ongeveer 5 exalted orbs per stuk op standard, dus 6 exalted voor 1 poging.
Leuke moneysink, yes!
[ Voor 11% gewijzigd door enira op 06-05-2014 15:11 ]
Rippen doe je op HC or Invasion.... op Softcore leagues heet t gewoon doodgaan vind ikenira schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:22:
Op zondag 2x geripped in 1 promenade mapje..shocked ground icm die lightning thorns boss.. Mja, hoi!
Dat was op level 83, en kostte me weer iets meer dan een uurtje om de 20% xp loss te farmen.

@Kevin.... Met 23% lightning res die devourer tegenkomen met zijn lightning ball betekent wel een enkeltje standard league ja. Ben gisteravond met mn FT marauder ook aangekomen op merc (vrijdag avond begonnen) ben level 52 en zag dat mn lightning res ook niet op peil was... even kijken hoe ik dat op ga lossen. Ik schrik me toch altijd t apelazerus als er een devourer uit de grond knalt en een devourer in een gebied waar ze niet horen is gewoon exit game... voorlopig iig.
Terwijl ik helemaal geen eternal had op standaard.
Maar van dat craften heb ik helemaal nog geen kaas van gegeten. Ben al beetje blij hoe dat werkt met fusion orbs en zo. Maar van het rapen van kwaliteit voor een glasbouble wist ik ook niet.
JohnnyV76 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:14:
[...]
Rippen doe je op HC or Invasion.... op Softcore leagues heet t gewoon doodgaan vind ik![]()
@Kevin.... Met 23% lightning res die devourer tegenkomen met zijn lightning ball betekent wel een enkeltje standard league ja. Ben gisteravond met mn FT marauder ook aangekomen op merc (vrijdag avond begonnen) ben level 52 en zag dat mn lightning res ook niet op peil was... even kijken hoe ik dat op ga lossen. Ik schrik me toch altijd t apelazerus als er een devourer uit de grond knalt en een devourer in een gebied waar ze niet horen is gewoon exit game... voorlopig iig.

Ok ik speel niet elke dag. Maar heb jij geen social life of zo? Ik doe echt iets verkeerd. Of heb je zulke goede leveling gear?
Ja het is een kolossale fout van mij om te geloven dat een res van 23% genoeg zou zijn voor de eerste levels van merciless. Ik was ook solo aan het levelen. In een groep is het wat minder erg, maar ja dan had ik deze harde les nooit gehad. Ik ga kijken of ik nog de moeite acht om mijn tot-act-3-unlocked-Marauder level 1 te gaan levelen. Maar nu speel ik met mijn 59 FT Marauder. De FT begint aardig op gang te komen. Ik mis nog een 5e slot voor faster casting. Hopelijk heeft de guild leader een leuke 5L voor mij.
Omg dat wist ik niet ...JohnnyV76 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:18:
[...]
Geldt ook voor armours en wapens trouwens...
gecombineerd totaal van 40% quality aan wapens of armour vendoren levert een orbje op!

[ Voor 31% gewijzigd door kevinl op 06-05-2014 15:24 ]
Geldt ook voor armours en wapens trouwens...kevinl schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:14:
Maar van het rapen van kwaliteit voor een glasbouble wist ik ook niet.
gecombineerd totaal van 40% quality aan wapens of armour vendoren levert een orbje op!
edit voor Kevin:
Ik heb al wat chars verloren ondertussen... allemaal tussen 65 en 69 dus ja ik heb al wat starters gear.... waaronder een searing touch wat er voor zorgt dat ik heel hard door de mobs ga.
Bovendien krijg ik vaak hulp met waypoints of lastige bazen als dominus dus dan gaat het heel snel ja. Speel ook al een poosje waardoor ik wel de truukjes weet om snel door de quests te gaan.
En ja social life... ik ben getrouwd, heb 3 kinderen (tussen 4 en 7) en werk full time maar speel vaak tussendoor op de laptop die beneden staan!
[ Voor 46% gewijzigd door JohnnyV76 op 06-05-2014 15:21 ]
dan sta je toch iedere 3 minuten weer in town je inventory te legen ? kom bijna non stop het tegen pak eigenlijk alleen nog quality potions op gezien de zeldzame glassblowers, yellow/unique items en de currancy items.
edit: nvm heb ze nog niet toegevoegd zal dat vandaag even doen.

[ Voor 29% gewijzigd door SMD007 op 07-05-2014 11:44 ]
Ga sowieso voor het begin in merciless de iir vervangen met faster casting ben ik al aan het levelen in een andere socket en zit al op level 7.
Welk van de twee zouden jullie erop gooien ?
Gister nog lvl52... nu lvl62
Vandaag pappa dag dus lekker wat kunnen spelen tussendoor. Flame totems in de searing touch gaat nog steeds prima. Zit nu op 3,3k HP met 183 life regen per seconde. Resists nog niet maxxed maar iig degelijk genoeg... 65/62/79 uit mn hoofd. Als ik straks mn Searing Touch wegdoe voor wand en shield zullen mijn defenses weer een stuk hoger liggen... DPS wel een stuk lager

Ik neem aan dat je chain voor AoE wil gebruiken en niet als single target spell. Shocken i.c.m. Elemental Proliferation is al genoemd, in dit geval zou ik er ook Chain bij doen.HADES2001 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:18:
Kijken wat jullie mening hierin is heb momenteel een witch met arc + added lightning damage + iir ben nu bezig met een 5 link te maken kan er 2x damage bij doen chaos en cold/fire of cast on hit + (naam vergeten) decreased light resis.
...
Welk van de twee zouden jullie erop gooien ?
Ik zou bij het uitkiezen van support gems ook rekening houden met volgende:
1) chest type - als je een Armor / EVA chest hebt en je wilt er 4 blauwe gems (bv. Arc + Faster Cast + Lightning Dmg + Ele Prolif) in doen dan gaat dat veel Chromatics kosten
2) mana kosten - een 5L kost veel mana. Een 4L voorbeeld: lvl 18 Arc + Ele Polif + Faster Cast + Chain kost al 100 mana. Dus misschien moet je als 5e gem geen damage gem maar een Mana Leech nemen.
Mijn suggesties:
Crit based dmg - Arc + Lightning Pen + Crit Chance / Crit Dmg + Faster Casting + Mana Leech
Non-crit based - Arc + Ele Polif + Faster Cast + Chain + Mana Leech
Edit: en als je voor Shock gaat dan zou ik sparen voor een high quality Arc gem
[ Voor 3% gewijzigd door FiraNove op 07-05-2014 19:25 ]
Looking for a blessed bag of holding
Ja, dat kun je wel stellen. Er dropt verder weinig maar je loopt zeg maar een stuk in een map met normale mobs, dan kom je Fairgraves tegen en die verandert alles in phantom mobs. Daarna krijg je een soort van waves van die mobs en aan het einde van elke wave spawnt er een chest met dat soort currency items. Dan moet je even inhakken op Fairgraves en dan kun je doorlopen naar de volgende wave. Dit herhaalt zich een keer of 6 of 8 of weet ik hetJohnnyV76 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:57:
Dat alles uit 1 map? Bizar!
Ik heb eindelijk een hogere map gevonden dan level69, namelijk een level 71 en die dropte weer een 73 en die dropte weer een 71 en een 72, dus eindelijk een paar levels hoger met mijn maps.
Thanks voor de tips mensen ik run trouwens armor/energy shield dus 4x blue moet goed te doen zijn nog steeds geen betere boots gevondenvtrouwens eerste dominus cruel run vanavond ging niet lekker de mobs waren goed te doen maar dominus eerste vorm te veel lightning damage echt even die maxxen
't Is een 68 mapje. Met mijn Facebreaker/block build was het echt een eitje. Toegegeven, nu solo ik daarmee ook 76 mapjes en loop ik ook met gemak mee in 77 maps maar Mao Kun moet zeker wel te doen zijn voor heel veel builds. Hoge armour of block voor melee of voldoende AoE voor ranged en dan is het in principe een makkie, alles wat ik tegenkwam was physical melee en bowers.HADES2001 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:27:
Die map klinkt erg vet maar is die ook niet aan de pittige kant ? Klonk als een flinke battle die avond met 100+ enemy group
Het is dat ik relatief weinig currency heb om de maps te kopen en bijna level 91 ben en dus ook nog wat xp wil vergaren, anders liep ik de hele avond niets anders dan Mao Kuns te runnen
[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 08-05-2014 01:05 ]
Doen er trouwens nog Tweakers mee aan de two week charity event? Je kan er aardige prijzen mee winnen:
Level 15: 100x Stash Tab Bundles
Level 20: 100x Premium Stash Tab Bundles
Level 25: 10x Razer Mice
Level 30: 5x Razer Keyboards
Level 35: 5x NVIDIA High-performance Graphics Cards
Level 40: 8x Turtle Beach Ear Force Z SEVEN Gaming Headsets (Newly Added on 7 May!)
Level 50: 10x Sets of all Seraph Microtransactions (Armour pieces, Wings, Weapon Effect and Footprint Effect)
Level 65: 5x Sets of Signed Prints of Original Early Concept Art
Level 85: 1x One hour private Q&A on Skype with Chris, Jonathan and Erik
want lijkt me in 2 weken tijd dat zat mensen dat kunnen halen sterker zelfs ik ga er van uit dat iedereen wel level 50 kan halen in 2 weken tijd.
ben op het werk dus kan die PoE site niet bezoeken
[ Voor 13% gewijzigd door HADES2001 op 09-05-2014 11:11 . Reden: extra info ]
Geluk hebben.HADES2001 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:09:
wat zijn de verdere voorwaarden hiervoor ?
want lijkt me in 2 weken tijd dat zat mensen dat kunnen halen sterker zelfs ik ga er van uit dat iedereen wel level 50 kan halen in 2 weken tijd.
ben op het werk dus kan die PoE site niet bezoeken
En weer een reden om weer even te spelen. Invasion wordt wel een beetje ontmoedigend na een zooi RIPs.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
How was jullie avond eigenlijk gister ?
Ben zelf eindelijk voorbij dominus cruel met me witch dus ga zelf vanavond even levelen op ledge tot ik wat leuke gear vindt.
[ Voor 43% gewijzigd door HADES2001 op 09-05-2014 12:00 . Reden: extraatje ]
Ben nu op zoek naar een 5L chest om verder te kunnen.
70 tabs....
Maar goed 70 tabs is echt ziek. Ik heb maar 25 or zo.
[ Voor 30% gewijzigd door kevinl op 09-05-2014 12:27 ]
en gun het ze van harte het is een goeie game en vond dat het enige nuttige wat te kopen
Ow oeps, standaard.
[ Voor 25% gewijzigd door Kaw op 09-05-2014 14:13 ]
Hopelijk was dit het eerste schaap over de dam inderdaad.
Over de Dam gesproken.
Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die het opvalt dat Dominus z'n torentje aan heeft gekleed met schilderijen van de Dam in Amsterdam ?
Het Paleis en De Waag, edit : en het IJ
Na de Bijbel dus nog een referentie naar NL, zal wel meer hangen/liggen...?
Ja we gaan ervoorCestoda schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:36:
Vanmiddag geripped op mn lvl 85 Flameblaster. Blijkbaar was een Dark Forest map (= devourers als signature monster) met 100% extra cold damage + fracturing + totems net iets te veel van het goede. Poppen wat devourers op, ren weg, net een crit totem gebiedje in = RIP.
Doen er trouwens nog Tweakers mee aan de two week charity event? Je kan er aardige prijzen mee winnen:
[...]
ga de goden verzoeken en voor een melee build, ben een beeeeetje uitgekeken op de searing bond / spectral alhoewel dat voor mij de meest safe builds blijken te zijn tot nu toe.. Maar lijkt me wel een uitdaging en in combinatie met vaal pact/acrobatic toch redelijk tanky als het goed is..,
Is partying toegestaan trouwens?
gg iig
[ Voor 3% gewijzigd door Deegeeooh op 10-05-2014 21:25 ]
Ik volg Minaaj zijn Flame Totem build die hij een paar pagina's eerder heeft gepost..
Looking for a blessed bag of holding
Dat GGG een Build Tester implementeert.
Dat je de Build of the Week in je game kunt laden met een preset gearset en skills die je niet kunt veranderen en dat je een half uurtje kunt testen tegen een boss of in een map/area om te kijken of het wat voor je is. En dan eventueel ook nog op 3 verschillende stadia in de build, "early, middle en late level"
Ja, dat wil ik
dat hebben ze alleen heet het lvl-je-char-tot-lvl-x-wacht-tot-nieuwe-league-starten-voor-free-respec en leef je uit!mercapto schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:54:
Weet je wat mij een top feature lijkt (en onmogelijk) ?
Dat GGG een Build Tester implementeert.
Dat je de Build of the Week in je game kunt laden met een preset gearset en skills die je niet kunt veranderen en dat je een half uurtje kunt testen tegen een boss of in een map/area om te kijken of het wat voor je is. En dan eventueel ook nog op 3 verschillende stadia in de build, "early, middle en late level"
Ja, dat wil ik
Niet iedereen heeft zoveel vrije tijd denk ikSMD007 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:43:
[...]
dat hebben ze alleen heet het lvl-je-char-tot-lvl-x-wacht-tot-nieuwe-league-starten-voor-free-respec en leef je uit!maak net als mij een stuk of 25 char aan en iedere nieuwe league weer heb je 25 char die kan proberen te verbeteren of compleet iets anders van te maken.
Ik heb 2 chars >lvl60 en 1 char lvl52. Maar ik volg je strekking. Ik doe hetzelfde. Heb net mijn lvl52 gerevived nadat ik er een jaar niet mee had gespeeld. Bleek de gear die hij had echt niet te passen bij zijn playstyle dus ben eerst even met mijn lvl79 aan het grinden voor goede gears en gems. 2 uur the cathacombs en alle benodigde gems zijn rondom level 52 en een stashtab vol met goede rares voor de build.
Edit: heb 20% meer DPS gekregen door 4 passives aan te passen. Met goed gebruik van 2 flasks en weer wat verder gelevelde gems ben ik van 3 seconden naar 2 seconden gegaan bij het killen Piety.
Nu nog wat meer defence realiseren op één of andere manier

[ Voor 13% gewijzigd door Kaw op 12-05-2014 10:17 ]
Bedankt dat ik de guild mocht joinen veel gezelliger met een groep nederlanders.
Vanavond weer even verder met de 2 weken charity wil eigenlijk 50+ halen deze week.
Vind de invade bosses voor het grootste deel eigenlijk niet intressant ze maken de game juist te makkelijk tot nu toe ik wals over allemaal heen en droppen telken 2-3 yellow gears.
Alleen gistermiddag hadden Electric en ik wat moeite in de library toen een leuk vrouwlijke invade kwam en een zooi totems kwamen inclussief 3 desyncs (denk dat de desyncs het grootste probleem waren)
Maar de kistjes OH MY GOD ben er echt dol op ze geven wel witches een probleem dat die vaak niet tanky genoeg zijn maar als je daar met een tank maurauder in staat en 3X sweep doet is zo goed als alles weer weg.
En de kistjes varieren weer kwa loot.
Had eigenlijk gewild dat dat de hardcore league was en niet de ambush maar goed
Iets zegt me dat je daar van terugkomt op het moment dat de bosses zo zijn als hoe ze in het begin van invasion waren. Dat was gewoon compleet unbalanced en verre van 'uitdagend'. Anticiperen ging haast niet, wegrennen was in sommige gevallen bij voorbaat al kansloos.HADES2001 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:13:
Vind de invade bosses voor het grootste deel eigenlijk niet intressant ze maken de game juist te makkelijk tot nu toe ik wals over allemaal heen en droppen telken 2-3 yellow gears.
Nu hebben ze er een hoop aan getuned en zal het wel te makkelijk zijn, maar dat was het zeker weten niet.
Ik heb nog nooit ambush gespeeld, maar hoor inderdaad vaker dat ze de 2 modes opzich wel hadden moeten omwisselen.
Vanochtend mijn BoR proberen te verkopen voor 3ex (wat ie waard was als ik de indexers moet geloven adhv mijn rolls). Iemand wisperde dat ie geen 3ex had, maar wel 109 chaos. PRIMA!
Naar mijn weten ligt de chaos:ex verhouding op standard op ongeveer 25-30:1, waardoor hij uiteindelijk veel meer betaald heeft. Hij wou uiteindelijk ook een multistrike van me kopen, en heb in totaal 112c gehad. 2c te weinig gehad, maar dat maakt de foutieve chaos:ex verhouding vanaf zijn kant best goed.
Die build is goed he?RobbieTheHut schreef op zondag 11 mei 2014 @ 01:38:
We hebben vanavond vanaf race begin met z'n 6-en in party gelopen tot begin act 2. Iedereen leeft nogBen zelf nu lvl 24 en halverwege act 2
Ik volg Minaaj zijn Flame Totem build die hij een paar pagina's eerder heeft gepost..
Op het gebied van resistance zit ik nu op 77/77/77. Ik vraag me af of nog meer resistance goed is. Dus dat je 102/102/102 (uncapped) hebt. En dat als je een mob tegenkomt die je resistance met 25% verlaagd dat je dan nog op 77/77/77. Of werkt resistance niet zo?
veiligst is dan denk nog steeds rennen of die potions samen met leap slam dat kan wel natuurlijk
Lightning Warp is het populairst, Warp aan, Box Open, poef! Weg uit de ellende.
Ik zelf gooi firetraps neer, open de box, gebruik een potion tegen freeze en leapslam dan weg.
Ik gebruik de build nu ook op invasion al heb ik wel mijn eigen tweaks toegepast. De manier van spelen kende ik al heel goed want heb tot nu toe eigenlijk altijd met dual incinerate totems gespeeld. Merk dat incinerate sneller gehakt maakt van grote groepen mobs (door het altijd piercen) maar voordeel van Flame Totem is dat ie een stuk tankier is en je hebt natuurlijk 1 socket minder nodig dan Spell Totem + Incinerate. Ik speel nog met mn Searing Touch met bijna 3,9k life en armour nog erg aan de lage kant op 2,5k oid. Heb geen probleem met lvl66 maps... char is nu level 72 en moet nu even denken of ik een aantal shield nodes ga pakken voor als ik naar 1h + shield swap of richting Iron Reflexes ga. De dex nodes daar naartoe kan ik goed gebruiken.kevinl schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:03:
[...]
Die build is goed he?Ik ben deze verder gaan spelen na mijn lvl 51 rip op Invasion. Nu level 71. Die FT met added chaos damage doet aardig clearen, maar mijn char is veels te squishy nog. Ik heb mijn snelweg al klaar, waardoor vanaf nu elke skillpunt die ik nog ga besteden of armour of hp is.
Op het gebied van resistance zit ik nu op 77/77/77. Ik vraag me af of nog meer resistance goed is. Dus dat je 102/102/102 (uncapped) hebt. En dat als je een mob tegenkomt die je resistance met 25% verlaagd dat je dan nog op 77/77/77. Of werkt resistance niet zo?
Overcappen van resists kan zeker helpen... als je een curse krijgt van een mob (bijv. flammability) dan is meer resists altijd beter.
Dit topic is gesloten.
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]