Zo, na dit topic al een tijdje gevolgd te hebben is het nu tijd om maar eens echt deel te nemen.
Net begonnen met Merciless op lvl 55 en met 2700 hp en 3500 armor. Die drop in resistances komt redelijk hard aan, -45% chaos, -25% cold resistance, en maar 15 lightning. Tijd om te investeren in wat nieuwe gear, zodat ik niet dood ga tegen hailrake.
Mn build op het moment is
http://tinyurl.com/cq7n5b7 (bijna identiek aan Nguyen's build) - Volledig gebaseerd op extra hp, en blood magic en Iron reflexes. Bevalt prima, en tot nu toe nog weinig problemen gehad met de lage dps. Alleen is het lastig om genoeg int te bij elkaar te krijgen om m'n auras en added lightning/chaos support gems te kunnen blijven levelen.
Ik gebruik op het moment burning Arrow voor single target dps en Rain of Arrows voor aoe (met zo nu en dan wat fire traps, poison arrow en split arrow totem). Vooral Rain of Arrows bevalt me erg goed in vergelijking met lightning arrow, geen gedoe met LMP of fork om veel targets te hitten, en hogere base dmg/lagere manacost.
Vanavond verder experimenteren met de Ranged attack totem support gem, vraag me af of er een cap is op het aantal fear/blind procs dat je kan krijgen in combinatie met split arrow. Heeft iemand al geëxperimenteerd met de werking van die fear en blind support gems, en hoe die werken icm verschillende spells?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 16-02-2013 17:31
]