Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58
pingkiller schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:45:
Weet iemand waar je de link vind als je de online skillplanner gebruikt?
De url is de link. Hij staat evt ook eronder met link to this build.

Zo brutus dood op cruel. Ging best makkelijk :)
4 rares gedropt en 4 nog best aardige, helaas niet voor mij, wellicht voor een mede-tweaker.

shop updated :) Niet verified is verkocht of niet meer in bezit.

[ Voor 32% gewijzigd door Neles7 op 10-02-2013 19:36 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Er staat een paar ongeïdentificeerde schoenen in je shop, is dat om het spannend te maken ? :D

Ik heb vandaag geshopped, wat een ellende.
Uuuuuren wachten op repliek op dingen van het forum.
En trade channel is niet veel beter, wat een zooi :D

Uiteindelijk m'n resistances op 80/80/71/31, vooral met die 31 ben ik blij :)
Armor wat omhoog en wat max life ingeleverd, maar ik had toch meer dan de meeste andere mensen op mijn level geloof ik.
Alle 'resist chaos' mobs kunnen nu weer lekker op me in hakken zonder dat ik huilend weg hoef te rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Gundogan schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:11:
[...]

Lvl62 en nog op cruel? Net Piety cruel gedaan op 53, dus niet zo mietje. ;)

En volgens mij is de hoogste moeilijkheidsgraad nog steeds farm ledge -> farm fellshrine/western forest (hangt af van je chaos res en movement speed) -> beat game -> maps? Zal nu wel city of sarn bijgekomen zijn.

Oh en niet denken van: oh ik tank en kill die white mobs wel even terwijl ik op m'n andere scherm aan het kijken ben. (lolololololol King Kongor)
Ach ik heb geen haast. Ik wacht op Koen en dan gaan Marc ik en Koen gezamelijk naar de volgende diff. Samen is toch leuker spelen en tot nu toe kon ik gewoon lvl in Docks. Nu is mijn lvl te hoog om een beetje exp te vergaren dus ben maar altjes gaan lvl :) Hopen dat Koen snel onze lvl bereikt. Mocht het lang duren dan zal ik eens kijken of Marc en ik haar maar samen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noob vraag

Wat is het verschil tussen Quality gems en gewone gems.

Of beter hoe zie je het

Voor de moment speel ik met Templar (one hander , shield)

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:51:
Noob vraag

Wat is het verschil tussen Quality gems en gewone gems.

Of beter hoe zie je het

Voor de moment speel ik met Templar (one hander , shield)

mvg
Quality gems zijn óf iets sterker óf hebben speciale eigenschappen, je kunt het zien op de wiki. Verschilt behoorlijk per gem, maar sommige quality gems zijn zéér sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ik ben op jacht naar een Frenzy +18% gem en heb zo'n beetje mijn complete orb-voorraad aangeboden, maar die speler is al 5 dagen offline helaas...
Bij bijv. Frenzy is quality echt een enorme plus. Bij andere gems kan dat veel minder significant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ga vanavond ook maar eens aan de path of exile. beetje uitgekeken op d3 inmiddels en heb al een leuke build in elkaar geflanst.

uiteraard hardcore league! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Flghter1982 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:55:
ga vanavond ook maar eens aan de path of exile. beetje uitgekeken op d3 inmiddels en heb al een leuke build in elkaar geflanst.

uiteraard hardcore league! :)
Welcome to the club :)
Zou zeggen neem alvast de playersheet (zie sig) door voor wat tweaker vrienden.

Wat ga je maken, ben daar altijd wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd aan de sheet op m'n Marauder. Mijn god wat is die xp penalty als je dood gaat gruwelijk irritant. Ik ging 2x dood in Lunaris Temple voor ik m'n endurance charges up had door een irritante rare met zo'n aura, daar gaat je geïnvesteerde tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Neles7 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:13:
[...]

Welcome to the club :)
Zou zeggen neem alvast de playersheet (zie sig) door voor wat tweaker vrienden.

Wat ga je maken, ben daar altijd wel benieuwd naar.
ik ga een witch maken.

heb al aardig wat research gedaan en een geheel custom build in elkaar gezet die wel goed voelt.

hardcore only dus de nodige dosis deaths zal er wel aankomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Flghter1982 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:56:
ik ga een witch maken.

heb al aardig wat research gedaan en een geheel custom build in elkaar gezet die wel goed voelt.

hardcore only dus de nodige dosis deaths zal er wel aankomen :)
oke leuk :) wellicht kunnen we samen spelen, ik dacht er aan dat het wel handig was om een alt te level mocht ik dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 18-09 14:26
Neles7 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:14:
[...]

oke leuk :) wellicht kunnen we samen spelen, ik dacht er aan dat het wel handig was om een alt te level mocht ik dood gaan.
Kan je nog een speler gebruiken? ik heb nog nooit HC gedaan en ben wel benieuwd hoeveel spannender dat is :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
SMD007 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:48:
[...]

Kan je nog een speler gebruiken? ik heb nog nooit HC gedaan en ben wel benieuwd hoeveel spannender dat is :)
hoe meer zielen hoe meer vreugd :) ik ga nu iig opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
wat een avond xD eerst paladin RIP als ie sheet bijwerkt (moet je ook niet doen bij een rare mob) xD en daarna wordt ik trapped door flicker strike mobs op me alt (gelukkig die) en ja hoor .. RIP xD

maar The tank was still alive :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Neles7 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:27:
wat een avond xD eerst paladin RIP als ie sheet bijwerkt (moet je ook niet doen bij een rare mob) xD en daarna wordt ik trapped door flicker strike mobs op me alt (gelukkig die) en ja hoor .. RIP xD

maar The tank was still alive :P
Was een heerlijke kennismaking met HC voor mij :+

Naja ben nu weer lvl 6 en zal niet weer AFK gaan vooral niet om de sheet bij te werken :9

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Gadverdamme ben net dood gegaan op HC :( Ik deed even wat farm runs public, zitten net op een pack en komt er een summoner aan, screen freezed ff daarna een knal en staat er op mijn scherm dat ik dood ben :'(

Was mijn eerste character. doet toch wel pijn want het ging net zo lekker.

R.I.P lvl 65 MistyTemp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Mistymo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:07:
Gadverdamme ben net dood gegaan op HC :( Ik deed even wat farm runs public, zitten net op een pack en komt er een summoner aan, screen freezed ff daarna een knal en staat er op mijn scherm dat ik dood ben :'(

R.I.P lvl 65 MistyTemp
AUW, dat doet pijn.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007

R.I.P lvl 65 MistyTemp
Wow 65! Ik vond het al vervelend toen ik lvl 12 was, dacht toen al van bah weer opnieuw beginnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
SMD007 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:16:
[...]

Wow 65! Ik vond het al vervelend toen ik lvl 12 was, dacht toen al van bah weer opnieuw beginnen :X
Volgens mij was ik de hoogste tweaker, althans volgens de sheet. Ik heb denk ik een weekje geleden deze char gemaakt, was mijn allereerste en had eigelijk geen clue wat ik deed. Na een paar dagen kwam ik er lekker in en speelde samen met Marc (is lvl 61 nu denk ik). We waren net in merciless beland en ik dacht ik ga ff lekker farmen in act2. Klote lag spike :(

Ben het ff zat om nu weer een HC te maken en als ik het doe, dan maak ik weer een Bow Templar. Ga nu maar eens wat exploren op merciless met mijn softcore char 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
zie nu pas de berichtjes om samen te spelen :(

1e avond zit er op. witch is nu lvl 27 en ben zojuist in act 3. so far so good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Mistymo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:24:
[...]

Volgens mij was ik de hoogste tweaker, althans volgens de sheet. Ik heb denk ik een weekje geleden deze char gemaakt, was mijn allereerste en had eigelijk geen clue wat ik deed. Na een paar dagen kwam ik er lekker in en speelde samen met Marc (is lvl 61 nu denk ik). We waren net in merciless beland en ik dacht ik ga ff lekker farmen in act2. Klote lag spike :(

Ben het ff zat om nu weer een HC te maken en als ik het doe, dan maak ik weer een Bow Templar. Ga nu maar eens wat exploren op merciless met mijn softcore char 8)7
Blijf lekker op SC man.
Ben ik namelijk ook, veel leuker :P

And trust me, later als je die -15% exp verliest als je dood gaat zit je ook van FUUUU
OF het kan puur aan mij liggen dat ik gewoon tevaak doodga, volgens Groenie wel ;) :+

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 14-09 17:23
kihon schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:05:
[...]

Blijf lekker op SC man.
Ben ik namelijk ook, veel leuker :P

And trust me, later als je die -15% exp verliest als je dood gaat zit je ook van FUUUU
OF het kan puur aan mij liggen dat ik gewoon tevaak doodga, volgens Groenie wel ;) :+
Nee man, hij moet gewoon verder met zn alt!
En jij mag ook wel eens op HC komen spelen. Ik vereenzaam nog zo... :(

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Marcvz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:19:
[...]

Altjes zijn pas lvl 28 he :) Zit te dubben om maar weer een bow temp te gaan of een totem temp of maurader met totems. Ach eerst nog maar ff die gassies lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:19:
[...]

haha ik zit nog te dubben wat ik echt wil gaan doen. ben nu bezig met witch en freezepuls. heb al wat crit mana en life bij elkaar gesprokkeld. nu nog denken wat ik echt wil.
(bow dualist [46], tank templar [38], witch freezepuls [24])

Freezepuls wel leuk, veel frozen mobs heb namelijk al bijna 100% increase crit. nu mijn leven en damage nog. :)

gewoon leuk in partys meerunnen altijd gezellig. en gaat stuk sneller om te farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 07:22:
[...]

haha ik zit nog te dubben wat ik echt wil gaan doen. ben nu bezig met witch en freezepuls. heb al wat crit mana en life bij elkaar gesprokkeld. nu nog denken wat ik echt wil.
(bow dualist \[46], tank templar \[38], witch freezepuls \[24])

Freezepuls wel leuk, veel frozen mobs heb namelijk al bijna 100% increase crit. nu mijn leven en damage nog. :)

gewoon leuk in partys meerunnen altijd gezellig. en gaat stuk sneller om te farmen
Heb jij een linkje voor jouw Bow-duelist build? Wil ff vergelijken met wat ik in gedachte had.

Gisteren is mijn lvl 37 templar gesneuveld bij Piety. Was in een party van 3 en alle 3 de portals waren buiten bereik. Situatie: ik had full HP, maar alle potions waren leeg. Zij schoot continu frost arrows en ik was aan t rennen naar een portal. Voordat ik t wist had ze er al 5 afgevuurd en was ik dood voordat ik een portal kon bereiken. Achteraf dacht ik "SUKKEL JE HAD TIJD ZAT OM EEN PORTAL VLAKBIJ AAN TE MAKEN" maarja, in de heat of the moment denk je daar niet zo snel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 07:35:
[...]

Heb jij een linkje voor jouw Bow-duelist build? Wil ff vergelijken met wat ik in gedachte had.

Gisteren is mijn lvl 37 templar gesneuveld bij Piety. Was in een party van 3 en alle 3 de portals waren buiten bereik. Situatie: ik had full HP, maar alle potions waren leeg. Zij schoot continu frost arrows en ik was aan t rennen naar een portal. Voordat ik t wist had ze er al 5 afgevuurd en was ik dood voordat ik een portal kon bereiken. Achteraf dacht ik "SUKKEL JE HAD TIJD ZAT OM EEN PORTAL VLAKBIJ AAN TE MAKEN" maarja, in de heat of the moment denk je daar niet zo snel aan :P
staat in de sheet. werkt wel redelijk de build. (heb wel respec gedaan voor wat manaregen in begin voordat ik bloodmagic deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

R.I.P lvl 65 MistyTemp
RIP. :( Western Forest?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.I.P lvl 65 MistyTemp
Zeer spijtig, hopelijk rap weer op die hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
ik zoek mensen om mee te farmen in sc, beetje zat van de ninja looters op het moment.

Level range is 60-68 default league

voeg me maar toe spelersnaam: DrGreenthumbb

ps zal me ook wel even adden op de sheet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Pff, net een 5L ES chest gekocht voor een shitload aan currency.
Nu heb ik geen mats meer om hem fatsoenlijk te craften ^^
Hopen dat ik een degelijke roll krijg met wat chaos orbs..

Heb er ook al 2 stacks chroma's op zitten en nog niet de goede sockets.. Maar goed, ES gear is hard to get, dus ben toch wel blij met de aanschaf ook al heb ik er nog even niets aan.

Nu maar weer ledge farmen en hopen dat de drops een beetje willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week ook maar begonnen.
Eerst met een DW claw Shadow (Lvl25+). Eind pact 2 mee nu (normal) maar niet helemaal happy over de tree ...
Gister een Duelist Bow gemaakt op hardcore nu lvl 17-18. Tree nog iets finetunen vanaaf maar tot zover goede richting op.
eens zien hoe ik me ga vermaken.

Btw open teams is niks voor mij teveel gasten die alleen maar focussen op loot jagen .. ben tot zover vele malen beter af in me eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:18
Ik ben opzoek naar de volgende spel gems:

Wrath

Ik heb geen idee wat ik er voor moet geven of wat het waard is, ik ben vanavond rond 21:00 online op IGN: rafler

[ Voor 9% gewijzigd door rafler op 13-02-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
rafler schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:06:
Ik ben opzoek naar de volgende spel gems:

Clarity
Heb ik voor je, maar ben vanavond niet online of misschien erg laat.
Ben op zoek naar een mana-leech support gem. Als je die hebt, dan kunnen we mijns inziens wel ruilen.
Edit: dat geldt ook voor faster attacks en chain.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaw op 12-02-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Internet lag er 2 dagen uit. Ben nu gelukkig weer online.
Tijd om weer even met knikkende knieën de Chamber of Sins baas op z'n bakkes te rossen. Altijd eng al die bliksem :D (max res, maar weinig armor :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn flink aan het werk bij GGG! Patch 0.10.1 (421mb) met flink wat veranderingen. Hoop dat ik nou eens een wat hoger lvl behaal voordat ik doodga. Wil wel eens maps proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

LoL de nieuwe gems zien er kewl uit, wel ff wennen eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Gisteravond weer even gespeeld na een pauze gehouden te hebben. Nu level 43, en mijn stash begint een beetje uit te puilen met unidentified rares.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je drie unidentified rares van hetzelfde type kan ruilen tegen iets anders bij een vendor, maar dat schijnt dus niet te werken, of ik heb het verkeerd begrepen. Krijg namelijk alleen maar Alteration (dacht ik) shards, dus maar niet ingewisseld.
Misschien vanmiddag maar even een shop openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Vendor_Recipes voor de verschillende mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:18
Ik heb hem al via iemand anders, ben nu alleen nog opzoek naar wrath!
Kaw schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:23:
[...]

Heb ik voor je, maar ben vanavond niet online of misschien erg laat.
Ben op zoek naar een mana-leech support gem. Als je die hebt, dan kunnen we mijns inziens wel ruilen.
Edit: dat geldt ook voor faster attacks en chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Die nieuwe gems looks zijn wel geweldig gedaan, mooie art voor zulke kleine icons :D

Ook is het nu tenminste te doen om ze een beetje te sorteren in je stash :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Die patch notes zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Dag 2: lvl 38 en alleen nog de laatste bos act 3 over. so far so good :) me gear begint ook aardig te worden voor mijn lvl.

goal voor vanavond. Lvl 50 en hopelijk a1 cruel clear! zal niet lang duren denk ik voordat ik de 1e keer dood ga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Pas op inderdaad. Op normal nergens last van gehad, in cruel al tig keer op het randje van de dood gezeten, en vaak door simpele (chaos) mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Flink tempo heb je daar, ik speel sinds open beta begon en ben nu net level 43 (wel een kleine pauze tussendoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Metalkai schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:17:
Flink tempo heb je daar, ik speel sinds open beta begon en ben nu net level 43 (wel een kleine pauze tussendoor).
2 avondjes nu. met de nodige pauzes om te traden / craften etc. wel redelijk wat research gedaan over waar je de meeste xp kan halen en start build etc. denk dat als je een hele dag speelt (16 uur) je zeker lvl 50+ kan halen als je het goed aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Iemand nog aan races mee aan het doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeXuS007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03
Ik zoek mensen om maps mee te doen in HC 70+
IGN DangKR

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

LeXuS007 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:06:
Ik zoek mensen om maps mee te doen in HC 70+
IGN DangKR
Ben wel maps aan het doen, maar helaas niet in HC :(
Als je dood gaat, hopelijk leef je nog lang en gelukkig, kan je met me meedoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:20:
[...]

2 avondjes nu. met de nodige pauzes om te traden / craften etc. wel redelijk wat research gedaan over waar je de meeste xp kan halen en start build etc. denk dat als je een hele dag speelt (16 uur) je zeker lvl 50+ kan halen als je het goed aanpakt.
haha, als je wat spullen heb liggen kan je het wel redden tot 60 - 65. want ik ben lvl 24 in 4 uur spelen. dit zijn dan wel de makkelijke levels. na die pauze weer begonnen en toe, te overmoedig ingestapt zonder resistance ;). ja dat heb je wel eens.

RIP.

nu verder op SC wel leuke build vond ik. zoek gewoon opnieuw de items (nu lvl 28 ofzo) en heb een GCP, alch, uniek en wat andere orbs gevonden. (oak gefarmd :))

het is zoveel makkelijker op sc, daar hoef je je leven minder in de gaten te houden, vooral met lager leven spelen en gewoon doorrushen ipv volhealen is wel lekker. tevens hier nog niet dood gegaan ondanks dat ik sneller speel en wat meer risico neem door sneller door te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ben zo'n beetje aan het eind van act 3 met een ground- en leap slam templar, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die hun melee ervaring met 2-handers vs 1-hand / shield builds willen delen :) (SC overigens, HC zou ik onmiddelijk een schild erbij pakken)

Ik ga er een beetje vanuit dat je met de juiste build en skills een prima 2-handed char kan maken, maar de defense en block van een schild inc een makkelijk in de build te halen extra 2x15% resistances zijn ook niet te versmaden.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Iemand toevallig nog een normale fire trap gem liggen ? Nog geen tegen gekomen en ben nu toch wel toe aan wat extra damage voor crowd control. :)
Op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb volgens mij zelfs meerdere fire trap gems liggen, maar dat zal ik moeten controleren wanneer ik thuis kom.
Edit: Maar dat is op SC, dus daar heb je weinig aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Metalkai op 13-02-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
mercapto schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:08:
Iemand toevallig nog een normale fire trap gem liggen ? Nog geen tegen gekomen en ben nu toch wel toe aan wat extra damage voor crowd control. :)
Op HC.
ik heb er nog wel 1 voor je liggen op HC. Zie sheet voor details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
mercapto schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:08:
Op HC.
Maak even een shadow aan, kill hillock en haal de quest reward op. Dan kan je voor fire trap kiezen! :)

http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Quest_Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ah top, bedankt microoo, doe dat wel even :)
Heb nog 6 Shadows in de wacht staan :P
Bedankt Neles7 en Metalkai, wellicht treffen we elkaar een ander keertje in HC :)

[ Voor 5% gewijzigd door mercapto op 13-02-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Dank Mr Rare Aap!
Ik ben de Crossroads boss aan het farmen, komt er een aap op m'n pad en die dropt een Unique :)
M'n tweede paar Facebreakers, met een enorm slechte roll :|

edit : oops, had m'n vorige post moeten editten, sorry!

[ Voor 14% gewijzigd door mercapto op 13-02-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Vandaag een goede dag een lading orbs en een 15% LMP gem gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Zo ff mijn final build af denk ik

Wat vinden de mensen hier ervan. hoor graag jullie mening?

http://tinyurl.com/cb3njxn

[ Voor 7% gewijzigd door kihon op 13-02-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

kihon schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:16:

Bijna exact wat ik wil gaan doen. Level 37 nu, 't valt nog tegen, maar in de 40s heb ik weer wat leuke rares en dan gaat 't vast beter. Gebruik nu echt meuk, puur voor de sockets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz

Zou ook een puntje in elemental adaption gooien. Kun je je resistances op 80 cappen ipv 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zo, het was even schrapen.
Maar met wat hulp van Koen deze beauty kunnen kopen:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2ai34bb.png

Nu weer doorsparen en dan hoop ik eerdaags een Eye of Chayula op de kop te kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Oh, tri-tri resistance, nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Wut? Het nemen van HP en STR nodes als je CI hebt? Leg me uit aub. denk dat ik wat mis of jij hebt het hier verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

True schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:03:
[...]

Wut? Het nemen van HP en STR nodes als je CA hebt? Leg me uit aub. denk dat ik wat mis of jij hebt het hier verkeerd.
Uitleg> Ten eerste heb je in begin Dex en Str nodes nodig, en later zeker.
Dit komt vooral omdat je bepaalde gems/support gems wil gebruiken die zeker op latere levels best wel van wat Dex/Str houden ;) Denk aan LMP/GMP/Reduced Mana/Spell Totem/Increase AOE en veel anderen.

Daarom dus de Dex, maar vooral de STR nodes.

Verder zijn de paar HP nodes die ik heb gepakt simpelweg omdat ik die 1% life regen wilde hebben, wat met ZO keystone dus 1% ES regen wordt. (op een ES van 4k+ tikt dat wel lekker aan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

kihon schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:33:
[...]

Uitleg> Ten eerste heb je in begin Dex en Str nodes nodig, en later zeker.
Dit komt vooral omdat je bepaalde gems/support gems wil gebruiken die zeker op latere levels best wel van wat Dex/Str houden ;) Denk aan LMP/GMP/Reduced Mana/Spell Totem/Increase AOE en veel anderen.

Daarom dus de Dex, maar vooral de STR nodes.

Verder zijn de paar HP nodes die ik heb gepakt simpelweg omdat ik die 1% life regen wilde hebben, wat met ZO keystone dus 1% ES regen wordt. (op een ES van 4k+ tikt dat wel lekker aan :P )
Misschien dat early nog wat life% mee gepakt kan worden en later respeccen als er CI genomen is lijkt me een slimme optie. Overigens wel dikke stunlock met 1 HP 8)7 en hoge physical damage: brutus etc. doet ziek veel zonder HP. ;w

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

True schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:45:
[...]

Misschien dat early nog wat life% mee gepakt kan worden en later respeccen als er CI genomen is lijkt me een slimme optie. Overigens wel dikke stunlock met 1 HP 8)7 en hoge physical damage: brutus etc. doet ziek veel zonder HP. ;w
Brutus, nooit problemen mee gehad, noch normal, cruel of merciless.
Gewoon niet dichtbij hem komen :)

De AoE bosses wel af en toe :(

En ik had CI ook pas ergens in Merciless gepakt.
Daarvoor beetje hp, onder de 1k wel altijd en 1-2k ES ongeveer.

Ik ben wel puur caster he, dus van afstand en zorgen dat mobs niet bij me kunnen komen d.m.v. frost wall/freeze/meatshields etc

Heb de life nodes nu pas gepakt ~lvl 70, om dus bij die life regen te komen voor me ES
Heb maar 2 life nodes he :P

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Gisteren ook eens een legendary gevonden (HC):
http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Sidhebreath

• mercapto
Mooie drop :)
Ik hoop dat je minions hebt ?

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Nope :)
Maar ik denk dat ik eens een sumonner witch ga maken voor deze amulet.

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Jammer dat je op HC zit, had er graag een geruild :D

• mercapto
Al m'n stash tabs zitten vol, de tijd is aangebroken om het uit te zoeken, gaaaaap.
Eens kijken of ik wat recipes kan vullen.

• Marcvz
Wel nee joh, gewoon meer tabs aanschaffen :D

• mercapto
Ik heb er 9, precies één rij vol, daar wil ik het voorlopig bij houden :D
En met PoEHelper is het nog redelijk overzichtelijk :)

• Marcvz
Hmm, ik heb er 34. Dus overzicht is het probleem niet ^^
Moet eerdaags maar eens wat meer gaan farmen en traden, ik maak teveel alts waar gear in gaat zitten, schiet niet op zo :P

Moet zeggen dat ik die recipes nog vrij lastig bij elkaar te krijgen vind.
Alch lukt nog wel, als je een keer een 17+ quality rare vind, 2 witte erbij, quality erop, eentje transmuten en klaar.
Maar Chaos is lastiger, krijg die ringen maar niet bij elkaar. En als ik een rare ring vind, kan ik hem of gebruiken, of hij brengt meer op als ik hem gewoon trade..

• microoo
Marcvz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:52:
Hmm, ik heb er 34. Dus overzicht is het probleem niet ^^
Moet eerdaags maar eens wat meer gaan farmen en traden, ik maak teveel alts waar gear in gaat zitten, schiet niet op zo :P

Moet zeggen dat ik die recipes nog vrij lastig bij elkaar te krijgen vind.
Alch lukt nog wel, als je een keer een 17+ quality rare vind, 2 witte erbij, quality erop, eentje transmuten en klaar.
Maar Chaos is lastiger, krijg die ringen maar niet bij elkaar. En als ik een rare ring vind, kan ik hem of gebruiken, of hij brengt meer op als ik hem gewoon trade..
Lucky you, ik heb intussen al 2x een rare set verkocht voor chaos orbs. Iedere keer is het een Iron Ring met de meest crappy mods. Nee echt goede drops heb ik nog niet gehad.

• mercapto
Dat probleem heb ik al niet met slechts 9 tabs :P
Voor jou is het hard werken, voor mij een loterij ;)
Sinds ze de recipes hebben veranderd zodat mensen met -tig tabs geen voordeel meer hebben is het makkelijker dingen weggooien.

edit : PoEHelper zegt : geen goede recipes te vervullen.
Sorteren en vendoren dus! :)

[ Voor 16% gewijzigd door mercapto op 14-02-2013 15:00 ]

• Marcvz
Mjah, 90% van mijn tab space is levelling gear.
Ik maak graag alts, als reserve HC chars en om dingen te proberen.
En dan is t wel zo prettig als je in een avondje door normal heen loopt.

Heb maar 1 tabje voor recipes. En daar staat een chaos set zonder ringen in. En een stapel witte iron rings.

Wat trouwens wel goed werkt is gewoon rares van je 10+ prismatics maken.
9 vd 10 keer verkoop ik deze voor 2 alchs, dus dat is alweer eentje winst.
En in t ergste geval heb je 2 slechte en is je chaos recipe weer compleet.
Eigenlijk gewoon gratis gokken ^^

Verwijderd

Kan iemand een prijsindicatie geven voor een stone of lazhwar. Geen idee wat zoiets waard is. Een gcp?

29int
50% spell block
44 mana
15% castspeed

• Frerk

Frerk

*bliep*

Mooie 3L Windscreams gekocht. Heerlijk zeg, 2 curses tegelijk. En de stats zijn(vooral op lvl 42) zeer, zeer netjes. Mijn dual GMP Ice Spear totems beginnen nu steeds effectiever te worden. Fire Trap met Concentrated effect erbij voor gigantische single target nuke. Zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:45:
Ik heb er 9, precies één rij vol, daar wil ik het voorlopig bij houden :D
En met PoEHelper is het nog redelijk overzichtelijk :)
gaan we ook een keer proberen.
Zijn er nog meer sites waar je makkelijk dingen kan zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Oh, er is dus de Google Chrome extension PoEHelper die je al quote.
Daarmee kun je zien wat je hebt en in welke recipees het bruikbaar is.
Handig om snel het juiste armor te vinden voor je nieuwe character, ergens verstopt in je stash.

Dan is er de Offline Skill Tree, ik weet niet hoe up to date die nog is.

oh, net deze ontdekt, lol, toch best fijn : Shop Indexer

De rest weet ik niet, ik zit er niet heel diep in, al de extra info en progjes.

[ Voor 7% gewijzigd door mercapto op 15-02-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 17:30
De offline skill tree is zeker een aanrader, deze haalt de tree gewoon van de website af.

Erg handig om verschillen in je builds te bekijken en optimalisaties uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Zo net aangekomen op merciless, level 58. Mijn resists zijn nog erg goed viel me op: Fire en Light res zitten nog op 80% en dankzij een mooie ring van de Hillock quest reward zit cold alweer op 4%. Verder 2,2k life (na aura's 2k) en iets van 30% damage reduction. Nu tijd om mijn boog maar weer eens een upgrade te geven, mijn damage loopt wat achter heb ik het idee (450 dps met lightning arrow). Nu snel even door het eerste gedeelte heen en dan maar eens The Ledge gaan farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Is het desync dag vandaag ofzo? Solaris Temple slaat helemaal nergens meer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Eindelijk wat betere drops gehad vandaag. Maar 2 rares en niet nuttig ook, maar wel een GCP en een Chaos Orb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
SC begon beetje saai te worden, maar een HC marauder aangemaakt "Beukje".
Iemand wat basics om het begin makkelijker te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Groenie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:30:
Alle health nodes pakken aan het begin. Daarna toewerken naar wat je wilt, het liefst waar nog meer health nodes zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Gundogan schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:39:
[...]

Alle health nodes pakken aan het begin. Daarna toewerken naar wat je wilt, het liefst waar nog meer health nodes zitten. :)
Bedoel meer basic gear ;) me build is wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Groenie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:30:
Oho kijk es wie dood gaat ;)

Heb nog een lvl 14 ranger op HC..nooit meer iets mee gedaan

[ Voor 10% gewijzigd door kihon op 15-02-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Anders dropt hailrake meteen een unique met 38% all res, en stukje verder 3 ele bow.
Eerste deel maar doen met bow marauder dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Groenie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:43:
[...]

Bedoel meer basic gear ;) me build is wel prima
Owww. Ordinair om gear vragen. ;)

Maar je hebt dus al wat moois gekregen van de RNG goden. GLHF! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
heeft er iemand een Greater Multiple Projectiles gem te ruil op hardcore? voor een eerlijke prijs natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Hmn, pak net een Greater Multiple Projectiles op met 6% quality. Niet slecht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Kan iemand mij helpen kiezen...

Moet ene keuze maken tussen 2 Uniques, nl Rathpith Globe en Taryn's Shiver.
Respectivelijk en shield en een staff.
zie > http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Unique_Items

Beide worden ze voor ongeveer 4 exalted verkocht.

Nu heb ik net een perfecte Rathpith Globe gevonden, maar ik ben een Cold-Witch, dus lijkt me Taryn's Shiver een betere keuze of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
kihon schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:43:
Kan iemand mij helpen kiezen...

Moet ene keuze maken tussen 2 Uniques, nl Rathpith Globe en Taryn's Shiver.
Respectivelijk en shield en een staff.
zie > http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Unique_Items

Beide worden ze voor ongeveer 4 exalted verkocht.

Nu heb ik net een perfecte Rathpith Globe gevonden, maar ik ben een Cold-Witch, dus lijkt me Taryn's Shiver een betere keuze of niet...
Staff is nice maar doe je weinig dmg mee, leuk voor parties.
Dus ik zou voor de shield gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, na dit topic al een tijdje gevolgd te hebben is het nu tijd om maar eens echt deel te nemen.

Net begonnen met Merciless op lvl 55 en met 2700 hp en 3500 armor. Die drop in resistances komt redelijk hard aan, -45% chaos, -25% cold resistance, en maar 15 lightning. Tijd om te investeren in wat nieuwe gear, zodat ik niet dood ga tegen hailrake.

Mn build op het moment is http://tinyurl.com/cq7n5b7 (bijna identiek aan Nguyen's build) - Volledig gebaseerd op extra hp, en blood magic en Iron reflexes. Bevalt prima, en tot nu toe nog weinig problemen gehad met de lage dps. Alleen is het lastig om genoeg int te bij elkaar te krijgen om m'n auras en added lightning/chaos support gems te kunnen blijven levelen.

Ik gebruik op het moment burning Arrow voor single target dps en Rain of Arrows voor aoe (met zo nu en dan wat fire traps, poison arrow en split arrow totem). Vooral Rain of Arrows bevalt me erg goed in vergelijking met lightning arrow, geen gedoe met LMP of fork om veel targets te hitten, en hogere base dmg/lagere manacost.

Vanavond verder experimenteren met de Ranged attack totem support gem, vraag me af of er een cap is op het aantal fear/blind procs dat je kan krijgen in combinatie met split arrow. Heeft iemand al geëxperimenteerd met de werking van die fear en blind support gems, en hoe die werken icm verschillende spells?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hoe zit je qua fire resistance ?
Mocht je genoeg hebben dan zou je nog die twee fire resistance nodes kunnen respeccen (eerst de strength node er rechtsboven pakken), dan heb je weer een puntje extra om tijdelijk in cold resistance te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Bezig met een templar shock build. Quality shock nova + elemental profileration is echt ziek instant shock hele groepen mobs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja aan die suggestie had ik zelf eerder moeten denken, heb door heel cruel gelopen met 30-50 fire resistance over de cap. Nu zit ik rond de 60. Sommige gear pieces zijn toch heel hard aan vervanging toe, dus eerst maar even kijken of ik het op die manier kan oplossen. En anders swap ik mn huidige ringen wel met wat matige frost resistance rings voor de stukken met veel frost dmg voor de ledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Denk erover om een Witch character te starten (gewoon op default weer). Heb alleen geen idee van wat voor build zou werken. Ik wil eigenlijk geen summoner/minion build, maar aangezien veel vijanden resistant zijn tegen bepaalde elementen, lijkt het me ook niet handig om op één element te richten.
Iemand met verstand van deze class die een goede build kan aanraden? Het liefst heb ik natuurlijk ook een redelijk goede survivalbility.
Pagina: 1 ... 21 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]