Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Heb je een totem?
Als je die neerzet is t een kwestie van geduld.
Hitten als ie de totem target, achter t muurtje wachten als ie zijn pull attack doet. En vooral de overhead attack ontwijken.

In ieder geval, niet proberen te tanken als je gear daar niet voor toereikend is.
Met iets meer geduld is het wel te doen.

Zie trouwens dat je HC speelt.
Als je me invite wil ik wel even met je mee langs Brutus gaan hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Marcvz op 05-02-2013 05:17 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit slaat echt helemaal nergens op.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Toch is het slim om dat uit de tree + skillgems te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
patrickos85 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 08:39:
Toch is het slim om dat uit de tree + skillgems te kunnen halen.
Je kan zeggen wat je wilt over Kripp maar hij bedenkt toch altijd weer speciale dingen.
Hij krijgt vervolgens wel veel hulp van followers om daar te komen maar toch, respect voor de dingen die hij met elke game weer bedenkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
@marcvz

Ah top, add me maar f4cer is volgens mij me hoofdaccount.

Weinig rl friends spelen deze game helaas en random groups via de search word op de wat hogere moeilijkheid toch wel wat riskanter ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:07:
@marcvz

Ah top, add me maar f4cer is volgens mij me hoofdaccount.

Weinig rl friends spelen deze game helaas en random groups via de search word op de wat hogere moeilijkheid toch wel wat riskanter ^^
Je kan mij ook wel adden, misschien nog nietzover maar lvl 46 begint wat te worden :).
als ik eerder online ben add ik je wel (als het goed is teminste :) )

ps: hieronder een lijst (in mijn signature) van veel mensen op SC en HC

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Wat zijn een beetje de "bijzondere" marauder builds? Dus neit gewoon simpelweg armor life, dmg en een bepaald wapen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:29:
Wat zijn een beetje de "bijzondere" marauder builds? Dus neit gewoon simpelweg armor life, dmg en een bepaald wapen?
Kijk het filmpje van kripp hierboven, is wel bijzonder :).

maar je kan boog, 2h, 1h, tank, full damage. net wat je zelf wil :)

en dan kan je nog cold, ligtning, phygical (hoe je het ook schrijf)

te veel om op te noemen :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Kijk het filmpje van kripp hierboven, is wel bijzonder :).

maar je kan boog, 2h, 1h, tank, full damage. net wat je zelf wil :)

en dan kan je nog cold, ligtning, phygical (hoe je het ook schrijf)

te veel om op te noemen :)....
Ik zit op werk, dus die kan ik nu niet kijken. :P
Ik ga wel even rondkijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:26:
[...]

Je kan mij ook wel adden, misschien nog nietzover maar lvl 46 begint wat te worden :).
als ik eerder online ben add ik je wel (als het goed is teminste :) )

ps: hieronder een lijst (in mijn signature) van veel mensen op SC en HC
Ik heb mijzelf toegevoegd aan de lijst :-)

Waren er nog veel van ons bij toen Kripp sneuvelde? De reacties in general waren wel droog, en wat ik zo zag aan het filmpje van Kripp kreeg hij ook genoeg reacties :P

Ik speel zelf momenteel een Summoner wat er aardig op lijkt dat die vrij goed gaat worden. Ik zit ben inmiddels weer onderweg naar Act3 waar ik me absoluut niet op verheug vanwege de eerste 3 stukjes waar je door moet.

Na de ES nerf is het niet makkelijk om een stevige witch te bouwen. CI vind ik nu vrijwel waardeloos zonder een extra bonus. De combinatie van Physical+Chaos damage in smalle gangetjes van die al te lieve snakes is echt een horror in act 3. Minions moeten mij grotendeels beschermen, maar ze flappen hun spines er heerlijk doorheen |:(

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijst moet weer Gereset worden :), iemand is druk bezig geweest met automatisch op alfabet, maar is iets niet goed gegaan.... CNTR+Z werkt gewoon in het document, tip voor volgende keer

edit, weer aangepast ;).
gene was nog bezig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 18:36
Heb het overzicht even wat duidelijker gemaakt, aparte pagina voor SC/HC. Jammer dat mensen het zoveel 'verneuken'.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:14:
Heb het overzicht even wat duidelijker gemaakt, aparte pagina voor SC/HC. Jammer dat mensen het zoveel 'verneuken'.
een stuk mooier zo, maar is dat wel duidelijk als mensen meer chars hebbben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Je kunt het prima netjes bijhouden, en we hebben duidelijke velden.
Het lijkt mij geen probleem (mits mensen er zelf goed mee om gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:23:
Je kunt het prima netjes bijhouden, en we hebben duidelijke velden.
Het lijkt mij geen probleem (mits mensen er zelf goed mee om gaan)
Ik zal mijn chars vanavond even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ahh een RIP pagina.
Hopelijk kom ik daar nooit op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Is prima Hexa.

En Yogoi dat hopen we allemaal, helaas is het mij al overkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:28:

En Yogoi dat hopen we allemaal, helaas is het mij al overkomen :(
En nu ben je al bijna weer voorbij mijn HC char ;)

edit:
trouwens, zijn die 4 RIPs echt allemaal op lvl 31?
Is er iets gevaarlijks op dat lvl ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door Yogoi op 05-02-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Yogoi schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:30:
[...]

En nu ben je al bijna weer voorbij mijn HC char ;)

edit:
trouwens, zijn die 4 RIPs echt allemaal op lvl 31?
Is er iets gevaarlijks op dat lvl ofzo?
Dan ga je meestal richting Vaal/ACT III en begin ACT III is veradelijk en Vaal is een lompe baas. Dus dat is even een tricky punt.
Daarna rond lv 40 Piety/Cruel
En daarna herhaalt het zich een paar keer, maar zover ben ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
hmm ok, ik ben nu onderweg naar Vaal op lvl 27.
Misschien dus nog maar een paar lvltjes grinden? (heb vaal nog nooit gedaan)

Ben nu in die dungeon na de 3e thief quest. Ben even de naam kwijt maar waar al die vervelende vaal constructs zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Waterfall cave ? Vaal is zeker een gemene baas, zijn lightning attacks/melee attacks doen enorm veel damage. Verder spawnd hij minions, en gebruikt hij teleport. Ik hoop vanavond richting vaal te gaan, dus wellicht kunnen we het samen doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Dan ga je meestal richting Vaal/ACT III en begin ACT III is veradelijk en Vaal is een lompe baas. Dus dat is even een tricky punt.
Daarna rond lv 40 Piety/Cruel
En daarna herhaalt het zich een paar keer, maar zover ben ik nog niet :P
Ik kreeg zo'n rare snake construct op mijn dak die met 2 beten mijn ES volledig weg hapte en mijn health op 40%. Vervolgens rende ik een kamer in met je raad het al, nog meer snake constructs 8)7 ... gevolgd door een "Resurrect" scherm.

ES nerf heeft de witch best hard geraakt.

note: Was in de Vaal pyramid op de 3de verdieping oid.

[ Voor 8% gewijzigd door Shuvit op 05-02-2013 10:43 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:38:
Waterfall cave ? Vaal is zeker een gemene baas, zijn lightning attacks/melee attacks doen enorm veel damage. Verder spawnd hij minions, en gebruikt hij teleport. Ik hoop vanavond richting vaal te gaan, dus wellicht kunnen we het samen doen ^^
Ja daar heb ik volgens mij gister het waypoint gevonden.
Ik hoop eigenlijk via mijn build uit zijn range te blijven.

Ik gebruik Spark + Fork, dus kan met genoeg geduld hem via een muur bounce killen.
Al heb ik geen idee hoe werkbaar dat is.

@Shuvit:
Auw ;)
en snake constructs hurt? i'll make a mental note about that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogoi schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:41:
[...]

Ja daar heb ik volgens mij gister het waypoint gevonden.
Ik hoop eigenlijk via mijn build uit zijn range te blijven.

Ik gebruik Spark + Fork, dus kan met genoeg geduld hem via een muur bounce killen.

@Shuvit:
Auw ;)
en snake constructs hurt? i'll make a mental note about that.
gewoon een medetweaker even om wat hulp vragen, en wees niet bang om wat lvls te grinden. hierdoor wordt hij makkelijker en is het ook beter voor begin act 3.

ik kan altijd even helpen als ik online ben heb ook hulp gehad bij de meeste bazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Yogoi schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:41:
[...]

Klinkt als iets dat wel moet werken.
Vaal is meestal toch Aanvallen, verplaatsen, repeat.
Shuvit schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:39:
[...]

Ik kreeg zo'n rare snake construct op mijn dak die met 2 beten mijn ES volledig weg hapte en mijn health op 40%. Vervolgens rende ik een kamer in met je raad het al, nog meer snake constructs 8)7 ... gevolgd door een "Resurrect" scherm.

ES nerf heeft de witch best hard geraakt.

note: Was in de Vaal pyramid op de 3de verdieping oid.
Dat is wel balen man. Witch is nu idd erg 'zwak' door de nerf. We maken er maar het beste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 15:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:50:
[...]

Klinkt als iets dat wel moet werken.
Vaal is meestal toch Aanvallen, verplaatsen, repeat.
Vaal is redelijk voorspelbaar in wat ie doet. Hij heeft drie armen waar ie naartoe draait:

Bal: melee/fire attack: trage overhead attack die je vooral op cuel en merciless wel zal oneshotten.

Punt/speer: lightning attack: doet veel pijn en kan je dus makkelijk shocken = 40% meer damage binnenkrijgen per stack, dus niet nog een keer geraakt worden als je geshocked wordt!
of:
Iceshot achtige aanval: niet zo heel bijzonder, maar slowed je wel als je er instaat.

Soort van mace/zuiger achtige arm: mobs spawnen: vrij moment om dps te doen tot mobs er ook echt zijn, daarna gaat ie ondergronds voor een tijdje.

Verder krijg je ook nog te maken met rotsblokken die naar beneden vallen.

YouTube: Vaal Oversoul Strategy Guide

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Gisteren Vaal gedaan en 2 keer dood gegaan. Gelukkig op SC, dus met 3-4 portal scrolls was hij neer.
Het werd wel pijnlijk duidelijk dat mijn dps ver achter loopt op wat nodig is. Ik kreeg de spawns niet snel genoeg weg en Vaal verloor ook slechts pixel health per 2 afgeschoten pijlen. Act 3 is ook veel pittiger dan Act 2. Nog niet 1 keer dood gegaan, maar progress verloopt moeizaam. Het wordt tijd voor een nieuwe bow. Mijn oude stamt nog van level 15 en ben inmiddels level 27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorkan
  • Laatst online: 05-12-2016
Kaw schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:27:
Gisteren Vaal gedaan en 2 keer dood gegaan. Gelukkig op SC, dus met 3-4 portal scrolls was hij neer.
Het werd wel pijnlijk duidelijk dat mijn dps ver achter loopt op wat nodig is. Ik kreeg de spawns niet snel genoeg weg en Vaal verloor ook slechts pixel health per 2 afgeschoten pijlen. Act 3 is ook veel pittiger dan Act 2. Nog niet 1 keer dood gegaan, maar progress verloopt moeizaam. Het wordt tijd voor een nieuwe bow. Mijn oude stamt nog van level 15 en ben inmiddels level 27.
Ik loop tegen precies dezelfde problemen aan. Vind simpelweg bijna geen upgrades voor mijn huidige gear :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kaw schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:27:
Ik heb wellicht nog wat leuks over voor je op SC. gezien mijn ranger daar ook heen is gegaan met een kleine 190 dps. We kijken vanavond wel even :)

@iedereen:
Ik en nog andere hebben bergen gear over op SC/HC. Neem eens contact op wellicht hebben we net wat je zoekt.

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 05-02-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:32:
[...]

Ik heb wellicht nog wat leuks over voor je op SC. gezien mijn ranger daar ook heen is gegaan met een kleine 190 dps. We kijken vanavond wel even :)

@iedereen:
Ik en nog andere hebben bergen gear over op SC/HC. Neem eens contact op wellicht hebben we net wat je zoekt.
Morgenavond maar even kijken dan... Vanavond ben ik de hele avond met real life dingen bezig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kaw schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:38:
[...]

Morgenavond maar even kijken dan... Vanavond ben ik de hele avond met real life dingen bezig. :P
haha dat kan ook. Message me maar ingame dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Hoi mede tweakers.

Na 3 maanden geen D3 meer aangeraakt te hebben werd het tijd om een nieuwe game te adopteren. Ik las iets over PoE en ben dat maar gaan downloaden en moet zeggen tot nu toe bevalt het mij prima. Wat een leuk spel doet me echt denken aan D2 qua gameplay. De verscheidenheid van die skilltree, het gebruiken van orbs etc etc maakt de game in mijn ogen veel leuker dan D3.

Ik ben pas 3 dagen geleden begonnen met een Templar en weet (behalve van lezen/youtube) nog niet echt veel van deze game. Waar ik moeite mee heb is het uitvogelen welke lvl/stats je moet hebben om bepaalde gebieden beetje safe in te kunnen gaan en welke mobs je het lastig kunnen maken. Wil nog niet dood gaan, bevalt me prima in HC op dit moment, maar wat ervaring van andere tweakers zou leuk zijn. Ook mis ik friends om samen mee te farmen/questen.

Dus wie zoekt er nog een buddy (Zodat ik dingen kan vragen, samen kunnen questen, lekker dingen uitproberen en elkaar kunnen helpen met gear/orbs) Je kan me adden als MistyTemp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Mistymo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:15:
Dus wie zoekt er nog een buddy (Zodat ik dingen kan vragen, samen kunnen questen, lekker dingen uitproberen en elkaar kunnen helpen met gear/orbs) Je kan me adden als MistyTemp.
https://docs.google.com/s...RnSC1jVUFMR0ZhRF9sUXZiTWc
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mede tweakers.

Na 3 maanden geen D3 meer aangeraakt te hebben werd het tijd om een nieuwe game te adopteren. Ik las iets over PoE en ben dat maar gaan downloaden en moet zeggen tot nu toe bevalt het mij prima. Wat een leuk spel doet me echt denken aan D2 qua gameplay. De verscheidenheid van die skilltree, het gebruiken van orbs etc etc maakt de game in mijn ogen veel leuker dan D3.

Ik ben pas 3 dagen geleden begonnen met een Templar en weet (behalve van lezen/youtube) nog niet echt veel van deze game. Waar ik moeite mee heb is het uitvogelen welke lvl/stats je moet hebben om bepaalde gebieden beetje safe in te kunnen gaan en welke mobs je het lastig kunnen maken. Wil nog niet dood gaan, bevalt me prima in HC op dit moment, maar wat ervaring van andere tweakers zou leuk zijn. Ook mis ik friends om samen mee te farmen/questen.

eerste wat wil je gaan doen, melee, spells, ranged etc. dit moet je eerst duidelijk hebben. daarna kan je een beetje gaan kijken waar j heen wil en die build beetje googlen en aanpassen naar je eigen zin.

meestal als je 2-3 lvl onder een gebied ben moet het wel lukken (op een eindbaas na) in cruel begint gear al meer erbij te komen.

Buddy, er staat een hele lijst met namen, in de sheet in mijn signature... wie weet vind je wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Hoi mede tweakers.

lap tekst ...
Voeg mij maar toe (char: Shuvvie), volgens mij had ik je ook in mijn Diablo2 lijstje?

Anyway, je moet goed weten wat je wilt in het spel. Daarnaast is het onderzoeken van de passive tree ook een aanrader. Het uitgeven van punten is makkelijk, het terug nemen is meer werk :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Joinde gisteravond een Western Forest level party, de enige andere player in zei dat de portal al up was. Dus ik spring door de portal, staan er een hoop van die exploding guys + archers :( probeer nog mn flasks te gebruiken en weg te leapen maar het was te laat.

vanavond dus maar weer rerollen of verder met m'n alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
daniëlpunt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:50:
Joinde gisteravond een Western Forest level party, de enige andere player in zei dat de portal al up was. Dus ik spring door de portal, staan er een hoop van die exploding guys + archers :( probeer nog mn flasks te gebruiken en weg te leapen maar het was te laat.

vanavond dus maar weer rerollen of verder met m'n alt.
RIP. gevaren van een public party zijn dat helaas.

@Misty
Welkom bij de PoE club :) Zoals al gezegd zie de sheet voor een goed overzicht van actieve mede-tweakers. Hier zitten meer dan genoeg buddies en raadsmannen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Mijn LS Templar is nu 42 in Cruel Act 2. Het gaat wel redelijk, vrij tanky character, 750 DPS met LS en ik heb met Clarity, Wrath en Tempest Shield aan genoeg mana om constant LS te doen. Ik ben nu bezig met wat van de tank passives te nemen bij het begin van Marauder, hopen dat het mijn survivability wat vergroot, soms slaat spul me echt helemaal kapot.

Ik mis alleen wel een Granite Flask als een oh-shit-knop, waar droppen die dingen überhaupt oO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Frerk schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:12:
Mijn LS Templar is nu 42 in Cruel Act 2. Het gaat wel redelijk, vrij tanky character, 750 DPS met LS en ik heb met Clarity, Wrath en Tempest Shield aan genoeg mana om constant LS te doen. Ik ben nu bezig met wat van de tank passives te nemen bij het begin van Marauder, hopen dat het mijn survivability wat vergroot, soms slaat spul me echt helemaal kapot.

Ik mis alleen wel een Granite Flask als een oh-shit-knop, waar droppen die dingen überhaupt oO?
Ze zijn tijdelijk verwijderd totdat ze het weer in balans hebben met het spel :)

[ Voor 78% gewijzigd door Shuvit op 05-02-2013 13:15 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik heb van laatst deze vraag ook gesteld, maar ik kwam midden tussen andere discussie in heb heb nog geen antwoord kunnen vinden dus bij deze nogmaals:

Hoe zit het met potions. Ik spam ze vaak allemaal, maar helpt dat wel of kan ik beter 1 potion steeds gebruiken? Stacken ze, komen ze in een wachtrij, heffen ze elkaar op? hoe zit dit nou?

Ik heb al zitten zoeken, maar kon nog geen duidelijk antwoord vinden :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Shuvit schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:15:
[...]

Ze zijn tijdelijk verwijderd totdat ze het weer in balans hebben met het spel :)
Huh ik heb die eergister nog een gevonden rond level 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
bronce schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:19:
[...]

Huh ik heb die eergister nog een gevonden rond level 45.
Ah my bad, ik heb de granite flash met diamond flask verward.
SMD007 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:16:
Ik heb van laatst deze vraag ook gesteld, maar ik kwam midden tussen andere discussie in heb heb nog geen antwoord kunnen vinden dus bij deze nogmaals:

Hoe zit het met potions. Ik spam ze vaak allemaal, maar helpt dat wel of kan ik beter 1 potion steeds gebruiken? Stacken ze, komen ze in een wachtrij, heffen ze elkaar op? hoe zit dit nou?

Ik heb al zitten zoeken, maar kon nog geen duidelijk antwoord vinden :)
Zover ik het begrijp heeft het spammen van een flask heeft geen nut. Je verprutst zo charges en daarnaast worden de effecten per flask overschreven (van hetzelfde type) wanneer je een andere flask gebruikt.

Dus zover ik het weet kan je een flask charge beter laten eindigen voordat je een nieuwe gebruikt.

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ik heb wel het idee dat meerdere flasks tegelijk helpen. Ik zie mijn regeneration wel omhoog gaan. Het is alleen zo dat er een hard cap was (dacht ik) van 20% regen van de health per seconde. Kom je daar boven, dan gaat het verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44
Hey interresant, ik spam er ook nogwel eens een aantal tegelijk, al was het maar omdat ik me even niet herinner welke ook al weer `dispel frozen` had oid. Had toch wel het idee dat health sneller vult als je meerdere gebruikt. Maar even in verdiepen -_-

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Is er hier nog iemand die een quiver over heeft ? ik ben namelijk nog opzoek naar een mooie quiver om de mijne te vervangen.

Huidige stats:
2-3 cold dmg
1-2 physical dmg
7% IAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
Heb er wel een paar ja, tussen lvl 16-24 iig.

Ben vanavond wel online, kan ze dan wel ff ingame linken ofzo.

[ Voor 68% gewijzigd door DeGrand op 05-02-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Iemand die een Mana Leech Gem over heeft? Ik ben al tijden op zoek en in het Trade topic staat hij er ook niet bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
zAo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:20:
Iemand die een Mana Leech Gem over heeft? Ik ben al tijden op zoek en in het Trade topic staat hij er ook niet bij helaas.
Hummm... Niet flauw bedoeld, maar ik bied een alchemy orb voor de mana leech gem op SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Shuvit schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:44:
[...]

Voeg mij maar toe (char: Shuvvie), volgens mij had ik je ook in mijn Diablo2 lijstje?

Anyway, je moet goed weten wat je wilt in het spel. Daarnaast is het onderzoeken van de passive tree ook een aanrader. Het uitgeven van punten is makkelijk, het terug nemen is meer werk :)
Shuwie character not found :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Kaw schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Hummm... Niet flauw bedoeld, maar ik bied een alchemy orb voor de mana leech gem op SC.
:?

Zoals al een paar keer gezegd; ik ben een noob in dergelijke games, maar heb er veel plezier aan. Dit is mij alleen een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mistymo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:26:
[...]

Shuvvie (S h u v v i e), niet Shuwie :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Mistymo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:26:
[...]

dubbel V :)

edit:
to slow ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Yogoi op 05-02-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:30:
[...]

eerste wat wil je gaan doen, melee, spells, ranged etc. dit moet je eerst duidelijk hebben. daarna kan je een beetje gaan kijken waar j heen wil en die build beetje googlen en aanpassen naar je eigen zin.

meestal als je 2-3 lvl onder een gebied ben moet het wel lukken (op een eindbaas na) in cruel begint gear al meer erbij te komen.

Buddy, er staat een hele lijst met namen, in de sheet in mijn signature... wie weet vind je wel iemand.
Ben nu lvl 54 HC, en ben gegaan voor een bow templar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
De meesten moeten nog in de buurt van de 50 komen op HC, waarschijnlijk komen de vragen jouw kant op ipv andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
zAo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:26:
[...]

:?

Zoals al een paar keer gezegd; ik ben een noob in dergelijke games, maar heb er veel plezier aan. Dit is mij alleen een raadsel.
In gewoon nederlandsch: die dingen zijn duur, dus voor graties zul je ze niet gauw tegenkomen (geldt denk ik wel voor zo`n beetje alle support gems)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Ok, dan was mijn Nederlands niet goed: het is uiteraard tegen betaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
DeGrand schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:38:
[...]

In gewoon nederlandsch: die dingen zijn duur, dus voor graties zul je ze niet gauw tegenkomen (geldt denk ik wel voor zo`n beetje alle support gems)
Als iemand een mana leech gem heeft, dan biedt ik er een alchemy orb voor. Zo graag wil ik er 1. Dat is wat ik bedoelde.
En misschien kwam het flauw over, omdat ik een andere posting als kapstok gebruikte voor mijn 'needs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
DeGrand schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:36:
De meesten moeten nog in de buurt van de 50 komen op HC, waarschijnlijk komen de vragen jouw kant op ipv andersom :P
Ahhh ik dacht dat iedereen wel lvl 70 zou zijn ofzo, bedoel ben pas 3 dagen geleden begonnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Hmm, ik ben bij de laatste Piety aanbeland, m'n eerste keer, is dat lastig als melee of goed te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
mercapto schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:03:
Hmm, ik ben bij de laatste Piety aanbeland, m'n eerste keer, is dat lastig als melee of goed te doen ?
Ik speel geen melee, maar volgens mij is het niet heel moeilijk als je alle resists netjes in orde hebt. Volgens mij was de lightning damage wel pijnlijk en fire was goed te tanken.

En dan heb je nog cold, geen idee hoe dat is aangezien ik caster ben had ik er geen moeite mee.

[ Voor 28% gewijzigd door Shuvit op 05-02-2013 17:07 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ok dan je :)
Ik zal nog 1 leveltje pakken en dan ga ik d'r eens een kopje kleiner maken.

edit : LOL
Was een quest vergeten in act1 (fairgraves), dus ik ren even gauw de cave door, dropt de baas een unique, yay! :P
Passive Skill Point, Unique, niet onverdienstelijk dus :)

[ Voor 51% gewijzigd door mercapto op 05-02-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Ok heb je geadd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Ik ben net begonnen op SC op de 2de moeilijkheidsgraat en ben bij de quest clear the fetid pool. Ben daar nu al 2x achter elkaar gedood door die skeleton birds die chargen mij steeds dood. Zijn er nog meer mensen die daar ongeveer zijn en zin hebben om een beetje samen op te trekken?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik had ook erg veel problemen met die skeleton moas. Vooral die moa boss daar, toch zeker wel drie of vier keer doodgegaan. Uiteindelijk wel gelukt, maar erg prettig was het niet. Nu gelukkig daar voorbij en bijna klaar met Act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Op eerste moeilijkheidsgraad ging wel. Ik had eigenlijk alleen moeite met act 2 en 3 end bosses. Maar nu op de 2de moeilijkheidsgraad is het wel een flinke stap omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
zo lv 28 en 198 dps bereikt :) Zometeen nog even kijken of we vaal nog halen vandaag en dan voorzichtig act III doen wil niet weer n RIP.

zo ging aardig gemakkelijk af met veel dps :) ACT III town bereikt (dit keer wel :P) mooi geweest morgen op me gemakkie maar eens verder.

shop geupdate met nieuwe gems (HC). Bows toegevoegd van SC.

[ Voor 43% gewijzigd door Neles7 op 05-02-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Vraag me af of een char op HC als casual in de eerste keer POE spelen wel zo een goede keuze was :)
OMG, durf amper iets te doen lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Zijn er al mensen bezig met PvP.
LoW lvl PvP is voor mij echt lolz, net als in d2, die perfect <lvl16 gear fixen.

Zelf heb ik al een SC PvP templar (lvl28, lightning strike, 650 DPS, 900 HP/ES).

Ik stomp iedereen, denk dat ik 160 - 1 sta nu (ik heb eens een potje per ongeluk weggegeven)

Ik zou graag willen dat de PvP een beetje op gang kwam want nu is >70% gewoon een random join, die ik natuurlijk 1 shot. En de characters die Elite_PVP_RUS heten doen ook niet zoveel.

[ Voor 24% gewijzigd door Baristo op 05-02-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Iusedto schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:11:
Vraag me af of een char op HC als casual in de eerste keer POE spelen wel zo een goede keuze was :)
OMG, durf amper iets te doen lol
casual speler kan als dood op HC ook verder op SC om het te leren :) kijk gewoon hoe lang je het volhoud ^^
Baristo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:13:
Zijn er al mensen bezig met PvP.
LoW lvl PvP is voor mij echt lolz, net als in d2, die perfect <lvl16 gear fixen.

Zelf heb ik al een SC PvP templar (lvl28, lightning strike, 650 DPS, 900 HP/ES).

Ik stomp iedereen, denk dat ik 160 - 1 sta nu (ik heb eens een potje per ongeluk weggegeven)
Nee eigenlijk nog niet, ben wel benieuwd naar PVP wellicht morgen eens uittesten oid. Hoe is jouw reactie/mening op PVP in PoE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Neles7 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:15:
[...]

casual speler kan als dood op HC ook verder op SC om het te leren :) kijk gewoon hoe lang je het volhoud ^^

[...]

Nee eigenlijk nog niet, ben wel benieuwd naar PVP wellicht morgen eens uittesten oid. Hoe is jouw reactie/mening op PVP in PoE ?
Goed, de low lvl cap zorgt voor de balance, ik heb er veel meer plezier aan dan in d3 waar je dus geen lvl cap quee hebt en dus niet weet waar je tegen moet.

Er lopen vooral veel pvp duelists en rangers rond, dus gebruik ik altijd een groene attack rating gem in me main skill. Stun en cold is vrij OP in pvp dus je wil sowieso 4 run flasks met anti stun en freeze en de 5de flask een heal naar keuze.

Ressistance en evasion doen het vooral heel goed, en Energy shield is ook altijd goed om te hebben want dan heb je minder pots nodig. Oja en Burst dmg > steady DPS.

Edit: van de 150 potjes heb ik misschien 10 a 15 goede potjes gehad, ik hoop dat dit snel wat beter word want PvP is echt wel lolz. Het is ook een goede manier om de trade chat te gebruiiken/spammen terwijl je duelled.

[ Voor 10% gewijzigd door Baristo op 05-02-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Net Piety voor het eerst gedaan met mijn character en als witch zijnde. Die was behoorlijk lastig om te doen voor mij! waarschijnlijk heb ik te weinig resistance voor zo'n battle. Wel een flinke uitdaging iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:13

Gotez

42

Heb gisteren een beetje zitten spelen en heb een paar vragen.

Klopt het dat de grafics redelijk simpel zijn, beetje d2 achtig? Of heb ik een instelling niet goed staan? Volgens mij draai ik alles op ze'n hoogst maar vind het niet heel mooi.

Klopt het ook dat ik mijn eigen zombies pijn doe als ik een AoE spell in de buurt laat landen? Kortom, hebben ze last van friendly fire?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotez schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:43:
Heb gisteren een beetje zitten spelen en heb een paar vragen.

Klopt het dat de grafics redelijk simpel zijn, beetje d2 achtig? Of heb ik een instelling niet goed staan? Volgens mij draai ik alles op ze'n hoogst maar vind het niet heel mooi.

Klopt het ook dat ik mijn eigen zombies pijn doe als ik een AoE spell in de buurt laat landen? Kortom, hebben ze last van friendly fire?

Bedankt!
1: klopt, graphics zijn matig. maar er zit wel veel potentie nog in met lichten, schaduws etc. (is nog open beta)
2: niet dat ik weet. ze gaan gewoon redelijk snel dood wat ze hebben in het begin maar 24 leven ofzo.

3: test even? je kan wel een freezing puls of coldsnap gebruiken op ze? en kijk of het wat doet ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Gotez schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:43:
Nee je kan ze niet zelf raken, dat zou serieus onhandig zijn :P

In het begin zijn zombies een stel slappelingen waar je niet al te veel op moet rekenen. Na een level of 25 beginnen ze pas sterk te worden en zodra je voorbij level 35 bent zijn ze echt belachlijk.

Mijn zombies hebben nu inmiddels 2500 hitpoints met natuurlijk minion passives, support gems en door Necromantic Aegis hebben ze nu 50%+ elemental resist (op cruel).

[ Voor 9% gewijzigd door Shuvit op 06-02-2013 10:03 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:01:
[...]

Nee je kan ze niet zelf raken, dat zou serieus onhandig zijn :P

In het begin zijn zombies een stel slappelingen waar je niet al te veel op moet rekenen. Na een level of 25 beginnen ze pas sterk te worden en zodra je voorbij level 35 bent zijn ze echt belachlijk.

Mijn zombies hebben nu inmiddels 2500 hitpoints met natuurlijk minion passives, support gems en door Necromantic Aegis hebben ze nu 50%+ elemental resist (op cruel).
nice 2500 hitpoints dat is echt lekker. ben nu summoner aan het lvl (afentoe) maar tering wat zijn die skelly's zwak, dit is echt niet leuk op het 1e level van ze. (summon) voordat ik de 6e op het veld heb 1e alweer dood :).. en dat met een castspeed van 1 sec per 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:07:
[...]

nice 2500 hitpoints dat is echt lekker. ben nu summoner aan het lvl (afentoe) maar tering wat zijn die skelly's zwak, dit is echt niet leuk op het 1e level van ze. (summon) voordat ik de 6e op het veld heb 1e alweer dood :).. en dat met een castspeed van 1 sec per 2 :)
Skellies zijn inderdaad zwak, maar ook dat gaat wel over. Ik heb minion life support gems op mijn skellies en zitten ze ongeveer op 1650hp.

De life support gems ga ik verwijderen en vervangen met damage gems zodra ik Minion Instability heb :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:16:
[...]

Skellies zijn inderdaad zwak, maar ook dat gaat wel over. Ik heb minion life support gems op mijn skellies en zitten ze ongeveer op 1650hp.

De life support gems ga ik verwijderen en vervangen met damage gems zodra ik Minion Instability heb :)
haha, ik zou toch ook nog wat life support gems lvln omdat je die dan kan gebruiken bij bosses, die hebben al veel hp en dan moeten ze niet in 1 hit dood zijn :). 2-3 is beter anders kom je gewoon in problemen met casten :).

misschien idee, summon met dubbel totem. lijkt me een leuke build, ga een kijken hoe dat te spekken thuis. kan hier toch geen builds linken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
[...]

Met Minion Instability wil je juist zo hoog mogelijk zitten kwa hp op je skelletons. Zodra ze ploffen doen ze namelijk een x% damage van hun hp. Oftewel hogere hp => hogere damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
DeGrand schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:16:
[...]

Met Minion Instability wil je juist zo hoog mogelijk zitten kwa hp op je skelletons. Zodra ze ploffen doen ze namelijk een x% damage van hun hp. Oftewel hogere hp => hogere damage.
I know, maar het probleem waar ik met mijn eerste summoner op stuiterde was dat mijn skellies niet meer dood gingen :P

Dus moet je het een beetje balanceren, hoewel het bij bosses zoals Oak geen probleem is. Die doen stom veel dmg.

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

[...]

Je wilt ze allebei hebben. Houd ook in de gaten dat als je skellies geoneshot worden minion instability niet triggered.

Wat ook helpt is +1 minion skill gem items. Kan zo 700 extra hp geven omdat ook de support gems een level omhoog gaan.

Voor de rest zijn skellies er vooral voor het sta-in-de-weg effect. De zombies of je spells/wand doen veel meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:26:
[...]

Je wilt ze allebei hebben. Houd ook in de gaten dat als je skellies geoneshot worden minion instability niet triggered.

Wat ook helpt is +1 minion skill gem items. Kan zo 700 extra hp geven omdat ook de support gems een level omhoog gaan.

Voor de rest zijn skellies er vooral voor het sta-in-de-weg effect. De zombies of je spells/wand doe veel meer damage.
was even snel aan het kijken maar voor survivebility en met dual totem en minions moet je toch aardig door het hele top gebied heen. lukt redelijk alleen dan maar passive genomen en geen damage ;). totemskill gem krijg je ook niet zomaar en heeft denk ik wel een redelijk lvl. dus niet makkelijk om mee te beginnen. maar denk toch wel dat het mogelijk is als je het zo doe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Gundogan schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:26:
[...]
Voor de rest zijn skellies er vooral voor het sta-in-de-weg effect. De zombies of je spells/wand doe veel meer damage.
Ja precies, daarom is het explosie effect wel grappig. Skellies lopen over het algemeen alle kanten op. Dus als ze een keer afdwalen is het wel handig als ze dan ook ontploffen wanneer ze onder 33% hp komen.

Helaas werkt het sta-in-de-weg effect niet in act 3 bij die stomme slangen met hun belachlijke spines :'(

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:30:
[...]

was even snel aan het kijken maar voor survivebility en met dual totem en minions moet je toch aardig door het hele top gebied heen. lukt redelijk alleen dan maar passive genomen en geen damage ;). totemskill gem krijg je ook niet zomaar en heeft denk ik wel een redelijk lvl. dus niet makkelijk om mee te beginnen. maar denk toch wel dat het mogelijk is als je het zo doe :).
Als je spelltotem bedoelt: die krijg je als witch quest reward voor het eerst als je de cavern binnengaat in act 1 cruel. Daarna krijg je hem nog een paar keer.

Op zich hoef je niet 100% voor survivability te gaan als summoner. Act3 is wel pittig (vooral Piety), maar wel te doen als je voorzichtig bent. Dual totem is een beetje ver weg ja en ik weet niet of het echt de moeite waard is. Met mana regen, Eldritch Battery en een skellie spell totem kan je prima een spell zelf spammen en 3-6 auras nemen.

Voordeel is dat je dan eigenlijk niet buiten het witch gebied hoeft te gaan. Lekker compacte build. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:46:
[...]

Als je spelltotem bedoelt: die krijg je als witch quest reward voor het eerst als je de cavern binnengaat in act 1 cruel. Daarna krijg je hem nog een paar keer.

Op zich hoef je niet 100% voor survivability te gaan als summoner. Act3 is wel pittig (vooral Piety), maar wel te doen als je voorzichtig bent. Dual totem is een beetje ver weg ja en ik weet niet of het echt de moeite waard is. Met mana regen, Eldritch Battery en een skellie spell totem kan je prima een spell zelf spammen en 3-6 auras nemen.

Voordeel is dat je dan eigenlijk niet buiten het witch gebied hoeft te gaan. Lekker compacte build. :)
klopt ;) een je kan nog richten ook. ben wel een beetje op zoek naar wat ik wil. met mijn witch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Is er iemand hier die enfeeble heeft voor mij? Blauwe gem?
Had er zelf eentje, maar die is volgens mij in softcore beland samen met Koen's ranger.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:09:
Had er zelf eentje, maar die is volgens mij in softcore beland samen met Koen's ranger.. ^^
daar is de actie van koen weer!, nee heb er geen 1 dubbel.
weet niet eens zeker of ik er 1 heb.

Heb er 1 :), net gekeken via website. denk niet dat ik hem snel ga gebruiken :)
laten we zeggen 4 GCP? of wil je hem gratis :)

Ranged attak totem wil ik wel tegen ruilen :) zie zoek ik nog voor me witch :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ok, een simpele WTB enfeeble in trade channel was genoeg om er binnen 20 sec aan te komen..
Belachelijk hoeveel sommige vragen voor een gem zonder quality, maar uiteindelijk ging er iemand akkoord met 1 alch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) vandaar ook mijn bericht 4GCP? met gratis erachter.
had hem wel willen ruilen voor een ranged attak totem als je die had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Marcvz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:30:
Ok, een simpele WTB enfeeble in trade channel was genoeg om er binnen 20 sec aan te komen..
Belachelijk hoeveel sommige vragen voor een gem zonder quality, maar uiteindelijk ging er iemand akkoord met 1 alch. :)
Dat is merendeels omdat meesten geen idee heeft van de ruilprijzen. Over het algemeen vraag ik 1 alch voor skill gems tot 10%. Meeste gems daarboven 2 alchs (Gem afhankelijk) :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:42:
[...]

Dat is merendeels omdat meesten geen idee heeft van de ruilprijzen. Over het algemeen vraag ik 1 alch voor skill gems tot 10%. Meeste gems daarboven 2 alchs (Gem afhankelijk) :)
beetje gem met quality is wel wat meer waard 1% quality krijg je namelijk door 1 GCP te gebruiken erop. en die zijn niet goedkoop. dus als iemand die gem gebruikt kan je hem wel voor wat meer kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:52:
[...]

beetje gem met quality is wel wat meer waard 1% quality krijg je namelijk door 1 GCP te gebruiken erop. en die zijn niet goedkoop. dus als iemand die gem gebruikt kan je hem wel voor wat meer kwijt
Klinkt logisch maar is niet echt een handig systeem om het zo te gaan berekenen. Veel gems vind ik al met een quality % erop. Zo heb ik nog een Warlords Mark liggen met 16%. Die is dus aardig wat GCP's waard? :9

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Je kunt ongeveer 1 GCP per 5% rekenen.

Ik had pas trouwens iemand die freezing pulse wilde (of een andere act 1 questline gem)
Ik vroeg 1 alch, denk, kan altijd proberen.
Zegt ie "Oh, die heb ik niet, voldoet dit ook?"
En hij linkte 5 Augementation Orbs en een GCP..

Ik "Sure, that will do"

En hij was er nog blij mee ook ^^

(heb me wel de rest van de avond een slecht mens gevoeld hoor.... )

[ Voor 9% gewijzigd door Marcvz op 06-02-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:57:
Je kunt ongeveer 1 GCP per 5% rekenen.
klinkt wel redelijk, als je hem echt wil moet je hem zelf wel nog even lvln dus ja het moet niet alle GCP's zijn die er op zouden moeten gaan indien je dat wil bereiken. wel handig maar niet reeel.

toch leuk zal nog wat runes bekijken of ik nog wat leuks heb.

Ground slam 10%
Sweep 11%
fire trap 13%
Shield charge 14%

toch wat economie opgebouwd dus :).
ga ze binnenkort maar eens sellen dan ;).
dan kan ik weer eens wat leuks kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Nu ligt t wel aan de gems die je hebt.
Ground slam zal meer opbrengen dan sweep natuurlijk.
Sweep verkopen voor een GCP gaat al niet lukken denk.. Of je moet inderdaad iemand treffen die de waarde van zn currency items niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:10:
Nu ligt t wel aan de gems die je hebt.
Ground slam zal meer opbrengen dan sweep natuurlijk.
Sweep verkopen voor een GCP gaat al niet lukken denk.. Of je moet inderdaad iemand treffen die de waarde van zn currency items niet kent.
Dit is denk ik ook het moeilijkste van heel PoE, waarde aan items toekennen. omdat je orbs al vroeg kan vinden denk je oh, niet veel waarde. gems met quality, wat moet ik hier nu weer meer kan hem niet gebruiken. en zo verder.

ook omdat er geen vast currency is blijft het altijd een beetje gissen.

maarja, we zien wel als ik ze verkoop
wie weet hou ik ze wel :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Wat voor suffixes wil ik hebben op een Granite Flask als ik melee marauder ben? Iemand enig idee?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Als je crit wil je een surgeon's flask hebben, zodat hij ook vult als je niets doodt.
Je wil sowieso een armor stat hebben, dan kan de flask tot 8000 armor geven ipv 4000.

Heb je geen of weinig crits wil je waarschijnlijk een dispel hebben.
Dispels, frozen, burning etc. Die wil je volgens mij sowieso bij je hebben op verschillende flasks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Oh, en ik zat even na te denken over CI.
Grootste probleem met een CI build is bleed/puncture.

Dit kun je niet opvangen met flasks, want die zijn er niet voor je ES.
Ghost Reaver geeft je life leech op je ES, maar het komt nu al best vaak voor dat ik punctured ben, at nog 3 sec duurt en er niets meer is om te slaan (en bewegen is ook geen optie)

Zealoth's Oath kan, maar dan moet je ergens regen vandaan halen en de regen nodes zijn out of reach.
En, deze werkt niet icm Vaal Pact, die natuurlijk wel nice is om dmg spikes op te vangen.

Iemand hier toevallig ook over nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Eindelijk de tijd genomen om Piety in elkaar te meppen.
Ik kwam echt precies uit met m'n flasks, anders was ik waarschijnlijk hartstikke dood als het gevecht 30 seconden langer had geduurd.
M'n gear is nog behoorlijk crap, er valt genoeg qua orbs maar qua gear is het armoe.
Me maar weer op de markt begeven, of ergens farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Marcvz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:09:
@marcvz

Heb ik nog wel liggen dacht ik :)
Pagina: 1 ... 19 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]