Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Yogoi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:22:
Ik speel nu dus ene templar die ik sword+shield ga maken.
Redelijk defensive build met veel + HP + Armor + ES talents en daarnaast dus de 1h dmg + sword talents.

Echter ben ik nu aan het kijken welke skills ik ga gebruiken.
Ik zit nu te denken aan:
Heavystrike voor single target dmg
Cleave voor AoE (of infernal blow?)

Leapslam voor wat control en vitality as utility.

Wat denken jullie?
Templar komt makkelijk aan extra elemental damage. Je zou kunnen denken aan Lightning Strike die bovendien ook AoE damage doet indien goed toegepast (chain!). Dat is een klassieke keuze voor de Templar.
Sweep en Heavy Strike zijn voor mij mijn voorkeur wanneer je vooral investeerd in Psychical Damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Kaw schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:26:
[...]

Templar komt makkelijk aan extra elemental damage. Je zou kunnen denken aan Lightning Strike die bovendien ook AoE damage doet indien goed toegepast (chain!). Dat is een klassieke keuze voor de Templar.
Sweep en Heavy Strike zijn voor mij mijn voorkeur wanneer je vooral investeerd in Psychical Damage.
Ja ik skip dus alle elemental dmg.
Thuis heb ik mijn build staan. als ik vanavond online ben zal ik die wel even posten.

maar komt neer op
- life
- armor
- energy shield
- 1h dmg
- sword dmg
- en wat + block

Ik ben niet zo van de klassieke voor de hand liggende keuzes denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Yogoi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:31:
[...]

Ja ik skip dus alle elemental dmg.

Ik ben niet zo van de klassieke voor de hand liggende keuzes denk ik ;)
Dan zou ik richting Marauder gaan voor extra endurance charges, regen (trolls blood) en armour. En die 2 12% life nodes vlakbij Blood Drinker, die kun je snel krijgen en verhoogt de survivability. Als je shield hebt, dat schild clustertje links van de templar zitten 2 +15 resist all nodes als je een schild draagt die zou ik dan ook nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 17:30
Gisteren overleden met mijn level 56HC duelist :( Domme fout van mijzelf. TIP: Ren niet zomaar een room in om eventjes "snel" en diabolist te killen :p

Nouja, tijd om een nieuwe character te gaan bedenken. Zit er aan te denken om een 2 handed marauder te gaan met ground slam voor AOE en glacial hammer voor single target, heb namelijk een aantal leuke 2 handed maces gevonden. Ben nog niet helemaal uit welke build ik ga pakken maar dat zal waarschijnlijk een vrij standaard bloodmagic build worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Oeh dat doet pijn. Mijn eerste HC death in OB was door een disconnect, was pas level 32 en ik had een paar mooie items in mn stash dus het deed niet zo heel veel pijn.

Ergens vind ik het veel erger dat je in default belandt na je dood. Een soort van trap na voelt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Rob_Dielemans schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:46:
Ergens vind ik het veel erger dat je in default belandt na je dood. Een soort van trap na voelt het.
Welcome to scrubcore. :)

Ik denk (ook) aan een tanky molten shell shield marauder. Als iets te moeilijk is, roll max tank. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
HC vind ik in dit stadium van POE nog te vroeg. Teveel disconnects en re/de-syncs.
Als iemand een +15 quality Frenzy skill gem heeft?
Daar heb ik 'alles' voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Vlgs mij hadden ze molten shield verbeterd. Ik gebruikte dat altijd tegen flicker strikers en tegen apen en zo. Molten shield aan, rejuvination totem neerpleuren 2 seconde wachten en.. BAM iedereen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Kaw schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:50:
HC vind ik in dit stadium van POE nog te vroeg. Teveel disconnects en re/de-syncs.
Als iemand een +15 quality Frenzy skill gem heeft?
Daar heb ik 'alles' voor over.
Hey Kaw,
Wat ik eerder zei over HC, je moet het ook als een soort van spaarrekening zien. Dood gaan doe je sowieso. maar het is fijn als je op een gegeven moment genoeg items hebt om de eerste stages te vergemakkelijken.
Ik heb nu in HC een paar tering goede 0-level items waarmee ik elk karaktertje binnen no time op level 10/12 kan krijgen.

Ik heb nu ook al een extra tabje aangemaakt in mn HC stash voor alle 4L items die ik kan vinden, ik ben pas midden 30 met m'n templar en witch in HC. en mijn collectie gems begint een beetje te komen.

Ps nogmaals bedankt voor die key destijds man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Rob_Dielemans schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:51:
Vlgs mij hadden ze molten shield verbeterd. Ik gebruikte dat altijd tegen flicker strikers en tegen apen en zo. Molten shield aan, rejuvination totem neerpleuren 2 seconde wachten en.. BAM iedereen dood.
De armour bonus is beter geworden. En het is een str skill, dus makkelijk op te levelen. :)

Got tank?
111 punten
60 punten (= ongeveer wanneer je merciless ingaat)
40 punten
80 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Rob_Dielemans schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:39:
[...]

Dan zou ik richting Marauder gaan voor extra endurance charges, regen (trolls blood) en armour. En die 2 12% life nodes vlakbij Blood Drinker, die kun je snel krijgen en verhoogt de survivability. Als je shield hebt, dat schild clustertje links van de templar zitten 2 +15 resist all nodes als je een schild draagt die zou ik dan ook nemen.
Die kant ga ik inderdaad op.
Ik begin bij templar met wat 1h , life en armor/ES maar daarna werk ik toe naar legendary swordsman en blooddrinker en resolute technique.

of het echt gaat werken? geen idee maar we zullen het wel zien :)
als 1e HC char moet je toch wat proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:00:
[...]

De armour bonus is beter geworden. En het is een str skill, dus makkelijk op te levelen. :)

Got tank?
111 punten
60 punten (= ongeveer wanneer je merciless ingaat)
40 punten
80 punten
Dat is inderdaat tank :), maar waar ga je damage vandaan halen :) lijkt me toch leuk wat damage punten te hebben ipv alles op leven, wat triggert die endurarnce charge trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:10:
[...]

Dat is inderdaat tank :), maar waar ga je damage vandaan halen :) lijkt me toch leuk wat damage punten te hebben ipv alles op leven, wat triggert die endurarnce charge trouwens?
Endurance Cry en Warlords Mark geven endurance charges.

Damage is inderdaad het probleem. Op zich heb je meer aan leven dan aan damage in HC, maar een beetje zou inderdaad wel leuk zijn.

Misschien is een elemental templar iets beter omdat je weinig punten nodig hebt om je damage te boosten. Vanavond maar eens beter naar kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 31-01-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:19:
[...]

Endurance Cry en Warlords Mark geven endurance charges.

Damage is inderdaad het probleem. Op zich heb je meer aan leven dan aan damage in HC, maar een beetje zou inderdaad wel leuk zijn.

Misschien is een elemental templar iets beter omdat je weinig punten nodig hebt om je damage te boosten. Vanavond maar eens beter naar kijken.
Met mrauder
Heb een beetje getweaked op sword damage met shield
- rechts bij 15% resists stoppen voor leven en daarboven sword damage
- iets links van de 15% resist ook de halve ronding sword nodes pakken
- Resulute techniek gepakt
- tussen templaar en mrauder 30dex + 3x sword node
- boven bloodmagic nog 2 sword nodes gepakt.
- geen endurance charges gepakt.
kan niet build linken want zit op me werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Rob_Dielemans schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:57:
[...]
Ps nogmaals bedankt voor die key destijds man :P
Nogmaals graag gedaan :)

Ik denk dat het verschil tussen ons is dat ik ongeveer 4 uur per week kan gamen, waardoor er geen ruimte is voor HC experimenten. Het moet eigenlijk meteen goed... Anders ben ik weer maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
And then i died... Level 36. Lunaris temple Lvl 2.. Daar loopt zo'n baasje rond, Kole genaamd. Die sloeg me in 3 klappen dood ook al had ik 1000 life... Ah well, part of the game. Time to start over D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:07:
And then i died... Level 36. Lunaris temple Lvl 2.. Daar loopt zo'n baasje rond, Kole genaamd. Die sloeg me in 3 klappen dood ook al had ik 1000 life... Ah well, part of the game. Time to start over D:
zo zo zonde RiP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Is Kole degene die op dezelfde manier aanvalt als Brutus, plus wat extras? Hij is inderdaad erg pijnlijk, ik zat de hele tijd rondjes te rennen en af en toe een pijltje in zijn richting te schieten. Duurde een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Metalkai schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:14:
Is Kole degene die op dezelfde manier aanvalt als Brutus, plus wat extras? Hij is inderdaad erg pijnlijk, ik zat de hele tijd rondjes te rennen en af en toe een pijltje in zijn richting te schieten. Duurde een tijdje.
Jep, het moest ook een keer fout gaan natuurlijk. Ging tot nu toe allemaal zo soepel.. Maar goed puntje voor volgende keer, lunaris temple moet ik dus wat hoger zijn en wat betere gear hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:24:
[...]

Jep, het moest ook een keer fout gaan natuurlijk. Ging tot nu toe allemaal zo soepel.. Maar goed puntje voor volgende keer, lunaris temple moet ik dus wat hoger zijn en wat betere gear hebben!
goed om te weten, Kole!, er is ook nog zo guard die melee doet als je die 1e merchand in act 3 moet redden, au die deed ook pijn, moetst hard rondjes lopen (duelist met bow) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

microoo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:24:
[...]

Kole is optioneel, dus je kan hem ontlopen. Is een soort van turbo Brutus, dus hij doet pijn ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Gundogan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:40:
[...]

Kole is optioneel, dus je kan hem ontlopen. Is een soort van turbo Brutus, dus hij doet pijn ja. :)
Hmm goede tip voor de latere moeilijkheidsgraden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik had eigenlijk erg veel moeite hem te ontlopen. De eerste (en enige) deur waar ik doorheen kon gaan na op dat level beland te zijn had Kole meteen erachter. Voordeel was wel dat ik het zone-in gebiedje kon gebruiken om te kiten, want daar liepen geen andere vijanden rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Metalkai schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:58:
Ik had eigenlijk erg veel moeite hem te ontlopen. De eerste (en enige) deur waar ik doorheen kon gaan na op dat level beland te zijn had Kole meteen erachter. Voordeel was wel dat ik het zone-in gebiedje kon gebruiken om te kiten, want daar liepen geen andere vijanden rond.
Ik dacht dat ie altijd in een zijweg spawnt, maar kennelijk niet dus. Je kan dan altijd nieuwe instances spawnen uiteraard als het echt niet lukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Awh, spijtig van al die HC deaths die ik voorbij zie komen in t topic zeg :(

Hier ging het ook bijna mis vannacht. De temple heeft inderdaad wat tricky kostgangers...
Uiteindelijk niets vermoedend bij piety naar binnen gelopen. Snel een portal gemaakt, en naar town!
Daar was ik niet op voorbereid ^^

Omdat t zo op t randje ging in de temple moest ik toch echt wat regearen.
Dat valt nog niet mee, had 8% physical dmg reduction, 20% evasion.. Denk, das nogal weinig..
Na wat zoeken in onze stashes de volgende conclusie getrokken: Armor stacken op een Shadow gaat niet lukken...

Dus, ander plan. 2 pieces met ES stats gepakt, sockets en links gefixt (kost nogal wat orbs...)
Wat extra Res erbij. En toen maar gewoon gedaan (was met tanky marauder Bert, dus dat scheelde wel)

Zijn er hier meer melee Shadows? En hoe gearen jullie?
Want hoe tof de class ook speelt, ik voel me een squishy demomhunter, maar dan met melee attacks..
Dat blijft niet goed gaan natuurlijk :p

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Zo lekker opnieuw begonnen en alweer 8, levelt toch vlotjes door. Ach ja Marcvz, het moest gebeuren. Nu besef ik tenminste dat ik in act 3 richting het einde veel voorzichtiger moet doen en gebieden paar keer opnieuw moet farmen.

Ga me dit keer ook wat meer focussen op armor en max HP ipv alleen max HP zoals ik vorige keer deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:38:
Awh, spijtig van al die HC deaths die ik voorbij zie komen in t topic zeg :(

Omdat t zo op t randje ging in de temple moest ik toch echt wat regearen.
Dat valt nog niet mee, had 8% physical dmg reduction, 20% evasion.. Denk, das nogal weinig..
Na wat zoeken in onze stashes de volgende conclusie getrokken: Armor stacken op een Shadow gaat niet lukken...

Dus, ander plan. 2 pieces met ES stats gepakt, sockets en links gefixt (kost nogal wat orbs...)
Wat extra Res erbij. En toen maar gewoon gedaan (was met tanky marauder Bert, dus dat scheelde wel)
Zeker spijtig, maar met 20 chars moet het ervan komen, heb er 1 verloren maar ben inmiddels die alweer voorbij, ben alleen nog niet zover als die was ;)...

Ben een 2e aan het lvln tussendoor, want ja ik ga vast nog een keer door hoef ik niet bij lvl 1 te beginnen. en ik kan gelijk wat gear erop kwijt die ik ga gebruiken, zo heb ik tenminste weer genoeg aan mij 4 taps in mijn stash, hoewel het vanuit diablo 3 toch nog wel veel is.

Shadow is bijna puur evasion dacht ik, gewoon niet geraakt worden. ik op mijn ranger heb al 1k armor = 50% reduction. dan gaat het een stuk minder snel, lijk wel een melee bow fighter ;). maar dat houdt me wel in leven hoewel mijn damage er nu onder begint te leiden :)

Ik heb ook een keer wat orbs gebruikt ging redelijk maar ow wat ben je er snel doorheen ik ga ze nu echt bewaren want later zijn ze nog belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crumbled1 gonecrazybro Duelist 55

Waarom, onze hoge HC'er toch maar even op zijn kanaal kijken of hij een filmpje heeft vannaaf wil wel zien waardoor.....

http://nl.twitch.tv/crumbled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Wie heeft het playerbase excelsheetje verklootvioolt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:16
Wat is er mis mee?

Edit: Ik zie het nu ook, character namen zijn verkeerd.

[ Voor 62% gewijzigd door Paterpor op 31-01-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:16:
YouTube: Mastermovies - Nicht Rijder ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Kaw schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:16:
Ik vind het nu juist overzichtelijker.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Ja, vind een nieuwe indeling ook prima, maar mijn characters zijn verdwenen en is de rest ook nog wel correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kaw schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:38:
Ja, vind een nieuwe indeling ook prima, maar mijn characters zijn verdwenen en is de rest ook nog wel correct?
Dat is minder. Of het correct is blijft altijd de vraag, want het is aan de speler zelf om dit bij te houden. Van iedereen die dit doet zullen de gegevens nog wel kloppen. Het is onbegonnen werk om 1 iemand aan te wijzen om alles te controleren, we hopen erop dat de mensen die zichzelf erin zetten dit ook bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Heb begin vd week dit datasheetje gemaakt om de vendor recipes beetje in beeld te krijgen.
http://marcvz.dyndns-free.com/koen/poe_recipes.pdf

Koen is bezig aan een html versie. (nog niet klaar)
http://marcvz.nl/PoERecipes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Marcvz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:25:
Heb begin vd week dit datasheetje gemaakt om de vendor recipes beetje in beeld te krijgen.

Interessante sheet Marc. Die is zeker handig om eens goed door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:38:
Het is echt een zooitje geworden iemand heeft zitten sorteren maar niet alles geselecteerd duss alle carractors staan achter andere mensen, hierdoor heb je niets meer aan de sheet ;).

toch leuk dat mensen een opmaak proberen en dan denken YEA weer wat mooier ;).
en dan niet controleren of alles nog goed staat ;).....

even zoeken :) maar weer

Edit, hij/zij was er zelf al achter en zat er waarschijnlijk nog in :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Marcvz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:25:

Nice, sommige wist ik nog niet.
Dus voortaan maar niet per "rare" verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Oh en voor de mensen die het nog niet weten.
Als je een item vastpakt met je cursor en je tik /itemlevel in de chat, zie je het item level van het item.
Normaal gesproken is dit gelijk aan het monster level van het gebied waar je hem gevonden hebt.
Maar je weet dit natuurlijk vaak niet meer als je een paar dagen later naar die mooie 5 linked normal in je stash zit te kijken.

Hoe hoger het item level, hoe hoger de rolls als je er orbs overheen gooit.
Dus dat is zeker wel de moeite waard om even te checken voor je van een l6 item een upgrade voor je l40 char probeert te maken :D

Edit:
En gelijk nog maar een weetje.
Glassblower's bubbles geven 5% quality op normal flasks.
Op Magic flasks is dit lager, volgens mij 2%.
Dus als je flasks gaat craften, begin je t beste met een normal, je maxed de quality, en daarna gooi je er orbs overheen.

[ Voor 18% gewijzigd door Marcvz op 31-01-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
lol, Orbs of Alchemy staat voor mij momenteel op de zevende plek qua currency drop :)
(wisdom, portal, transmutation, whetstone, scrap, chromatic droppen iets vaker helaas :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Interessant leesvoer voor mensen die niet weten wat waard is:
http://blackrabbit2999.bl...-of-exile-loot-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Veel artikelen zijn in CB geschreven en kloppen soms niet helemaal meer in OB.
Sommige recepten uit dat artikel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

AHHHHHHH NOOOOOOOO F*********CKKKKKK

Piety bijna op cruel dood ...a random disconnection appeared :(

[ Voor 4% gewijzigd door kihon op 31-01-2013 19:13 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

kihon schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:46:
AHHHHHHH NOOOOOOOO F*********CKKKKKK

Piety bijna op cruel dood ...a random disconnection appeared :(
Kennelijk moeten we no-life mode gaan als we PoE probleemloos willen spelen. :p

YouTube: How To Avoid Server Instability

Volgende HC poging met elemental melee templar!

35 punten = ongeveer van normal naar cruel
60 punten = van cruel naar merciless
111 punten

Lekker makkelijk en denk ik een goede combinatie van surviability en damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
iemand die zin heeft om vanavond in een party te spelen ? Speel momenteel op me HC Ranger. (act 1 normal, lv 14) Voeg me maar toe IGN: Hyaxin

[ Voor 8% gewijzigd door Neles7 op 31-01-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

jeez.

Nu net op lvl 14 bij de shipwreck yard aangekomen.
Wat een #&$@$ stuk voor een bow-ranger.

Aan de andere kant houd dat het spel wel itneresant :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Voegen we met de spreadsheat: https://docs.google.com/s...VUFMR0ZhRF9sUXZiTWc#gid=0
Ook een RIP tabje toe? Of verwijderen we die gewoon uit de HC lijst?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
zo eindelijk thuis.

dus ook de build waar ik het eerder over had.
Sword and board build, grotendeels

Wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Over item level:
Je kan ook een unique van item level 62 vinden, maar het item zelf heeft geen level restrictie.
Hiermee kan je dus een 4L(of 6L) maken voor je lvl 0 char.

Zo heb ik een 3L red voor me marauder van lvl 15 kunnen maken met leuke stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ok, ik maakte me druk om brutus...

had niet eens een healthpotion nodig, alleen 1x mana om hvy strike te spammen :P

was nog op 75% hp.
blijkbaar werkt mijn defensive instelling tot nu toe :)

better safe then sorry in HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik ben nu lvl 30 op HC.

En nog durf ik Vaal op normal nog niet aan.
Ik probeerde het, maar kreeg 1 hit en verloor half hp. (En dat me 847HP).

Toch nog even door farmen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Oke idioot idee: Marauder bow: link

En dan met 111 points (ja ik weet het O-) 8)7 , maar heb hier ook van alles in mee genomen, armor, hp, res.): link

Idee: Resolute Technique met Iron Grip voor nooit missen en strenght voor damage met bows gebruiken.
Zo min mogelijk dex pakken want: accuracy heb je niets aan. En evasion is toch niet super. Maar voor dmg bow/projectile nodes moeten er toch echt dex nodes gepakt worden(ook voor equipen van bows). Iron Reflexes geeft je nog wat meer mogelijkheden in je (end-)gear dat er ook gekozen kan worden voor Duelist of Ranger armor, en laat je Dex ook niet compleet voor niets zijn. Dan nog Point Blank want je hebt toch genoeg HP en armor om te kunnen tanken en dus meer damage doen als je er naast staat.

Een variatie: link. Door 8 minder nodes in Duelist te nemen en 8 nodes in Ranger te verplaatsen, je hebt hier door wel minder leven maar wat meer damage output en 35% kans om te 'piercen'.

Dit is overigens een complete theoretische build.

Ik ga het wel uit proberen :9~

Graag zou ik wat feedback willen of wat toevoegingen, opmerkingen, aanmerkingen etc. ;)

Edit: een variatie met minder Dex sockets en meer Str sockets en waarschijnlijk nog meer damage ook: link.

[ Voor 10% gewijzigd door True op 01-02-2013 23:48 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:34:
Idd, ik ben nu lvl 30 op HC.

En nog durf ik Vaal op normal nog niet aan.
Ik probeerde het, maar kreeg 1 hit en verloor half hp. (En dat me 847HP).

Toch nog even door farmen blijkbaar.
Z'n melee attack doet altijd veel damage. Maar die is ook zo traag dat je hem makkelijk kan ontwijken (het is een overhead attack). Enige wat je (misschien) nodig hebt is lightning resistance want zijn lightning attack doet ook veel pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
True schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:20:
Oke idioot idee: Marauder bow: link

En dan met 111 points (ja ik weet het O-) 8)7 , maar heb hier ook van alles in mee genomen, armor, hp, res.): link

Idee: Resolute Technique met Iron Grip voor nooit missen en strenght voor damage met bows gebruiken.
Zo min mogelijk dex pakken want: accuracy heb je niets aan. En evasion is toch niet super. Maar voor dmg bow/projectile nodes moeten er toch echt dex nodes gepakt worden(ook voor equipen van bows). Iron Reflexes geeft je nog wat meer mogelijkheden in je (end-)gear dat er ook gekozen kan worden voor Duelist of Ranger armor, en laat je Dex ook niet compleet voor niets zijn. Dan nog Point Blank want je hebt toch genoeg HP en armor om te kunnen tanken en dus meer damage doen als je er naast staat.

Een variatie: link. Door 8 minder nodes in Duelist te nemen en 8 nodes in Ranger te verplaatsen, je hebt hier door wel minder leven maar wat meer damage output en 35% kans om te 'piercen'.

Dit is overigens een complete theoretische build.

Ik ga het wel uit proberen :9~

Graag zou ik wat feedback willen of wat toevoegingen, opmerkingen, aanmerkingen etc. ;)
Op het forum van PoE staat een aardige guide voor bow marauder: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/80909
Misschien waard om ook eens door te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, net level 36 geworden met m'n hardcore ranger. Heb wel een aardig idee waar ik naartoe wil nu. In ieder geval Iron Grip halen zodat ik profijt heb van alle strength nodes die ik onderweg tegenkom, veel mana- en liferegen en een shitload aan armor door evasion te stacken in combinatie met Iron Reflexes. Ook wat +elemental damage en daarnaast zo hier en daar nog wat elemental resistance nodes en life nodes en ik denk dat ik wel een aardig stabiele damage dealer heb met genoeg defense.

Hier zit ik nu, hier wil ik ongeveer naartoe.

[ Voor 13% gewijzigd door KneoK op 01-02-2013 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zo, The Warden is weer neer..
Maar het is wel spannend zeg. Ongezonde hartslag komt vaker voor dan ik zou willen.

Ik heb hier berichten over trading voorbij zien komen.
Kunnen we daar als tweakers onder elkaar niet iets voor verzinnen?

Trade channel is niet relaxt. En we hebben geen idee hoe de waardes liggen op t moment.
Dus als we een mooie database kunnen maken voor tweakers only, zodat de fun factor een rol speelt...
Dan worden we er allemaal beter van lijkt me.

Desnoods werken we gewoon met een Google docs sheet.
(geen idee hoe t werkt, maar ga er vanuit dat t op excel lijkt.)
Maak voor elke categorie een tab, daarin een sectie met aanbod en vraag, en we vullen zelf de stats in die we zoeken of in de aanbieding hebben.
Meer hoeft niet, eenmaal ingame komen we er onderling wel uit. Maar dan weten we in ieder geval wie wat heeft liggen of zoekt.

Anyway, ik heb best slechte gear op t moment.. 40+ level hc wapens zullen er niet veel te vinden zijn hier, maar mijn belt is nog level 8 ofzo...
Als iemand gear heeft met minstens 2 van de volgende stats, contact me even via PB of ingame:
Hoge evasion, hoge energy shield
%evasion, %enegery shield
resistances
Max mana

(boots alleen icm 10% movement speed)

En als iemand gear zoekt. (l2-l30)
Add koen of mij ook even, we hebben stapels.
(wel op hc btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 04:57:
Anyway, ik heb best slechte gear op t moment.. 40+ level hc wapens zullen er niet veel te vinden zijn hier, maar mijn belt is nog level 8 ofzo...
Als iemand gear heeft met minstens 2 van de volgende stats, contact me even via PB of ingame:
Hoge evasion, hoge energy shield
%evasion, %enegery shield
resistances
Max mana

(boots alleen icm 10% movement speed)

En als iemand gear zoekt. (l2-l30)
Add koen of mij ook even, we hebben stapels.
(wel op hc btw)
gisteren nog even wat gespeeld op mijn bow dualist, ging wel goed heb meer armor dan me vorige poppetje (is echt te merken ik kan gewoon tanken en neerknallen) alleen die flikkerstrikers als die special of "blauw" zijn doen ze soms nog 400 damage ;)... au (met 50% reduction). ben een beetje huiverig voor marketplace (cold rangers) en ben daar ook weer weggegaan omdat ik nog 1 node wil hebben. (immune to stun) dan ben ik iets flexibeler :).

Toch twee nieuwe carractors gestart, kon ik gelijk wat gear kwijt die ik bewaarde om opnieuw te lvln. lvl 2-8 gear. scheelt toch wel weer een tab in mijn stash. wel bijna zonder DC gespeeld, 1x toen ik een portal in ging. denk dat dit zo blijft een beetje als ze slim zijn, want dan laad je alleen in als je echt van gebied wissel.
Misschien een idee voor ze.

ben altijd op zoek naar een goede boog :)

ps: iemand nog een rune lesser mutiple projectiles?
Offers: 3x increased critical damage, Fork, trap, point blank (mag er 2 kiezen)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Het is grappig hoe je met verschillende builds verschillende problemen tegen komt.
Merveil was voor mijn mellee geen enkel probleem in haar eerste vorm. Binnen 30 seconden lag ze tegen de vlakte. Voor mijn bow-shadow daarentegen ben ik 1 keer dood gegaan, steeds out of flasks en een paar portals moeten gebruiken, voordat ik haar neer had.
Haar tweede vorm was een drama voor mijn mellee build. Heb er een halve avond op zitten zweten. Voor mijn bow-build daarentegen was het achteruit lopende beetje schieten totdat ik ineens items op de grond zag liggen. Beetje flasks moeten gebruiken, maar veel was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
heb op dit moment een templar op 24 HC.

speel puur met shield charge en 1 aura op mijn shield ik one shot bijna alles met shield charge.

is er een manier om met shield charge een area of effect op impact te creeren?

dit is mijn build tot nu toe.

http://www.pathofexile.co...EkFXAGmaecU2az0NjtzFY9Q==

target build:

http://www.pathofexile.co...wPjAZ567kUZB09yshAnuMKvY=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
@playlogic:
ik denk dat je de linkjes even opnieuw moet doen. (text link vam maken gezien de lengte gok ik)
Wilde jouw build checken maar krijg een error op de link :(

Speel zelf ook een templar namelijk (nu lvl 13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag verder gegaan aan mijn lvl 24 HC Maurader, en Act 2+3 gedaan op normal.
Ben nu lvl 40 op Cruel, had net nog een paar keer The Ledge gefarmed en ben redelijk tevreden. :)

Tis een wonder voor mij, lvl 40 zonder 1x te zijn doodgegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:50:
Zo vandaag verder gegaan aan mijn lvl 24 HC Maurader, en Act 2+3 gedaan op normal.
Ben nu lvl 40 op Cruel, had net nog een paar keer The Ledge gefarmed en ben redelijk tevreden. :)

Tis een wonder voor mij, lvl 40 zonder 1x te zijn doodgegaan :D
zover ben ik nog niet :), ben lvl 34 en zit nog in normaal.
Act 3 is voor mij toch weer een verrassing zijn nog sterke gasten die ertussen zitten.

Heb teven een nieuwe boog nodig op lvl 35-40 want ik wil toch wel 2-3 shotten want anders is het zoveel kiten en ontwijken :) alleen al om te lvln :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag, heb een dualist en heb een evasion erop (250)
(dit wordt door de keystone iron reflex omgezet in armor)

Nu zit ik te twijvelen om 10% extra armor te pakken, en zo nog meer armor te krijgen.
of werkt dit niet erna?

250 evasion = 250 armor = 250+10% = 275 armor
of
250 evasion = geen 10% omdat het evasion is = 250 armor

het zou zonde zijn van mijn punten namlijk op deze manier

Heb nu 1100 armor op me ranger, hierover 10% is een grote boost, maar als het niet werkt na de keystone iron reflex, dan heb ik maar over een klein deel de boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:37:
[...]

Je maakt een nieuwe reply met de format die ik heb voorgesteld (a.j.b.) en je klikt de items bij elkaar door op je character links bovenin te klikken en gewoon met 1 muisklik op het item wat je wil linken krijg je de linking-tekst in je message. Die tekst zie je pas wanneer je op het kruisje hebt gedruikt van het character-scherm.
Het was even zoeken, maar het werkt prima.
had het net gevonden :) ga ik ook doen ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Beetje uitleg hoe je het erop krijg?
dan kan iedereen het doen, ZIET ER MOOI UIT
Je maakt een nieuwe reply met de format die ik heb voorgesteld (a.j.b.) en je klikt de items bij elkaar door op je character links bovenin te klikken en gewoon met 1 muisklik op het item wat je wil linken krijg je de linking-tekst in je message. Die tekst zie je pas wanneer je op het kruisje hebt gedruikt van het character-scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Kaw schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:37:
[...]

_/-\o_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:34:
had het net gevonden :) ga ik ook doen ;)
Mooie hoeveelheid items.
Wil je voor het goede voorbeeld nog even je ingame character(s) noemen en je tweakers nickname?
Edit: je was me voor zo te zien ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kaw op 01-02-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:50:
[...]

Mooie hoeveelheid items.
Wil je voor het goede voorbeeld nog even je ingame character(s) noemen en je tweakers nickname?
Edit: je was me voor zo te zien ;)
Gedaan, met edit zag het later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Vandaag maar weer verder met Cruel. Gisteren voor het eerst een 4-link item gevonden, met allemaal groene slots. Moet maar even kijken of ik daar gebruik van kan maken door mijn gems een beetje om te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:58:
Vandaag maar weer verder met Cruel. Gisteren voor het eerst een 4-link item gevonden, met allemaal groene slots. Moet maar even kijken of ik daar gebruik van kan maken door mijn gems een beetje om te gooien.
je kant toch gewoon de kleur van 1 socked veranderen door die gekleurde gem :). idiaal 4linked is altijd goed dan ;) kost misschien wel 5-10 gems maarja toch beter dan dat je iets om moet gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine handleiding:
1: Log in op PoE
2: Ga naar bovenstaand thread
3: schrijf je nickname (tweakers) en ingamename bovenaan
4: ga naar je carractor (links bovenin op PoE) my case lvl ... duelist
5: ga naar je stash
6: klik 1x op een item om de link toe te voegen
7: sluit carractor af met kruisje
8: klaar

ps: je kan meerdere items achter elkaar doen, maar je moet goed oppassen want achterhalen welke items welk is is niet het makkelijkste beetje groeperen van tevoren is wel handig...

EN ONDERHOUDEN. WAT WEG IS WEGHALEN :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Goed punt en aanvulling!
Hoe gaan we 'aandacht' vragen voor dit initiatief? Openingstopic aanvullen met deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:14:
Goed punt en aanvulling!
Hoe gaan we 'aandacht' vragen voor dit initiatief? Openingstopic aanvullen met deze info?
Echtwaar, tweaker zijn goede lezers en komen terug. ik zal hem ook in mijn profiel zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vind het een vet idee Kaw, ik denk dat het in de TS laten zetten een begin is, maar de vraag is hoe vaak lezen mensen die immers? de PoE sheet staat erook in maar quoten we ook nog regelmatig. We zullen dus even moeten kijken wat het beste werkt.

Maar puik werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorkan
  • Laatst online: 05-12-2016
Is het ook niet handig om te vermelden of de items voor SC of HC zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Shorkan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:17:
Als je met je muis over het item gaat staat er Default of Hardcore leaguge, dus dat lijkt me dubbelop. Maar als je zowel voor SC als HC aanbied lijkt me dit wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over items heen, en je zie welk realm ze inzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Goed punt, niet eens aan gedacht. Heb het topic ook maar onder default gezet.
Zou ook voorstellen dat default = default en is iets hardcode, vermeld het dan even bij de groep items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:20:
[...]

Goed punt, niet eens aan gedacht. Heb het topic ook maar onder default gezet.
Zou ook voorstellen dat default = default en is iets hardcode, vermeld het dan even bij de groep items.
Vermelden? als je een item linkt wordt het automatisch vermeld (hover maar over een item heen)
Eronder:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:21:
[...]

Vermelden? als je een item linkt wordt het automatisch vermeld (hover maar over een item heen)
Eronder:)
Ja, I know, maar je moet het maar net zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Yogoi schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:35:
@playlogic:
ik denk dat je de linkjes even opnieuw moet doen. (text link vam maken gezien de lengte gok ik)
Wilde jouw build checken maar krijg een error op de link :(

Speel zelf ook een templar namelijk (nu lvl 13)
build zoals hij nu is

build op 82 points

build max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een paar vragen:
1: hoe ga je jou mana onderhouden tot je de keystone bloodmagic neem (erg irri elke keer mana tekort) misschien een paar respec points en meer regen en mana krijgen)
2: laatste twee life on hit (2) en kill (10) heb je niet nodig 1% is al meer dan bijde passive zonde van de punten
3: erg veel leven in begin, niet zoveel damage, helemaal niet uiteindelijk. misschien moeilijker omdat omdat je te lang op 1 monster inhak!.
4: pak eerst shieldnodes bij de 82 punten ipv armor nodes (30% all res) wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen dag online, en nu al vervuild!

waarom kunnen mensen niet lezen? het is niet om te discuseren, Bumpen of wat dan ook. alleen items linken en je naam invullen, ZO moeilijk 8)7

Kan de post worden weggehaald, er items laten komen of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:14:
[...]

Nog geen dag online, en nu al vervuild!

waarom kunnen mensen niet lezen? het is niet om te discuseren, Bumpen of wat dan ook. alleen items linken en je naam invullen, ZO moeilijk 8)7

Kan de post worden weggehaald, er items laten komen of wat dan ook?
Zucht...
Heb geen mod-status daar dus... :(

Heb een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:56:
[...]

Toch een paar vragen:
1: hoe ga je jou mana onderhouden tot je de keystone bloodmagic neem (erg irri elke keer mana tekort) misschien een paar respec points en meer regen en mana krijgen)
2: laatste twee life on hit (2) en kill (10) heb je niet nodig 1% is al meer dan bijde passive zonde van de punten
3: erg veel leven in begin, niet zoveel damage, helemaal niet uiteindelijk. misschien moeilijker omdat omdat je te lang op 1 monster inhak!.
4: pak eerst shieldnodes bij de 82 punten ipv armor nodes (30% all res) wel makkelijk
chill . bedankt voor het advies.

damage heb ik eigenlijk helemaal geen problemen mee. ik gebruik shield charge en ik 1 of 2 shot mobs

misschien dat ik later idd dps problemen krijg maar dan moet ik gewoon betere items vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Nice!
Zo eerst eens een mooie post in elkaar draaien. :)

Wordt helemaal handig als GGG trading via t forum gefixt heeft..
Zijn goed bezig die lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 18-09 14:26
Het trading topic op het PoE forum is wel handig, maar ik zie dat er vrij veel tweakers toch HC spelen. Misschien handig om ook in het HC trading forum een soort gelijke post te maken en beide tradings dus gescheiden te houden?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
SMD007 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:59:
Het trading topic op het PoE forum is wel handig, maar ik zie dat er vrij veel tweakers toch HC spelen. Misschien handig om ook in het HC trading forum een soort gelijke post te maken en beide tradings dus gescheiden te houden?
Mij best, maar dan moet een HC speler daar het initiatief maar voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ach, t is niet zo dat er 100 tweakers PoE spelen en aan een degelijk topic meedoen..
Dus één topic lijkt me prima.

Ik zal mijn shoppost even editten en er hardcore only bijzetten.

Bij deze verklaar ik mijn shop voor geopend:
http://www.pathofexile.co...ead/90837/page/1/#p984631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
Nette posts! Als ik meer items krijg, dan zal ik het ook beter indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ik zou echt graag die cleave gem willen.
Tot op heden speelt mijn templar met infernal blow maar dat werkt best vervelend omdat je last hits moet timen en de dmg niet zo hoog is (van de AoE dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Laatst online: 22-05 17:44
Hmmm, netjes zo met die hide-functie. Loopt ook wat soepeler in de browser zo.

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Moet goede voorbeeld geven hè ^^
En t is voor jezelf ook makkelijker als je iets weg wilt halen of toe wilt voegen.

Ik hoor net dat de cleave gem weg is..
Ik heb een hele tab vol met gems. Maar heb ze allemaal maar 1x gelinkt.
Dus als je een skill gem zoekt, voel je vrij het gewoon aan me te vragen. Best kans dat ik iets heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumbled1
  • Laatst online: 19-06 17:30
Yogoi schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:04:
[...]

Ik zou echt graag die cleave gem willen.
Tot op heden speelt mijn templar met infernal blow maar dat werkt best vervelend omdat je last hits moet timen en de dmg niet zo hoog is (van de AoE dan)
Als je een duelist start krijg je een cleave gem op level 1 van de eerste zombie, even snel naar town rennen en je hebt hem! Kost je net zo veel tijd als een trade opzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Crumbled1 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:06:
[...]

Als je een duelist start krijg je een cleave gem op level 1 van de eerste zombie, even snel naar town rennen en je hebt hem! Kost je net zo veel tijd als een trade opzetten :P
seriously?
argh...
kon je me dat een paar dagen terug niet vertellen... :)

ga ik als ik thuiskom even duelist maken in HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Lightning strike scaled op physical damage. maar scaled het ook met attack speed van je wapen?

dus als ik increased attack speed vor maces spec. kan ik dan sneller lightning strike casten?

build voor lightning strike.

ik moet zeggen dat lang niet alles even duidelijk is. je kan enorm goede combos maken maar ik heb GEEN idee wat met elkaar werkt en wat niet. en ik wil toch graag zelf mijn builds uitproberen. Maar je kan volledig respccen als je een fout maakt. zo irritant

[ Voor 21% gewijzigd door playlogic op 01-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
playlogic schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:16:
Lightning strike scaled op physical damage. maar scaled het ook met attack speed van je wapen?

dus als ik increased attack speed vor maces spec. kan ik dan sneller lightning strike casten?

build voor lightning strike.
Je cast strikt genomen geen lightning strike, maar je gebruikt je wapen om een strike uit te voeren. Dus het is mellee speed en geen cast speed.
Mellee speed is goed te improven en dat is een voordeel ten opzichte van spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Kaw schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:19:
[...]

Je cast strikt genomen geen lightning strike, maar je gebruikt je wapen om een strike uit te voeren. Dus het is mellee speed en cast speed.
Mellee speed is goed te improven en dat is een voordeel ten opzichte van spells.
thx. wat is lightning strike dan insane goed .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
playlogic schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:19:
[...]

thx. wat is lightning strike dan insane goed .
Let op: het is geen cast speed. Typfoutje van mijn kant.
Mellee speed en je kunt het goed improven met more elemental weapon damage. Elemental damage improves het ook. Weer een voordeel.
En als je die 2 passives pakt die je 20% kans op shock geven, dan ga je helemaal lekker.
Pagina: 1 ... 16 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]