Hey An1mA zullen wij samen dan maar eens onzelf in PoE storten?An1mA schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:48:
Pas begonnen met POE en ik kan ook beamen dat het me een D2 gevoel geeft. Zoek nog een iemand om mee samen te spelen (Hardcore). Lingshen is mn char name.
Ik heb Vaal (pas op, hij heet eigenlijk Oversoul, maar ach, Vaal klinkt beter
) net verslagen. Duurde 20 minuten solo omdat ik mijn gebruikelijke gem om hem te verslaan nog niet heb. 20 minuten rondjes lopen en slalommen dus maar.
Gedaan als HC Marauder op lvl28 met 747 life, 8 shield (niks dus
) en 283 armor.
Nu m'n eerste keer in Sarn. Wel even wennen die overview map, valt een beetje uit de toon nog.
Het lijkt alsof ze HC nu los van SC draaien, maar 1 disconnect gehad dusver.
Gedaan als HC Marauder op lvl28 met 747 life, 8 shield (niks dus
Nu m'n eerste keer in Sarn. Wel even wennen die overview map, valt een beetje uit de toon nog.
Het lijkt alsof ze HC nu los van SC draaien, maar 1 disconnect gehad dusver.
zojuist cruel bereikt
moet nu echt opzoek naar iets om me mana te onderhouden want met 2.1 aps gaat het hard (ondanks 5% reduced mana cost) voorlopig dus geen APS skills ookal stonden ze op de planning
Iemand nog een wrath en conductivity over @ softcore?
[ Voor 17% gewijzigd door pingkiller op 29-01-2013 22:50 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
I am so sad today 
Heb hele dag niet kunne spelen...balen
Dat "leven" dat ertussen komt is erg vervelend
Heb hele dag niet kunne spelen...balen
Dat "leven" dat ertussen komt is erg vervelend
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Ik ben vandaag begonnen en heb je geadd!An1mA schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:48:
Pas begonnen met POE en ik kan ook beamen dat het me een D2 gevoel geeft. Zoek nog een iemand om mee samen te spelen (Hardcore). Lingshen is mn char name.
Ben dood, ge 2 hit door Vaal. Lighting was een lachertje, hij was 10% HP en deed twee keer een dikke aanval leek wel een beetje op een sloopkogel. 2x 2/3 max HP er af
1 hit later van me maat en Vaal was neer. Was best wel te doen met wat Lighting res maar nam speelde gewoon careless aan het einde
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd
Gisteren met een groepje van marc vaal gesloopt, wat wel leuk en gezellig. moesten er wel 2x heen lopen vanwege DC maar voor de rest was hij wel makkelijk. dank aan Crumbled zijn minions
het is wel handig dat die veel tanken
.
kon lekker van een afstandje blijven knallen met me duelist en boog. doe nu 120+ damage op me normale att.
Na Vaal toch maar even te bed gegaan.
kon lekker van een afstandje blijven knallen met me duelist en boog. doe nu 120+ damage op me normale att.
Na Vaal toch maar even te bed gegaan.
Sinds gisteren ook aan het spelen. Erg vermakelijk. 
Wat zijn er weinig mensen die shadow spelen.
Wat zijn er weinig mensen die shadow spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door hexta op 30-01-2013 09:39 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ben onlangs ook begonnen wel op SC. Speel een Shadow.. De skills zijn best wel verwarrend in eerste instantie wat een gigantische lijst :-)
Maar heb nu wel een beetje een idee welke richting ik op wil.
_Shorkan_ ingame.
Maar heb nu wel een beetje een idee welke richting ik op wil.
_Shorkan_ ingame.
Verwijderd
Ik blijf de sheet quoten, gelijk een makkelijk overzicht wie waar is en wat de class is.
Probeer wel alles telkens te adden, skilltree en lvl
vanavond zorgen dat ik de sheet weer nodig hebVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:13:
[...]
Ik blijf de sheet quoten, gelijk een makkelijk overzicht wie waar is en wat de class is.
Probeer wel alles telkens te adden, skilltree en lvl
oftewel, even m'n HC char lvlen!
Geinig spel, heb een duelist op SC op lvl 41 ondertussen. Met de nodige moeite moet ik zeggen. Het vervelende is dat ik toch vaak niet kan achterhalen wat me nou de das heeft omgedaan. Dat is nogal spijtig aangezien ik zo niks leer natuurlijk. Het ene moment leg je de ene groep na de andere om, en dan opeens bij een identiek groepje gaat het helemaal mis; *poef* dood. Zou er haast FRAPS voor naast draaien om het later terug te kunnen zien...
Deze onvoorspelbaarheid maakte mij nogal huiverig om op HC te beginnen. Toch maar gedaan gisteren, wel met een *safe* non-melee-poppetje, aka een minion spammer witch, kan ik me lekker verschuilen achter iets terwijl de minions het werk doen
. Zit ondertussen op lvl 8, speelt uiteraard een stuk langzamer/voorzichtiger op HC en veeeel intenser, een overwinning op een boss is nu ook echt een juich-moment. Vanavond maar eens naar merveil toe...met mijn duelist op SC had ik weinig moeite met haar..benieuwd hoe het uit gaat pakken met mijn witch..
Deze onvoorspelbaarheid maakte mij nogal huiverig om op HC te beginnen. Toch maar gedaan gisteren, wel met een *safe* non-melee-poppetje, aka een minion spammer witch, kan ik me lekker verschuilen achter iets terwijl de minions het werk doen
D3 armory: DeGrand-2382
Verwijderd
Je kan me altijd toevoegen als ik nog in leven benDeGrand schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:10:
Deze onvoorspelbaarheid maakte mij nogal huiverig om op HC te beginnen. Toch maar gedaan gisteren, wel met een *safe* non-melee-poppetje, aka een minion spammer witch, kan ik me lekker verschuilen achter iets terwijl de minions het werk doen. Zit ondertussen op lvl 8, speelt uiteraard een stuk langzamer/voorzichtiger op HC en veeeel intenser, een overwinning op een boss is nu ook echt een juich-moment. Vanavond maar eens naar merveil toe...met mijn duelist op SC had ik weinig moeite met haar..benieuwd hoe het uit gaat pakken met mijn witch..
Als je normal hebt doorlopen, kan je wel aan HC beginnen. Je valt hoogstens terug naar SC.DeGrand schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:10:
Deze onvoorspelbaarheid maakte mij nogal huiverig om op HC te beginnen. Toch maar gedaan gisteren, wel met een *safe* non-melee-poppetje, aka een minion spammer witch, kan ik me lekker verschuilen achter iets terwijl de minions het werk doen. Zit ondertussen op lvl 8, speelt uiteraard een stuk langzamer/voorzichtiger op HC en veeeel intenser, een overwinning op een boss is nu ook echt een juich-moment. Vanavond maar eens naar merveil toe...met mijn duelist op SC had ik weinig moeite met haar..benieuwd hoe het uit gaat pakken met mijn witch..
Hmmmm... ben nu wel aan het twijfelen....
Lightning summoner of physical wand summoner?
Voordelen van de lightning build zijn dat ik meer kans op shock stacks heb (100% lightning damage, extra passive ervoor) en meer leven. Met de physical build ben ik meer kwijt aan passives om de damage te boosten. Choices, choices.
[ Voor 22% gewijzigd door Gundogan op 30-01-2013 11:21 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
-bouw een carractor met 40 punten, 80 punten. 111 zal menigeen hier niet komenGundogan schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:20:
[...]
Als je normal hebt doorlopen, kan je wel aan HC beginnen. Je valt hoogstens terug naar SC.
Hmmmm... ben nu wel aan het twijfelen....
Lightning summoner of physical wand summoner?
Voordelen van de lightning build zijn dat ik meer kans op shock stacks heb (100% lightning damage, extra passive ervoor) en meer leven. Met de physical build ben ik meer kwijt aan passives om de damage te boosten. Choices, choices.
zo weten we tenminste wat je wil en kunnen we dan wat tweaken.
nu is het vaak zoeken naar een speld in een hooiberg waar wel wat niet alles is al endgame
Vrij simpel. Summoner tot het punt waar ik alle summon skills heb. Daar ben ik nu bijna. Met 85 punten heb ik ongeveer alles wat ik in beide builds nodig heb. Dan begint het grote puzzelen dus.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:42:
[...]
-bouw een carractor met 40 punten, 80 punten. 111 zal menigeen hier niet komen
zo weten we tenminste wat je wil en kunnen we dan wat tweaken.
nu is het vaak zoeken naar een speld in een hooiberg waar wel wat niet alles is al endgame
111 is makkelijker tegenwoordig. Je krijgt al 9 extra punten in act3 + de cotent gaat tot een hoger level.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 30-01-2013 11:54 ]
En daarmee red je het goed?Gundogan schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:53:
[...]
Vrij simpel. Summoner tot het punt waar ik alle summon skills heb. Daar ben ik nu bijna. Met 85 punten heb ik ongeveer alles wat ik in beide builds nodig heb. Dan begint het grote puzzelen dus.
111 is makkelijker tegenwoordig. Je krijgt al 9 extra punten in act3 + de cotent gaat tot een hoger level.
Verwijderd
Owkee, daar ben ik nog niet geweestGundogan schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:53:
[...]
Vrij simpel. Summoner tot het punt waar ik alle summon skills heb. Daar ben ik nu bijna. Met 85 punten heb ik ongeveer alles wat ik in beide builds nodig heb. Dan begint het grote puzzelen dus.
Even wat veranderingen (tekstueel wat ik zit op me werk)
1: heb je de 2x mana regen nodig (rechts onder) omda tje veel mana heb en je regereration is al geboost met 60% in begin (misschien dus niet) -2
2: rechter uitstapje naar wat extra leven en armor even achterwegen laten -9
3: om naar de linker kant te komen (deel 2 van de build neem ik aan) schrap de 3 nodes +10 int en neem je lightning passive er heen vanaf lord of the dead skill
4: om bij minion instability te komen: je nam elemental damage en static shock, pas 1x een 10 int node en pas static shock er later bij (je heb al de ligtning nodes gepakt eerder)
even wat om over na te denken (74 points used)
1. Ja. Ik hoop in ieder geval clarity + discipline (gratis mana, dus die maakt niet zo veel uit) + wrath + purity + anger (en als het kan determination erbij, maar dan moet clarity er af denk ik en dan heb ik zeker de regen passives nodig) te runnen, dus mijn manabase is vrij klein. Dan moet je dus genoeg regen hebben om Spark te blijven spammen. Dat kan ik nu, maar dat is nog zonder LMP en chain.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:02:
[...]
Owkee, daar ben ik nog niet geweest.
Even wat veranderingen (tekstueel wat ik zit op me werk)
1: heb je de 2x mana regen nodig (rechts onder) omda tje veel mana heb en je regereration is al geboost met 60% in begin (misschien dus niet) -2
2: rechter uitstapje naar wat extra leven en armor even achterwegen laten -9
3: om naar de linker kant te komen (deel 2 van de build neem ik aan) schrap de 3 nodes +10 int en neem je lightning passive er heen vanaf lord of the dead skill
4: om bij minion instability te komen: je nam elemental damage en static shock, pas 1x een 10 int node en pas static shock er later bij (je heb al de ligtning nodes gepakt eerder)
even wat om over na te denken (74 points used)
2. Bedoel je het linker uitstapje naar Body and Soul? Dat kan wachten ja. Summoner is redelijk veilig, dus ik kan waarschijnlijk eerder lightning of wand passives nemen. Die 85 punten build was meer om te laten zien hoe veel de twee builds overlappen.
3. Daar zat ik al naar kijken ja mocht ik voor lightning gaan. Sowieso respec ik daar wel wat zodat ik via links ga. Als ik ook Storm Cast neem, kost me dat één punt meer, maar levert het me meer op.
4. Het pad wat ik nu heb genomen was met wanding in gedachte. Kost weer drie respec points, maar niet zo heel erg mocht ik voor lightning gaan.
Het dilemma is: doe ik straks genoeg lightning damage met wanding om mobs te shocken? Je moet volgens mij 1% van de mob health in lightning damage doen om te shocken (naast een crit of passive skill shock proc kans), dus dat is redelijk veel damage in de end game.
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 30-01-2013 12:37 ]
Verwijderd
uitstapje naar shadowland helpt wel wat (veeel %chanch om te shoken daar) heb nu 94 punten besteed en kom op zon 250-300% chance to shock and +5% real chach to shock target on hit.Gundogan schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:22:
[...]
1. Ja. Ik hoop in ieder geval clarity + discipline (gratis mana, dus die maakt niet zo veel uit) + wrath + purity + anger (en als het kan determination erbij, maar dan moet clarity er af denk ik en dan heb ik zeker de regen passives nodig) te runnen, dus mijn manabase is vrij klein. Dan moet je dus genoeg regen hebben om Spark te blijven spammen. Dat kan ik nu, maar dat is nog zonder LMP en chain.
2. Bedoel je het linker uitstapje naar Body and Soul? Dat kan wachten ja. Summoner is redelijk veilig, dus ik kan waarschijnlijk eerder lightning of wand passives nemen. Die 85 punten build was meer om te laten zien hoe veel de twee builds overlappen.
3. Daar zat ik al naar kijken ja mocht ik voor lightning gaan. Sowieso respec ik daar wel wat zodat ik via links ga. Als ik ook Storm Cast neem, kost me dat één punt meer, maar levert het me meer op.
4. Het pad wat ik nu heb genomen was met wanding in gedachte. Kost weer drie respec points, maar niet zo heel erg mocht ik voor lightning gaan.
Het dilemma is: doe ik straks genoeg lightning damage met wanding om mobs te shocken? Je moet volgens mij 1% van de mob health in lightning damage doen om te shocken (naast een crit of passive skill shock proc kans), dus dat is redelijk veel damage in de end game.
Zo, Vaal gister 2x gesloopt.
Eerst met Devil, Crumbled en Bert.
Later nog een keer omdat Koen dat ding gestart had zonder te weten dat ie daarmee Vaal activeerde
Dus Bert en ik als een malle naar act 2x, koen joinen, wordt ie echt op een haar na geoneshot.
Uiteindelijk goed gekomen, gelukkig maar
Later nog een keer omdat Koen dat ding gestart had zonder te weten dat ie daarmee Vaal activeerde
Dus Bert en ik als een malle naar act 2x, koen joinen, wordt ie echt op een haar na geoneshot.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Verwijderd
Koen is lekker bezigMarcvz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:05:
Zo, Vaal gister 2x gesloopt.
altijd die close calls
Vandaag Path of Exile geinstalleerd en genoten! Daar waar Diablo III het voor mij niet deed, doet PoE het wel; heerlijk divers en een enorme skill tree.
Nu ben ik een noob in dergelijke spellen en heb dus 2 noobvraagjes:
- Hoe kun je als Witch bijvoorbeeld je dex omhoog krijgen? Gaat dit met het karakter zelf mee?
- Ik zie nog steeds niet hoe ik een 'Unidentified' item kan identificeren
- Hoe kun je als Witch bijvoorbeeld je dex omhoog krijgen? Gaat dit met het karakter zelf mee?
Verwijderd
1: skillpoints met dex (of items met all attributes of dex)zAo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:27:
Vandaag Path of Exile geinstalleerd en genoten! Daar waar Diablo III het voor mij niet deed, doet PoE het wel; heerlijk divers en een enorme skill tree.
2: scroll of wisdom
Overige leuke info:
3-linked 3-gekleurde sockets (wit) redelijk wat waard vendor
alle orb's, armorscrap = waarde
Bepaalde itemcombo's bij vendor = hoge orb (voor later in het spel)
Je kan je dex omhoog brengen door in de skill-tree te navigeren naar de dex-slots. Dit zal waarschijnlijk wel een aantal punten kosten, want ik denk niet dat Witch in de buurt van de Dex slots ligt.
Om een item te identificeren, moet je met je rechter muisknop klikken op een scroll of wisdom(?), en daarna klikken op de item die je wil identificeren.
Om een item te identificeren, moet je met je rechter muisknop klikken op een scroll of wisdom(?), en daarna klikken op de item die je wil identificeren.
Thanks Devil & Metalkai. Ik ga weer verder
Verwijderd
graag gedaan,
in mijn signature staat een lijst met spelers die deelnemen aan PoE
Vul het in en hou het bij
Ja, echt hèVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:11:
[...]
Koen is lekker bezig
altijd die close calls, en maar zeggen dat hij het rustig aan doet
Die man weet t altijd weer spannend te maken.
Heb er even een youtube export van gemaakt
YouTube: Path of Exile - Koen almost died at Vaal
DoneVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:35:
[...]
graag gedaan,
in mijn signature staat een lijst met spelers die deelnemen aan PoE
Vul het in en hou het bij
Verwijderd
hogere gem lvl = meer mana = eerder leeg. misschien als witch niet zo erg maar hou er wel rekening meezAo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:03:
[...]
DoneNog 2 levels en dan heb ik Dex erbij; kan ik eindelijk mijn gems weer upgraden.
Vanavond maar weer terug naar de final boss van act 3 vechten, dat gebied is freaky. Hopelijk gaat het mij nu wel lukken om de boss te verslaan, heb in ieder geval 35 Portal Scrolls in geval van nood.
Verwijderd
Ik wil van SC -> HC.
Zijn er mensen mss geintresseerd om samen te beginnen?
Misschien zelfs meerdere tweakers ofzo.
Verwijderd
Kijk in de lijst Onder mijn bericht,Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:12:
Ik wil van SC -> HC.
kan je iedereen zien die HC doet.
zijn er inmiddels al aardig wat...
Dat had ik door ja. Ik heb mijn skill points dus ook hoofdzakelijk op mana gericht en heb nu nergens last van.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:07:
[...]
hogere gem lvl = meer mana = eerder leeg. misschien als witch niet zo erg maar hou er wel rekening mee. je moet wel genoeg keer kunnen spammen om monster neer te krijgen
Heb nog geen HC character, wil wel aan beginnen.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:12:
Ik wil van SC -> HC.
Wellicht kunnen we samen er tegen aan
(vanaf welke tijd ongeveer, mss wel handog om te co-ordineren)
Op SC nu in Cruel act 3 en ga daar al om de haverklap dood...zal HC zal nog leuk worden.
Ga voor een ranger denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door kihon op 30-01-2013 15:23 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Verwijderd
Ja is goedkihon schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:22:
[...]
Heb nog geen HC character, wil wel aan beginnen.
Wellicht kunnen we samen er tegen aan
Op SC nu in Cruel act 3 en ga daar al om de haverklap dood...zal HC zal nog leuk worden.
Ga voor een ranger denk ik
Edit:
URL's waren stuk en edit bleek een repost.. Excuus
URL's waren stuk en edit bleek een repost.. Excuus
[ Voor 96% gewijzigd door Marcvz op 30-01-2013 15:37 ]
Sowieso begin ook in Harcore.
Ook al ben je niet goed, hier wat wijze woorden van Jake
https://9gag.com/gag/6404271
Beschouw het ook als een soort van spaarpotje, hoe meer je in HC speelt, ook al kom je niet ver in het begin, hoe meer rijkdom je vergaart in de vorm van currency items, skill gems, 4L-6L gear, etc.
Ik zie mezelf dit spel echt wel spelen de komende jaren en om dan een volle HC stash the hebben is fijn als je doodgaat of een nieuw karakter wilt beginnen, ik heb al eeen paar low level uniques gevonden waarmee ik met beginnende karakters gewoon door de massa heen maai tot level 15/20 ongeveer.
Ook al ben je niet goed, hier wat wijze woorden van Jake
https://9gag.com/gag/6404271
Beschouw het ook als een soort van spaarpotje, hoe meer je in HC speelt, ook al kom je niet ver in het begin, hoe meer rijkdom je vergaart in de vorm van currency items, skill gems, 4L-6L gear, etc.
Ik zie mezelf dit spel echt wel spelen de komende jaren en om dan een volle HC stash the hebben is fijn als je doodgaat of een nieuw karakter wilt beginnen, ik heb al eeen paar low level uniques gevonden waarmee ik met beginnende karakters gewoon door de massa heen maai tot level 15/20 ongeveer.
Heb even in de skilltree zitten klikken om wat verder te plannen qua build.
Huidig:
http://tinyurl.com/aqtpbnf
Voorlopig doel:
http://tinyurl.com/bjszx4r
Tussenfase: (hier zullen wat dmg skill points verdwijnen om genoeg punten te hebben denk ik)
http://tinyurl.com/b7tovbq
Uiteindelijk doel:
http://tinyurl.com/bl3lqyo
De puntjes in/naar Body And Soul zijn echt voor het laatst.
Heb ik daarna nog puntjes over pakken we nog wat res/energy nodes mee.
t Is nog een lange weg, maar op tijd beginnen met plannen kan geen kwaad.
Voorwaarde is wel dat ik gear verkrijg die er bij aansluit.
Zolang de chaos dmg te behappen is zal ik gewoon voor life blijven gaan. En als ik hele goede chaos res gear vind, gooien we de boel gewoon weer om.
Maar, iemand op of aanmerkingen?
Huidig:
http://tinyurl.com/aqtpbnf
Voorlopig doel:
http://tinyurl.com/bjszx4r
Tussenfase: (hier zullen wat dmg skill points verdwijnen om genoeg punten te hebben denk ik)
http://tinyurl.com/b7tovbq
Uiteindelijk doel:
http://tinyurl.com/bl3lqyo
De puntjes in/naar Body And Soul zijn echt voor het laatst.
Heb ik daarna nog puntjes over pakken we nog wat res/energy nodes mee.
t Is nog een lange weg, maar op tijd beginnen met plannen kan geen kwaad.
Voorwaarde is wel dat ik gear verkrijg die er bij aansluit.
Zolang de chaos dmg te behappen is zal ik gewoon voor life blijven gaan. En als ik hele goede chaos res gear vind, gooien we de boel gewoon weer om.
Maar, iemand op of aanmerkingen?
Wat is me een beetje afvraag is hoe je zelf nou je skills een beetje goed kan zetten.
Ik wil natuurlijk zelf dingen ontdekken e.d. maar als ik niet bij end-game content zit, weet ik niet wat ook mogelijk is, dus kan ik mn skills er natuurlijk niet op baseren.
Ik gok dan ook dat ik binnenkort (als ik hoger level ben) een nieuw char moet maken om dit recht te gaan zetten.
Maar goed, klinkt een maurader met 2H sword en full DPS stats inclusief life / armor skills een beetje logisch?
Ik wil natuurlijk zelf dingen ontdekken e.d. maar als ik niet bij end-game content zit, weet ik niet wat ook mogelijk is, dus kan ik mn skills er natuurlijk niet op baseren.
Ik gok dan ook dat ik binnenkort (als ik hoger level ben) een nieuw char moet maken om dit recht te gaan zetten.
Maar goed, klinkt een maurader met 2H sword en full DPS stats inclusief life / armor skills een beetje logisch?
Ey, dat lijkt me leukMistymo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:04:
[...]
Hey An1mA zullen wij samen dan maar eens onzelf in PoE storten?Bij D3 hebben we niet echt samen gespeeld hahaha ondanks dat ik je op mijn flist hebt staan. Ik ben een beetje gestopt met d3 omdat ik het zoooooo ontzettend saai vindt en ik mij niet kan verzetten om maar act3 te gaan grinden voor betere gear. Ben geloof ik al maanden dezelfde paragon (69) maar heb de urge niet meer om door te gaan.
Heeft iemand een spare 'Leap Slam' op Hardcore, of te ruil? Heb duizend en één gems maar geen Leap Slam 
ign: True1993 of RockyHard
Edit: thnx Marcvz!
Edit: thnx Marcvz!
[ Voor 10% gewijzigd door True op 30-01-2013 15:53 ]
Ik heb zelfs een quality leap slam. 5%, maar nog steeds quality!True schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:47:
Heeft iemand een spare 'Leap Slam' op Hardcore, of te ruil? Heb duizend en één gems maar geen Leap Slam
Ben in Sarn aanbeland inmiddels.
Gaat redelijk makkelijk, ben maar door gebanjerd tot ik een waypoint vond. Zo toch maar even terug om Piety te checken, ben wel een beetje bang, maar zal m'n escape portal en leapslam meenemen mocht het lastig worden
Loop nog met wat beginners gear rond, toch maar even ergens koppensnellen om wat betere items te vinden.
Gaat redelijk makkelijk, ben maar door gebanjerd tot ik een waypoint vond. Zo toch maar even terug om Piety te checken, ben wel een beetje bang, maar zal m'n escape portal en leapslam meenemen mocht het lastig worden
Loop nog met wat beginners gear rond, toch maar even ergens koppensnellen om wat betere items te vinden.
Ben er net uitgegooid en kan nu niet meer inloggen, andere mensen hier ook last van?
Verwijderd
Ik.microoo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:23:
Ben er net uitgegooid en kan nu niet meer inloggen, andere mensen hier ook last van?
Jamicrooo schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:23:
Jup, hier ook.
En kon ook niet chatten, dus de mensen die geen reactie hebben ontvangen. Excuus, ik kon er niets aan doen
Om gelijk de meest gestelde vraag op te helderen. Nee, ik ben niet dood gegaan.
Level alvast een backup shadow omdat t nogal vervelend is om 20+ levels terug te vallen als je dood gaat.
En kon ook niet chatten, dus de mensen die geen reactie hebben ontvangen. Excuus, ik kon er niets aan doen
Om gelijk de meest gestelde vraag op te helderen. Nee, ik ben niet dood gegaan.
Level alvast een backup shadow omdat t nogal vervelend is om 20+ levels terug te vallen als je dood gaat.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
En weer down 
/me zAo haat online single player games
/me zAo haat online single player games
Ik ben al die tijd gewoon online in HC. Spelen jullie SC ?
Net m'n tweede Unique gevonden
Act3 Crematorium Level 2 Normal

edit : Normal

[ Voor 6% gewijzigd door mercapto op 30-01-2013 17:48 ]
Hier nog niet het geluk gehad om een unique te vinden. Ooit zal het gebeuren! Ooit!
Die is cool, heb ik ook, en een marauder ervoor, lekker alles 1 hittemercapto schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:47:
Ik ben al die tijd gewoon online in HC. Spelen jullie SC ?
[afbeelding]
Ik ben nu wel een beetje klaar met al die DC. Ik begrijp ook dat het een klein ontwikkelbedrijf is en dat ze er alles aan doen om het op te lossen, maar ik loop verdorie nu al voor de 5de x ACT 3 sewers door vanwege al die DC
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Nou ja, het scheelt dat je er nu ook niet meer in komt
Geloof toch dat ze zich een beetje verkeken hebben in de open beta 
Heb nu op 2 dagen al meer dc's gehad dan in die 4 weken dat ik het in de vakantie gespeeld heb
Heb nu op 2 dagen al meer dc's gehad dan in die 4 weken dat ik het in de vakantie gespeeld heb
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Gewoon tussen 01:00 en 05:00 spelen zoals wij doen.SMD007 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:46:
Ik ben nu wel een beetje klaar met al die DC. Ik begrijp ook dat het een klein ontwikkelbedrijf is en dat ze er alles aan doen om het op te lossen, maar ik loop verdorie nu al voor de 5de x ACT 3 sewers door vanwege al die DC
Dan is t een pak stabieler
Dat klopt, de open beta is onwijs populair en ze kunnen ze vraag niet aan.
Dood je brutus vind je een mooie boog log je uit VOOR restart, rollback
Dood je brutus vind je een mooie boog log je uit VOOR restart, rollback
[ Voor 34% gewijzigd door Neles7 op 30-01-2013 20:51 ]
Was net met een nieuw manneke Terraces aan het laden
Open beta!SMD007 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:46:
Heb je trouwens die tip al gezien in loadings: 'there will be bugs'.
Iemand zin om samen sewers door te lopen?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ja maar daarom hoef ik DC niet leuk te vindenTrue schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:50:
[...]
Open beta!
Heb je trouwens die tip al gezien in loadings: 'there will be bugs'.
Laatste twee weken tentamens gehad, mijn slaap schema is ook echt raar geworden. 5 uur naar bed. En af en toe tussen door even leren.Marcvz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:49:
[...]
Gewoon tussen 01:00 en 05:00 spelen zoals wij doen.
Dan is t een pak stabieler

Nu bijna klaar met Act 2 (geloof ik) begint het allemaal wel een beetje te vervelen, hop hop snel naar act 3
En hopsa mijn eerste unique te pakken op HC, nog eentje voor mijn class ook!

En nu gauw weer verder

En nu gauw weer verder
D3 armory: DeGrand-2382
Ligt het aan mij of laad het spel ongelofelijk langzaam wanneer het opgestart word? Ik moet nu meestal 4-5minuten wachten na ik op Launch geklikt heb, voordat eindelijk het inlog scherm verschijnt. Daarvoor heb ik gewoon een zwart scherm.
Heb ik ook hoor, alleen dan ongeveer 2 a 3 minuten.Metalkai schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:05:
Ligt het aan mij of laad het spel ongelofelijk langzaam wanneer het opgestart word? Ik moet nu meestal 4-5minuten wachten na ik op Launch geklikt heb, voordat eindelijk het inlog scherm verschijnt. Daarvoor heb ik gewoon een zwart scherm.
Anyway weet iemand hoe je een item unidentified maakt?
Rechtermuis klik op scroll of wisdom en linker muis klik op het betreffende itemSexy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:06:
[...]
Heb ik ook hoor, alleen dan ongeveer 2 a 3 minuten.
Anyway weet iemand hoe je een item unidentified maakt?
Dat is een item identificeren.
Sexy wil het andersom volgens mij.. En bij mijn weten kan dat niet..
Sexy wil het andersom volgens mij.. En bij mijn weten kan dat niet..
Volgens mij doe ik iets ergs fout. Ik kan de laatste boss van Act 3 maar niet verslaan. Ik probeer de ice-portals te killen, maar er spawnen zoveel adds dat ik ze gewoon niet kan raken. Zelfde geld voor de boss zelf, door al die adds kan ik niet eens zien waar ze is.
Zie ik hier iets over het hoofd, of is er iets anders aan de hand?
Edit: 20 Portal Scrolls later - eindelijk gewonnen. Waarschijnlijk niet op de goede manier, maar goed.
Edit 2: Blijkbaar niet de laatste boss, maar de 1 na laatste.
Zie ik hier iets over het hoofd, of is er iets anders aan de hand?
Edit: 20 Portal Scrolls later - eindelijk gewonnen. Waarschijnlijk niet op de goede manier, maar goed.
Edit 2: Blijkbaar niet de laatste boss, maar de 1 na laatste.
[ Voor 19% gewijzigd door Metalkai op 30-01-2013 22:00 ]
Je speelt een 0.1 beta spel waar je niets voor betaald.SMD007 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:51:
[...]
Ja maar daarom hoef ik DC niet leuk te vinden
Snap je geklaag niet.
Heb de closed beta gespeeld en heb DLC(stash) packs gekocht dus heb er wel voor betaald (al noem ik het meer support voor die game)douweegbertje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:17:
[...]
Je speelt een 0.1 beta spel waar je niets voor betaald.
Snap je geklaag niet.
Ja je hebt gelijk het is een beta, maar daarom zijn DC nog steeds wel vervelend vooral als je er een aantal achter elkaar hebt en daardoor het gevoel hebt totaal niet op te schieten.
12 keer hetzelfde stuk lopen is wel vervelend ja.SMD007 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:37:
[...]
Heb de closed beta gespeeld en heb DLC(stash) packs gekocht dus heb er wel voor betaald (al noem ik het meer support voor die game)![]()
Ja je hebt gelijk het is een beta, maar daarom zijn DC nog steeds wel vervelend vooral als je er een aantal achter elkaar hebt en daardoor het gevoel hebt totaal niet op te schieten.
Of je wilt Piety eens slayen op cruel en je verliest steeds je 2x righteous fire spectres. 
@hieronder: pffff, ik kreeg een GCP van Hillock HC normal.
En vrijwel meteen daarna de portal gem.
Oh en kan er niet meer in. Gelukkig wel net de laatste wp gevonden. :f
@hieronder: pffff, ik kreeg een GCP van Hillock HC normal.
En vrijwel meteen daarna de portal gem.
Oh en kan er niet meer in. Gelukkig wel net de laatste wp gevonden. :f
[ Voor 51% gewijzigd door Gundogan op 30-01-2013 23:27 ]
Zal ik de sfeer dan maar weer verpesten ? 
Met m'n nieuwe character net een GCP gevonden op Mud Flats en een Alch, ik mag niet klagen
Je moet op je hoogtepunt stoppen ?
Naar bed!
Met m'n nieuwe character net een GCP gevonden op Mud Flats en een Alch, ik mag niet klagen
Je moet op je hoogtepunt stoppen ?
Naar bed!
Men Level 11 HC Witch is helaas vermoord door Brutus, ik deed mijn final hit op hem en hij was dood, maar ik heb helaas ook nog een klap gekregen waardoor ik ook dood ging
Ook maar eens HC begonnen met een templar
beginnetje gemaakt, toch beetje inlezen, ben benieuwd.
Verwijderd
Mooie amulet gedropt
. Was wel heel veel toeval al mijn skills doen lightning damage!
http://i.imgur.com/B1vHCvW.jpg
http://i.imgur.com/B1vHCvW.jpg
Verwijderd
Vandaag begonnen met HC, sluit nu af als level 24 zijnde.
Het is erg "spannend" maar daarom ook leuker.
Morgen weer verder, ben blij dat mijn mannetje iig weer een dagje heeft overleefd.
Morgen weer verder, ben blij dat mijn mannetje iig weer een dagje heeft overleefd.
hmm voor werk toch even tot 9 kunnen spelen.
Vanavond naar Brutus... op SC was die best moeilijk, dus ga er toch maar voorzichtig naar toe werken
zeker als melee, kan weinig avoiden qua dmg
Vanavond naar Brutus... op SC was die best moeilijk, dus ga er toch maar voorzichtig naar toe werken
Je kan vrij makkelijk met een %hp regen gewoon achter een paar muren wachten. Hij is vrij 'domme' ai om het zo maar te zeggen. Facetanken met een 2 tal HP pots wil ook wel werken. Brutus is niet echt iets om je zorgen over te makenYogoi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:40:
Verwijderd
op me ranger tank ik hem meestal ook melee omdat ik geen zin heb om te lopenYogoi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:40:
Gisteren mijn eerste unique gevonden, een level 14 staff. Jammer genoeg kan ik het niet gebruiken, maar goed. Zal hem voorlopig in mijn stash houden voor het geval dat.
Add me even in PoE, account is Microo. Ik ben ook rond dat level op HC, misschien kunnen we samen is een paar leveltjes doorlopen!Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 02:53:
Vandaag begonnen met HC, sluit nu af als level 24 zijnde.
Zelf ben ik met mijn marauder de 2handed way gegaan, nog weinig problemen gehad tot nu toe door zijn grote hp-pool!
Edit: Heb gisteren dus ook een skill gem gevonden van Split Shot met een quality van +17%, maar ik kan nergens echt vinden wat zoiets waard is, hebben jullie wellicht een idee?
[ Voor 13% gewijzigd door microoo op 31-01-2013 09:56 ]
ok dan gaan we maar gewoon facetanken en zie ik wel hoe het gaatTrue schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:42:
[...]
Je kan vrij makkelijk met een %hp regen gewoon achter een paar muren wachten. Hij is vrij 'domme' ai om het zo maar te zeggen. Facetanken met een 2 tal HP pots wil ook wel werken. Brutus is niet echt iets om je zorgen over te makensucces!
Als dat SC was geweest had ik die wel willen kopen! Is namelijk mijn main skillmicrooo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:42:
[...]
Edit: Heb gisteren dus ook een skill gem gevonden van Split Shot met een quality van +17%, maar ik kan nergens echt vinden wat zoiets waard is, hebben jullie wellicht een idee?
Ik vind het wel jammer dat je character niet gewoon kwijt is als die doodgaat in HC. Dat voeld toch veel minder spannend. al 2 keer HC character doodgegaan maar eigenlijk boeide het me niet zoveel omdat die gewoon in default league weer verder kan
Split Shot is niet populair, maar ik wil deze juist wel gebruiken bij mijn build.microoo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:42:
Ik denk dat het net geen GCP waard is, maar wel iets van 4 alchemy of chaos orbs. Dat heb ik er wel voor over.
Helaas heb ik dat nog niet op voorraad... Al je hem wil vasthouden voor die quantity, dan zou ik je heel erkentelijk zijn
Edit: hmmm, je zit op HC. Iets van HC naar default krijgen is makkelijk, maar van default naar HC?
Edit: Heet de skill niet Split Arrow:
[ Voor 9% gewijzigd door Kaw op 31-01-2013 10:58 ]
Gisteren gespeeld tot aan The Merveil; damn. Ik geloof dat ik nog een heel aantal zaken moet gaan omgooien. Ik kreeg er nu niet meer dan 30% vanaf.
Naast het activeren van cold resistance items, iemand nog meer tips? Ik ben een Witch.
Naast het activeren van cold resistance items, iemand nog meer tips? Ik ben een Witch.
Yey, merciless! Alleen wel dood gegaan op Piety. 
Verder op SC en nadenken over een nieuw HC char dan maar. :\
Verwijderd
aantal lvls omhoog, witch heeft normaal laag leven dus je moet wat damage extra doenzAo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:55:
Gisteren gespeeld tot aan The Merveil; damn. Ik geloof dat ik nog een heel aantal zaken moet gaan omgooien. Ik kreeg er nu niet meer dan 30% vanaf.![]()
of iemand vragen om te helpen.
BALE! RiPGundogan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:56:
RiPGundogan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:56:
(of althans voor HC dan)
Mijn tip voor Brutus is, zorg voor 2 coral ringen en een leather belt, dan is Brutus erg goed te doen,Yogoi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:22:
[...]
ok dan gaan we maar gewoon facetanken en zie ik wel hoe het gaat
Brutus heeft 1 hele gemene hit en die weet ik altijd op gevoel te ontwijken. Hij slaat 1-2 keer normaal en overleefbaar. Dan doet hij een hit met volgens mij een crapload aan chaos damage en voordat hij die doet ren ik altijd even weg.Rob_Dielemans schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:17:
[...]
Mijn tip voor Brutus is, zorg voor 2 coral ringen en een leather belt, dan is Brutus erg goed te doen,
Met een Maruader blijf ik meestal gewoon staan, maar als Witch of Ranger (of de hybride classes in die hoek) is dat niet aan te raden.
Met die taktiek krijg ik Brutus altijd wel neer zonder speciale items te gebruiken.
Ik speel nu dus ene templar die ik sword+shield ga maken.
Redelijk defensive build met veel + HP + Armor + ES talents en daarnaast dus de 1h dmg + sword talents.
Echter ben ik nu aan het kijken welke skills ik ga gebruiken.
Ik zit nu te denken aan:
Heavystrike voor single target dmg
Cleave voor AoE (of infernal blow?)
Leapslam voor wat control en vitality as utility.
Wat denken jullie?
Redelijk defensive build met veel + HP + Armor + ES talents en daarnaast dus de 1h dmg + sword talents.
Echter ben ik nu aan het kijken welke skills ik ga gebruiken.
Ik zit nu te denken aan:
Heavystrike voor single target dmg
Cleave voor AoE (of infernal blow?)
Leapslam voor wat control en vitality as utility.
Wat denken jullie?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.
<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]