Hey mensen, kheb m'n HTC Desire al paar weken, heb nu via T
-Mobile EINDELIJK de 2.2 froyo update ontvangen en succesvol geinstalleerd, maar ik stuit nu toch op een probleem. Ik had bij 2.1 altijd een pattern voor de lock screen ingesteld, zodat je eerst een patroon moest tekenen op bolletjes. Maar nu als ik de phone op standby zet en dan weer aan (waar je dus normaal de phone moet unlocken via de pattern) dan kan ik het ding omlaag slepen maar krijg daarna geen pattern meer, maar gelijk kom ik gewoon al op de interface.. Ik gebruik Launcherpro plus, en dit probleem had ik bij 2.1 niet, ik had toevallig net wel de ''3d drawer'' geprobeerd bij launcherpro en daar stond ook bij dat het misschien instability kon veroorzaken maar ik kan me niet voorstellen dat doordat ik die functie heb gebruikt de lock screen niet meer werkt.. Enige suggesties iemand?
Edit: Kheb het gefixt, er was een optie bij ''Beveiliging'' waarbij je een tijd kon kiezen wanneer de telefoon in het lock scherm moest ''locken'' en ik dacht dat dat goldt voor wanneer de telefoon op standby moet gaan, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Je moet hem gewoon op onmiddelijk zetten en dan gebruik je de lock gewoon gelijk
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 19-09-2010 23:19
]