Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Ik kan wel veranderingen aanbrengen in de default folder alleen ik kan ze niet opslaan, wie kan mij vertellen wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:23

JT

VETAK y0

Hmmm, ga ik denk ik ook voor Nordic :P Morgen een keer ofzo.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Laatste vraag, ik heb een HI telefoon wat moet ik voor die X-en invullen?

Mvg,
Wessel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:58
wezzal schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:41:
Ik wil mn telefoon updaten wanneer ik dit doe, moet ik dan eerst mn telefoonboek en berichten opslaan of blijven deze op mn telefoon staan?

Op deze manier:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=820986&page=2
Gebruik de backup&restore app van SE om een backup te maken van; favorieten, bookmarks, systeem instellingen en je niet-in-gmail-staande contacten. (contacten die elders gesynchroniseert worden neemt ie niet mee)
En een gevalletje "better safe than sorry":
Ga ff achter je PC/laptop zitten, log in op Gmail, ga naar contacten en doe een export van je contacten.

Dan kun je de 2.1 update uitvoeren.
Na de update start je de backup&restore app weer om je meuk terug te zetten.
Dan kun je ook de synchronisatie van Gmail weer activeren.
Mocht je contacten lijst op je mobiel of in Gmail niet meer compleet zijn, dan heb je die eerder gemaakt export nog die je dan weer kunt importeren (y)

Ps: na de update is je X10 wat laggy, da's normaal & tijdelijk..

[edit]
En eigenlijk moet je deze handleiding gebruiken om je X10 klaar te maken voor de 2.1 update

[ Voor 16% gewijzigd door Nnoitra op 02-11-2010 23:46 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 13:10

Chaos-Zero

Sega fan!

wezzal schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:34:
Laatste vraag, ik heb een HI telefoon wat moet ik voor die X-en invullen?

Mvg,
Wessel
Ik neem aan dat je naar Nordic wilt?

ro.semc.version.cust=XXXX-XXXX
ro.product.name=X10_XXXX-XXXX

De plaatsen van de XXX moet je het volgende invullen: 1234-8465

Dus dan wordt het

ro.semc.version.cust=1234-8465
ro.product.name=X10_1234-8465

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Jooo het is mij ook gelukt.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Nog steeds geen update... het uitrolschema was zo eenvoudig (van SE-blog zelf). Hoe moeilijk kan het zijn... echt niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

8.45 De NL update is er nog steeds niet hier met een unbranded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201905

Stinger_ schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:10:
[...]

Als je in je telefoonboek je contacten filtert op "Alleen contacten met telefoonnummers",
(Tel.boek openen, dan op knopje linksboven drukken) dan moet je contactenlijst al aardig opgeschoond zijn.

Maar het ligt ook deels aan die 'unified' berichten app.
In die berichten app heb je nog altijd elk telefoonnummer (vast&mobiel) én email adres 'los' staan.
In mijn geval zie ik één contact er 3x in staan; vast, mobiel, email.
(email adres invullen en je stuurt een mms)

Als je een andere sms app van de market haalt, dan heb je dit probleem niet. Die laat alleen je contacten lijst zien, met daarna eventueel een dropdown voor het gewenste nummer; vast/mobiel.
dit werkt bij mij niet, hij laat nog steeds iedereen zien uit gmail en niet alleen de contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Anoniem: 201905 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:49:
[...]

dit werkt bij mij niet, hij laat nog steeds iedereen zien uit gmail en niet alleen de contacten
Dan moet je waarschijnlijk je contacten in Gmail opdelen in groepen, en alleen die groep die je op je X10 wilt selecteren (ook op je x10).
--> telefoonboek --> knopje linksboven in (die 3 'personen') --> tabje 'Google' uitklappen --> de groepen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stinger_ schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:59:
[...]

Dan moet je waarschijnlijk je contacten in Gmail opdelen in groepen, en alleen die groep die je op je X10 wilt selecteren (ook op je x10).
--> telefoonboek --> knopje linksboven in (die 3 'personen') --> tabje 'Google' uitklappen --> de groepen selecteren.
dat heb ik gedaan en in mijn contactenlijst staan alle gewenste contacten maar als ik een nieuwe sms maak en dan een ontvanger wil toevoegen dan krijg ik die lijst met al die 'gmail(iedereen waar je ooit mee gemaild hebt) contacten' te zien in plaats van de geselecteerde groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
In dat geval is er, bij mijn weten, niks aan te doen; ligt aan de berichten app.
Zit denk ik weinig anders op dan een andere SMS app te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stinger_ schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:24:
In dat geval is er, bij mijn weten, niks aan te doen; ligt aan de berichten app.
Zit denk ik weinig anders op dan een andere SMS app te installeren.
ok, tips voor een goede app? wel jammer de app die er standaard op zit ziet er wel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Chomp & Handcent zijn de enigen die ik ken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Voor degenen die nog twijfelen of ze moeten wachten op de NL update...Ga voor de Nordic versie. De 'hack' is eenvoudig en je krijgt er gegarandeerd geen spijt van. Heb het nu ook 2 dagen en het is alsof ik een nieuwe telefoon heb. De respons is beter, de thema's zijn mooier enz enz.

"If you install 2.1, you're life will be better... you're life will be better" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Ach, Ik heb de Xperia nu al een tijdje... En zo te horen heeft de Nordic versie geen voordelen ten opzichte van de aankomende NL versie... Die paar dagen wachten overleef ik ook nog wel even...

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Same here. Ik wacht nog wel eventjes een paar dagen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Je kan een paar dagen wachten, maar wie zegt dat de update er dan wel is? :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatgaap
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 08:36
inderdaad, ik kreeg al geen updates over de lucht maar alleen aan de hand van pc companion, leuk om daar een paar maanden later achter te komen met vastlopers. ben een beetje klaar met wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:20
Jarlian schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:44:
Ach, Ik heb de Xperia nu al een tijdje... En zo te horen heeft de Nordic versie geen voordelen ten opzichte van de aankomende NL versie... Die paar dagen wachten overleef ik ook nog wel even...
Het heeft maar één voordeel, niet meer wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
En durf het bijna niet te vragen, maar wanneer komt 2.2 ???? :-P En wat is daar de meerwaarde weer van ?
Ben echt blij dat ik nordic erop heb. :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
JT schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:01:
Je kan een paar dagen wachten, maar wie zegt dat de update er dan wel is? :P
Nouja zo lang zullen ze het toch niet uitstellen? Daarnaast lijkt dat Nordic me te veel gedoe. Note: ik heb me er nog niet in verdiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz-x10
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Peter_Aragorn schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:17:
[...]

Nouja zo lang zullen ze het toch niet uitstellen? Daarnaast lijkt dat Nordic me te veel gedoe. Note: ik heb me er nog niet in verdiept...
Ik ben een totale noob als het op tweaken enzo aankomt, maar het is mij binnen 5 minuten gelukt om naar de nordic te gaan. Dus als ik het kan moet iedereen het kunnen :) En daarbij zijn er geen nadelen dat het om de nordic gaat. Dus NL of Nordic who cares?! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bertuz-x10 op 03-11-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Is 5 min werk als hij geroot is. Is hij dat niet en wil je dat niet is het 6 minuten werk :P Op xda staan goede guides die je kunnen helpen 2.1 voelt idd alsof je nieuwe gsm hebt, ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

[...]

Zoals gezegd is die Nordic 'hack' helemaal niet zo moeilijk, ik heb het nog niet gedaan omdat ik te weinig tijd heb, maar ik ga er vanavond of morgen eens goed voor zitten..

Is het aan te raden om een backup met Titanium Backup (oid) te maken alvorens de telefoon naar 2.1 te updaten? Het is sowieso aan te raden, maar is het ook echt nodig?

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

RomeoJ schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:26:
[...]

Zoals gezegd is die Nordic 'hack' helemaal niet zo moeilijk, ik heb het nog niet gedaan omdat ik te weinig tijd heb, maar ik ga er vanavond of morgen eens goed voor zitten..

Is het aan te raden om een backup met Titanium Backup (oid) te maken alvorens de telefoon naar 2.1 te updaten? Het is sowieso aan te raden, maar is het ook echt nodig?
Ik heb enkel de SE backup & restore app gebruikt. Hij maakt dan een backup van je instellingen, je contacten, je smsjes e.d. Na de update kun je dit appje weer gebruiken om alles terug te zetten (duurde bij mij wel 3kwartier btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2.2 zal waarschijnlijk nooit op de x10 komen.
2.1 is van januari dit jaar en nu 3 november is ie nog niet in NL op de x10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

vertigoo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:32:
[...]

Ik heb enkel de SE backup & restore app gebruikt. Hij maakt dan een backup van je instellingen, je contacten, je smsjes e.d. Na de update kun je dit appje weer gebruiken om alles terug te zetten (duurde bij mij wel 3kwartier btw).
Heb je de al geïnstalleerde versie gebruikt of die die je moet gaan downloaden op de site (die ook market applicaties "opslaat")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Anoniem: 264896 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:37:
[...]

Heb je de al geïnstalleerde versie gebruikt of die die je moet gaan downloaden op de site (die ook market applicaties "opslaat")?
De reeds geïnstalleerde versie. Mijn apps terugzetten heb ik gedaan via appbrain.
Wat me eraan herinnerde dat ik eens moet gaan snijden in m'n 105 apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Anoniem: 201905 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:26:
[...]

Is 5 min werk als hij geroot is. Is hij dat niet en wil je dat niet is het 6 minuten werk :P Op xda staan goede guides die je kunnen helpen 2.1 voelt idd alsof je nieuwe gsm hebt, ben er erg tevreden mee.
Heb je een linkje, of mag dit niet? Heb geen idee of mijn toestel rooted is trouwens... Heb er nog nooit iets geks mee gedaan, dus denk het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 19:01
Peter_Aragorn schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:47:
[...]

Heb je een linkje, of mag dit niet? Heb geen idee of mijn toestel rooted is trouwens... Heb er nog nooit iets geks mee gedaan, dus denk het niet...
Tadaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Is al genoemd hier, maar kijk es: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824711

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

voor het rooten kun je deze app gebruiken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:36:
2.2 zal waarschijnlijk nooit op de x10 komen.
2.1 is van januari dit jaar en nu 3 november is ie nog niet in NL op de x10.
Waarschijnlijk niet via het officiële SE kanaal nee, maar ik hoop dat de XDA developers die bootloader eens kunnen kraken zodat we gewoon een custom ROM er op kunnen zetten.
vertigoo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:32:
Ik heb enkel de SE backup & restore app gebruikt.
Oké, doe ik dat ook maar eens, alvorens Android 2.1 er op te zetten.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatgaap
hmmm, foon is geroot. default.prop aangepast, maar SUES houdt vol dat ik geen nieuwe update heb. anyone else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blaatgaap schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:30:
hmmm, foon is geroot. default.prop aangepast, maar SUES houdt vol dat ik geen nieuwe update heb. anyone else?
heb je na het aanpassen van de default.prop de gsm opnieuw opgestart? en je moet even op je pc de map db verwijderen(staat waarschijnlijk onder program file/sony ericsson/seus of zoiets dergelijks) daarna nog een keer proberen en anders met pc companion een reparatie uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatgaap
ja die had ook geleegd, en de reboot, compleet volgens het boekje, het pad om de DB van pc companion te legen klopt niet wat gebruikt word op het forum http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824711 daarom heb ik SUES gebruikt omdat ik die wel kon legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatgaap
ok is dat even lekker retarded, ik maar denken

"laat ik SUES gebruiken want dat is meer update gericht, veel beter dan die popiejopie PC companion crap"

vervolgens probeer ik het via het PC companion

"PC companion is preparing the update of your phone"

*facepalm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

14.34 de nl update is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien komt ie 14.35 wel?!

Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327492

jelmervos schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:36:
[...]

Misschien komt ie 14.35 wel?!

Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf.
Jammer dat je post om 14:36 was. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry , ik dacht ik post het afentoe even of ie er al is of niet(de NL versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ga maar posten als ie er is, dat lijkt me nuttiger.
Maar dan eerst wel even kijken of het inmiddels al niet 10x gepost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net een email van sony ericsson gehad: Sony Ericsson Nieuws nr. 5

misschien toch wel erg dichtbij voor nl update

Nieuws over Android

Apps. Snelheid. Het genoegen om te weten dat je de dingen op jouw manier kunt doen. Ja, het is fantastisch als iets goeds nog beter wordt. De Xperia™ X10, X10 mini en X10 mini pro zijn nu beschikbaar met Android versie 2.1.

Heb je al een X10, X10 mini of X10 mini pro? Je ontvangt binnenkort een melding over een software-update. Mogelijk heb je deze zelfs al binnen. Vergeet dus niet een upgrade van je telefoon uit te voeren.* Synchroniseer je X10 mini of X10 mini pro met Facebook en laat de profielafbeeldingen van je vrienden weergeven in je telefoonboek. En als je over een X10 beschikt, kun je nu van video-opnamen in HD-kwaliteit genieten.

Blogupdates, producten, software-upgrades – een pak nieuws om te bekijken.

Kom meer te weten over Android >

* De exacte datum van de beschikbaarheid van de software-update varieert afhankelijk van provider en/of markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

Wai_AM schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:29:
net een email van sony ericsson gehad: Sony Ericsson Nieuws nr. 5

misschien toch wel erg dichtbij voor nl update

Nieuws over Android

Apps. Snelheid. Het genoegen om te weten dat je de dingen op jouw manier kunt doen. Ja, het is fantastisch als iets goeds nog beter wordt. De Xperia™ X10, X10 mini en X10 mini pro zijn nu beschikbaar met Android versie 2.1.

Heb je al een X10, X10 mini of X10 mini pro? Je ontvangt binnenkort een melding over een software-update. Mogelijk heb je deze zelfs al binnen. Vergeet dus niet een upgrade van je telefoon uit te voeren.* Synchroniseer je X10 mini of X10 mini pro met Facebook en laat de profielafbeeldingen van je vrienden weergeven in je telefoonboek. En als je over een X10 beschikt, kun je nu van video-opnamen in HD-kwaliteit genieten.

Blogupdates, producten, software-upgrades – een pak nieuws om te bekijken.

Kom meer te weten over Android >

* De exacte datum van de beschikbaarheid van de software-update varieert afhankelijk van provider en/of markt.
Heb deze email ook gehad, maar verwacht er nog niet te vlug resultaat van eigenlijk. We hebben het hier nog altijd over "Soony" en rooten ga ik ook niet doen. Ik wacht wel gewoon tot de update er is. Ik mis nog niets zolang ik het niet heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Misschien een leuke toevoeging voor de software. Vandaag kreeg ik (net vele anderen) een mailtje van de NS dat er nu ook een officele NS reisplanner voor het androidplatform beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wie kan me ergens mee helpen,
Want ik begrijp er niet veel van.
SE moest eerst nog alles intern testen voordat ze 2.1 uitgeven. (begrijpelijk)
Daarna moesten ze nog wachten op de goedkeurig van Google (begrijpelijk, ivm android)
Toen dat eenmaal rond was, zouden ze het op verschillende datums verspreiden ivm overbelasting van de server (mwa, begrijpelijk)
De nordic landen konden deze na alles getest te hebben als eerste krijgen (niet begrijpelijk, maar ja)
Vraag tussendoor: hoeven ze daar niet alles te laten testen door de providers en opnieuw door google?
Want wat ik op twitter van SE NL lees, is dit:
De 2.1 updates zitten in een goedkeuringproces bij lokale operators en Google. (bron)
Dus Google heeft het al eens goedgekeurd en nu moet dat weer gebeuren per land (niet begrijpelijk)
:? i'm confused :?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
streamnl schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:29:
Daarna moesten ze nog wachten op de goedkeurig van Google (begrijpelijk, ivm android)
Toen dat eenmaal rond was, zouden ze het op verschillende datums verspreiden ivm overbelasting van de server (mwa, begrijpelijk)
De nordic landen konden deze na alles getest te hebben als eerste krijgen (niet begrijpelijk, maar ja)
Vraag tussendoor: hoeven ze daar niet alles te laten testen door de providers en opnieuw door google?
De 2.1 updates zitten in een goedkeuringproces bij lokale operators en Google. (bron)
Dus Google heeft het al eens goedgekeurd en nu moet dat weer gebeuren per land (niet begrijpelijk)
Inderdaad, en wat als je X10 simvrij is (mijne b.v.), dan heb je toch niks van doen met die lokale operators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-06 09:46

FF

Met generic heb ik gisteren de update al binnen kunnen halen. Het meeste werk was het opnieuw instellen van mijn gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Hoe? Ook generic hier maar volgens SEUS nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Laatst online: 19-08-2022
FF schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:57:
Met generic heb ik gisteren de update al binnen kunnen halen. Het meeste werk was het opnieuw instellen van mijn gsm :)
Bedoel je daarmee de officiele NL update? Of de Nordic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk de Nordic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:03
streamnl schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:29:
Dit komt waarschijnlijk doordat ieder land weer een andere versie heeft ( Bijv. NL met de hyves integratie in timescape) .

Vind het ook een beetje omslachtig, maar ze kunnen beter iets te veel controleren dan te weinig.

Trouwens wel knap van HTC dat ze de Desire HD met al die bugs hebben kunnen uitbrengen, terwijl er zoveel wordt gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 00:16
Dennis, wil je aub niet teveel denken en dit topic nog verder vervuilen met doelloze meldingen over dat je de update nog niet hebt. Als iermand hem met een nedertlandse firmware binnentrekt mag hij dit posten, dan voegt het wellicht wat toe. Zo kunnen een paar duizend posts komen met mensen die de update niet hebben (het boeit niet tot iemand hem wel heeft).
Dit topic was in het begin nog nuttig en leuk, nu wordt het steeds onoverzichtelijker en kan je per dag 3 pagina's met onzin lezen om 3 of 4 nuttige vragen te vinden... Geen goede zaak.

De enige reden dat SE nog niet de Nederlandse uitgebracht heeft is omdat ze om een of andere reden een gespreide uitrol hebben, waar nederland geen prioriteit is. De generic voor nederland wordt precies gelijk aan de nordic, +/- 2 of 3 apps die anders zijn. Haal je de noric nu binnen, dan zit je voortaan op de voorste rij bij elke update, er zitten verder geen nadelen aan tov de NL versie. Iedereen die het wachten dus zat is kan dit doen, of geduldig wachten.

Laten we niet een voor een gaan melden dat de installatie gelukt is, ondertussen weten we dat dit vlekkeloos gaat en zijn er maar 2 mensen hier geweest die problemen hebben met hun wifi.
(dit topic is voor problemen en vragen, niet om je geluk te uiten met je speeltjes)

[ Voor 34% gewijzigd door paazei op 03-11-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361537

Heb een groot probleem. Ik heb die patroonbeveiliging ingesteld op mijn telefoon, maar in m'n broekzak is ie geblokkeerd, na 3x volgens mij. Nu vraagt ie dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren van gmail om de telefoon weer te unlocken, maar die doen het dus niet!
Ik kan nu mijn telefoon niet meer inkomen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 00:16
Anoniem: 361537 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:09:
Heb een groot probleem. Ik heb die patroonbeveiliging ingesteld op mijn telefoon, maar in m'n broekzak is ie geblokkeerd, na 3x volgens mij. Nu vraagt ie dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren van gmail om de telefoon weer te unlocken, maar die doen het dus niet!
Ik kan nu mijn telefoon niet meer inkomen. Iemand een idee?
pietbuks schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:08:
[...]

Tijdje terug ook gehad..

Oplossing: in het scherm waar je je google account gegevens in moet voeren je email adres invullen en als wachtwoord: "null" (zonder aanhalingstekens). Je eigen wachtwoord wordt hier namelijk op miraculeuze wijze niet geaccepteerd maar null wel.

Hierna kun je weer een nieuw patroon instellen, en kan je weer in je tel. Een reset is dus NIET nodig.
(even de search gebruiken voortaan)

[ Voor 12% gewijzigd door paazei op 03-11-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

paazei schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:12:
[...]

[...]

(even de search gebruiken voortaan)
He bedankt ga het proberen. Ja was het even vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:46
Ik was het wachten ook zat en heb hem net dus even naar de global generic versie geüpdatet. Dat is ongeveer hetzelfde als de nordic methode, maar dan kies je ervoor om de global generic te installeren. In deze heb je in ieder geval geen aangepaste meuk voor een bepaalde markt.

Rooten en upgraden was zo gedaan. Het is makkelijker dan het lijkt.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371972

Edit: Sorry verkeerde topic :+

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 371972 op 03-11-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374475

ook geroot je moet goed lezen;) en als ik ergens geen ster in ben;) windows R en dan run grrr... maar toch voor elkaar gekregen.. mooi zo'n forum.. maar nu wel een vraag... de root zit er nu weer op maar wat heeft het voor een meerwaarde als je toch weer root installeert op de telefoon?? want ik zag dat je dit ook voor 2.0 tot 2.2 kunt installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361537 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:24:
[...]

He bedankt ga het proberen. Ja was het even vergeten ;)
nah het is niet gelukt. nu de telefoon naar de fabrieksinstellingen aan het zetten..:(

EDIT: kan ook al niet, omdat de telefoon moet bevestigen dat er verbinding gemaakt moet worden met de computer..
Iemand een idee hoe ik de telefoon kan resetten zonder de telefoon in te komen.?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 361537 op 03-11-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374475

heeft iemand de moxier troep er al af in 2.1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361537 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:48:
[...]

nah het is niet gelukt. nu de telefoon naar de fabrieksinstellingen aan het zetten..:(

EDIT: kan ook al niet, omdat de telefoon moet bevestigen dat er verbinding gemaakt moet worden met de computer..
Iemand een idee hoe ik de telefoon kan resetten zonder de telefoon in te komen.?
je kunt met pc companion een reparatie uitvoeren. daarvoor moet je hem alleen in flash mode zetten.
Anoniem: 374475 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:04:
jip prima gelukt, eerst rooten en dan met titanium back-up de-installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ben nu bezig met veranderen naar nordic, maar ff voor alle duidelijkheid, kan je dan nog Nederlands kiezen?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Laatst online: 21-11-2024
Anoniem: 374475 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:04:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JT schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:21:
Ben nu bezig met veranderen naar nordic, maar ff voor alle duidelijkheid, kan je dan nog Nederlands kiezen?
ja hoor, je kunt alle talen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368035

heeft iemand de root apk en andere bestanden om 2.1 (nordic) te rooten? Het lukt mij op 1 of andere manier niet
om op xda in te loggen dus dan kan ik die bestanden niet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Laatst online: 21-11-2024
JT schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:21:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Joy :/ Je hebt root explorer nodig, die kost geld en ik heb geen cc :') Dan nog maar ff wachten.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368035 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:23:
heeft iemand de root apk en andere bestanden om 2.1 (nordic) te rooten? Het lukt mij op 1 of andere manier niet
om op xda in te loggen dus dan kan ik die bestanden niet downloaden
jip: http://www.megaupload.com/?d=VOBCEUAS
JT schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:33:
Joy :/ Je hebt root explorer nodig, die kost geld en ik heb geen cc :') Dan nog maar ff wachten.
op filestube zal vast wel een apk te vinden zijn ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 201905 op 03-11-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368035

Anoniem: 201905 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:34:
[...]

jip: http://www.megaupload.com/?d=VOBCEUAS

[...]

op filestube zal vast wel een apk te vinden zijn ;)
aah bedankt!! moet je ook nog wat aparte dingen doen of is het gewoon apk installeren, op de rootknop drukken en klaar is kees? (net als met universal androot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189600

MagicTempest schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:30:
Ik was het wachten ook zat en heb hem net dus even naar de global generic versie geüpdatet. Dat is ongeveer hetzelfde als de nordic methode, maar dan kies je ervoor om de global generic te installeren. In deze heb je in ieder geval geen aangepaste meuk voor een bepaalde markt.

Rooten en upgraden was zo gedaan. Het is makkelijker dan het lijkt.
Werkt dit op dezelfde manier als de Nordic manier alleen dan met een andere code? Zo ja zou je die code kunnen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wow, 2.1 is echt nice :) Was de moeite waard.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368035 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:05:
[...]

aah bedankt!! moet je ook nog wat aparte dingen doen of is het gewoon apk installeren, op de rootknop drukken en klaar is kees? (net als met universal androot)
nee je moet je x10 aan de pc hangen(usb debug aanzetten) en het progje op je pc draaien. dit kan tot 10 min duren! als het niet lukt moet je tijdens het proces de usb debug mode even uit en weer aan zetten.(link naaar xda draadje:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824788)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 201905 op 03-11-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23
Srry hoor maar als ik hier toch de stand alone apk van installeer dan kan ik m toch rooten vanaf de telefoon zelf? Hij is nu bezig en blijft nu al even hangen op:
wifi on
exploid launched
wifi off
Ik probeer hier dus 1.6 026 te rooten, om dalijk over te gaan naar 2.1.

nvm, nog een keertje uitvoeren did the trick, nu is ie bezig met removing the files... :/

nvm that either, nog een keer uitvoeren en klaar, kan die one-click root iedereen aanraden zonder tussenkomst van PC.

Helaas heb ik alsnog parallels Windows XP op moeten starten voor SEUS :/ haha

Nu bezig met binnenhalen, batterij is maar 24% mja boeiend? Hij hangt toch ook aan de USB om op te laden ja toch?

[ Voor 44% gewijzigd door bokkow op 04-11-2010 01:32 ]

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Aargh, ik ben al dik een uur aan het kloten met een emailaccount in te stellen op 2.1 (nordic). Ik heb nu 3 email accounts erin, 1 van zonnet, uitgaande smtp.gprs.t-mobile.nl poort 25 , 1 van telfort en 1 van gmail. de laatse 2 uitgaande smtp via smtp.gmail.com . Hij verstuurd dus geen email..
Kan iemand me aub helpen ? Heb al gegoogled ..
Hij ontvangt trouwens wel mail, maar versturen ho maar. krijg de melding: verbindingsfout. Heb wifi uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296550

Vraagje als je geupload hebt naar 2.1 kun je moxier mail dan ook deleten van de phone of kan dit enkel als je je mobiel root ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235053

touchie75 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:07:
Aargh, ik ben al dik een uur aan het kloten met een emailaccount in te stellen op 2.1 (nordic). Ik heb nu 3 email accounts erin, 1 van zonnet, uitgaande smtp.gprs.t-mobile.nl poort 25 , 1 van telfort en 1 van gmail. de laatse 2 uitgaande smtp via smtp.gmail.com . Hij verstuurd dus geen email..
Kan iemand me aub helpen ? Heb al gegoogled ..
Hij ontvangt trouwens wel mail, maar versturen ho maar. krijg de melding: verbindingsfout. Heb wifi uitgezet..
Bij mij werkt het prima, ook 2.1 nordic. Wat heb je bij beveiligingstype geselecteerd? SSL (alle certificaten accepteren) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296550 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:46:
Vraagje als je geupload hebt naar 2.1 kun je moxier mail dan ook deleten van de phone of kan dit enkel als je je mobiel root ???
Eerst root dan deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bokkow schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:04:
Srry hoor maar als ik hier toch de stand alone apk van installeer dan kan ik m toch rooten vanaf de telefoon zelf? Hij is nu bezig en blijft nu al even hangen op:
wifi on
exploid launched
wifi off
Ik probeer hier dus 1.6 026 te rooten, om dalijk over te gaan naar 2.1.

nvm, nog een keertje uitvoeren did the trick, nu is ie bezig met removing the files... :/

nvm that either, nog een keer uitvoeren en klaar, kan die one-click root iedereen aanraden zonder tussenkomst van PC.

Helaas heb ik alsnog parallels Windows XP op moeten starten voor SEUS :/ haha

Nu bezig met binnenhalen, batterij is maar 24% mja boeiend? Hij hangt toch ook aan de USB om op te laden ja toch?
als je 1.6 wil rooten kun je gewoon de stand alone apk gebruiken. de methode die ik beschreef is om 2.1 te rooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Anoniem: 235053 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 02:17:
[...]

Bij mij werkt het prima, ook 2.1 nordic. Wat heb je bij beveiligingstype geselecteerd? SSL (alle certificaten accepteren) ?
Allebei al geprobeerd. zonder beveiliging, met ssl met alle certificaten. 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
touchie75 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:23:
[...]

Allebei al geprobeerd. zonder beveiliging, met ssl met alle certificaten. 8)7 :X
er wordt een andere SMTP poort gegevend als je gaat instellen, dit leverde bij mij ook wat problemen op. maar als ik 25 in vul gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
jasring schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:50:
[...]

er wordt een andere SMTP poort gegevend als je gaat instellen, dit leverde bij mij ook wat problemen op. maar als ik 25 in vul gaat het prima.
ook al geprobeerd haha, maar thanks. maar welke smtp server gebruik je dan ? t-mobile of gmail ? En wat voer je dan in precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Anoniem: 189600 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:43:
[...]

Werkt dit op dezelfde manier als de Nordic manier alleen dan met een andere code? Zo ja zou je die code kunnen delen?
Ja, het werkt hetzelfde en is inderdaad een iets andere code. De code voor global generic is 1232-9897

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

touchie75 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:59:
[...]

ook al geprobeerd haha, maar thanks. maar welke smtp server gebruik je dan ? t-mobile of gmail ? En wat voer je dan in precies ?
SMTP-server: smtp.gmail.com
Poort: 465
Beveiligingstype: SSL (alle certificaten accepteren)

Aanmelden vereist aanvinken

Gebruikersnaam: XXX@XXX.com
Wachtwoord: XXXXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik heb een vraagje, ik heb KPN, wat moet ik nou precies als SMTP server instellen om mails te kunnen verzenden via 3g?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 23:12

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

het SMTP adres van je mailprovider ;)

hier ook maar op de Noorse toer gegaan :P. Afgezien van wat troubles met mn contactenlijst (die was met Backup&Restore om een of andere reden niet meegegaan :X) werkt ie nu prima :).

[ Voor 12% gewijzigd door SleutelMan op 04-11-2010 09:11 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.