Welke Grafischekaart

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neosmoke
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07-2022
Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart om een beetje nieuwe games te kunnen spelen, heb niet de nieuwste PC.

Intel Core 2 Duo E6400 @ 2133MHz, 4gb intern, MB met pcie 16x versie 1.0, welke kan ik het beste kopen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Op z'n minst, als je zo'n topic maakt, vermeldt je budget en de spellen die je wilt gaan spelen erop. Kan handig zijn als je nog een serieuze reactie wilt krijgen ipv. geklaag over het feit dat je zo'n topic maakt.

De AMD ATI HD5770 is een populaire kaart. Kost zo'n 120 euro.
Heb je een ruimer budget, neem een HD5850 of HD5870.

Prijzen + winkels waar je ze kan krijgen zijn hier te vinden:
http://tweakers.net/pricewatch/

Persoonlijk koop ik mijn kaarten altijd van het merk Asus.

[ Voor 54% gewijzigd door Gamebuster op 01-09-2010 21:34 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neosmoke
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07-2022
Ik heb dit gelezen, maar er is zoveel in omloop, ik heb eigenlijk een paar jaar stil gezeten op PC gebied, ik werd er helemaal gek van :-)... Ik heb gewoon een ps3 gekocht haha....

stroom verbruik maakt me niets uit, geluid middelmatig, ik ben echt een Nederlander voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W

Buiten dat we dergelijke topics zo niet toestaan op het forum, moet het toch met me eens zijn dat je eigen inzet wel heel erg beperkt is. En eigen inzet is wel iets dat hier een vereiste is! Lees daarom vooral eerst Het algemeen beleid.

Vwb je advies: begin inderdaad bij **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?. Daar leer je in ieder geval waar je op moet letten en hoe je je eigen eisen formuleert. Mocht je er dan nog niet uit komen, dan kun je om specifiek advies vragen in [BBG aanschaf] Videokaarten

Dit topic ga ik sluiten.
Succes met je zoektocht en veel plezier op ons forum! :)

Dit topic is gesloten.