Wat heb je zelf allemaal gevonden in de goeie startposts hier op GoT? Er staat zoveel informatie hier en in de BBG's dat je je keuze behoorlijk specifiek kunt maken.
Je gaat namelijk wel wat dingen met elkaar vergelijken die niet helemaal gelijk zijn.
32" vs 42" -> dit verschil in grootte maakt echt wel significant verschil in beleving hoor. Hoe ver zit je van de TV af? Ben je een pixelpeeper? Heb je genoeg ruimte?
Full HD <> HD ready -> wanneer je x-meter van de tv afzit zie je verschil tussen 1080p en 720p. Wil je echt in dit tijdperk nu nog hd-ready overwegen?
Budget?
En dan de belangrijkste:
Plasma vs LCD -> heb je de voor- en nadelen uitgezocht en dan met name wat je prettiger vindt kijken? Ik heb
HIER een post gemaakt waarom ik voor een plasma heb gekozen en wat voor- en nadelen erbij en dan ook HOE ik gekozen heb.
Veel mensen zeggen dat LCD beter is met gamen (scherper), maar ook veel mensen verkiezen plasma boven LCD, vanwege het feit dat plasma een ultrasnelle reactietijd heeft en geen ghosting vertoont en de kleuren veel organischer zijn.
Als je dit allemaal hebt uitgezocht zul je waarschijnlijk je kunnen beperken tot wat specifiekers, waardoor het maken van een keuze een stuk eenvoudiger wordt. Je zult ook zien dat je ineens toch op andere TV's gaat uitkomen dan dat je in eerste instantie zou denken
Een tip: in de categorie tot 650 euro is de Panasonic 42S20 een mooie full hd plasma. Vriend van me heeft em en daar is absoluut niks op aan te merken. Ik heb zelf de 42G20, maar die zit al op 950 euro.