Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373161

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een LCD tv aan te schaffen maar ik weet niet welke ik moet kiezen.

De tv is voor 40% bedoeld om te gamen, 40% om tv te kijken en 20% om films te kijken.

De volgende eisen heb ik aan de tv gesteld:
- min. 32 inch
- Full HD
- max. 400 euro

Zelf heb ik de Philips 32PFL3605H of de LG 32LD450 in gedachten. Kan iemand mij hierover adviseren, wellicht nog een ander merk.

Alvast bedankt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:03
Ik heb zelf ook voor deze keuze gestaan, dit omdat ik opzoek was naar een televisie die moest voldoen aan dezelfde eisen. Echter moest hij voor mij ook nog een CI+ poort hebben voor Ziggo.

Na lang zoeken naar televisies met deze eisen kwam ik ook op deze 2 televisies uit en op enkele Samsungs. Deze Samsungs vielen uiteindelijk af omdat dit internationale modellen waardoor de kans dat de Ziggo module ging werken klein was. Vanaf dat moment eigenlijk alleen nog gezocht naar een winkel waar bovenstaande televisies naast elkaar stonden en toen het beeld vergeleken.

Hierbij viel het mij op dat het beeld bij de Philips televisie vele malen duidelijker was dan de LG. Ook voelt de Philips veel degelijker aan, de LG voelt erg plastic aan.

Uiteindelijk heb ik echter besloten om toch te kiezen voor een televisie die 40 euro duurder was, de 32PFL5405, dit omdat deze televisie 100hz is. Volgens de verkoper krijg je hierdoor tijdens het gamen minder snel last van droge ogen en ziet het er allemaal net wat soepeler uit. Op het moment dat ik de televisies vergeleek was er voetbal op en ook hier was duidelijk verschil te zien tussen 50hz en 100hz.

Dus je echt onder je budget wilt blijven, dan zou ik kiezen voor de 3605, en anders zou ik voor de 5405 gaan!

[ Voor 0% gewijzigd door G33st op 30-08-2010 20:32 . Reden: typfoutje =P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riyakuya
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-05 22:04
Kijkend naar de specs van beide tv's mag rustig gezegd worden ( op het contrast na ) dat de philips tv kwalitatief een betere koop zal zijn.
Ik zal persoonlijk ook voor deze gaan alleen al voor het feit dat LG een minder goede naam heeft dan philips op de lcd tv markt.
Voor gamen is de tv ook geschikt gezien de 5ms response tijd wat netjes is voor een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373161

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Na een dag reviews en forums over verschillende tv's te hebben gelezen begin ik steeds meer te twijfelen. Op dit moment vooral tussen een plasma of een LCD tv. Als ik een LCD tv aan zou schaffen wordt het de Philips 32PFL5405. Maar nu kom ik er achter dat een plasma tv beter is?? Wat vinden jullie van de Samsung PS42C450 ?

Graag advies. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tom,

Dergelijke topicstarts zijn van dusdanig laag niveau, dat wij ze op slot zetten.

We verwachten namelijk enig vooronderzoek en eigen inzet. Nu drop je de vraag in feite bij ons neer.
Voor meer info zie: Het algemeen beleid #quickstart

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.