Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Auto opvolgen bookmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Met de relatief jonge Topic-id's lijkt het me erg goed mogelijk om een -optionele- functie in te bouwen waardoor je bookmarks automatisch opgevolgd worden zodra er een slot op een deel zit, en een nieuw deel van de serie geopend wordt.

Zodra -bijvoorbeeld- je gebookmarkde topic XXXX deel 8 op slot gaat, en deel 9 wordt geopend, wordt automatisch een bookmark voor deel 9 aangemaakt en wordt deel 8 automatisch na een instelbaar aantal dagen verwijderd uit je bookmarks. Zou een hoop schelen in het bijhouden en opruimen van bookmarks :).

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-11 19:59

MikeVM

- Baloo -

Dit vind ik ook een zeer goed voorstel, ik raak vaak topics uit het oog door slotjes, een halfjaar later duiken die topics dan weer op, en kan ik 40 paginas bijlezen :)

ik zou ook graag deze topics een soort van Stickie krijgen; deze topics zijn iets belangrijker, als ik zoek op een product heb ik het liefste dat een groot topic bovenaan komt ipv alle kleine topics met problemen

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als ze maar niet in myreact komen (dat is toch eenzelfde soort functionaliteit), soms ben ik blij dat ze daar weg zijn als er een vervolgtopic komt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.