Bij het bezoeken van "Post hier foto's en specs van je home cinema! deel..." krijg ik een melding van maleware.
Post hier pics en specs van je home cinema. Deel 40 !!
Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op gathering.tweakers.net bevat elementen van de site www.motor-forum.nl die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.motor-forum.nl.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.
Post hier pics en specs van je home cinema. Deel 40 !!
Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op gathering.tweakers.net bevat elementen van de site www.motor-forum.nl die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.motor-forum.nl.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.
Keep it calm...en lek mig de zuk