Toon posts:

gamepc budget 1600

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zoek een desktop met een budget van rond de 1600€ (kan nog een beetje hoger ;))
Jammergenoeg kan ik niets van samenstellen!
Ik zou dus jullie hulp zeker apprecieren

~~~ Vereisten ~~~
- Ik zou graag een SSD van 64 GB erin zetten, zodat mijn systeem op zich sneller loopt, (pricewatch: Crucial RealSSD C300 2.5" 64GB )

- Het liefst zou ik er een HD-monitor bijhebben, (iets als een pricewatch: Samsung Syncmaster 2443BW )

- De desktop moet alle recente games kunnen runnen op high/highest quality zonder problemen.

- Uiteraard snelheid (6 GB ram?), wat opslagruimte (Ik kom zeker toe met 1 TB)

- Een degelijke processor

~~~~ Algemeen ~~~~

Het komt er dus op neer dat ik een gamesysteem zoek die toch zeker de games van nu met gemak kan draaien, dat hij er geen uur overdoet om iets te laden (zoals nu wel het geval is! haha!).

Dus als iemand eens de tijd had om eens een voorstel te posten, ik zou je eeuwig dankbaar zijn! ( Toetsenbord, muis, speakers en headset zijn zeker niet nodig. een OS heb ik zelf liggen ;) )

Alvast bedankt, Iben

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Wat ik jou aanraad is om hier te kijken.
[BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010

En voor jou zou ik dan toch met een sterkere videokaart nemen.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2010

[ Voor 52% gewijzigd door Physics op 31-08-2010 15:12 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 13:15
Dit soort topics mogen volgens mij niet meer, begin maar eens met het lezen van de best buy guides.

Best Buy Guide overzichtstopic
kijk even bij gamesysteem juli-augustus 2010 lees dat eens door, ga zelf opzoek en stel je vraag dan nog eens in dat topic.

Ik ben bang dat hier een slotje op gaat

Verwijderd

Topicstarter
oeps, sorry als dit niet mocht :$

Ik ben hier nieuw :$

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica