Negatieve feedback gekregen omdat ik gebruiker aanspreek

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
http://tweakers.net/aanbod/userstats/28525

Ik spreek de gebruiker eerst per e-mail daarna per feedback terecht aan op het feit dat ik de veiling gewonnen heb. Ik krijg een e-mail terug dat het product opeens onderhand verkocht is. Vervolgens krijg ik daar een -2 als feedback op?

Is dit niet een beetje te bizar voor woorden? Als de veiling niet bindend is zelfs nadat deze is afgelopen, waarom zit die optie er dan uberhaupt in?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veilingen zijn niet bindend op tweakers.net. Punt.
Mijn inziens had je hem een neutrale feedback moeten geven (0 punten). Als je hem -1 geeft terwijl hij je netjes verteld dat hij via een andere weg is verkocht, dan vind ik het niet meer dan normaal dat hij een negatieve feedback terug geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:09:
Veilingen zijn niet bindend op tweakers.net. Punt.
Dan is wat mij betreft de feature een farce, om maar te zwijgen of een autobied functie. Hoe kun je immers ooit hoger komen als mensen gaan mailen met een ander bod. Ik krijg hier de zelfde smaak van in me mond als mensen op eens terug mailen als ze bieden niet aan hebben staan met "Maar X heeft me net 5 euro extra geboden." Dit is absoluut geen transparant verkoop proces. En dat was nu direct het hele mooie van V&A, dat het geen marktplaats gezeur opleverde.
Mijn inziens had je hem een neutrale feedback moeten geven (0 punten). Als je hem -1 geeft terwijl hij je netjes verteld dat hij via een andere weg is verkocht, dan vind ik het niet meer dan normaal dat hij een negatieve feedback terug geeft..
Met die redenatie ga ik dus niet mee. Ik had immers autobieden aanstaan. Als gebruikers hier de veiling modus alleen gebruiken om zo veel mogelijk uit een product te krijgen... en vervolgens verder gaan met e-mail biedingen, dan is geen eerlijke veiling meer.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ho eens even, je begint nu maar gelijk met het een farce te noemen :?

1. Je zit hier verkeerd:
\[V&A] Meldpunt onterechte of foute User Reviews.

2. De V&A voorwaarden informeren je vóóraf en duidelijk over hoe het gaat. Ga dan niet achteraf miepen dat het niet goed is: maak er dan geen gebruik van.

3. Ook de regels voor User feedback staan duidelijk in de voorwaarden, en ook die heb je niet gelezen.

4. De discussie over de redenen is al veel vaker gevoerd. We hebben een prima search om je te informeren.

Dus... Ga eerst maar eens lezen wat de voorwaarden zijn waarmee je akkoord bent gegaan voor hier van de toren te komen blazen. Kom nou zeg...:/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 15:25 ]

Dit topic is gesloten.