Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Misschien maken dat als de ingevulde titel hetzelfde is als de titel van het topic, dat hij het dan uit de actuele topics tabel trekt inplaats van uit je bookmark tabelCodeCaster schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:17:
Dat is by request, zo kun je een bookmark "Leuk voor in de pauze" noemen.
En als je dan een custom titel invult, dat hij die dan uitleest.
Dus je kan 'm ook Exchange'10 noemen.
Het was me ook al een keer opgevallen. Misschien kan je het topic opnieuw bookmarken en de oude weggooien.
Ik weet niet of er veel tweakers zijn die zelf titels voor hun bookmarks bedenken en dus gebruik maken van deze feature (not a bug).
👑
Dat gaat natuurlijk niet.DennusB schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:19:
[...]
Misschien maken dat als de ingevulde titel hetzelfde is als de titel van het topic, dat hij het dan uit de actuele topics tabel trekt inplaats van uit je bookmark tabel
En als je dan een custom titel invult, dat hij die dan uitleest.
- Als de ingevulde titel gelijk is aan de topictitel maakt het niet uit welke hij weergeeft
- Als de ingevulde titel afwijkt weet de software niet of de topictitel is gewijzigd of dat jij zelf een andere naam hebt ingevoerd
[ Voor 92% gewijzigd door CodeCaster op 31-08-2010 11:21 ]
IANAP
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Natuurlijk kan dat wel? Je doet gewoon dit bij het saven van de bookmark:CodeCaster schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:20:
[...]
Dat gaat natuurlijk niet.
- Als de ingevulde titel gelijk is aan de topictitel maakt het niet uit welke hij weergeeft
- Als de ingevulde titel afwijkt weet de software niet of de topictitel is gewijzigd of dat jij zelf een andere naam hebt ingevoerd
if customtitle == topictitle then
mysqlveld.customtitle = 0
else
mysqlveld.customtitle = 1
Klaar
En aan de hand van die kolom in de database haal je of WEL de titel op uit de topics table, of juist niet
Dit topic komt een beetje over alsof de devvers een PEBKAC-probleem op moeten lossen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik was hartstikke blij met de titel, nogsteeds. Alleen de titel in m'n bookmarks en de titel boven het topic matchen niet, en dat is echt bloedirritantNMe schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:46:
Als jij in de eerste instantie tevreden was met die titel voor je bookmarks, waarom nu dan niet meer? En als je er niet blij mee bent, waarom heb je hem dan niet in de eerste instantie een fatsoenlijke titel meegegeven?
Dit topic komt een beetje over alsof de devvers een PEBKAC-probleem op moeten lossen.
Wat is een PEBKAC probleem?
Het lijkt mij best een goede optie om achteraf bookmark titels te kunnen wijzigen. Ik kan me best voorstellen dat je de titel van een bookmark zou willen veranderen, bijvoorbeeld omdat er een bookmark bij is gekomen die er veel op lijkt en je duidelijker onderscheid wil maken. Of inderdaad omdat de oorspronkelijke titel van het topic is gewijzigd, zodat er verwarring is omdat de titel niet meer overeenkomt.NMe schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:46:
Als jij in de eerste instantie tevreden was met die titel voor je bookmarks, waarom nu dan niet meer? En als je er niet blij mee bent, waarom heb je hem dan niet in de eerste instantie een fatsoenlijke titel meegegeven?
Nooit gezien dat dat al gewoon kanErkens schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:50:
Als je in je bookmarks op het icoontje klikt voor de bookmark dan kan je daar de titel resetten
[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 31-08-2010 11:54 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ja de optie is er wel blijkbaar, maar ik ga natuurlijk niet 1 voor 1 al mn topics langslopen
Ik denk dat je zowel de benodigde tijd om dit te devven als de beschikbare dev-tijd misschien een beetje onderschatDennusB schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:55:
[...]
Ja de optie is er wel blijkbaar, maar ik ga natuurlijk niet 1 voor 1 al mn topics langslopenDit moet echt gewoon automatisch kunnen
Zo gefixt voor devvers.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Heb al vaker meegemaakt dat de titel werd veranderd. Daarbij snap jij mijn punt niet geloof ik, de titel word niet zodanig veranderd dat ik niet meer weet waar het over gaat... de titels in m'n bookmarks wijkt af van de titel boven het topic. Dat is vervelendErkens schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:58:
Hoe vaak veranderd er een titel van een topic dat je volgt? En hoe vaak veranderd die in iets waardoor je niet meer weet waar het over gaat?
Vooral omdat het zelden een echt probleem is. Je hebt het topic toch gebookmarkt om het snel terug te kunnen vinden. Waardoor ontstaat dan het probleem dat je het niet kan terugvinden?
Mocht de topic titel veranderd zijn en raak je daar aan gewend moet je die titel bookmarken.
Heb het niet getest maar staat ie dan niet onder beide namen in je lijst? Kan je hem in ieder geval altijd terugvinden.
👑
Maar hoe vaak wil je überhaupt al je bookmarks opnieuw hernoemen? Bookmarks dienen vooral om te zorgen dat je een topic snel kan vinden, en dat doe je een beetje teniet door ze steeds van naam te laten veranderen.DennusB schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:55:
[...]
Ja de optie is er wel blijkbaar, maar ik ga natuurlijk niet 1 voor 1 al mn topics langslopenDit moet echt gewoon automatisch kunnen
Zo gefixt voor devvers.
Wikipedia: PEBKAC
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik snap jouw punt wel, en daar is al een oplossing voor. Zelf zou ik het onlogisch vinden dat een titel veranderd in MIJN bookmarks omdat toevallig het origineel ook veranderd is. Ik heb destijds het met een bepaalde titel in mijn bookmarks gezet waardoor ik hem later weer terug kan vinden. Als dan de titel kan veranderen dan is dat niet praktisch. Maargoed, ik gebruik de bookmarks waarschijnlijk anders, mij boeit het niet hoe het topic uiteindelijk heet, zolang ik hem maar terug kan vindenDennusB schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:09:
[...]
Heb al vaker meegemaakt dat de titel werd veranderd. Daarbij snap jij mijn punt niet geloof ik, de titel word niet zodanig veranderd dat ik niet meer weet waar het over gaat... de titels in m'n bookmarks wijkt af van de titel boven het topic. Dat is vervelend
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()