ik wil binnenkort een nieuwe tv kopen, maar de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik snel spijt. Ik had toen een LG gekocht, geen verkeerd apparaat voor die prijs, maar toch iets te snel gekocht waardoor ik niet lang daarna mooiere tv's zag. Nu zat ik te zoeken en stuitte ik eerst op de LG 42LE8500. veel reviews gelezen en het leek me een top tv als ik de beschrijving ervan lees. Maar ik kon de tv bij mij in de stad nergens vinden om te bekijken. Ik ging bij BCC kijken net voor deze tv en ik zag een kleinere tv voor iets goedkoper die ook groot genoeg is. (ik heb nu 32 inch) Nu kwam ik bij de Samsung UE40C67405 (zo stond het bij BCC beschreven, maar alleen de UE40C6740 kunnen vinden op internet) En deze zag er prachtig uit, zelfs de grotere sony's verbleken erbij, zo straks dat die daar stond. Maar nu ga ik naar de verschillen kijken tussen de 2 en nu weet ik niet wat ik moet doen.
deze:
pricewatch: Samsung UE40C6740
of deze
pricewatch: LG Infinia 42LE8500
De samsung is 100 herz en is edge lit/led terwijl de LG 200 herz is, full led, en een dynamisch contrast van 9.000.000:1
Ikzelf heb nietveel verstand van waar ik naar moet kijken bij tv's dus vandaar dat ik bij jullie om advies vraag.
welke van de 2 ik het beste kan kopen of dat ik beter kan blijven rondkijken
oh en wat ik ook niet echt begrijp is dat op de sites van samsung bij deze tv staat Clear Motion Rate (Hz) 400 terwijl op tweakers staat 100
deze:
pricewatch: Samsung UE40C6740
of deze
pricewatch: LG Infinia 42LE8500
De samsung is 100 herz en is edge lit/led terwijl de LG 200 herz is, full led, en een dynamisch contrast van 9.000.000:1
Ikzelf heb nietveel verstand van waar ik naar moet kijken bij tv's dus vandaar dat ik bij jullie om advies vraag.
welke van de 2 ik het beste kan kopen of dat ik beter kan blijven rondkijken
oh en wat ik ook niet echt begrijp is dat op de sites van samsung bij deze tv staat Clear Motion Rate (Hz) 400 terwijl op tweakers staat 100
[ Voor 4% gewijzigd door MissShadows op 30-08-2010 16:49 ]