Sinds 2 maanden heb ik een nieuwe huis, maar er hangt nog niets aan de muur in de woonkamer. Ik wil iets anders aan de muur dan de rode roos en de taxi's in New York (wel mooie foto's, die laatste hangt er nu).
Ik ben van plan om een stel foto's te kopen die ik mooi vind, zelf af te drukken en deze op te hangen.
Het afdrukken van de foto's wil ik zelf doen, ik moet eerst de foto's vinden.
Bestaat er een soort 'itunes' voor foto's? Waar ik de fotograaf geld kan betalen voor het feit dat ik zijn foto aan de wand wil hangen en ik dus een goede kwaliteit foto krijg (veel dpi, etc).
edit:
Flickr heb ik al bekeken, de content is goed, de resolutie begrijpelijk genoeg niet.
Ik ben van plan om een stel foto's te kopen die ik mooi vind, zelf af te drukken en deze op te hangen.
Het afdrukken van de foto's wil ik zelf doen, ik moet eerst de foto's vinden.
Bestaat er een soort 'itunes' voor foto's? Waar ik de fotograaf geld kan betalen voor het feit dat ik zijn foto aan de wand wil hangen en ik dus een goede kwaliteit foto krijg (veel dpi, etc).
edit:
Flickr heb ik al bekeken, de content is goed, de resolutie begrijpelijk genoeg niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 30-08-2010 13:07 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.