Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

ik had een paar vraagjes aangaande de sony ericsson vivaz pro.

Vraag 1: Heeft iemand enig idee waar ik msn messenger kan krijgen voor dit toestel want kan het nergens vinden,
en mis het toch wel.

Vraag 2: Hoe moet ik een w8 word instellen zodat hij niet meer van toetsblokkering kan, zonder een code in te voeren.

3de en laatste vraag: hoe krijg ik het volume van de wekker harder, want staat zo zacht dat ik er niet wakker van wordt, en kan het in de handleiding ook niet vinden.

alvast bedankt

mvg

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Al gezocht? Misschien vindt je hier wat:
Het Sony Ericsson Vivaz + Vivaz pro topic
Sony Ericsson ViVaz Pro

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Heb al gekeken maar, voor zover ik zie staan er geen antwoorden op mijn vragen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
niemand een antwoord hierop?:(

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

1. ja -> ebuddy

2. geen idee

3. geen idee

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

1 get.ebuddy.com

2 WTF jij wil een wachtwoord zonder code in te voeren hahaha >:) |:( 8)7 8)7 8)7 |:( |:( 8)7 8)7 >:)

3 zie topic vivaz pro

4 kijk voortaan eerst in topic vivaz pro

5 post voortaan eerst in topic vivaz pro

[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 13-09-2010 00:02 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis hier behoorlijk wat eigen initiatief. In Het algemeen beleid kun je lezen waar een topic aan moet voldoen. Dit topic voldoet in ieder geval niet aan de richtlijnen, dus het gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.