Hallo
Ik heb momenteel een 5.1 surround sound setje van creative en wil wat meer en beter geluid.
Het setje dat ik heb staan is de t5400 van creative
pricewatch: Creative Inspire T5400 (5.1)
Over de bass die erbij zit ben ik zeer tevreden.
Ik word binnenkort 18 en ik mag een cadeau van 150 euro vragen van mijn oma, ik vind dit op zich best veel dus wil er iets van kopen waar ik zeker plezier van ga hebben.
Ik ben gaan rond kijken en ben uitgekomen op een 2.1 setje en een micro setje.
pricewatch: Logitech Z Cinéma Advanced Surround Sound System
http://www.wehkamp.nl/bee...roset/C12_KKB_KKB_715192/
De set is voor op een kamer, moet aangesloten worden op een pc en moet redelijke kwaliteit geluid hebben en redelijk hard kunnen. Vooral de bass vind ik lkkr als die hard kan.
Het idee dat ik nu heb is dat de logitech het beste geluid levert maar dat de phillips beter is om mee te nemen als ik op kamers moet.
Klopt dit beeld? Of zal de phillips een beter geluid gegeven puur omdat de boxen van de logitech te klein zijn?
Alvast bedankt
Ik heb momenteel een 5.1 surround sound setje van creative en wil wat meer en beter geluid.
Het setje dat ik heb staan is de t5400 van creative
pricewatch: Creative Inspire T5400 (5.1)
Over de bass die erbij zit ben ik zeer tevreden.
Ik word binnenkort 18 en ik mag een cadeau van 150 euro vragen van mijn oma, ik vind dit op zich best veel dus wil er iets van kopen waar ik zeker plezier van ga hebben.
Ik ben gaan rond kijken en ben uitgekomen op een 2.1 setje en een micro setje.
pricewatch: Logitech Z Cinéma Advanced Surround Sound System
http://www.wehkamp.nl/bee...roset/C12_KKB_KKB_715192/
De set is voor op een kamer, moet aangesloten worden op een pc en moet redelijke kwaliteit geluid hebben en redelijk hard kunnen. Vooral de bass vind ik lkkr als die hard kan.
Het idee dat ik nu heb is dat de logitech het beste geluid levert maar dat de phillips beter is om mee te nemen als ik op kamers moet.
Klopt dit beeld? Of zal de phillips een beter geluid gegeven puur omdat de boxen van de logitech te klein zijn?
Alvast bedankt