Zo te zien kan je browser geen compressie aan, of wordt dit gefilterd odeoam door de firewall/proxy op je werk. Voor zover ik weet is er nog geen manier om compressie uit te zetten.
Ik gebruik IE5...
Zou het de moeite zijn om IE5.5 te proberen?
Nope... wat dat betreft is er geen verschil tussen IE 5.0 en 5.5.Op maandag 12 maart 2001 15:34 schreef Duderuud het volgende:
Ik gebruik IE5...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
[?|&]nocompr=true achter de url plakken. Maar ik denk niet dat dit iets met compressie te maken heeft, een ge-gzipte html pagina ziet er toch wel iets anders uit dan dit.Voor zover ik weet is er nog geen manier om compressie uit te zetten.
Shitzooi...werkt niet.
Toch bedankt voor de hulp! Dan maar inbellen met mijn modempje!>:)
Toch bedankt voor de hulp! Dan maar inbellen met mijn modempje!>:)
hmmm, het lijkt op javascript dat niet geparsed wordt, if(is.ie) enzo, staat javascript in je browser op enabled?
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Ik denk dat die firewall ook proxy speelt, en op die manier de compressie verneukt..
trouwens, lieve adjes,accept_encodings (oid) bevat toch of een client compressie aan kan of niet? zoiets zou toch makkelijk in PHP in mekaar geflanst kunnen worden?
pseudo code:
if ($ACCEPT_ENCODINGS like gzip) {
do_compression;
}
else {
dont_do_compression
}
trouwens, lieve adjes,accept_encodings (oid) bevat toch of een client compressie aan kan of niet? zoiets zou toch makkelijk in PHP in mekaar geflanst kunnen worden?
pseudo code:
if ($ACCEPT_ENCODINGS like gzip) {
do_compression;
}
else {
dont_do_compression
}
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1