Hey allemaal, ik ben op zoek naar een leuk videokaartje voor mijn Dell bakkie, hij werkt prima en ik heb het geheugen en de harde schijf een upgrade gegeven, maar nu is de videokaart aan de beurt. Ik gebruik namelijk nog steeds een heel slecht onboard ding. Mijn budget is 40 euro wat met pijn in de portemonnee nog omhoog kan gaan tot 50 euro (ik krijg niet zoveel zakgeld). Ik heb geen watergekoeld gamemonster nodig maar een kaart waarmee ik fatsoenlijk HD video kan afspelen, omdat ik nou eenmaal erg van films houd is dit een van mijn belangrijkste eisen... oh enne hij moet low-profile zijn
• Prijs: Het budget is 40 tot 50 euro, that's it
• Prestaties: Hij moet vlot genoeg zijn om icm een een Core2Duo op 2,66 GHz en 4 GB geheugen soepel HD video af te spelen in VLC media player (Windows XP), gamen doe ik niet op de PC.
• Beeldkwaliteit: DVI-D
• Geluid:Ik wil een graka gekoeld met fans, want ik heb geen opties voor waterkoeling in mn kast, en het is een kantoorbakkie, dus passief valt ook af want de airflow is niet al te best.
• Hitte en/of ruimte: ik heb 3 low profile PCI 16x slots vrij, dus een kaart met een extra koeler is geen probleem, tenzij daar geen low-profile brackets voor te krijgen zijn.
• Stroomverbruik: ik heb een 275 Watt stock voeding
• Overclockmogelijkheden: not interested
• Compatibility: Windows XP, op het oog 20 cm vrij vanaf het bracket
• SLI/Crossfire: not interested
Als jullie een kaart vinden die geschikt zou zijn, post dan aub een foto, thanx already!

• Prijs: Het budget is 40 tot 50 euro, that's it
• Prestaties: Hij moet vlot genoeg zijn om icm een een Core2Duo op 2,66 GHz en 4 GB geheugen soepel HD video af te spelen in VLC media player (Windows XP), gamen doe ik niet op de PC.
• Beeldkwaliteit: DVI-D
• Geluid:Ik wil een graka gekoeld met fans, want ik heb geen opties voor waterkoeling in mn kast, en het is een kantoorbakkie, dus passief valt ook af want de airflow is niet al te best.
• Hitte en/of ruimte: ik heb 3 low profile PCI 16x slots vrij, dus een kaart met een extra koeler is geen probleem, tenzij daar geen low-profile brackets voor te krijgen zijn.
• Stroomverbruik: ik heb een 275 Watt stock voeding
• Overclockmogelijkheden: not interested

• Compatibility: Windows XP, op het oog 20 cm vrij vanaf het bracket
• SLI/Crossfire: not interested

Als jullie een kaart vinden die geschikt zou zijn, post dan aub een foto, thanx already!
De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.