Videokaartje vooor in mn Dell bakkie

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
Hey allemaal, ik ben op zoek naar een leuk videokaartje voor mijn Dell bakkie, hij werkt prima en ik heb het geheugen en de harde schijf een upgrade gegeven, maar nu is de videokaart aan de beurt. Ik gebruik namelijk nog steeds een heel slecht onboard ding. Mijn budget is 40 euro wat met pijn in de portemonnee nog omhoog kan gaan tot 50 euro (ik krijg niet zoveel zakgeld). Ik heb geen watergekoeld gamemonster nodig maar een kaart waarmee ik fatsoenlijk HD video kan afspelen, omdat ik nou eenmaal erg van films houd is dit een van mijn belangrijkste eisen... oh enne hij moet low-profile zijn |:(

• Prijs: Het budget is 40 tot 50 euro, that's it :-(

• Prestaties: Hij moet vlot genoeg zijn om icm een een Core2Duo op 2,66 GHz en 4 GB geheugen soepel HD video af te spelen in VLC media player (Windows XP), gamen doe ik niet op de PC.

• Beeldkwaliteit: DVI-D

• Geluid:Ik wil een graka gekoeld met fans, want ik heb geen opties voor waterkoeling in mn kast, en het is een kantoorbakkie, dus passief valt ook af want de airflow is niet al te best.

• Hitte en/of ruimte: ik heb 3 low profile PCI 16x slots vrij, dus een kaart met een extra koeler is geen probleem, tenzij daar geen low-profile brackets voor te krijgen zijn.

• Stroomverbruik: ik heb een 275 Watt stock voeding

• Overclockmogelijkheden: not interested :O

• Compatibility: Windows XP, op het oog 20 cm vrij vanaf het bracket

• SLI/Crossfire: not interested :O

Als jullie een kaart vinden die geschikt zou zijn, post dan aub een foto, thanx already! ;)

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Modellen zullen anderen wel voor je noemen, maar ik zou als ik jou was serieus overwegen een tweedehands te kopen. Van iemand die zijn HTPC een upgrade geeft of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
goed idee, ik zal eens rondsnuffelen op marktplaats ofzo

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Je kan ook voor een nieuw low-profile Ati HD5450 kaartje gaan: Sapphire HD 5450 512MB DDR2 PCIE HDMI

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1265273850.jpeg

Er zit een low-profile bracket bij, de D-SUB VGA poort valt dan weg. Ideaal HTPC kaartje met DVI & HDMI. ;)
Dat de kaart passief is maakt niet uit in je Dell bakkie. De koeling die er op zit is voldoende.

[ Voor 28% gewijzigd door bitshape op 28-08-2010 04:50 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 13:48
bitshape schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:34:
Je kan ook voor een nieuw low-profile Ati HD5450 kaartje gaan: Sapphire HD 5450 512MB DDR2 PCIE HDMI

[afbeelding]

Er zit een low-profile bracket bij, de D-SUB VGA poort valt dan weg. Ideaal HTPC kaartje met DVI & HDMI. ;)
Dat de kaart passief is maakt niet uit in je Dell bakkie. De koeling die er op zit is voldoende.

[...]
Even een kleine topic-kaap tussendoor... Zit daar dan geen bracket bij zodat je de d-sub aansluiting een slotje lager kan plaatsen? Ik krijg binnenkort een low profile behuizing en daar ga ik mijn htpc spul in bouwen, nu zit er nog een HD3650 in maar die gaat niet passen en was dus van die exacte kaart aan te schaffen. Ik moet gebruik maken van de d-sub aansluiting omdat ik geen andere vrije aansluitingen heb... heb wel eens low-profile kaarten voor een ander besteld en daar zat het ding altijd netjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.