Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een erg vreemd probleem bij het installeren van windows XP prof. op een computer.

Ik heb windows volledig geïnstalleerd, dit ging zonder problemen. Als ik hem vervolgens aan wil melden krijg ik de melding dat ik hem moet activeren voordat ik me aan mag melden.

De drivers voor de netwerkkaart waren nog niet geïnstalleerd dus via internet lukte niet. Als ik koos voor telefonisch kreeg ik geen activatie-id om door te geven.

Opgestart in veilige mode zodat ik hier de drivers voor de netwerkkaart kon installeren.
Nu kon ik windows activeren via internet. Hij gaf ook aan dat hij geactiveerd was.
Vervolgens bij het aanmelden gaf hij aan dat ik hem eerst moet activeren...

Telefonische activatie doorlopen en hij gaf wederom aan geactiveerd te zijn.
Bij het aanmelden kreeg ik weer de melding dat ik windows moest activeren.
Als ik nu kies voor activeren geeft hij aan dat mijn tijdslimiet voor activatie is verlopen.

Ik heb dit probleem nu al gehad met meerdere windows cd's. De installatie cd's zijn legaal en de keys voor windows ook.

Iemand een idee?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

BIOS induiken en tijd goed instellen :?

Roep maar wat ... erg vaag inderdaad.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het klonk als een logische oplossing, maar helaas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:38:
Het klonk als een logische oplossing, maar helaas :p
Heb je de datum in orde gezet of niet? Ik kan me voorstellen dat, wanneer de datum niet klopte bij installatie, je je systeem opnieuw moet installeren met de juiste datum om de activatie te doen lukken. MS heeft immers een beveiliging ingebouwd tegen geknoei met de systeemdatum. De tijd dat je je klok kon veranderen om je trial te gebruiken ligt al 15 jaar achter ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha nee ik heb inderdaad de tijd goed gezet in de bios en hierna nog 2 installaties geprobeerd.
Zelfs met een volume license van mn werk wilde windows niet activeren...

Echt belachelijk dit :p