Firefox + Youtube = slecht huwelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit een alleenstaand geval is, maar firefox crasht telkens ik op youtube een filmpje bekijk.
Het probleem viel me een tijd geleden op, ik werkte in windows 7 in bootcamp op een macbook pro en firefox bleef telkens hangen aan het einde van een filmpje.
Ondertussen formatteerde ik de windows partitie reeds, waar enkele fouten op bleken te zitten en dacht dat hiermee het probleem opgelost was.

fout gedacht dus... |:(

Mijn flashplayer plugin is up to date evenals firefox en het probleem lijkt nu iets geminderd te zijn met de nieuwe videoplayer op youtube, maar hij lijkt er nog steeds last van te hebben.
Op zich geen ramp, maar als firefox hangt, hangt heel de computer plots ook (geen muisbewegingen meer, lang leve windows :+ )

Is er iemand die weet waar dit probleem vandaan komt en waarom het enkel in firefox een probleem lijkt te zijn? 8)7

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Welke versie van firefox gebruik je ?
Heb je hetzelfde probleem als je bijv. Chrome gebruikt ?

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
is niet de videokaart (of driver) gaar?

[ Voor 18% gewijzigd door frankivo op 26-08-2010 14:50 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Firefox 3.6.3 en nee, ik heb geen problemen in Chrome.
Hoewel ik Chrome ook graag gebruik, blijf ik toch liever bij Firefox.
Videodrivers zijn up to date maar het lijkt mij vreemd mocht hier het probleem liggen, in Mac heb ik bvb geen problemen (maar dat is wss irrelevant).

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

3.6.8 is de laatste stabiele versie van firefox, weet je zeker dat je flash player dan wél up-to-date is ?

Firefox al eens met een nieuw/schoon profiel gestart ?
AddOns geïnstalleerd staan die misschien roet in het eten gooien ?

[ Voor 37% gewijzigd door TheRookie op 26-08-2010 15:27 . Reden: profiel + addons ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:48:
Ondertussen formatteerde ik de windows partitie reeds, waar enkele fouten op bleken te zitten en dacht dat hiermee het probleem opgelost was.
Als in "Je HDD is stuk aan het gaan..." fouten of puur software :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Zal mn addons eens nakijken, ik ben niet echt zeker van de versie, zit nu op mn werk dus kan het pas strax nakijken :)

Mn windows crashte na een tijd gemiddeld zo 2-3 keer per dag, dus tijd voor een fresh start. Bij het formatteren kreeg ik foutmeldingen in mac en het heeft me wat moeite gekost om de partitie te formatteren maar sindsdien is alles weer in orde.:)
Ik heb ook al gemerkt dat bootcamp niet echt ideaal is maar dat is een discussie voor een ander topic :)
Pagina: 1