Toon posts:

computer 899.-

Pagina: 1
Acties:
  • 1.768 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben al een tijdeje op zoek naar een goede gaming pc

ik heb deze gefonden en froeg me af of het wat is
omdat ik er niet veel van snap vroeg ik het aan julie

http://www.bcc.nl/product/hewlett-packard-pavilp6520

met een amd pfenom 11 x6 1035t procesor processor
en een ati hd 5570 met 2048 mb geheugen
6gb werk geheugen
incl windows 7 home premium64-bits

voor 800.- euro

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De vraag is, wat ga je ermee doen/wil je ermee doen?

Waarom zou je die willen?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

priema komputer. kheb em selv ook 1! :)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

isj ie nau 800 ov 899 euro ?

Titel lijkt een beetje op een marktplaats aanbod.
Ja vast een hele leuke pc.

zoek een een bbg op hier op het forum

[ Voor 75% gewijzigd door Fish op 24-08-2010 21:28 ]

Iperf

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-11 10:27

Tarabass

Webmaster

Kan dit niet in één van je andere topics? Volgens mij ben je nu wel genoeg geholpen. We zijn geen verkopers hier..

medion computer
game computer

• muppet99
  • Laatst online: 13-12 12:32
all andre topiks zitt ok all een slootje op. Dees is ok gemelt.

Excuses voor de flauwe modus.....

[ Voor 30% gewijzigd door muppet99 op 24-08-2010 21:29 ]

Carpe Diem

• Kain_niaK

Kain_niaK

ik krijg vast weer een bericht dat ik een topicreport heb geopend en heb gereageerd in het topic maar ik kon het gewoon niet laten.
remco12 hoe kom je er in hemelsnaam bij om van "vroeg" "froeg" te maken?
Of ben je nog maar net in Nederland of zo ?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil er mee gaan gamen spellen zoals call of duty, best grote speel

srry hij kost 899.-

nee ik snap dat juilie geen verkopers zijn maar dit is een totaal andere pc en hijkost wel 899 euro en ik wel een goede pc .
niet dat ik zo 900euro aan een pc waar ik niet lkkr mee kan gamen

ja ik weet nie ging perongeluk
ps ik heb dyslextie

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 21:33 ]

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-11 10:27

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:30:
ik wil er mee gaan gamen spellen zoals call of duty, best grote speel

srry hij kost 899.-

nee ik snap dat juilie geen verkopers zijn maar dit is een totaal andere pc en hijkost wel 899 euro en ik wel een goede pc .
niet dat ik zo 900euro aan een pc waar ik niet lkkr mee kan gamen
Als je hier niet op kan gamen vreet ik m'n schoen op. En waarom zou je ons, die je alles wijs kunnen maken, wel vertrouwen maar de verkopers van bcc niet. Ga erheen, zeg wat je budget is, haal hem op en gamen maar :)

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:20
Offtopic: Misschien dat je eens je berichten moet doorlezen voordat je ze post, misschien word je dan wel serieus genomen..

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

fish koopt laptop van 650 euro waar die lekker op gamed ..

Allemaal afhankelijk van jou verwachting.
Gewoon kopen, meer dan genoeg. Je kan ook iets goedkopers halen zodat je nog wat geld overhoud voor een nieuw toetsenbord die wat beter werkt. Want het toetsenbord wat je nu hebt gooit de letterjes door elkaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 24-08-2010 21:36 ]

Iperf

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dat iemand zegt dat hij dyslexie heeft omdat hij geen fatsoenlijk Nederlands kan typen is zo een flauwe smoes. Iemand die echt dyslexie heeft, heeft al lang een manier gevonden om zijn posts op internet fatsoenlijk te krijgen omdat hij er al snel achter komt dat anders niemand hem serieus neemt.

• muppet99
en als je zelf iets wat moeite had gedaan had je hier gekeken:

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2010

Carpe Diem

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:49

F.West98

Alweer 16 jaar hier

fish schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:35:
fish koopt laptop van 650 euro waar die lekker op gamed ..

Allemaal afhankelijk van jou verwachting.
Gewoon kopen, meer dan genoeg. Je kan ook iets goedkopers halen zodat je nog wat geld overhoud voor een nieuw toetsenbord die wat beter werkt. Want het toetsenbord wat je nu hebt gooit de letterjes door elkaar.
zoals al gezegd, hij heeft dyslexie, daar kan je weinig aan doen, stomme sfeer hier zeg...
maar verder, een phenom II (is ii en geen 11) X6 is het beste wat je nu kan hebben.
2GB videokaart is erg goed,
6GB geheugen is goed voor games, dus ik zou zeggen halen maar, zou ik ook doen als ik het geld had...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Kain_niaK schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:38:
Dat iemand zegt dat hij dyslexie heeft omdat hij geen fatsoenlijk Nederlands kan typen is zo een flauwe smoes. Iemand die echt dyslexie heeft, heeft al lang een manier gevonden om zijn posts op internet fatsoenlijk te krijgen omdat hij er al snel achter komt dat anders niemand hem serieus neemt.
Jup ik ken ook iemand, en die weet de dislextiechecker spellchecker wel te vinden.
(ik ben geen heilig boontje ok, maar dit is wel de kat op het spek binden)

edit: nee nee,
Niet spek op kat. Maar kat op spek binden, en een flink stuk ook. Die kat kan niet meer lopen en moet gewoon happen voordat die uberhaupt kan lopen :9

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 24-08-2010 21:58 ]

Iperf

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:59

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

fish schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:42:
[...]

Jup ik ken ook iemand, en die weet de dislextiechecker spellchecker wel te vinden.
(ik ben geen heilig boontje ok, maar dit is wel de kat op het spek binden)
Je bedoeld het spek op de kat binden ? :?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• muppet99

Carpe Diem

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
F.West98 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:39:
[...]

zoals al gezegd, hij heeft dyslexie, daar kan je weinig aan doen, stomme sfeer hier zeg...
maar verder, een phenom II (is ii en geen 11) X6 is het beste wat je nu kan hebben.
6GB geheugen is goed voor games, dus ik zou zeggen halen maar, zou ik ook doen als ik het geld had...
Juist geen goede PC om eerlijk te zijn.

Om mee te gamen is de PC niet echt in balans.
Een X6 is overkill voor bijna alle games aangezien een Quad core geeneens goed gebruikt word.
AMD is dual channel en geen triple channel dus ik vraag me af of 3x2GB wel merkbaar voordeel geeft vergeleken met 2x2GB.
De VGA een ati hd 5570 is eigenlijk niet veel soeps. Die 2GB is wel leuk maar die VGA kan er niets mee beginnen. Als je merkbaar verschil wilt merken tussen 1GB en 2GB geheugen op de VGA moet je op een zeer hoge res spelen en dan moet de VGA ook nog eens sterk genoeg zijn om gebruik te maken van de 2GB en deze 5570 is verre van snel genoeg om voordeel te hebben van dit extra geheugen.

Zou dus zelf een PC zoeken met een betere VGA en om binnen je budget te blijven een goedkopere CPU. Zoals een quad core of een snelle triple of dual core.

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:09
[...]

Eens met je eerste statement, maar je advies.....

2 GB videokaart is erg goed? Op basis waarvan. Als ik 2 GB op een Geforce 8800 schroef heb ik daar dan wat aan? Geheugenhoeveelheid is echt niet ALLEEN de bepalende factor.

6 GB geheugen is goed voor games??? sorry....

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:59

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

serieus ingaan op een obviuos troll :')

Maar goed , ontopic....

Het ligt er maar net aan wat je wilt, welke spellen wil je echt kunnen spelen op welke resoluties.
Nu is het ook voor ons niet in te schatten wat je nu eigenlijk zoekt.
KnoxNL schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:03:
[...]

Eens met je eerste statement, maar je advies.....

2 GB videokaart is er goed? Op basis waarvan. Als ik 2 GB op een Geforce 8800 schroef heb ik daar dan wat aan? Geheugenhoeveelheid is echt niet ALLEEN de bepalende factor.

6 GB geheugen is goed voor games??? sorry....
QFT!.

Ja of een kaart met 4GB en 64bits bus kopen, kansloos :')

[ Voor 65% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-08-2010 22:05 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
is dit wel wat, hij is 100 euro goedkoper
dit zijn wat gegevens er van :
Kloksnelheid: 2,8 Ghz
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Geheugen: 4 GB
Harde schijf capaciteit: 1 TB
Videokaart: ATI Radeon™ HD 5570 met 1 GB videogeheugen

http://www.medion.com/nl/...96A1&utm_campaign=Rondell

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 15:57

Zuurstok

Passionately curious

[...]

Een dislect doet dingen als fader en vader, en bril en dril. In extreme gevallen. Niet letters in normale zinnen weglaten. Zoals lkkr en gewoon weg woorden in een zin weglaten; ik die laptop graag

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Kain_niaK schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:38:
Dat iemand zegt dat hij dyslexie heeft omdat hij geen fatsoenlijk Nederlands kan typen is zo een flauwe smoes.
Ik voorzie een spoedig slotje. Desalniettemin, iemand aanvallen op zijn dyslectie is wel erg minnetjes.
Iemand die echt dyslexie heeft, heeft al lang een manier gevonden om zijn posts op internet fatsoenlijk te krijgen omdat hij er al snel achter komt dat anders niemand hem serieus neemt.
Of jij neemt degene serieus die zegt dyslectie te hebben; kan natuurlijk ook.

Bovendien, je redenering raakt kant noch wal. Zo zou een blinde ook al lang een manier gevonden hebben toch maar te zien, omdat het leven anders zo lastig is. Helaas werkt het zo niet.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

albatross schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:27:
[...]

Ik voorzie een spoedig slotje. Desalniettemin, iemand aanvallen op zijn dyslectie is wel erg minnetjes.

[...]

Bovendien, je redenering raakt kant noch wal. Zo zou een blinde ook al lang een manier gevonden hebben toch maar te zien, omdat het leven anders zo lastig is. Helaas werkt het zo niet.
Nou ja de meeste blinden die gebruiken dan een stok, of soms een hond om hun omgeving af te tasten. Het is niet alsof ze geen extra hulpmiddelen gebruiken.

Volgens jou kan dan je op iedereen inlopen en elke keer "sorry ik ben blind" zeggen. en dan elke keer opnieuw.
dat is toch van de zotte, dan pak je een hulpmiddel zoals boven beschreven

Als je onder vrienden bent ok, fuck it weet je. maar naar buiten mag je wel een beetje je best doen. helemaal als je ook hulp van diegenen verwacht.

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb hulp midellen maar ik begon tetweifelen of het goed was darom deet ik het zo
laaten we maarstoppen met het dyslexie gedoe..?!

ik had gevraagd of dit een goede pc is, maar niemand reageerde door dat dylectie gedoe

hij is 100 euro goedkoper
dit zijn wat gegevens er van

Kloksnelheid: 2,8 Ghz
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Geheugen: 4 GB
Harde schijf capaciteit: 1 TB
Videokaart: ATI Radeon™ HD 5570 met 1 GB videogeheugen

http://www.medion.com/nl/...&utm_campaign=Rondell

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:58
Een collega van mij heeft ook dyslexie. Hij plakt zijn mails gewoon in Word en in Firefox heeft hij de Nederlandstalige woordenboek toegevoegd. Zo schrijft hij toch best wel zonder al te veel fouten.

Als ik de topicstart van de TS in Word of Firefox plak, dan zie ik dat de helft in het rood onderlijnd wordt. Dat is gewoon een gebrek aan inzet... Ik schrijf zelf ook vrij slecht zonder hulpmiddelen en daarom gebruik ik de bovenstaande trucjes meestal.
albatross schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:27:
[...]

[...]

ontopic:

De URL naar je Medion pc schijnt het niet te doen en met de gegevens die je plaatst weten we nogal weinig.

Is het deze pc: MEDION® AKOYA® PC P7380 D?

Lijkt mij een vrij degelijke machine qua specs. Enkel de videokaart is niet echt een gamekaart.
Zoek liever een pc met een ATI 5770-5830-5850-5870 of een NVIDIA GTX460. De processor is zeker zat snel genoeg.

[ Voor 28% gewijzigd door FragileM64 op 24-08-2010 22:55 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
@TS: Even een betere link naar je eerste PC:

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06b/12454-12454-3329740-64546-64546-4162263-4252279.html

Ziet er wel aardig uit, maar die ATI Radeon™ HD 5570 begint toch al behoorlijk achterhaald te worden:

http://www.videocardbenchmark.net/video_lookup.php?cpu=Radeon+HD+5570

Als je echt wil gamen zou ik gewoon zelf een computer samenstellen (doe ik al 20 jaar); in ieder geval zou ik zoeken naar een betere videokaart; richting GTX260 t/m GTX295 of zo, als je het nog een beetje schappelijk wilt houden, qua prijs.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:42
Heren,

Ik denk dat TS 12 jaar is.
Tevens zou ik graag willen helpen maar dat lukt mij niet met die MSN taal.

Remco lieve jongen van 12 jaar. Jij wilt helemaal geen computer kopen. Loop naar je ouders toe, "Mam, Pap, wil je a.u.b. mij een taalcursus geven, dat moet van de jongens van Tweakers, de jongens van het internet, en iedereen die me ontmoet."

Tot dan! Succes!

• l1dert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-08 12:19
als je 12 bent moet je nog een paar jaar naar school waar je nog het nodige taalonderwijs krijgt, die taalcursus is totale onzin.

Ontopic:
De keuze voor een pc is altijd erg persoonlijk en afhankelijk van je budget en wensen. Zelfbouw kan, maar zeker als beginner heb je kans om een foutje te begaan van een paar honderd euro. Vaak is een leuke aanbieding goedkoper en dan heb je meteen een werkend apparaat.

De opties die hier genoemd worden zien er allemaal wel goed uit. Kijk anders eens bij vrienden wat die hebben en hoe snel het is. En als je het echt niet weet kun je het altijd in de winkel vragen. Ik raad dan wel aan bij een computer winkel te gaan en niet bij een groot concern als de bcc. De prijzen zijn wel iets hoger, maar vaak weten ze er wel iets meer vanaf en kunnen ze er zelf naar kijken als het stuk gaat.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:16
volgens mij is dit gewoon iemand die grappig wil doen.
dit is niet serieus neem ik aan ?

Verwijderd

Ja, "vrienden" zullen alleen maar zeggen van wat zij hebben heel goed en snel is om hun aankoop goed te praten, heb je dus niks aan als je er geen verstand van hebt :P En bij een PC winkel, groot of klein, zullen ze misbruik maken dat ie er geen verstand van heeft. Kortom ik ben bang dat TS het moet hebben van de lieve mooie blauwe ogen van ons tweakers ;)

edit: ow, ik zie nu dat het om een kant en klare HP (of welke kant en klare gevallen dan ook van dergelijke fabrikanten) gaat. Mja moet je daar nog wat van zeggen behalve dat je geen foutere aankoop kan doen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 00:00 ]

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021

• Kain_niaK

Kain_niaK

Je hebt nu zelfs al een topic in de HK. \[Semi-Serieus] ik heeft dyslexie
Goed bezig Remco. Zeker voor een troll of iemand die grappig probeert te doen.
Zoals die keer dat ik een topic opende om te vragen of er Itaniums in een BP6 passen.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12 16:23
Je moet vooral bedenken, wat wilt deze jongen?
Ik wil een goeie game PC
Nou! Volgens mij hoeft hij niet alle games op het maximale te spelen, dan is de onderste link in de quote wel een mooie oplossing.

Lijkt me nou eenmaal niet dat hij het onderste uit de kan wilt halen qua performance en kwaliteit, want dan kan je al heel snel heel veel centjes kwijt zijn. *nudge naar videokaart, duurste ding in m'n computer*

Offtopic: Paar tweakers moeten wat aan hun wiskunde doen, als je een beetje leest (en rekent), zie je dat de TS 16 is, niet 12 :+
Offofftopic: Firefox met woordenboek, helpt veel en is kleine moeite.

[ Voor 3% gewijzigd door ItMeAedri op 25-08-2010 00:14 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.