Toon posts:

game computer

Pagina: 1
Acties:
  • 854 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo alemaal

ik zoek een beetje goede game pc. ik heb een butget van +- 750 euro.
en ik vroeg me af of dit een goede is http://aldi.medion.com/md8342/nl/?refPage=medion
ik speel games zoals call of duty 6 en need for speed shift.
en als julie een andere pc weten of vinden met een goede compressoren en een goede videokaart dan hoor ik het graag.

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:36:
hallo alemaal

ik zoek een beetje goede game pc. ik heb een butget van +- 750 euro.
en ik vroeg me af of dit een goede is http://aldi.medion.com/md8342/nl/?refPage=medion
ik speel games zoals call of duty 6 en need for speed shift.
en als julie een andere pc weten of vinden met een goede compressoren en een goede videokaart dan hoor ik het graag.
"goede compressoren"? :? Een pc is geen Auto 8)7 je bedoelt processoren.

EN ja deze pc is ruim voldoende!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:31
Dit lijkt mij een hele mooie pc, zeker voor dat geld. Sommigen denken dat Aldi alleen maar troep voor drie keer niks levert, maar ze verkopen wel degelijk mooie producten. Niet alleen de PC's zijn vaak erg goed, ook het voedsel mag er wezen, En voedsel, dat heb je zeker nodig als je lang zit te gamen. ;)

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
Mwah, de HD 5670 gaat het niet redden om alles op max te draaien hoor. De processor is redelijk te noemen. Overigens zijn de Medion pc's goede computers, heb er hier nog 3 draaien waarvan de oudste 9 jaar oud is en nog steeds zonder problemen werkt.

Je kunt voor 750 euro zelf een veel betere pc samenstellen dan die, maar als je daar geen zin in hebt is dit een goede keuze.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Niets mis met die pc,medion spul is best goed en nog betaalbaar ook!
Je kan hem later nog upgraden ook als je wilt want er zit meestal een A merk moederbord in van een bekende moederbord fabrikant.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Wicky747
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09-2020
@Batsgeit
Voor 750 euro wel ja, maar volgens de site en de folder kost deze medion slechts 549 euro.

Verwijderd

Topicstarter
ik zou wel een pc samen willen stellen maar ik ben bang dat dan pebaalde dingen niet lkkr samen lopen.
dus al iemand voor mij een pc zou willen samen stellen zou ik dat best fijn vinden. mijn buget 750

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06-2024
Misschien kun je hier wat meer inspiratie opdoen -> Complete Systemen & Laptops. Verder ga ik mee met wat reeds gezegd is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:11:
ik zou wel een pc samen willen stellen maar ik ben bang dat dan pebaalde dingen niet lkkr samen lopen.
dus al iemand voor mij een pc zou willen samen stellen zou ik dat best fijn vinden. mijn buget 750
Daar hebben ze best buy guides voor uit gevonden, die kun je vinden door te zoeken :+

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:35
Kijk eens in de BBG's, staan kant en klare configuraties en maar je kan ook zelf wat samenstellen en daar om extra advies vragen:

Best Buy Guide overzichtstopic

en dan bv deze bbg:

[BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010

/edit: Ow, was al weer te laat :)

[ Voor 23% gewijzigd door Nielson op 12-08-2010 12:16 ]

Verwijderd

Nee want er zit geen videokaart in _/-\o_ . No offence, maar waarom ga je niet gewoon naar een winkel? Je hebt duidelijk onvoldoende kennis om zelf een PC samen te stellen, laat staan om te bouwen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 13:06 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:05:
[...]

Nee want er zit geen videokaart in _/-\o_ . No offence, maar waarom ga je niet gewoon naar een winkel? Je hebt duidelijk onvoldoende kennis om zelf een PC samen te stellen, laat staan om te bouwen.
Ach, iedereen heeft ooit zijn eerste pc gebouwd. Als Remco de Best Buyes als uitgangspunt gebruikt moet hij wel een eind komen. Hij moet er niet al te veel aan veranderen inderdaad, een niet passende compressor levert al problemen op ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 12-08-2010 13:09 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:24

BrammT

The one and only!

Is een tweedehands systeem uit de V&A niet iets voor jou? dan heb je een systeem wat op het moment nieuw nog steeds 1000 € kost, voor 750 gebouwd en al van een tweaker. ;)

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06-2024
Marzman schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Ach, iedereen heeft ooit zijn eerste pc gebouwd. Als Remco de Best Buyes als uitgangspunt gebruikt moet hij wel een eind komen. Hij moet er niet al te veel aan veranderen inderdaad, een niet passende compressor levert al problemen op ;)
Inderdaad! Mooi moment om wat op te steken. Dit is een goed begin als aankomend tweaker -> HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen. Vervolgens ga je naar de Best Buy Guides zoals eerder al geadviseerd.

Verwijderd

Topicstarter
meer deze pc is goed genoeg om games zoals gta 4, call of duty 6 en need for speed schift te spelen.

http://aldi.medion.com/md8342/nl/?refPage=medion

Verwijderd

Moet je daarvoor nogmaals hetzelfde topic openen?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12 15:29
Welkom op GoT.

Helaas maak je niet zo'n goede start. Voor dit soort vragen is er een appart forum, namelijk Complete Systemen & Laptops . Daar vind je o.a. ook het volgende topic: [BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010

Daar kun je genoeg suggesties vinden voor een geschikte pc.

Verder wil ik je toch even aanraden om het volgende eens op je gemak door te nemen zodat je een beetje snapt hoe alles hier op het forum gaat: Het algemeen beleid

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.