Voor de studie wil ik een laptop aanschaffen.
Belangrijkste wat er op gaat gebeuren:
- photoshop/ adobe prog.
- video editing
- 3d rendering
Soms gaming
Belangrijk is een snelle processor, 6gb+ ram, een goed scherm, een goede videokaart is iets minder belangrijk denk ik, omdat de laptop niet hoofdzakelijk voor gaming word gebruikt. Echter moet hij wel weer goed genoeg zijn voor bovenstaande.
budget: 1000- 1400 euro(tenzij iets meer veel meer oplevert kwa prestatie)
Mijn oog valt op:
Sony Vaio VPCF12S1E/B
Dell Studio 15
De Dell configureer ik met een i7 740QM- 6gb geheugen - hd5470 - 500gb hd - 9 cells batterij = met wat korting: 1124,80
De videokaart baart me zorgen bij de dell.
ASUS N53JQ
Bij de dell even uitgebreid omdat dat natuurlijk lastig te vinden is. Eventueel kan daar ook een 720QM in, voor 150 euro minder.
Als jullie nog andere opties hebben hoor ik dat graag of welke laptop zou jij kiezen?
Belangrijkste wat er op gaat gebeuren:
- photoshop/ adobe prog.
- video editing
- 3d rendering
Soms gaming
Belangrijk is een snelle processor, 6gb+ ram, een goed scherm, een goede videokaart is iets minder belangrijk denk ik, omdat de laptop niet hoofdzakelijk voor gaming word gebruikt. Echter moet hij wel weer goed genoeg zijn voor bovenstaande.
budget: 1000- 1400 euro(tenzij iets meer veel meer oplevert kwa prestatie)
Mijn oog valt op:
Sony Vaio VPCF12S1E/B
Dell Studio 15
De Dell configureer ik met een i7 740QM- 6gb geheugen - hd5470 - 500gb hd - 9 cells batterij = met wat korting: 1124,80
De videokaart baart me zorgen bij de dell.
ASUS N53JQ
Bij de dell even uitgebreid omdat dat natuurlijk lastig te vinden is. Eventueel kan daar ook een 720QM in, voor 150 euro minder.
Als jullie nog andere opties hebben hoor ik dat graag of welke laptop zou jij kiezen?
[ Voor 5% gewijzigd door hrichard op 24-08-2010 14:09 ]