[MMORPG/FPS] Warhammer 40.000 : Dark Millennium

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt maar die hadden ze al speelbaar aan het publiek getoond , miss dat ze het ff wat rekken zodat we eerst ons geld aan DOW2 retribution ofzo besteden ;)

oow das wel een vet boek..bundel van alle delen uit de horus heresy? ik zoek dat ene boek nog waar ik de naam ff van kwijt ben maar die is zowat nergens leverbaar gaat geloof ik ook over de imperial fists en nee het is niet "Sons of Dorn" haha

maar spacemarine komt er wel hoor ;) stond ook een piepklein stukkie van in de Power unlimited (paar edities terug) maar die zijn niet zo warhammer fan aangezien DOW2 chaos rising ook maar 1 pagina kreeg ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:53:oow das wel een vet boek..bundel van alle delen uit de horus heresy? ik zoek dat ene boek nog waar ik de naam ff van kwijt ben maar die is zowat nergens leverbaar gaat geloof ik ook over de imperial fists en nee het is niet "Sons of Dorn" haha
Nah, dat boek is een artwork boek. Heel erg vet, dat dan weer wel.

Die jij zoekt is waarschijnlijk "Space Marine", de allereerste novel van Black Library over het 40k universum.
Is een jaartje terug door Black Library in reprint uitgebracht en alleen via de site te krijgen http://www.blacklibrary.c...-Demand/Space-Marine.html
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 07:57:
Maar ik betwijfel of de Grey Knights een "echt" eigen codex krijgen, het zal hoogstens blijven bestaan in combinatie met inquisitors zoals nu het geval is, anders moet gw voor die jongens ook weer een codex bouwen en ze willen dat juist beperken.
Ik moet je ongelijk geven, er komt wel degelijk een Grey Knight codex.
Hieronder een quote uit een newsletter van de Games Workshop
Incoming! Grey Knights

'We are the warriors of the Grey Knights, armoured in Faith, shielded by Devotion and armed with Purity of Purpose. But greater even than these, we carry the light of the divine Emperor of Man into the dark places to purge the daemonic wherever it may be found.' - Brother-Captain Stern of the Grey Knights, Prior to the Purging of Xoedic Binary 978.M41

In April the Grey Knights, an elite and secretive Chapter of Space Marines, will stand ready to fight the forces of Chaos and the horrors of the Warp with new reinforcements. Take a look at the Astronomican today to see the Studio's Incoming! article for more information about the legendary heroes that are the Grey Knights.
Dus ze komen er zeker wel aan als losstaande chapter. Met de releases van de Blood Angels, de Space Wolves e.d. was dit ook wel te verwachten :)
Il 2 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:16:
Ja, ze ziet wel dat het budget niet superhoog was maar toch vind ik het goed gemaakt. Hoe vet zou het zijn als ze een CGI film zouden maken van ~2 uur met graphics zoals de intro van Dawn of War 1? Dat is toch episch! YouTube: Dawn Of War Intro
Helemaal mee eens! Heb hier de CE liggen van de film, die comic erbij is echt uber :D
Ik hoop dat ze genoeg verdienen aan de film om een deel 2 te maken die beter geanimeerd is. Het was zeker niet slecht, maar een film met de graphic van de DoW1 trailer zou echt :9~ zijn!

Dit draadje valt me nu pas voor't eerst op trouwens :)
Kan echt niet wachten op deze MMO, vraag me vooral af hoe ze het, zoals hier al besproken, met het balanceren van de verschillende facties gaan doen, maar dat zal vast wel goed komen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Volgens mij was het laatste bericht over de game 'Space Marine' dat ie eind dit jaar zou uitkomen. Oktober/November zoiets, weet alleen nog maar waar ik dat gelezen had. Op de E3 komt er zeker meer info over.

En de MMO pas eind 2012 begin 2013.. info kan nog wel ff een tijdje duren.

Maar leuk dat er andere lore fans zijn! Zelf ben ik bezig in de novel 'Horus Rising' uit de Horus Heresy. Ben van plan om ook andere novels nog aan te schaffen maar ik ben niet zo'n snelle lezer, duurt nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:53:
ja klopt maar die hadden ze al speelbaar aan het publiek getoond , miss dat ze het ff wat rekken zodat we eerst ons geld aan DOW2 retribution ofzo besteden ;)

oow das wel een vet boek..bundel van alle delen uit de horus heresy? ik zoek dat ene boek nog waar ik de naam ff van kwijt ben maar die is zowat nergens leverbaar gaat geloof ik ook over de imperial fists en nee het is niet "Sons of Dorn" haha

maar spacemarine komt er wel hoor ;) stond ook een piepklein stukkie van in de Power unlimited (paar edities terug) maar die zijn niet zo warhammer fan aangezien DOW2 chaos rising ook maar 1 pagina kreeg ;)
Ja, het is een bundel van alle Horus Heresy "Visions" en inderdaad een artbook. Tussen de afbeeldingen staan ook nog korte verhalen en wat meer achtergrondinfo, erg leuk om te lezen. Het is ook een behoorlijk groot boek en mooi in hardcover. Eigenlijk wilde ik een nieuwe hardeschijf kopen van mijn verjaardagsgeld maar dit vond ik veel leuker O+ :Y

Deze wil ik ook wel maar helaas niet meer te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1240185_60049981012_BLArtOfClintLangleyMain_873x627.jpg

Ik kijk toch best uit naar de MMO en Space Marine. De setting vind ik toch echt wel geweldig en er is zoveel lore, daar kunnen ze nog massa's spellen en films van maken.
Een volledige film met de kwaliteit van de intro van DoW2 lijkt me ook wel vet :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Il 2 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:44:
Maar leuk dat er andere lore fans zijn! Zelf ben ik bezig in de novel 'Horus Rising' uit de Horus Heresy. Ben van plan om ook andere novels nog aan te schaffen maar ik ben niet zo'n snelle lezer, duurt nog wel ff.
Qua 40k ben ik idd een behoorlijke lore fan.
Heb atm ~100 novels, dus bijna alles wat te krijgen is, op een paar oude novels na die niet meer of voor veel geld te krijgen zijn. Verder heb ik ook enkele van die print on demand boeken niet, puur omdat ze gewoon te duur zijn voor wat je ervoor terug krijgt.

De hele Horus Herasy serie is zeker aan te raden, je leert gewoon steeds meer over de achterliggende redenen waarom het 40k universum zo geworden is. Heb tot nu toe van elk boek genoten ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja idd Renquin! zo'n simpele naam "space marine" en toch vergeet ik het weer en onthoud ik wel "sons of Dorn" haha maar heb je lezers ervaringen ermee die je wilt delen? ik heb op veel forums gezien dat dat "het" boek is om mee te beginnen en dat Sons of Dorn een beetje gaat tegenvallen zodra je "Space Marine" uit hebt haha

ik was trouwens eerst niet zo'n WH40K lore nerd hoor,ook nooit tabletop gespeeld ofzo maar heb wel iedere game uit de Dawn of War reeks meegepakt en raakte toen een beetje geintereseert en toen heb ik de 4e en 5e editie vd spacemarine codex aangeschaft en koop zo nu en dan de white dwarf :D maar van modellen en schilderen enzo gaat het niet komen haha

dat van dat de Grey Knights een eigen codex kregen gonst geloof ik al een jaarje of 2 op diverse forums maar aan jouw Quootje te zien gaat het er dan nu toch eindelijk van komen haha maar ik ben ook het meest kriebelig naar de MMO hoor haha en hoop dat er nog een mogelijk toegepast wordt dat je ook zelf een space marine chapter kan kiezen maar voor zover ik nu heb gezien is het alleen nog Dark Templar's wat de klok slaat in de screenies ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:45:ja idd Renquin! zo'n simpele naam "space marine" en toch vergeet ik het weer en onthoud ik wel "sons of Dorn" haha maar heb je lezers ervaringen ermee die je wilt delen? ik heb op veel forums gezien dat dat "het" boek is om mee te beginnen en dat Sons of Dorn een beetje gaat tegenvallen zodra je "Space Marine" uit hebt haha
Lol, wat zal ik eens zeggen. Het is een apart boek waar veel dingen in zitten die allang niet meer kloppen, lore-wise.

Het is zeker een aanrader, heb het met veel plezier gelezen, maar je moet er wel moeite voor doen. Het begin is geschreven alsof je een Grieks meesterwerk open hebt geslagen...

Al met al, gewoon lezen, maar niet letten op alle fouten e.d. :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:45:
ik was trouwens eerst niet zo'n WH40K lore nerd hoor,ook nooit tabletop gespeeld ofzo maar heb wel iedere game uit de Dawn of War reeks meegepakt en raakte toen een beetje geintereseert en toen heb ik de 4e en 5e editie vd spacemarine codex aangeschaft en koop zo nu en dan de white dwarf :D maar van modellen en schilderen enzo gaat het niet komen haha
Heh idem, ben ook in het warhammer 40k universum gerold met dawn of war. Natuurlijk wist ik er al veel eerder vanaf, ik speelde vroeger tabletop lord of the rings en dan stond alle warhammer stuff natuurlijk daarnaast. Maar nooit echt doorgezet met tabletop, veel werk met schilderen, weinig andere mensen die het deden in mijn omgeving en verschrikkelijk dure hobby, vond computergames veel toffer.
Maar de warhammer (40k) verhalen interesseren me dan weer wel, ben van plan om na de horus heresy nog wat andere boeken van Dann Abnett te lezen, die schijnt het beste te zijn van de 40k schrijvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de fluff (lore) van 40K altijd heel erg leuk om te lezen en daar was ik dan ook altijd veel meer mee bezig dan met popkes schilderen. Ik ben dan ook best benieuwd of dit wat gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Il 2 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:30:
Maar de warhammer (40k) verhalen interesseren me dan weer wel, ben van plan om na de horus heresy nog wat andere boeken van Dann Abnett te lezen, die schijnt het beste te zijn van de 40k schrijvers.
Dann Abnett is met afstand de beste schrijver idd :) Daar ga je veel plezier van hebben als je die gaat lezen!

Want a cookie?!

Verwijderd

Ik heb net de 1ste dawn of war 40k uitgespeeld.
Voice acting is echt geweldig. De manier van praten en de woorden die ze gebruiken.
Alleen jammer dat in de hele game geen enkele cutscene zit -O- op de opstart intro na dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 17:41 ]

• Il 2
  • Niet online
Mooie CGI filmpjes zijn ook verschrikkelijk duur he. Ze zeggen zelfs dat het DoW 1 intro filmpje meer heeft gekost dan de hele Ultramarines film, die het moest doen met een klein budget.

Verwijderd

Il 2 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:43:
Mooie CGI filmpjes zijn ook verschrikkelijk duur he. Ze zeggen zelfs dat het DoW 1 intro filmpje meer heeft gekost dan de hele Ultramarines film, die het moest doen met een klein budget.
volgens mij had ra95 en wciii in die tijd wel eenhoop cutscenes. iig meer dan alleen maar voice acting, missie, voice acting.
Maar goed kan wel geloven dat ze niet een heel groot budget hadden. 40k is toch redelijk niche volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:41:
Ik heb net de 1ste dawn of war 40k uitgespeeld.
Voice acting is echt geweldig. De manier van praten en de woorden die ze gebruiken.
Alleen jammer dat in de hele game geen enkele cutscene zit -O- op de opstart intro na dan.
zaten alleen ingame cutscene's in toch? is alweer een poosje geleden voor mij maar kan me nog wel herinneren dat die Space marine captain zn beste vriend de Librarian executeerd omdat ie overgelopen was :S

deel 1en de uitbreiding speel je nog een redelijk linair verhaal wat me opzich best beviel,had bij de Dark crusade en Soulstorm meer het gevoel dat ik aan het schaken was en voor iedere zet een gevecht moest leveren,wel vet dat je je commander kon upgraden minder vet dat iedere keer als je hem weer op je pc zet je iets van 100 serie codes in moest voeren om ieder ras speelbaar te krijgen haha mooie games trouwens

ennuh die mod voor Dark Crusade is helemaal EPIC! heet Firestorm over Kaurava en maakt Dark crusade wat realistischer aangezien het een Close to Tabletop mod is..heeft ook zo'n gast een 4th edition Ultramarines chapter gemaakt en die is om je vingers bij af te likken..ik had wat screenies gepost in de Dawn of war 2 topic hier op got, zeker het proberen waard voor de liefhebber! en is gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:08:
[...]

Ik moet je ongelijk geven, er komt wel degelijk een Grey Knight codex.
Hieronder een quote uit een newsletter van de Games Workshop

[...]

Dus ze komen er zeker wel aan als losstaande chapter. Met de releases van de Blood Angels, de Space Wolves e.d. was dit ook wel te verwachten :)
Ja, had de berichten idd ook al gelezen, ben benieuwd hoe ze het gaan doen dan, denk zelf tbh dat het gewoon deamonhunters revised is met andere naam maar we gaan het zien. Hoop iig dat ze wel die guard units etc erin houden, dat was altijd wel humor en Grey Knights gewoon zijn beetje te duur per stuk om het viable op de tafel te krijgen imho maar da's nog even koffiedik kijken. Binnenkort zal de blackbox wel binnenkomen met het papierwerk erin dus dan maar snel doorspitten. wachten op de release duurt te lang :P .Je kunt het sowieso niet echt vergelijken met de blood Angels/Space wolves aangezien die al tijden een eigen codex hebben (sterker nog, de eerste space marine codex in 2nd edition was de space wolves codex, daarna pas Ultra's en tot slot Blood en Dark Angels in de Angels of Death codex iirc.)

Btw, beetje laat maar heb pas geleden pas de Ultramarine film gezien maar... damn dat was een partijtje slecht... :o Nu is het wel zo dat GW vaker de plank mis slaat bij dit soort dingen dan dat ze het goed doen (warcraft is nog altijd het beste voorbeeld) maar vond het toch echt een vrij simpel verhaal dat ook nog niet eens compleet klopte met de fluff (marines in power armor zonder combat experience...wtf...). Mischien ben ik te veel eisend maar vond het echt zwaar tegenvallen.

Edit: Net de pre orders gezien... :o plastic Grey Knights zien er erg mooi uit, geldt ook voor de landmate, uuuhm, dreadknight bedoel ik... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Wishful thinking:

Ik zou echt heel graag Tau of Necron willen spelen, gewoon omdat die rassen me aanspraken in de DoW games, maar ook om hun vormgeving en mogelijkheden. Vooral de tech units van Tau vind ik erg leuk. Heer en meester op long range, maar op korte afstand zijn ze gewoon erg zwak. Dit zou naar mijn idee juist voor leuke spel elementen kunnen zorgen (Eldar sneaked naar jou als Tau zijnde, valt je aan *panic*). En de Necron zijn gewoon badass. Heerlijk grimmige sfeer en hun lore spreekt me ook wel aan.

Mocht dat niet gebeuren, dan ga ik in eerste instantie voor Eldar. Space Marines zijn dan wel leuk, maar die ken ik op zich wel, even los van de badass factor. Eldar zijn leuk qua technologie en verhaal en voornamelijk qua speelstijl. Ze kunnen het zich niet veroorloven all gunes blazing te gaan, en veel al beschikken ze over machtige abilities.

Ach misschien in toekomstige uitbreidingen dat Tau, Chaos, Dark Eldar, Necron enz toegevoegd worden (ik zie een patroon hier, I like evil).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:46:
Dit zou naar mijn idee juist voor leuke spel elementen kunnen zorgen (Eldar sneaked naar jou als Tau zijnde, valt je aan *panic*).
Is ook altijd leuk bij de tabletopgames: Tyrranid vs. Tau, waarbij de Tyrranids richting de Tau rushen als een gek en de Tau alles proberen af te schieten voor het spul bij ze is. Ze vullen elkaars zwakheden perfect aan.

Tau vind ik visueel ook aantrekkelijk, al past het bijna niet in het 40K universum, het is opeens heel modern en fris ten opzichte van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:03:
[...]
Ja, had de berichten idd ook al gelezen, ben benieuwd hoe ze het gaan doen dan, denk zelf tbh dat het gewoon deamonhunters revised is met andere naam maar we gaan het zien. Hoop iig dat ze wel die guard units etc erin houden, dat was altijd wel humor en Grey Knights gewoon zijn beetje te duur per stuk om het viable op de tafel te krijgen imho maar da's nog even koffiedik kijken. Binnenkort zal de blackbox wel binnenkomen met het papierwerk erin dus dan maar snel doorspitten. wachten op de release duurt te lang :P .Je kunt het sowieso niet echt vergelijken met de blood Angels/Space wolves aangezien die al tijden een eigen codex hebben (sterker nog, de eerste space marine codex in 2nd edition was de space wolves codex, daarna pas Ultra's en tot slot Blood en Dark Angels in de Angels of Death codex iirc.)
Ik denk dat het nu wel voor 80-90% gewoon echt uit Grey Knights zal bestaan hoor. Deamon Hunters bevatten meer dan enkel de Grey Knights namelijk en dit wordt gewoon gepromote als op zichzelf staande Grey Knights :)
Btw, beetje laat maar heb pas geleden pas de Ultramarine film gezien maar... damn dat was een partijtje slecht... :o Nu is het wel zo dat GW vaker de plank mis slaat bij dit soort dingen dan dat ze het goed doen (warcraft is nog altijd het beste voorbeeld) maar vond het toch echt een vrij simpel verhaal dat ook nog niet eens compleet klopte met de fluff (marines in power armor zonder combat experience...wtf...). Mischien ben ik te veel eisend maar vond het echt zwaar tegenvallen.
Hier ben ik het niet mee eens. De film was, voor een eerste filmproject, zeker wel de moeite waard. Er werd uitgelegd dat ze net van scout naar volledige Marine gepromote waren. Nu hebben ze als scout wel ervaring, maar niet volledige combat over het algemeen.

Dat Abnett (in mijn mening de beste 40k schrijver die er is) er een redelijk simpel verhaal van heeft gemaakt, kan ik ook wel begrijpen. Om het zo breed mogelijk te kunnen houden qua publiek, hebben ze de Ultramarines gepakt. Je moet bij een eerste film als deze, die btw niet door de GW gefinancieerd is, gewoon geen diepe lore erin gooien.

Grafisch was het geen hoogstandje, maar wat wil je met een klein budget en een klein team. Hell, voor hetzelfde budget hebben ze het 30 seconden introfilmpje voor DoW 1 gemaakt :)

Wat bedoel je btw met "warcraft is hiervan het beste voorbeeld"???
Edit: Net de pre orders gezien... :o plastic Grey Knights zien er erg mooi uit, geldt ook voor de landmate, uuuhm, dreadknight bedoel ik... :P
Helemaal mee eens, echt uber sculpts weer :D
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:52:
[...]Tau vind ik visueel ook aantrekkelijk, al past het bijna niet in het 40K universum, het is opeens heel modern en fris ten opzichte van de rest.
Ik vind de Tau echt een meesterzet van de GW. Ten eerste winnen ze er een stuk bekendheid in het Verre Oosten mee (Anime/Manga look) ten tweede hebben ze nu een factie die WEL bezig is met technologische ontwikkeling. Een factie die dit deed ontbrak gewoonweg.

Speel zelf Tau in tabletop en het is idd fijn, van veraf ben je heer en meester maar dichtbij ben je gewoon weg (op een paar command units en de kroot na dan).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat het nu wel voor 80-90% gewoon echt uit Grey Knights zal bestaan hoor. Deamon Hunters bevatten meer dan enkel de Grey Knights namelijk en dit wordt gewoon gepromote als op zichzelf staande Grey Knights :)

[...]

Hier ben ik het niet mee eens. De film was, voor een eerste filmproject, zeker wel de moeite waard. Er werd uitgelegd dat ze net van scout naar volledige Marine gepromote waren. Nu hebben ze als scout wel ervaring, maar niet volledige combat over het algemeen.

Dat Abnett (in mijn mening de beste 40k schrijver die er is) er een redelijk simpel verhaal van heeft gemaakt, kan ik ook wel begrijpen. Om het zo breed mogelijk te kunnen houden qua publiek, hebben ze de Ultramarines gepakt. Je moet bij een eerste film als deze, die btw niet door de GW gefinancieerd is, gewoon geen diepe lore erin gooien.

Grafisch was het geen hoogstandje, maar wat wil je met een klein budget en een klein team. Hell, voor hetzelfde budget hebben ze het 30 seconden introfilmpje voor DoW 1 gemaakt :)

Wat bedoel je btw met "warcraft is hiervan het beste voorbeeld"???
Zou wel jammer zijn als al die andere untis uit het boek verwijderd worden, snap het wel maar het was vond ik wel een leuke manier om te spelen.

En wat betreft die film, ik snap dat ze niet al te diep in de lore wilden duiken maar dan snap ik om te beginnen de keuze voor chaos marines al niet. Je wilt niet te veel hoeven uitleggen maar een voor mensen di het spel niet spelen volledig vreemde "evil macht" gebruiken is dan wel een beetje vreemd. Had dan gewoon orks ofzo gebruikt, snappen de meesten meteen. Ik snap ook wel dat het een low budget was maar imho hadden ze de verhoudingen een stuk beter kunnen doen. Je had veel ruimte in de thunderhawk en als ze buiten stonden vroeg je je echt af hoe het allemaal in dat ding gepast heeft. Zo kan ik nog wel een tijd doorgaan maar dat hoort niet echt in het topic hier geloof ik... :9 Ik denk dat ik gewoon te veel films en animaties gezien heb waar ik het ten onrechte mee vergelijk.

Wat betreft warcraft, blizzard had dit eerst aan gw aangeboden maar die wilden zelf wat gaan bouwen. Was ook niet de beste keuze achteraf gezien. Ik denk dat het grote probleem is dat ik al zoveel onzin uit de hoek van gw heb gezien/gehoord dat ik (mischien ten onrechte) enigzins sceptisch ben geworden.

On a different note, vond de Tau wel een erg gaaf ras, werd ook wel tijd dat het een beetje opgefrist werd want de grimdark begint toch wel wat achterhaald te worden. Ben ook blij dat de Grey kights er wat strakker uitzien. Hopenlijk komen die er ook als playable character, zoveel beter dan een smurf of templar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat het grote probleem is dat ik al zoveel onzin uit de hoek van gw heb gezien/gehoord dat ik (mischien ten onrechte) enigzins sceptisch ben geworden.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijk...

ik moet zeggen dat ik de dawn of war serie wel goed vind hoor. Daarnaast heb ik me vroeger ook erg goed kunnen vermaken met warhammer:shadow of the horned rat, warhammer: Dark omen en Bloodbowl. En dan natuurlijk niet te vergeten space hulk en final liberation

dat de enige MMO die ze hebben uitgebracht redelijk slecht was, daar kan ik in mee (vooral als je na gaat dat ze volgens mij op een bepaald moment helemaal opnieuw zijn begonnen met de ontwikkeling van hun MMO)

daarnaast vind ik dat THQ behoorlijk trouw is aan de lore van 40k.

Maar het zou ook kunnen dat ik wat 40k best wel een fanboi ben dat ik het positief zie :D

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 10-03-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:11:
Zou wel jammer zijn als al die andere untis uit het boek verwijderd worden, snap het wel maar het was vond ik wel een leuke manier om te spelen.
Het is nu Grey Knights en niet Daemon Hunters heh, maar we zullen zien. Heb de codex nog niet in mijn handen gehad (moet toch maar weeris naar de plaatselijke GW).
En wat betreft die film, ik snap dat ze niet al te diep in de lore wilden duiken maar dan snap ik om te beginnen de keuze voor chaos marines al niet. Je wilt niet te veel hoeven uitleggen maar een voor mensen di het spel niet spelen volledig vreemde "evil macht" gebruiken is dan wel een beetje vreemd. Had dan gewoon orks ofzo gebruikt, snappen de meesten meteen. Ik snap ook wel dat het een low budget was maar imho hadden ze de verhoudingen een stuk beter kunnen doen. Je had veel ruimte in de thunderhawk en als ze buiten stonden vroeg je je echt af hoe het allemaal in dat ding gepast heeft. Zo kan ik nog wel een tijd doorgaan maar dat hoort niet echt in het topic hier geloof ik... :9 Ik denk dat ik gewoon te veel films en animaties gezien heb waar ik het ten onrechte mee vergelijk.
Tuurlijk zitten er dingen in die anders hadden gekund en die niet klopten, maar dat is logisch bij zo'n project. Ik hoop iig dat ze er genoeg geld mee ophalen om nog met een 2e deel te komen. Ben zeker dat ze daar veel in zouden verbeteren namelijk :)
Wat betreft warcraft, blizzard had dit eerst aan gw aangeboden maar die wilden zelf wat gaan bouwen. Was ook niet de beste keuze achteraf gezien. Ik denk dat het grote probleem is dat ik al zoveel onzin uit de hoek van gw heb gezien/gehoord dat ik (mischien ten onrechte) enigzins sceptisch ben geworden.
Noem eens wat dingen op, ben benieuwd gezien ik zelf niet 1, 2, 3 iets kan opnoemen namelijk.
On a different note, vond de Tau wel een erg gaaf ras, werd ook wel tijd dat het een beetje opgefrist werd want de grimdark begint toch wel wat achterhaald te worden. Ben ook blij dat de Grey kights er wat strakker uitzien. Hopenlijk komen die er ook als playable character, zoveel beter dan een smurf of templar... :)
Niets mis met smurfen in 40k ;) Ze zijn sterk genoeg namelijk 8)
Bornhald schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:18:
ik moet zeggen dat ik de dawn of war serie wel goed vind hoor. Daarnaast heb ik me vroeger ook erg goed kunnen vermaken met warhammer:shadow of the horned rat, warhammer: Dark omen en Bloodbowl. En dan natuurlijk niet te vergeten space hulk en final liberation
Vergeet Mark of Chaos niet, die vond ik ook zeker geslaagd. Zag er goed uit en speelde lekker weg :)
dat de enige MMO die ze hebben uitgebracht redelijk slecht was, daar kan ik in mee (vooral als je na gaat dat ze volgens mij op een bepaald moment helemaal opnieuw zijn begonnen met de ontwikkeling van hun MMO)
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
Warhammer Online was verre van slecht, het probleem was dat er niet genoeg endgame content was om de spelers tevreden te houden.
Grafisch wastie dik in orde, servers zaten ook goed en het was een leuke game die veel vernieuwingen toevoegde aan het genre (waar kan je quest mobs vinden, public quests, makkelijk joinen van public groups, om waar wat dingen te noemen).
daarnaast vind ik dat THQ behoorlijk trouw is aan de lore van 40k.
Daar ben ik het helemaal met je eens :)
Maar het zou ook kunnen dat ik wat 40k best wel een fanboi ben dat ik het positief zie :D
Ben zelf ook wel een aardige liefhebber, maar kan toch wel kritisch zijn hoor :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Renquin schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:02:

Vergeet Mark of Chaos niet, die vond ik ook zeker geslaagd. Zag er goed uit en speelde lekker weg :)
vond hem zelf te makkelijk, hoewel de teaser/intro die erbij hoort echt prachtig is. On par met die van DoW1
Renquin schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:02:

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
Warhammer Online was verre van slecht, het probleem was dat er niet genoeg endgame content was om de spelers tevreden te houden.
Grafisch wastie dik in orde, servers zaten ook goed en het was een leuke game die veel vernieuwingen toevoegde aan het genre (waar kan je quest mobs vinden, public quests, makkelijk joinen van public groups, om waar wat dingen te noemen).
Moet zeggen dat ik alleen op een bepaald moment even de free trial heb gedaan. En mijn persoonlijke mening is dat het een iets meer up-to-date versie is van wow (zeg maar een goede wow kloon) met redelijk wat tweaks/verbeteringen er in (hoewel ik die dan weer van horen zeggen heb, maar dingen die veroverd kunnen worden en daardoor niet te gebruiken door te tegenstander.. leuk uitgedacht en uitgewerkt. Maar heb geen helder beeld gekregen dus ook geen gedegen onderbouwing voor alles zowel positief als negatief)

Maar mijn smaak is meer in de sandbox games, dus ik vind al snel iets wow achtig, en dus per definitie minder dan EvE online :D En ik ben van mening dat ze WAR meer sandbox achtig kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zooo nou het is alweer een poosje rustig bij Vigil games maar de THQ baas is nog steeds super enthousiast over Warhammer 40k Dark Millennium aangezien ie alle investeerders aan het handje meegenomen heeft naar de E3, wel jammer dat bladen als bijv. Power unlimited totaal geen aandacht besteden aan deze game.

de review van DOW2 retribution stond er ook pas een maand later in en besloeg inhoudelijk niet zoveel.

Hoop wel dat er nog een hoop gecustomized kan worden en met name kwa space marine chapter want het enige wat nu bekend is is dat de Dark Templars speelbaar zullen zijn en tja ben toch graag liever een marine van hun moeder chapter de "imperial fists"

voor de rest mogen ze ook wel wat meer gameplay reclame maken,niet dat de filmpjes niet cool zijn ofzo maar ze laten je met zoveel vragen achter haha zou wel eens wat classen willen zien of een gameplay trailer die je een quest laat zien of hoe je je character kan customizen,maarja daar is het mischien nog te vroeg voor,maarja we blijven trouw wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Heb net even de preview zitten kijken van SWTOR. Ik denk dat voor WH40K:DM meer daar rekening mee moeten houden dan met wow.
En vooral de filmpjes uit SWTOR zien er erg goed uit, hoop dan ook dat ze snel wat mooie filmpjes in de trant (of bijvoorbeeld de intro van DOW1 damn... nog steeds heerlijk om af en toe even te kijken) neer gaan zetten om mensen warm te maken.

Ook als je kijkt naar de opzet zoals deze in SWTOR is neer gezet hoop ik dat ze daar voor WH40K:DM naar gaan kijken, en dan dat overheerlijke WH40K sausje overheen gooien zodat het prefect past in de bestaande lore.

Voor mij zou dat echt het einde zijn (ok ok, het zijn te veel aannames, maar je snapt het principe wel denk ik) op gebied van MMOs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Bornhald schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:09:
Heb net even de preview zitten kijken van SWTOR. Ik denk dat voor WH40K:DM meer daar rekening mee moeten houden dan met wow.
En vooral de filmpjes uit SWTOR zien er erg goed uit, hoop dan ook dat ze snel wat mooie filmpjes in de trant (of bijvoorbeeld de intro van DOW1 damn... nog steeds heerlijk om af en toe even te kijken) neer gaan zetten om mensen warm te maken.

Ook als je kijkt naar de opzet zoals deze in SWTOR is neer gezet hoop ik dat ze daar voor WH40K:DM naar gaan kijken, en dan dat overheerlijke WH40K sausje overheen gooien zodat het prefect past in de bestaande lore.

Voor mij zou dat echt het einde zijn (ok ok, het zijn te veel aannames, maar je snapt het principe wel denk ik) op gebied van MMOs
ToR gaat falen, als je naar filmpjes kijkt is het niet al te best. De wereld schijnt erg leeg en desolaat aan te voelen. Ik denk dat ze meer vanzichzelf te vrezen hebben. BIj een MMO moet je eerst naar je eigen product kijken dan naar de concurrentie. Nouja 2014 of 15 komt toch eindelijk Titan uit. Krijgen we de 2.0 generatie MMORPGS, want al die aftreksels van WoW heb ik wel gezien(en WoW zelf ook). Deze game gaat net zoals warhammer de 3/6 maanden grens niet overleven.

@hierboven THQ is over alles enthousiast waar ze nog onwetende mensen geld uit hun zakken te kloppen. Heb je eenmaal een game van ze gekocht dan laten ze je vallen als een baksteen hoor maak je geen zorgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 04-05-2011 13:37 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Postius schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:35:
[...]
@hierboven THQ is over alles enthousiast waar ze nog onwetende mensen geld uit hun zakken te kloppen. Heb je eenmaal een game van ze gekocht dan laten ze je vallen als een baksteen hoor maak je geen zorgen.
Vind THQ nog altijd minder arrogant en "geldklopperig" dan de jongens van Blizzard. Ik heb zelf met name CoH en DoW1+2 gedaan van THQ. En moet zeggen dat ik daar eigenlijk altijd wel tevreden over ben geweest en de support die ze daarop geleverd hebben (toegegeven dat ik voornamelijk beide singleplayer heb gespeeld)

Ook vind ik dat ze het WH40K ip redelijk trouw blijven in hun interpertatie van de ip in DoW.

wat ik dus eigenlijk wil zeggen (dus zie het niet als een aanval :) ) vanwaar deze negatieve reactie over THQ (ben bang dat ik een redelijke fanboi ben van ze :) ) Ben wel benieuwd of ik mijn visie moet herzien

Ook weet ik niet genoeg over ToR om te kunnen zeggen of de wereld er al dan niet dood/leeg uit ziet. Dus neem aan dat jij wel weet waar je het over hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb zowel ervaringen met THQ als met Blizzard en heb verder niet veel te klagen,patches stromen lekker binnen via steam en ben goed te spreken over de DOW franchise..

dat ze zich niet geheel aan de Codexxen enzo houden ligt mischien aan het feit dat de Blood Ravens een zogenaamd eigen bedachte chapter is en dat hebben ze leuk gedaan vind ik

heb beiden games van Kotor meerdere malen gespeeld op de goede oude xbox en na wat ik heb gelezen gaan ze met TOR ook een beetje die kant op dus veel dialogen en keuzes naar welke kant je een gesprek op laat gaan wat wel interesant is voor de ontwikkeling van je character je kan tor echter totaal niet vergelijken met WH40K Dark millennium want het is een totaal ander slag MMORPG aangezien ze in WH40K niet zo van het praten/interactie zijn tevens is tor een heel stuk minder grimmig en kwa architectuurheeft tor ook een meer moderne stijl en wh40k een meer gotische enige raak vlakken zijn "goed--> slecht" en natuurlijk dat het allemaal wat futuristischer oogt dan bijv een traditionele fantasy mmorpg zoals wow en warhammer online age of reckoning,hoop ook niet dat ze te cartoony gaan met de 40k mmo.

ga denk ik wel als tor over niet al te lange tijd uitkomt een poginkje wagen als bounty hunter haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als ze de stijl houden zoals in de trailers te zien is verwacht ik niet dat het erg cartoony gaat worden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bornhald schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:09:
[...]

Vind THQ nog altijd minder arrogant en "geldklopperig" dan de jongens van Blizzard. Ik heb zelf met name CoH en DoW1+2 gedaan van THQ. En moet zeggen dat ik daar eigenlijk altijd wel tevreden over ben geweest en de support die ze daarop geleverd hebben (toegegeven dat ik voornamelijk beide singleplayer heb gespeeld)

Ook vind ik dat ze het WH40K ip redelijk trouw blijven in hun interpertatie van de ip in DoW.

wat ik dus eigenlijk wil zeggen (dus zie het niet als een aanval :) ) vanwaar deze negatieve reactie over THQ (ben bang dat ik een redelijke fanboi ben van ze :) ) Ben wel benieuwd of ik mijn visie moet herzien

Ook weet ik niet genoeg over ToR om te kunnen zeggen of de wereld er al dan niet dood/leeg uit ziet. Dus neem aan dat jij wel weet waar je het over hebt :)
Kijk jou mening mag je hebben, uiteraard. Maar ik heb CoH lang en VEEL online gespeeld, evenals titan quest, DOw1 en 2.
EN THQ houdt gewoon compleet op zijn producten te ondersteunen als ze eenmaal uitkomen. Maakt niet uit hoeveel reclame ze ervoor maken etc, ondersteuning houdt op zodra het product uit is.

Ik kan je van CoH echt 5 a4tjes voorbeelden geven met bugs, die door alle competieve spelers opwaren genomen en compleet vastegelegd(hoe veroorzaak ik de bug etc en dit was van klein, tot hoe creeer ik een onkillbare tank wat de game vrij kapot maakt). Meeste zijn nooit gefixt reklic wilde wel, THQ niet(ik snap thq ergens wel), maar goed ALLE games van THQ die uitkomen wordt ondersteuning gewoon direct voor gesteekt. CoH Had een enorme reeks kunnen zijn tot sc2 uitkwam maar ze hebben het door diverse maatregelen hard de nek omgedraait. Nu is dit mijn zijde en ik kan wel allemaal links gaan zoeken om aan te tonen hoe evil thq wel niet kan zijn, maar dat vindt ik ook wat veel moeite en zo belangerijk vind ik mn eigen mening ook weer niet om er zoveel moeite voor te doen.

In ieder geval zit CoH vol met cheaters, hebben ze de online lange tijd geen enkele functionaliteit geboden. En een legio andere games, THQ brengt prima games uit, alleen ze doen er daarna ze verschrikkelijk weinig mee. Of maken het zelfs nog slechter(er zijn 2 of 3 patches geweest voor CoH die ronduit retarted waren).

Wat dat betreft is blizzard echt, het lichtende baken in de duisternis. Kijk naar starcraft 1, die kreeg 10 jaar(!!!!), bedenk je even 10 jaar in game land is ongeveer 150 jaar echte tijd, nog een patch gebasseerd om user feedback. Dat is een bedrijf waar ik in kan staan. Ik heb geen blizzard titels atm en doe ook geen WoW nee en geen SC2. Maar blizzard heeft het idee van een game product wel beter begrepen dan THQ. THQ wil gewoon wat op de markt flikkeren kijken wat het opbrengt en ondertussen er niet meer na omkijken. Natuurlijk kan niet iedere developer in de positie van Blizzard zitten maar de reden dat ze erin zitten is juist omdat ze altijd zulke enorme service hebben geleverd naast hun games(hoe goed en kwaad het ook ging want de gemiddelde gamert is echt een b*tch en zeikerd). Blizzard heeft nog nooit zijn fans in de kou laten staan(ja ik weet ook genoeg maar sommige mensen zeuren over alles). Echt als THQ maar half zo goed zou luisteren, kijken en analyzeren wat de gamers deden was CoH tegenwoordig nog een toptitel geweest voor online play.

Nu ging het trouwens over CoH, dat kan je best vervangen door Dow2 want alles wat ze verneukte bij CoH hebben ze vervolgens dunnetjes overgedaan bij DOW2

Overigens erken ik dat DOW/dow 2 en COH en titanquest allen echte hele goede games zijn. EN als THQ ze niet had uitgebracht waren het toppers gebleven. Als je alleen single player speelt zul je nooit ergens wat van merken nee, maar single player is echt al jaren niet meer belangerijk(sorry kan er ook niks aan doen maar SP creëert geen community etc). Maar ik weet ook dat THQ alleen UITGEVER is en geen producent. EN ik weet echt heel zeker dat als activision blizzard, de CoH en DoW2 onder hun hoede hadden gehad, het echt online topgames waren geworden*(nu waren het dat al maar de BUUUGGGSSS), onder THQ lukt dat nooit terwijl die echt echt hele goede games onder hun hoede hebben gehad->THQ is faal.

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 05-05-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben het wel eens met je Statement vooral omtrend COH Postius en halverwegen je verhaal wilde ik al reageren omtrend het "uitgever-producent" verhaal wat je ook al netjes aanhaalde ;)

ik heb COH niet online gespeeld maar kwa cheaters hoorde ik idd de verhalen van mijn broertje, blizzard zit voornamelijk met een ander probleem "Goldfarmers/sellers" voornamelijk in wow en dan heb je ineens dezelfde belangen als de klant en natuurlijk het helpt wel een heel stuk mee als je zowel de uitgever als de producent bent..maar over blizz niets meer dan kudo's heb de warcraft serie al vanaf warcraft1: orcs & humans gespeeld (stracraft niet haha snap zelf ook niet waarom) en wat ze afleveren is gewoon goed spul,ze hebben zelfs een warcraft game gecancelled die ver in ontwikkeling was omdat ze dr niet tevreden over waren..na veel geklaag door de fanbase zelfs een boek met het verhaal van dat spel uitgebracht..

THQ is op Klantgerichtheid iets minder dan Blizz maar gelukkig is het enkel de uitgever, Vigil games bestaat uit een overdreven zwaar gemotiveerd team en ik heb er het volste vertrouwen in dan het een mooi product gaat worden,het is namelijk ook totaal anders dan het huidige mmorpg aanbod en ik denk/hoop dan ook niet dat het de stempel "wow kloon" zal krijgen aan de andere kant hoop ik ook niet dat het dezelfde kant opgaat als bijv. Eve online ,die game heeft gewoon amper pr gehad,ondanks dat staat ie wel als een huis maar wat pr kan nooit geen kwaad.

maarja we zullen het wel zien als de beta er is denk ik ennuh gelukkig is THQ nog geen EA games haha,vond trouwens dat het TagTeam THQ+Vigil wel aardig geslaagd was in Darksiders,ook kwa patches
maarja in DOW2 vond ik de patching en bugfixes ook een heel stuk beter dan in dow1+expansions (en COH van horen zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja ik ben zelf opzich erg benieuwd naar deze titel en ik ga hem wel spelen. Maar ik denk zoals ik eerder heb aangegeven dat het weeeeeeer een WoW kloon wordt. EN dat werkt niet(een andere thema is niet een ander spel mensen). Elfjes en orcjes met zwaardjes tegen Tau en spacemarines met guns, kan IDENTIEKE gameplay opleveren. Checken ga ik het zeker maar we weten toch allemaal dat alles wat WoW kloont faalt? Ze moeten zelf wat nieuws bedenken maar ik denk pas de de volgende generatie MMORPG's pas komt met Titan. We zitten nu een beetje fast in de eerste generatie MMORPG's.

(ik heb EA een heel stuk hoger zitten dan THQ tegenwoordig)

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 06-05-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postius schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:42:
Tja ik ben zelf opzich erg benieuwd naar deze titel en ik ga hem wel spelen. Maar ik denk zoals ik eerder heb aangegeven dat het weeeeeeer een WoW kloon wordt. EN dat werkt niet(een andere thema is niet een ander spel mensen). Elfjes en orcjes met zwaardjes tegen Tau en spacemarines met guns, kan IDENTIEKE gameplay opleveren. Checken ga ik het zeker maar we weten toch allemaal dat alles wat WoW kloont faalt? Ze moeten zelf wat nieuws bedenken maar ik denk pas de de volgende generatie MMORPG's pas komt met Titan. We zitten nu een beetje fast in de eerste generatie MMORPG's.

(ik heb EA een heel stuk hoger zitten dan THQ tegenwoordig)
je kan het concept van de MMORPG niet echt als wow kloon zien denk ik,het is een Gerne net zoals je alle strategy games geen C&C kloon kan noemen.

wow is niet de eerste maar wel de meest succesvolle,maar die hadden ook geen noemenswaardige concurentie op dat moment zoals iedere andere MMO dat wel heeft nu,maar van mij hoeft het ook geen 10 miljoen spelers te hebben als het maar mooi in elkaar zit en ik er plezier aan kan beleven,met alle respect blizzards wow heeft me lange tijd kunnen bekoren maar ze doen gewoon steeds hetzelfde truukje overnieuw en heb het er een beetje mee gehad nu,kreeg totaal geen voldaan gevoel na 2 chars naar de 85 te hebben gelvled ...tijd voor wat nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

SW:TOR zie ik niet echt als een geslaagde kandidaat op de MMO markt. Ik heb wat gezien en gespeeld, en mijn bevindingen zijn voornamlijk negatief.

Iets wat al eerder opviel, is dat Bioware prachtige CGI filmpjes uitbracht, maar als je daarna de actual gameplay videos ziet, viel ik echt om van verbazing. Grafisch is het spel niet hoogstaand te noemen, dit geldt ook voor WoW, maar daar hebben ze de zaken echt goed aangepakt qua sfeer. TOR voelt heel erg leeg aan (wat eerder ook aal aangekaart is).

Ook kloppen de verhoudingen qua classes niet. Iedereen speelt natuurlijk Jedi, maar deze zal nooit op gelijke voet mogen staan, als een Bounty Hunter. Het is leuk dat ze het balanceren, maar Lore Wise klopt het voor mijn gevoel gewoon echt niet.

Het voelt allemaal ook heel erg casual aan. Je kan zelfs dingen door je crew laten doen als je offline bent, of anders gewoon beetje verkennen en vechten, en je crew het craften laten doen. Persoonlijk vind ik dit echt heel jammer. Ik ben wel iemand die blij word van een goedverzorgd en uitgebreid craft/resource systeem in een MMO. Hier is geen sprake van.

SW:TOR word een slachtoffer van zichzelf. Over de laatste 2 jaar, hebben ze heel veel hype rondom de game gegenereerd, wat betekend dat het alleen maar kan tegenvallen. En ik vrees dat het ook gaat tegenvallen.

Dark Millenium kan een hele sterke titel worden, qua lore en sfeer is het gewoon een ijzersterke serie. Als men dit correct vertaald naar de game (wat niet echt een probleem mag zijn, eerdere games als DoW waren qua sfeer en lore erg netjes gedaan), hebben ze in ieder geval een goede basis voor hun spelwereld. Echter hoop ik dat het qua support goed gaat komen. Ik hoop dat ze zich beseffen dat ze geen dingen zoals CoH kunnen veroorloven, en een beetje kijken naar Blizzard. Je kan niet een MMO uitbrengen en dan de support gewoon droppen.

TOR word, als de hype is overgewaaid, blijft er weinig over. Echter, als THQ het verpest, blijft er naar een paar maanden ook niets meer over van Dark Millenium, omdat men tegen bugs en andere problemen aan zal lopen.

Als THQ de zaakjes goed aanpakt, kan hij zeker een aantal jaren goed mee komen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Het grote probleem voor THQ zal volgens mij ook de support worden.
Dit moeten ze gewoon goed doen, anders wordt het een hele grote flop.
Natuurlijk zal de vaste fanbase de game spelen en blijven spelen, zie Warhammer Online, maar dan nog.

Wat ze gelukkig ook nog niet gedaan hebben, is onrealistische verwachtingen wekken.
Verder hoop ik vurig dat ze alles een beetje "normaal", dus binnen de lore, houden. Vooral qua boss-fights ben ik er namelijk wel eens bang voor dat ze onmogelijkheden zoals 20 man vs een titan gaan doen.

Maarja, er is gewoon nog TE veel onduidelijk over deze game. Gelukkig komtie pas over 2 jaar uit :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het zal mij idd ook benieuwen al ben ik meer benieuwd naar het pvp gedeelte van Dark Millennium :)
ben inmiddels gestopt met world of warcraft, combinatie van geen tijd en verloren intresse,had een beetje een goedkoop gevoel na cataclysm met 2 characters te hebben doorlopen en me maar eventjes in world of tanks gestort dat is ook casual zeer goed te doen maar de setting moet je liggen en is ook meer Deathmatch based ipv Quest based.

daarnaast nogg het gekke idee gehad om aan de tabletop te beginnen met een vriend maar eens ff kijken of we dat doorzetten want we hadden weer aardig wat op haha maar mocht het doorgaan dan ga ik uiteraart voor mijn favoriete SM-chapter de Imperial fists onder leiding van captain Lysander :P of een Raven Guard legertje onder leiding van de shadow captain Kayvaan Shrike.

ben ook wel benieuwd naar de gear en met name de visuele aspecten daarvan want ga dr vanuit dat niet iedereen als space marine standaard in de MK6 Aquila power armor rond gaat lopen? daarnaast ook zeer benieuwd naar de talent/skill tree's of je die zo kan customizen dat je kwa punten indeling de Tactical,Assault of Devastator kant op kan gaan en dan Terminators? zou dat wat worden? want zag wel in de filmpies al attack bikes als mounts rijden en tja een termie op een attack bike? mag je wel met een landraider crusader aankomen hahaha

en dan nog de quests,ga je lorewise als een soort van tutorial eerst dienen als scout? kan je ook verkiezen om scout te blijven zoals bijvoorbeeld Telios vd ultramarines of Cyrus vd Bloodravens? ben echt zoo benieuwd maar deel de mening dat "Too much information" zoals bij SW Tor ook weer niet goed is,die releasen zelfs digitale comics over hun game ennuh bij mij werkt mondjesmaat verstrekken van info zeer goed dat blijft me een honger gevoel geven,wordt nog even wachten maar hoop echt dat het de moeite waard is...eerst maar ff lol trappen als ultramarine op de xbox360 met Space Marine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 06:56:
Ja het zal mij idd ook benieuwen al ben ik meer benieuwd naar het pvp gedeelte van Dark Millennium :)
ben inmiddels gestopt met world of warcraft, combinatie van geen tijd en verloren intresse,had een beetje een goedkoop gevoel na cataclysm met 2 characters te hebben doorlopen en me maar eventjes in world of tanks gestort dat is ook casual zeer goed te doen maar de setting moet je liggen en is ook meer Deathmatch based ipv Quest based.
World of Tanks is wel leuk als casual game idd :)
daarnaast nogg het gekke idee gehad om aan de tabletop te beginnen met een vriend maar eens ff kijken of we dat doorzetten want we hadden weer aardig wat op haha maar mocht het doorgaan dan ga ik uiteraart voor mijn favoriete SM-chapter de Imperial fists onder leiding van captain Lysander :P of een Raven Guard legertje onder leiding van de shadow captain Kayvaan Shrike.
Tabletop is zeker leuk om te doen. Ik waarschuw je wel alvast, als je een compleet speelbaar leger Space Marines wilt, inclusief hobbymateriaal, dan moet je toch al snel rond de 500 euro wegleggen :(
ben ook wel benieuwd naar de gear en met name de visuele aspecten daarvan want ga dr vanuit dat niet iedereen als space marine standaard in de MK6 Aquila power armor rond gaat lopen? daarnaast ook zeer benieuwd naar de talent/skill tree's of je die zo kan customizen dat je kwa punten indeling de Tactical,Assault of Devastator kant op kan gaan en dan Terminators? zou dat wat worden? want zag wel in de filmpies al attack bikes als mounts rijden en tja een termie op een attack bike? mag je wel met een landraider crusader aankomen hahaha
Wow da's een aardige lading vragen die je hebt en ik moet zeggen dat de meesten hiervan ook bij mij opgekomen zijn.
Hoewel MK6 op het moment qua loyalists wel door zo'n beetje iedereen gebruikt wordt, afgezien van sommige elites die MK5 of 4 hebben. Verder zullen er vast wel meer mounts komen dan enkel de Assault Bikes.
Ik zal zelf een titan in dat filmpje, maar ik neem maar niet aan dat die ook speelbaar is ;)
en dan nog de quests,ga je lorewise als een soort van tutorial eerst dienen als scout? kan je ook verkiezen om scout te blijven zoals bijvoorbeeld Telios vd ultramarines of Cyrus vd Bloodravens? ben echt zoo benieuwd maar deel de mening dat "Too much information" zoals bij SW Tor ook weer niet goed is,die releasen zelfs digitale comics over hun game ennuh bij mij werkt mondjesmaat verstrekken van info zeer goed dat blijft me een honger gevoel geven,wordt nog even wachten maar hoop echt dat het de moeite waard is...eerst maar ff lol trappen als ultramarine op de xbox360 met Space Marine :D
Ik hoop dat je idd als scout begint, dat zou het beste zijn qua lore e.d. Of je dat kan blijven weet ik niet, maar ik kan het me voorstellen dat de Scout wel een losse class zal zijn. De enige Marines met Stealth, sniper rifles en bijvoorbeeld satchel charges ;)

Eerst Space Marine op de 360 idd ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Renquin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:23:
Hoewel MK6 op het moment qua loyalists wel door zo'n beetje iedereen gebruikt wordt, afgezien van sommige elites die MK5 of 4 hebben. Verder zullen er vast wel meer mounts komen dan enkel de Assault Bikes.
Ik zal zelf een titan in dat filmpje, maar ik neem maar niet aan dat die ook speelbaar is ;)
Niks gaat boven MK8 crusader armor :)

en afhankelijk van de titan (is in het filmpje een warhound, zou nog kunnen de grotere klassen zou echt overkill zijn, aan de andere kant, de SM chapters hebben geen eigen titans, is een los onderdeel, net als de imperial navy) zou het natuurlijk wel kunnen dat je hem in 1 quest/missie/ding gebruikt, net als je bij wow sommige dingen in minigames kon doen.
Dat het een vast deel van de uitrusting wordt lijkt me sterk.

ook lijkt het mij wel weer leuk om als IG in een sentinal te zitten :) of vriendjes rondrijden in een chimera of in een thunderbolt gunship vliegen (of voor SM thunderhawk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Bornhald schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:47:
[...]
Niks gaat boven MK8 crusader armor :)
Ah right, even vergeten dat het al tot MK8 gaat...
en afhankelijk van de titan (is in het filmpje een warhound, zou nog kunnen de grotere klassen zou echt overkill zijn, aan de andere kant, de SM chapters hebben geen eigen titans, is een los onderdeel, net als de imperial navy) zou het natuurlijk wel kunnen dat je hem in 1 quest/missie/ding gebruikt, net als je bij wow sommige dingen in minigames kon doen.
Dat het een vast deel van de uitrusting wordt lijkt me sterk.
Uberhaupt kunnen alleen Princeps titans besturen, dus dan zouden enkel (dark)Mechanicus spelers dit moeten kunnen (mits deze er uberhaupt komen).

De Imperial Navy is een redelijk slecht voorbeeld (of je moet de water Navy bedoelen) gezien de SM Chapters wel hun eigen schepen/vloot hebben.

Eens met het feit dat het geen vaste uitrusting gaat worden (hoop ik dan).
ook lijkt het mij wel weer leuk om als IG in een sentinal te zitten :) of vriendjes rondrijden in een chimera of in een thunderbolt gunship vliegen (of voor SM thunderhawk)
Vliegen in een Thunderhawk zou echt briljant zijn :D
Of idd een Thunderbolt of een van die Marauder bomber gunships 8) Een bombing run uitvoeren om je vrienden uit de brand te helpen!

Verder hoop ik dat ik een Techmarine kan spelen met een Thundercannon _/-\o_

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas nog steeds verdacht stil rond deze titel maar THQ is druk bezig met de promo tour rond de 3rth person actie game "Space Marine" waarvan inmiddels diverse pre-order versies zijn waarbij je per verschillende winkel leuke multiplayer goodies kan krijgen! daarnaast hebben ze tussen neus en lippen door nog WH40k Kill team uitgebracht om ons zoet te houden tot al dat lekkers beschikbaar komt! maar wordt genoeg reclame gemaakt al voor Space marine,zat in de nieuwe Power unlimited ook weer een reclame blaadje in het midden om de jeugd wat te porren en zijn ook al een aantal artikeltjes aan besteed wat een goeie zaak is vind ik! wordt hopelijk gauw vervolgt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kill Team is tof, heb nu ook een power sword unlocked voor Space Marine 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
niet persoonlijk nemen hoor, het is niet bedoeld als een af-kat stukje :D
Renquin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:38:

De Imperial Navy is een redelijk slecht voorbeeld (of je moet de water Navy bedoelen) gezien de SM Chapters wel hun eigen schepen/vloot hebben.
De meeste chapters beschikken inderdaad over schepen, volgens mij battlebarge en strike cruisers die echt gemaakt zijn om door de ruimte te reizen.

Daarnaast nog thunderhawks

maar volgens mij hebben ze geen battlecruisers en schepen zoal bijvoorbeeld de gothic class of battleships zoals de retribution. En dan hebben de GK weer eigen schepen en de =][= ook weer eigen klasse schepen.

De imperial navy is een los staand onderdeel van de IG en van de SM

uitzondering hierop zijn wel te vinden maar zijn er niet veel. (aan de imperial kant, volgens mij hebben Tau het nog strakker geregeld)

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 25-07-2011 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:12
Het is inderdaad erg stil rondom deze game. Binnenkort is er weer Gamescom, afgelopen jaar hadden ze daar niet veel info. Hopelijk dit jaar wel, ik zal er zeker naar vragen!
Ik zal binnenkort eens kill team gaan uitproberen en zodra space marine uit is zal ik die ook gaan aanschaffen. Ondertussen hoop ik dat ze snel met een nieuwe DOW 2 komen! Er zit nog heeeeel veel potentie in die serie!

De mutiple campaign races vond ik echt geweldig. En verder is Last Stance echt een mooie tijddooder als je niet al te veel te doen hebt!

Vanmiddag voor het eerst ff langs de GW in Den Haag, even een paar tabble top Dark Eldar Scourges schilderen waarschijnlijk :-). Dark Eldar FTW !

Zodra ik iets nieuws zie op Gamescom zal ik hier wel een update geven. (19 augustus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Staat dit spel op de gamescom? Zou wel leuk zijn ik ga er heen. Kan wel fotootjes nemen voor geïnteresseerde tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Het wordt nu wel tijd voor wat meer nieuws/ een update over de staat van de game zeg...
THQ heeft laten weten in augustus op de Gamescom-beurs in Duitsland met een grote aankondiging te komen. Dit zei Danny Bilson, hoofd Core Games bij de uitgever, tijdens een interview met Eurogamer.

Buiten het aankondigingen van de aankondiging wilde Bilson geen details over de game bekendmaken. Hij liet verder weten op de Tokyo Game Show, die in september plaatsvindt, voor het eerst gameplay te laten zien van Devil's Third. Devil's Third is een nieuw IP van Ninja Gaiden-bedenker Tomonobu Itagaki, en wordt uitgegeven door THQ. Ook zal de uitgever de nieuwe shooter van Left 4 Dead-makers Turtle Rock onthullen.
Ze zouden hier op Dark Millenium kunnen doelen.. maar hoe groot is die kans?

Wat ik wel weet is dat THQ de laatste tijd erg moeilijk heeft, maakt verlies met Homefront, Red Faction en die UFC game, en moet bezuinigen..
En MMO's zijn een echte geldvreter, dus het lijkt me dat daar het eerst bezuinigd word. Oftwel , het zou kunnen dat de game wordt stilgelegd, of misschien wel helemaal gecancelled. Zal er vanaf hangen hoe ver de ontwikkeling al is. Ik hoop het natuurlijk niet, ben echt toe aan een nieuwe MMO, en starwars vind ik 3x niets. Dit is de enige titel waar ik naar uitkijk atm.

[ Voor 6% gewijzigd door Il 2 op 01-08-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Il 2 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:48:
Het wordt nu wel tijd voor wat meer nieuws/ een update over de staat van de game zeg...

[...]

Ze zouden hier op Dark Millenium kunnen doelen.. maar hoe groot is die kans?

Wat ik wel weet is dat THQ de laatste tijd erg moeilijk heeft, maakt verlies met Homefront, Red Faction en die UFC game, en moet bezuinigen..
En MMO's zijn een echte geldvreter, dus het lijkt me dat daar het eerst bezuinigd word. Oftwel , het zou kunnen dat de game wordt stilgelegd, of misschien wel helemaal gecancelled. Zal er vanaf hangen hoe ver de ontwikkeling al is. Ik hoop het natuurlijk niet, ben echt toe aan een nieuwe MMO, en starwars vind ik 3x niets. Dit is de enige titel waar ik naar uitkijk atm.
Ik ben gisteren op de gamescom geweest en ook op de stand van THQ waar je via een heuse drop pod naar binnen kon en heb ook nog twee potjes warhammer 40k spacemarine gespeeld!

helaas ben ik geen games journalist dus de grote announcement heb ik gemist maar ik denk persoonlijk dat er een Dawn of war 3 werd aangekondigt daarnaast heb ik nog met iemand van Vigil gesproken daar en die heeft mij verteld dat ie uiteraart geen reet mocht vertellen over dark millennium maar hij mocht wel vertellen dat Dark millennium op de volgende E3 speelbaar zal zijn (juni of juli 2012) dus ik vrees dat het begin 2013 zal worden aangezien er ook nog een beta enzo zal moeten volgen

maar was een leuke stand van THQ want je enterde via die drop pod en voor de rest zat ik je in een afgesloten ruimte waar o.a Ninja gaiden 3 , saints row,de nieuwe ufc 3 en warhammer 40k space marine speelbaar waren en er was een saints row podium waar heuse vrouwelijke adult actrices aan het dansen waren haha maar spacemarine voelde goed!

je had echt het idee dat je met een logge spacemarine liep en het schieten voelde ook niet goedkoop aan dus Geen "Pew pew" maar echt BAM BAM BOEM! haha ook kon je dr nog een lifesize chainsword winnen dus ff duimen voor me jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
Ik heb inderdaad ook navraag gedaan naar Dark Millenium. Het was zo erg dat twee dames mij niet konden helpen... Uiteindelijk een gast die Stronghold 3 zat te spelen kon mij vertellen dat THQ geen enkele uitlating ging doen over DM op Gamescom.... Ook al bracht ik naar voren dat vorig jaar een groot onderdeel van DM gepresenteerd werd..

Achja nu kunnen we Space Marine gaan spelen... en hopen op een nice DOW uitbreiding of versie.

De stand was inderdaad erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asdrubaul schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:30:
Ik heb inderdaad ook navraag gedaan naar Dark Millenium. Het was zo erg dat twee dames mij niet konden helpen... Uiteindelijk een gast die Stronghold 3 zat te spelen kon mij vertellen dat THQ geen enkele uitlating ging doen over DM op Gamescom.... Ook al bracht ik naar voren dat vorig jaar een groot onderdeel van DM gepresenteerd werd..

Achja nu kunnen we Space Marine gaan spelen... en hopen op een nice DOW uitbreiding of versie.

De stand was inderdaad erg gaaf!
en sinds gisterenavond kan je ook de singleplayer demo van Spacemarine spelen, ik had me geregistreerd op de officiele site als "Honor Guard" member en kreeg een key zodat ik hem via steam kond downloaden zonder dat ik hem bij steam had gepreordered.

demo bevatte 2 levels en moet toegeven dat het lekker speelde hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog mensen die Space Marine gaan aanschaffen op de Xbox360?
hebben nog wat plaatsen over in de Imperial Fists Chapter :)

inmiddels 3 company's (1th veteran, 3th battle en 8th reserve-Assault + Chapter Command company )

ik ben inmiddels te werk gesteld bij de 1st company als Chaplain (lekker mn eigen ding doen haha)
company structuur is :

Captain
Chaplain
Sergeant
en een X aantal Battle Brothers

geintereseert? PM me ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:36:
Nog mensen die Space Marine gaan aanschaffen op de Xbox360?
hebben nog wat plaatsen over in de Imperial Fists Chapter :)

inmiddels 3 company's (1th veteran, 3th battle en 8th reserve-Assault + Chapter Command company )

ik ben inmiddels te werk gesteld bij de 1st company als Chaplain (lekker mn eigen ding doen haha)
company structuur is :

Captain
Chaplain
Sergeant
en een X aantal Battle Brothers

geintereseert? PM me ff
Psst [multi] Warhammer 40.000: Space Marine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
Hier een snelle post over een qoute die komt van een geruchten website:

Game Design Notes:
Relic is lending a very small hand in the overall development of dmo. Winking, a chinese based developer is also on board. They helped with Spacemarine as well.
Vigil is doing 90% of the work. Most of the shared work load is art, and animation.
Spacemarine is built on the same engine as darksiders (and darksiders 2 respectively)
Dmo is using the same engine, with gameplay (at least combat) akin to Spacemarine.
Contrary to what I was told, the art style is NOT like Spacemarine, rather the whole game is more like darksiders (1 & 2), very stylized. The videos released at the last E3 are fairly accurate to the current state of the art style. Less realistic.
Revision to what I was told by the rep, is that Spring 2012 is unlikely... maybe for more announcements on the game's progress. Though a Darsiders 2 release in spring is likely, Vigil is working on both.
Class related notes:
Races broadly put into forces of "Order" and "Disorder" similar to 40K World-wide campaigns.
The "spacemarine" is a class, with a chaos counterpart.
Tactical, heavy, assault as specialties.
Each class starts as something familiar, and through progression changes.Ie. Scout to Marine
Other classes include: psyker, techpriest, and assassin
The assassin starts as a guardsman-esque character.
Chaos have similar counterparts, cultist themed.
Instead of an assassin, think demon host.
Orks are with Chaos (disorder), Eldar are with the Imperium of man (order)
Ork class rundown: Nob, mekboy, runt herda, mad dok
Eldar class rundown: Scorpion, Avenger, Warlock, Reaper
Expect Tau & Dark Eldar later, likely an expansion, though dark eldar npcs will be present on release, as well as Necron, and Tyranids. (Interesting idea, going for the 'faceless' races as NPCs, though I suspect you won't be getting quests from the Swarmlord!)
60 character levels.
Gameplay related notes:
A crashed space hulk will be one of the zones.
Another zone will take place on an Imperial Cruiser, and Chaos Cruiser.
Expect several instanced missions much like WoW, as well as open world.
It will include instanced & open world pvp.
Players will be able to dual weild things like pistols and melee weapons... yes that means two chain swords.
The featured chapter is Black Templars. (As evidenced by the banner art)
The featured chaos god is Khorne, at least for playable
Word Bearers will also take a major role in the Playable chaos faction
Nurgle & Fabius Bile will have a big Chaos NPC presence. (I suspect not Nurgle himself, but perhaps Typhus?)
Possible shooter/RPG mode controls, like StarTrek Online.
Third person action, plays like Gears of War/Space Marine mixed together for shooting.
Melee is more like Space Marine/Darksiders, with the target lock on.
Blocking melee attacks is a maybe, sheilds may be NPC only.
NPC creatures vary from: Necromunda like humans, Chaos Cultists, Dark Eldar; from Grotesques to Warriors, Chaos Daemons and beasts, Orks, Grots, Guardsmen, defected Guardsmen, most of the minor Demons, Dreadnoughts, Tyranid Warriors, Genestealers and more.
Forgeworld things may be present. Thunderhawk, terrain sets, Aquila landers, FW-esque equipment on vehicles.
Environments range from snowy mountains, to the innards of a crashed space hulk... from cities destroyed, and orkified, to ancient eldar cities, overgrown with nids... from ancient battlefields, littered with the carcases of Titans and tanks, to a hive city, nostalgic with necromunda.... from the halls of Imperial Cruisers, to tge desecrated throne rooms of Chaos.
Everything is large, beefy, and sticks to 40k very well. People already invested in the background and game will progress at a snails pace, as we will be distracted by everything.
Left mouse uses the weapon in your character's left hand, Right mouse uses the weapon in your character's right hand. Rather cool mechanic.
All abilities have a cooldown... No spamminh your "3" key like most MMOs. This will likely annoy WoW diehards. This pleases me.
Melee combos - dual weilding gives new moves
There is sprinting.
"Guilds" will be present.
Team/party/squad size is 5
"Raid" size is 50... subject to change.
Ranged weapons have infinite ammo, but there is reloading, overheating, venting, and reloading.
Weapons rarely get to take full advantage of their range when inside... lots of cover and turning corners, it's very dynamic.
Hero classes are possible, unlocked once you get a character high enoigh level.
Imperium: Grey Knight
Chaos: Chaos Sorcerer
Ork: 'Ard boy or Weird boy
Eldar: Farseer
Hero classes will begin at higher level...
Likely 40.
A player progressing as a marine will do so as follows:
Lv. 0: an adept, think a marine wearing just carapace armor.
Lv. 10: more or less a scout.
Lv. 20: equipped like the marine character in th sm codex... forgot his name.
Lv. 30: a standard marine
Lv. 40 honor guard or Sergeant, some decoration
Lv. 50 sternguard, maybe captain.
Lv. 60 artificer armor, iron halos, the whole sha-bang.
Grey knight fits in fairly well at around 40.
Other classes progress similarly.
Misc. Notes
Tech priest are very, very pure adeptus mechamicus themed...Backpacks with a robot arm.
A cover system is implemented.Waist high cover and standing cover.
Cross platform is very possible.
Shooting mechanics will have aim assist
Similarly, melee attacks will lock on.
Abilities work similar to Warhammer Online. A common resource, then each class has a unique resource used with abilities.
Weapons inxrease in "coolness" as far as progression is concerned.
A lv. 1 autogun may be it's familiar form in necromunda and early IG... by lv 60, sone autoguns look cool enough for inquisitors to be using, lathered in fancy trim, aquilas, etc.
Same goes for other weapons.... think Call of Duty, as you unlock the various weapon upgrades, you guns start looking cooler.
Each class has 3 specialties.
Marine: Tactical, Devastator, Assault
Assassin/guardsman: the major assassin type, callidus, vindicare, eversor (however you spell it)
The Marine is by far the most flushed out.
most abilities are still very WIP.
Jump packs- not sure how they'll work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Lv. 0: an adept, think a marine wearing just carapace armor.
Lv. 10: more or less a scout.
Lv. 20: equipped like the marine character in th sm codex... forgot his name.
Lv. 30: a standard marine
Lv. 40 honor guard or Sergeant, some decoration
Lv. 50 sternguard, maybe captain.
Lv. 60 artificer armor, iron halos, the whole sha-bang.
Dat vind ik tof om te lezen. Dat je gewoon begint als de laagste klasse en jezelf opwerkt. Zo te zien houden ze zich ook erg goed aan de lore en de hele cooldown optie vind ik prima passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nu hopen dat het ook daadwerkelijk betrouwbare info is ;)
ben benieuwd, release data stond laatst aangegeven in sprinng 2013..maar dat is nog geen vaste datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

...I have a dream... :P

Maar spring 2013, damn, dat is nog lang wachten ;( In de tussentijd maar de periode overbruggen met Space Marine, Dawn of War en de boeken lezen.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat werken met die verschillende classes en rassen.

[ Voor 83% gewijzigd door Vrijdag op 14-10-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verassend stil rond deze MMO op het moment :O als dat maar goed gaat! ondanks dat COH online redelijk geflopt is Warhammer 40k spacemarine wel goed ontvangen door het publiek (ook redelijk goed door de mensen die niet echt bekend zijn met warhammer 40k) desondanks waren de financiele cijfers van THQ niet echt "Trough the roof" maar dat kan nog veranderen aangezien Saints Row 3 net gelanceerd is en er door THQ redelijk goed geinvesteerd is in de reclame daarvoor (adds in magazines,banners op internet en zelfs tv reclame) maarja denk dat zelfs als de cijfers wat minder goed uitvallen voor THQ dit project voorrang blijft genieten omdat er al zoveel in geinvesteerd is en als het een succes wordt een goed lopende MMO gewoon een goudmijntje is(zie wow) al is het alleen maar door de initiele inkomsten de eerste paar maanden (mensen die het uitproberen en daarna gaan)

anyways zal mij benieuwen en ben nog steeds super enthousiast naar deze titel! hoop dat er gauw meer (officiele) info komt! ben zelf op gamescom geweest maar naast Spacemarine niks over Dark millennium gezien bij de THQ stand (danseressen bij het saints row hoekje waren wel amusant haha en mn lunch gaat nu in mn spacemarine tasje wat ik kreeg na het spelen van een multiplayer match daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Ik hoop ook dat er snel wat nieuwe info komt.
Maar een MMO kost klauwen met geld, en ik zie ze het project nog wel stopzetten eigenlijk, als de cijfers van THQ zo dramatisch zijn.
Daarnaast denk ik dat ze wachten hoe het star wars TOR vergaat, zodat zij kunnen leren van de fouten die zij maken en dat ze niet in hetzelfde vaarwater komen als het gaat om publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja met een MMO is het echt Top of Flop, vond trouwens dat EA het wel slim heeft aangepakt met de Lord of The rings Mmorpg, die is nu free to play met microtransacties...dan laat je eerst iemand flink progressen en daarna dokken voor bepaalde content/extra's heeft de lotr mmorpg wel gered denk ik ;)

en hoop echt niet dat ze de stekker eruit halen haha heb jaren lang de development gevolgd van Stargate worlds dat was een Mmorpg met shooter elementen gebasseerd op het stargate universum en op een gegeven moment werkten de devs daar gewoon aan de game zonder loon omdat de studio falliet was :S nog gauw een game tussendoor gemaakt (stargate ressistance) voor wat extra cash maar dat mocht ook niet niet baten...

leuk en apart zoethoudertje voor als je net als ik geen trek meer in wow hebt zijn : World of Tanks! Pirates of the Burning sea (beiden free to play) en ofc de rts games vd dawn of war serie en niet te vergeten Spacemarine en alle andere games van THQ zodat er daar wat meer cash binnenkomt voor onze Dark millennium haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
http://investor.thq.com/p...cle&ID=1678267&highlight=
THQ Announces Update for Warhammer® 40,000®: Dark Millennium™
Project Shifts from MMO Business Model

AGOURA HILLS, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Mar. 29, 2012-- THQ Inc. (NASDAQ:THQI) today announced that it has refocused Warhammer® 40,000®: Dark Millennium™ from a Massively Multiplayer Online game to an immersive single player and online multiplayer experience with robust digital content, and engaging community features. Further product details, platforms and release timing will be announced at a later date.

“As previously announced, we have been actively looking for a business partner for the game as an MMO. However, based on changing market dynamics and the additional investment required to complete the game as an MMO, we believe the right direction for us is to shift the title from an MMO to a premium experience with single and multiplayer gameplay, robust digital content and community features,” said Brian Farrell, President and CEO of THQ Inc. “Because we believe strongly in the high-quality and vast creative work that is in production, this is the right decision for both our portfolio and for gamers devoted to this powerful property.”

“We are genuinely excited about the new direction that THQ is taking with Warhammer 40,000: Dark Millennium, and we are sure that this will be a great addition to the ever growing stable of authentic and engaging Warhammer 40,000 video games,” said Jon Gillard, Head of Licensing for Games Workshop.

As a result of this change, team sizes at two THQ internal studios will be reduced by 79 full-time employees at Vigil Games in Austin, Texas, and 39 employees at Relic Entertainment in Vancouver, B.C.

Vigil Games will continue to focus on both this game and the critically-acclaimed new title, Darksiders® II, scheduled for release this summer. Relic Entertainment continues to focus its development expertise on THQ’s franchises including Company of Heroes® and Warhammer® 40,000®: Dawn of War®.
Pagina: 1 2 Laatste