Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Die verlichte blokken zien er mooi uit. Maar ik moet nog wel even kwijt dat ik die rode fittingen er wat goedkoop uit vind zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k vind t wel iets hebben dat ze ook oplichten,
heb kunststof nodig wegens sub-ambient temps,
en zie je ook nooit niet, dus weer eens wat anders.( zoals k graag doe lol)

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleine update:

paar extra fittings, tube klemmen zijn binnen, dus het meeste van de tubing en de derde koeler kan gemonteerd worden.
daarna de bodem afwerken waaronder nog temp sensor, flow sensor en een koolanc PMP-450 onder komt samen met een fan voor extra verluchting voor vga's.

daarna de connectors maken voor vga's, en drainvavle voor het aflaten voor de vloeistof.

front plate is ook volledig klaar nu :

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2s1u1oy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2lsd1jm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2415nhz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/23uvr6a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2ytu3d1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2e0jwjl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/29ql644.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2071gl0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2uqkjkn.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=V-csoxDXp_0

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeviaVir
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06-2023

DeviaVir

Sigma Octanus IV

Een stille volger hier, toen ik deze pics + vid zag kon ik simpelweg niet meer stil blijven. Géweldig gedaan, netjes en ziet er supermooi uit! :)

Uiteraard heb ook ik een opmerking ;-)
http://i53.tinypic.com/2ytu3d1.jpg
Op die pic is het jammer dat er allemaal teksten door het rode heen te zien is, kan je die niet weghalen of het rode.. roder maken ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 17:58
zeer strak maar heb wel kleine opmerking op je laatste foto met de voeding dat vaste kabels, ga je deze nog sleeven want zo past het niet bij je build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Vrael : bedoel je het geschrift op de Psu en drivebay ?
die heb ik expres zo gedaan zichtbaar.

bij de psu moet nog verlichting komen

@ Legendary : deze voeding is een merde om te sleeven, omdat op het uiteinde van de PciE kabels, een dikke condensator zit en verschillende feriet cores.
(Evga SR-2, antec quadro oc edition)

en deze zijn er niet zomaar vanaf te halen, wat mijn gedachte was om er een plaatje acryl overheen te zetten.
Bij de vga's waar normaal de PciE kabels op uit komen word een modje gedaan van me.

[ Voor 36% gewijzigd door vapo_chiller op 06-01-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34
Heb je de GTX580's en de Revodrive trouwens al ?

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeviaVir
  • Laatst online: 14-06-2023

DeviaVir

Sigma Octanus IV

vapo_chiller schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:38:
@ Vrael : bedoel je het geschrift op de Psu en drivebay ?
die heb ik expres zo gedaan zichtbaar.

bij de psu moet nog verlichting komen
Haha, oké! Daar heb ik dan maar vertrouwen in ;). Ben benieuwd met wat je nog meer gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrael schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:50:
[...]

Haha, oké! Daar heb ik dan maar vertrouwen in ;). Ben benieuwd met wat je nog meer gaat komen!
nog paar leuke mods in petto, vga's moeten nog gedaan worden, pcie kabels, bodem van pc,
en de revodrive zal ook wel van een modje voorzien worden.
en niet te vergeten met ram geheugen word ook voorzien van leuk speeltje

[ Voor 33% gewijzigd door vapo_chiller op 06-01-2011 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Je gaat te werk als een Kunstenaar!

Alleen vind ik persoonlijk het best wel jammer dat het moederbord te veel is afgeschermd.
Persoonlijk vind ik het mooi & cool om toch makkelijker naar binnen te kijken dmv kleurloos transparante plexiglas in plaats van rode transparante plexiglas.

Misschien kun je meer licht aan de binnenkant creëren zodat het moederbord beter te zien is?

Ga zo door! ik geniet van deze build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
komt nog licht genoeg in, twee cpu's, de freezone elite, onder aan mobo blok en LCD led's voor extra belichting.

ook de vga's zullen mod krijgen, waarschijnlijk ook met led's en acryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

vapo_chiller schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:55:
komt nog licht genoeg in, twee cpu's, de freezone elite, onder aan mobo blok en LCD led's voor extra belichting.

ook de vga's zullen mod krijgen, waarschijnlijk ook met led's en acryl
Jij bent de man!
En ik ben heel erg benieuwd naar je volgende set foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Godsha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-05 08:29
Wat mag dit alles gaan wegen eigenlijk?
Toch ben ik nog steeds blij met mijn waterkoeling, ook als ik dit zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewone waterkoeling is al achterhaald, mensen beginnen manieren te zoeken voor steeds beter te koelen,

Tec cooling is er een van, net zoals compacte phase-changers zoals de thermaltake Expressar.

compact en krachtige cooling.

Mijn koeling is compacter als een volledige custom waterkoeling, en koelt sub-ambient.
Beter kun je niet hebben, en als je rondkijkt op meerdere forums zie je meer en meer TEC terug opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel veren wil je waar hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
veren ???

Is toch?

je ziet TEC cooling meer en meere terug opkomen na lange tijd in vergeet hoekje te hebben gelegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

hoeveel veren wil je waar hebben?
Lol. Wat een domme reactie.

Build ziet er super uit chiller, m'n enige puntje van kritiek is dat qua stijl, de fangrille op de externe koelunit imo niet goed in de build past. Zoals ik eerder zei denk ik dat zo'n honingraat daar beter staat.

Voorderest zit ik eigenlijk vooral met smart te wachten op de benchresultaten van dit beest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

ik kan me iets vaags herineren dat je geen EVGA gpu's gebruikte omdat EVGA geen Nvidia's maakte.
Maar zie hier.

Misschien iets voor jou?

nieuws: CES: EVGA onthult dual-gpu-Geforce 500-videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 19:09
EVGA is juist alleen Nvidia only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

yniezink schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:21:
EVGA is juist alleen Nvidia only
LoL dan las ik de tekst weer eens verkeerd :D

Maar ja dit zal wel een leuk kaartje worden om mee te benchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dual GPU ziet er mooi uit, maar hoe gaan er twee van deze dual gpu scalen tegenover 3X GTX580 ???

ook ivm de lanes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
vapo_chiller schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:55:
dual GPU ziet er mooi uit, maar hoe gaan er twee van deze dual gpu scalen tegenover 3X GTX580 ???

ook ivm de lanes
Een triple SLI schaalt nooit ergens naar...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dual en triple SLi schaalt goed, maar van triple naar quad sli verschilt niet zoveel meer.
(tenzij je extreem ga OC)

twee dual gpu vga's moeten met vier GPU's alle data door twee 16x lanes sturen terwijl bij triple sli drie GPU's ook alles door drie 16x lanes kunnen sturen en dat maakt ook veel verschil uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 22:49

propheseus

Doo mer heanig an

Respect voor deze casemod. Vette hardware en alhoewel niet mijn smaak wel een erg uniek, origineel uiterlijk. Ga zo door. Dankzij werkjes zoals dit wil ik ooit ook nog eens een eigen mod maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:58:
[...]

Een triple SLI schaalt nooit ergens naar...
Probeer het dan minstens te onderbouwen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit is een van mijn onderstavingen : http://www.tomshardware.c...x-480-x16-x8-x4,2696.html

en kan er ook geven van single vga, dual vga, triple sli en quad sli.
Maar moet de link nog effe zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:43
Kijk liever hier naar: http://nl.hardware.info/r...sli-gtx-480-test-schaling

Mooie tabelletjes van single vs dual vs triple. Of het het waard is moet je zelf maar beslissen dan...

edit: BTW gave mod :9 kijk al sinds het begin mee uiteraard :D

[ Voor 13% gewijzigd door cpt.skydiver op 09-01-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-08 12:10

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

misschien voor een hoge 3dmark score

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RARA wat ben ik van plan lol :

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/vwtslx.jpg

zijn ook reviews met vergelijking waar ook de 4de vga word bijgenomen, dan zie je dat de 4de nie veel scheelt met 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
Je pomp aansluiten ? :o

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

waarom niet 580 GTX?? die lijken toch een stukje sneller dan de 480, en het prijsverschil is niet reusachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:12
Evga SR-2, Evga SR-2 1200w psu, 2x Xeon X5550, Level10, GTX580's, revodriveX2, lots of custom parts.... Check Casemod buildlog.
Lijkt me duidelijk niet?
Was dat trouwens jij die vroeger al eens een mod op het Tones forum gepost had, een skulltrail met WC + TEC geloof ik, maar dat is al meer als een jaar geleden :P
of was dat misschien Massman?

[ Voor 4% gewijzigd door Sk0Ne op 09-01-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee da was ik, en die skulltrail heeft ook op TEC gewerkt, en waterkoeling, en daarna op Dice met de twee cpu's QX9775's.

en nu ben k hieraan bezig lol.

trouwens die buildlog staat er nog wel ergens hoor, deze staat daar ook.

@ Daantjer : die review is gewoon voor testen om te zien hoe de verschillen zijn onderling.

natuurlijk gaat er hier GF110 inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

vapo_chiller schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:03:

[afbeelding]

zijn ook reviews met vergelijking waar ook de 4de vga word bijgenomen, dan zie je dat de 4de nie veel scheelt met 3
Uhm, een combimagnetron aan het maken?
Een snelle computer maken die met de komst van de nieuwe Intels ( en niet op je moederbord passen ) al weer veroudert is?
Een thermaltake kast aan het ombouwen bent?
"2 nippels", extra aansluitingen van de waterkoeling?

lol? 8)7

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
al weer verouderd?
Tegen dat deze verouderd is ????

sandy bridge kan nog altijd niet op tegen de power van een 980X, laat staan een SR-2 met twee i7's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
sandy bridge geeft anders behoorlijk gas hoor... lees er maar eens wat benchmarks op na... er zijn nog maar een paar specifieke multi core afhankelijke apps die sneller gaan op een hexacore, voor de rest staat sandy bridge op verschillende punten aardig te ownen..

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k zeg niet dat sandy bridge slecht is, maar core i7 heeft zeker nog niet afgedaan.

nu dan terug ontopic van buildlog graag

[ Voor 20% gewijzigd door vapo_chiller op 09-01-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Laatst online: 03-08 14:10
vapo_chiller schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:28:
k zeg niet dat sandy bridge slecht is, maar core i7 heeft zeker nog niet afgedaan.

nu dan terug ontopic van buildlog graag
Inderdaad die sandybridge mag dan iets sterker zijn dan een i7 hij kan niks tegen de x55 en x56 serie xeon's op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
Qua pure rekenkracht wel.
Maar in games op zich zal de Sandy hoger te clocken zijn en dus sneller lopen.

Ontopic weer :9

[ Voor 10% gewijzigd door l3p op 10-01-2011 18:08 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maarten12100 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:38:
[...]

Inderdaad die sandybridge mag dan iets sterker zijn dan een i7 hij kan niks tegen de x55 en x56 serie xeon's op :)
sandy bridge is sneller per clock als i7, maar niet krachtige.
Op multicore programs is i7 sterker, benchmarks wijzen t ook uit.
Dus kiezen voor wat je pc wilt gebruiken,

en terug ontopic zou wel leuk zijn. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

Franko P.

Hit it.

Een tijdje geleden schreef je dat je na de feestdagen je mod klaar wou hebben. Ik weet niet welke feestdagen er nog meer zijn in België, maar hier zijn ze achter de rug. :P

Geintje natuurlijk, maar heb je enig idee wanneer je zover bent om daadwerkelijk het beest op gaan te starten?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k hoop zo snelm mogelijk natuurlijk, want nu begint het toch te kriebelen om nog te COD MW2 en black-ops te spelen lol, en beetje te overclocken.

kleine update :

de bodem is zo goed als klaar, buiten dan nog de connectors voor de power van vga's erin te verwerken.
Nu nog pomp met zwarte acryl top die onder de bodem gaat passen
(40mm hoogte max voor pomp)

De interne usb connectors, ECP panel connector en sata kabels zijn nu ook mooi afgewerkt zonder al te veel kabel te zien :

Dit is mat zwarte acryl van 4mm dikte, geen metaal...
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2cqmcfd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/1okm55.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/znadeg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Sk0Ne schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:04:
[...]

Lijkt me duidelijk niet?
Was dat trouwens jij die vroeger al eens een mod op het Tones forum gepost had, een skulltrail met WC + TEC geloof ik, maar dat is al meer als een jaar geleden :P
of was dat misschien Massman?
En wie goed kijkt vind nog stukjes van die Skulltrail terug in deze build :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

vapo_chiller schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:27:
k hoop zo snelm mogelijk natuurlijk, want nu begint het toch te kriebelen om nog te COD MW2 en Black-Ops te spelen lol, [...]
Bouwt 'ie zo'n systeem voor lol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
achter de drain valve heb ik ook een exit nodig voor de vloeistof :

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/5ewkg2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het is inmiddels weer een tijdje geleden en je topic was zelfs al van de eerste pagina verdwenen. :(
Please, we want an update :9~ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleine update :

led's voor de full cover blok gemaakt op maat naar de fan connector.

Volgende wat ik ga doen is de powercables voor de vga's modden

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/34jcbk4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/ojqmtj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Vet hoor. Even met iets anders bezig, ik heb de updates gemist chiller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:15

TimvH

Kletsmajoor

Ik mis ze ook, het blijft een vette CM!
KUTGW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben nu bezig voor de power kabels voor de vga's.
ook weer iets anders doen dan iedereen heeft.

eens een pomp en kraantje bestellen zodat k me vloeistof erin kan doen, zodat hij eens kan geinstalleerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bezig aan leuk modje voor me geheugen, moet natuurlijk wel nog grondlak en rode lak krijgen :

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/23mq2yv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2q0sp4g.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door vapo_chiller op 28-01-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Heb je dat zelf gezaagd? Verder ben ik benieuwd naar hoe goed het koelt. Maar iig wel een origineel idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:43
boazkl0p schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:53:
Heb je dat zelf gezaagd? Verder ben ik benieuwd naar hoe goed het koelt. Maar iig wel een origineel idee.
Koeling is noodzakelijk... niet dus. Samsung heeft 2133MHz geheugen zonder koeling kunnen maken.

Ziet er weer slink uit hoor... KUTGW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Laatst online: 20-08-2024
WOOOOO, die zien er echt zeer nice uit, zelf gemaakt of ergens gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tekening op papier, daarna ingescand in pc, autocad, dan geimporteerd in solidworks.

en solidworks bestand doorgemaild naar lasercutter.

Wek nog wat afwerking met de hand voor kleine braampjes en details, primen en lakken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greedseed
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-08-2021
nice fins alleen niet met alle eer gaan lopen en chilly willy jij hebt gewoon een bestaand design beetje aangepast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

offtopic:
[quote]vapo_chiller schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:17:
OMFG wat een gedrag :
http://i56.tinypic.com/2cs8jup.png
http://i54.tinypic.com/13ygls4.png
http://i53.tinypic.com/x259j5.png
[/quote]

En, wat wil je hier nu mee bereiken door het op Tweakers te posten?

RAM koeling ziet er wel nice uit!

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Laatst online: 20-08-2024
ik zou ze gaan gaan verkopen op internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 23:17
Egt gruwelijk, dit is egt een van de gruwelijkste mods die heb gezien. Ik had nooit verwacht dat mensen een level 10 zouden gaan verbouwen, maar het wordt egt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMacG4
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-12-2012
Als je die gaat verkopen, kopen veel mensen die dominators. ERRRGGG NICCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:46
Wel een leuk modje ja!
Modder Benny, die ontwerper van de Scythe Fenriswolf heeft soortgelijk flammen gemaakt. Zie: YouTube: bennyflammen Montage @ Corsair Dominator DDR3 .

Moet wel toegeven dat deze veel mooier zijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dralix schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:09:
ik zou ze gaan gaan verkopen op internet ;)
mss nog wel de bedoeling lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan een leuke pc netjes bouwen, maar nu ik deze mod al vanaf begin af aan volg ben ik erg jaloers en voel me erg amateuristisch (terecht). Ik vraag me af waar je dit kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon handige harry zijn en dingen uitproberen, iedereen kan dit,
maar je moet er gewoon aan beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duriel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Die vlammetjes zien er wel ruig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-08 15:51
Weer briljant chiller!!! kutgw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vapo_chiller schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:39:
gewoon handige harry zijn en dingen uitproberen, iedereen kan dit,
maar je moet er gewoon aan beginnen. ;)
Ik hoop dat ik iemand die zo handig is als jou in mijn vrienden kring krijg zodat ik kan "spieken" want ik vind dat je jezelf te weinig credit geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Me volgende mod gaat voor vga en pomp zijn.

ofwel koolance PMP400 of 450, of de lina li MCP355.

heb ik ook nog leuke dingen en ideeen voor in petto, ben nu aant het zien voor vga en pomp om het materiaal dat ik nodig heb te vinden om deze mod te maken.

hier ga ik een volledige andere richting mee uit lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Ik ben eventueel trouwens wel geinteresseerd in de originele koelers van dat geheugen, dan kan ik m'n 'gewone' dominators1600c8 er stoerder uit laten zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k zal aan je denken dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
vapo_chiller schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:22:

ofwel koolance PMP400 of 450, of de lina li MCP355.
Ik denk dat je Lian Li wilde typen maar je bedoelde Laing :P

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eens nieuwe pic close-up gemaakt :

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/nzreph.jpg
idd kinderachtig gedrag gelijkvormig met zijn leeftijd.

[ Voor 59% gewijzigd door vapo_chiller op 08-02-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greedseed
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-08-2021
ik denk dat hij het op jou had chilly willy

BTW volgens jou woorde een 10.000euro pc maar kan nog geen deftige foto maken

[ Voor 48% gewijzigd door greedseed op 07-02-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

greedseed schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:59:
ik denk dat hij het op jou had chilly willy

BTW volgens jou woorde een 10.000euro pc maar kan nog geen deftige foto maken
Ben je jaloers ofzo? Als je het beter kan doe je het toch zelf? Koop je er ook gelijk een goede camera bij. ;)

Ziet er weer netjes uit hoor Vapo!! Lijkt me echt vet al ga je die dingen verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Djmaddox : deze vlammetjes ben ik mee bezig met twee shops/produceerders om ze via hun te koop te stellen.

dus zullen zien wat er van komt, ook bezig met een lan party waarbij ik mee in organistie zit, en dus de overclock contest en modding contest zal organiseren.
En voor de prijzen via sponsors regel die voor de compo's en contests verloot worden.

Meer info volgt nog.

@ Greedje : als je wilt reageren doe het dan volwassen,

volgens mijn woorden pc van 10K ?
Denk ook wel dat het zo is als je zelf zo slim bent om online na de prijzen te kijken wat ik allemaal heb steken, en wat er nog in moet komen.
zo een reactie getuigd ook weer van jaloezie of totaal niks van pc stukken weten (of allebei)

Kwaliteit van pics doet er niet toe, is maar gewoon om te laten zien hoe en wat, zolang het maar goed zichtbaar is zodat mensen die deze build volgen , het kunnen volgen.

en alweer jouw gedrag getuigd van volwassenheid.

[ Voor 8% gewijzigd door vapo_chiller op 08-02-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou op sommige niet eens antwoord geven.
Het enige commentaar wat ik kan geven is dat je niet snel genoeg doorwerkt en te weing foto's maakt. ;) positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daar geef ik je gelijk in, geen budget vo nieuw spul en ben aant wachten op spul van sponsor,
komt deze week aan, zodoende ik mij int weekend weer lekker kan bezig houden ermee,
en nieuwe pics kan posten.

EDIT : vandaag komt pakje aan rond 14.00hr, pics zullen natuurlijk weer volgen.
let's make some things again lol.

nieuw spul binnen van aquatuning gesponsort,

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2pqq068.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door vapo_chiller op 09-02-2011 18:26 ]

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Wel aardige mod. Beetje rotte sfeer in dit topic wel. Toch wel een beetje de schuld van de TS zelf als je het mij vraagt..

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

thanks voor compliment, updates komen eraan snel hopelijk, pomp wilt niet passen wegens tekort aan fittings lol, slecht geteld, mijn fout hihi :p

Ivm rotte sfeer die is overal zo hoor :
Singular1ty schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:51:
Dat is de uitdaging ;D

Btw die greedseed gast die jou loopt te trollen is echt een pannenkoek deluxe, reageert 'ie op m'n advertentie voor een EK 480 rad (had ook nog een XSPC 120 rad op dezelfde foto) en komt 'ie met een bod van 20,-. Dus ik zeg dat het te weinig is, komt 'ie terug met: 'Was een bod op je 120 vent! Denk na?'. Leest zelf niet goed waar 'ie op reageert en communiceert vervolgens onbeschoft tot en met. Wat een flapdrol... echt geen woorden voor.
op yoursystem waant hij zich heer en meester terwijl het nog niet eens van hem is, en jaagt hij leden weg door zijn gedrag.
Verwijderd ook constant berichten van mij als ik iets post daar op yoursystem.
En vant weekend kreeg ik zelfs een kebab shop aan de deur dat er online bestellingen voior totaal van 200euro op mijn adres is gedaan.
Moet je niet vragen hoe hij mij is aant trollen , stalken of modden hoe je het noemen wilt.
zelfs misbruik van mijn persoonlijke gegevens.
Daar op dat forum zijn al meer mensen gebanned op korte tijd, dat heb ik nog nooit ergens anders gezien lol.
Maar rotte appels zul je overal wel hebben zeker?

[ Voor 37% gewijzigd door vapo_chiller op 10-02-2011 20:06 ]

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

offtopic:
Natuurlijk heb je overal 'minder prettige mensen', maar de manier van schrijven speelt daar wel een rol in.
Ik ken jou bijvoorbeeld niet, het kan me ook totaal niks schelen hoeveel geld iemand ergens in stopt als het om een casemod / build gaat. Volgens mij gaat het om het delen van creativiteit en kennis.

Waar ik me in jou topic aan erger, waar ik me na deze post verder niet over uitlaat, is hoe je reageert op kritiek of op bepaalde reacties waarvan jij vind dat het 'beledigend' richting jou is. Dat je bijvoorbeeld meerdere keren aan geeft 'OT' te willen blijven om dan vervolgens quotes uit andere fora te posten? De 'rotte sfeer' waarover je spreekt is zeer zeker niet overal aanwezig, ook op dit forum niet. En als laatste, niet als een persoonlijke aanval bedoeld, maar je schrijfvaardigheid is ronduit slecht te noemen. Ongeacht of je Belgisch of Nederlands bent. Reageer gewoon niet overal op aangezien dat vaak beter uitpakt dan door erop in te gaan ;)

Succes verder met je build en de updates ervan.

[CiP] Aqueum initium TJ09

• daantjer94

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

@vapo je bent in je eigen topic aan het flamen (past bij je ram). Hoewel ik het een hele mooie mod vind waar je mee bezig bent is je taalgebruik slecht. I.p.v. uit te leggen waar je mee bezig bent plaats je alleen maar pics etc. en schrijf je niet altijd correct nederlands, no offense hoor.
Voor de rest wens ik je veel succes en hoop ik dat je leert dat niet iedere reactie een aanval op jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Laatst online: 03-08 14:10
Vloeibaar metaal als koelpasta :) (ik heb hezelfde spul het koelt goed beter dan artic silver zelfs :) )
Wat voor kaart zit er in het plastic zakje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn taal gebruik is niet ten beste, daar hebben jullie gelijk in.

Die kaart die in plastiekje zit is een koolance TMS-200, had me oude laten vallen en is gestorven, grilpte even uit me hand lol, maar heb al een nieuwe mogen ontvangen zonder enig probleem.
en de oude kapotte hangt al aan de muur tussen de rest van hardware lol

van de liquid ultra ben ik zeer tevreden mee als koelpasta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Ik vind 't wel aardig van Aquatuning dat je twee MCP355's kado krijgt. Dat wil ik ook wel :)

Anyway ga eens aan de slag kerel, we willen updates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben bezig ben bezig lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxSpecxx
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Die Ram heatsinks zijn nice, Heb ze afgelopen vrijdag bij Coolermaster focusgroep gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en wie van de 10 was jij in de groep ?

die k bij had was maar een demo stuk, de echte afgewerkte gaan er nog beter uitzien, beter gepaint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Vapo_chiller :)

wat mag een setje van 3 of 6 gaan kosten?
als hij dus in de winkels komt te liggen?

want ze zijn echt F*cK*NG NICE!

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:38

BrammT

The one and only!

Mooie headsinks, alleen hadden de vlammen nog wel iets creatiever gekund vind ik.

Maar vlammen zijn altijd lastig & zelf kan ik het niet beter, dus heb ik eigenlijk geen recht van spreken... :X

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gekke-gerrit schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:09:
Vapo_chiller :)

wat mag een setje van 3 of 6 gaan kosten?
als hij dus in de winkels komt te liggen?

want ze zijn echt F*cK*NG NICE!
ben nu bezig voor de goedkoopste plaats te zoeken voor groot aantal te laten laseren.

afwerking zal toch nog met de hand moeten.

Prijs komt nog, en zal per stuk zijn zodat ze zelf dual, triple quad channel aantal kunnen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heeft Corsair geen interesse in het ontwerp? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buh, k zou het niet weten. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxSpecxx
Offtopic! Ik zat schuin tegenover je met het eten. We hebben wel een tijdje gepraat. Op het einde hebben we nog over voedingen gepraat in de ruimte waar we zaten. Ik zat daar rechts van jou in de hoek.
;)
Mischien dat je het nu dan weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol, kon je mij nog volgen met me technische uitleg ? lol
dus juist je ging me nog contacteren ivm OC klopt dat ?

[ Voor 6% gewijzigd door vapo_chiller op 15-02-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxSpecxx
Ja ik stuur je vandaag of morgen even een pm,
Misschien dat je me een paar tips kan geven.
Kom niet echt verder dan een stabiele 4ghz oc met mijn i5 750.

Verder kon ik je meestal wel volgen hehe. Sommige dingen zoals die pc die je voor je vriendin wilde gaan bouwen gaan me dan te ver :P
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste