Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
De koelers en de voeding is binnen, nu wachten op het volgende pakje :

de stekkers zijn mooi rood, nu alleen nog mooi sleeven......waarom? hoeft eigenlijk niet, mits de voeding gebruikt word voor alle tec van power te voorzien.

Boreas chiller :

Alle Coolit TEC koeling die ik heb liggen en in de Level10 komt te zitten :

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Ben nu de TEC blokken aant schuren, primen, dan nog eens slissen, en dan lakken.
daarna laat ik ze tot morgen drogen voor totale uitharding van de lak, en worden ze terug gemonteerd op de TEC koelers met betere koelpasta ertussen :
de TEC modules afgedekt tegen stofdeeltjes :

De eerste TEC blokjes in primer :

de eerste laag rode lak zit erop op de blokken, tot morgen laten drogen voor totale uitharding, slissen en tweede laag voor afwerking :

En natuurlijk de zilveren klemmetjes voor de Blokken te klemmen op de TEC modules kunnen niet zilver blijven, die gaan der ook aan geloven, ZWART zullen ze worden :

De Coolit Freezone Elite is klaar, nu nog de Freezone en de Boreas chiller en de Freezone v1 te doen :

De Boreas is half klaar met de blokken te painten, nu nog twee te gaan vandaag en dan nog sleeven :

Natuurlijk heb ik ook al eens gespeeld met de boreas chiller voor ik hem uiteen heb gehaald :

De Boreas Cooler is bijna klaar, moeten nog twee dingen aan veranderd worden,
daarna kan hij gemonteerd worden als ik plexiglas binnen heb :

Een Classified plaatje erop, mooi erover geplooid,
de temp sensor heeft een zwarte 3pin stekkertje gekregen, en een heatpad ertussen ipv dubbelzijdige tape :

De fan kabels op de fan met zwarte krimpkous bedekt, en vanaf de fan, mooi rode sleeving :

De Coolit Freezone heeft 2 kapotte TEC modules, die even vervangen met de reserve die ik heb, aaneen solderen,
en kan deze ook trug gemoneteerd worden met de rode blokken :

Het spuithoekje in de veranda lol, waar k me 4.5dagen heb kunnen amuseren met spuiten :

Dit is dus de bedoeling met de dunne fanshrouds 5mm die ik heb laten laseren voor de Boreas en Freezone Elite chiller's :
[color=#FF0000]Totaal overzicht :[/color]

[color=#FF0000]
Nu voor test heb k zilveren borgmoeren gebruikt zodat k eventueel mijn rode geanodiseerde borgmoeren al niet beschadig :[/color]
(alles zwart rood in heel de case tot ieder boutje en moertje)

[color=#FF0000]5mm Fanshroud tegen de fan aan om een idee te hebben met het kruis erin :[/color]

[color=#FF0000]aan de binnenkant, kunt al raden waarvoor het gaat dienen, vid is aant uploaden op youtube :[/color]

En het videootje, alleen moet het blauwe neon licht nog veranderd worden in rood neon licht :
YouTube: Coolit Boreas Chiller Mod Almost ready
de Coolit Boreas MTEC Chiller heeft zijn plaats gekregen, hij hangt wat lager zodat erboven nog de Koolance tms-200 met expansion board kan komen te hangen.
Nu nog zwart mat plexy acrylaar voor afwerking en de beugels mat zwart spuiten :

juist nog wat speeltjes besteld :
voor mijn koolance tms-200 met uitbreiding :

om alle connectors erop te veranderen, solderen, heb k deze besteld vanuit uk :

En voor de boreas chiller op de bovenste fan, vlammen rood en rand mat zwart gepaint worden :

vandaag nie veel gedaan buiten de led's van mijn doorzichtig gemaakte Corsair HX1000 in de fan opnieuw aangesloten op andere plaats,
En de eerste twee led's in de Coolit Boreas Chiller zijn fan shroud gestoken voor verlichting van de 5mm fanshroud,
die dient voor een CCFL in de boreas te mounten, enjoy the pics :
PSU

De Boreas Chiller :

vandaag 3 pakjes binne gehad, dus weer werk,
de boreas chiller is klaar, zal vanavond nieuw filmpje/pics maken, met de rode neon erin :
bestelling TEC plaatjes zijn binnen, dus kan de Freezone V1 weer werkend maken en afwerken :

De voeding aant het spuiten , de thermaltake voor de TEC's :

De Coolit Boreas is volledig klaar, hier enkele pics :

De thermaltake dual bay psu is ook al klaar, vanbinnen met zilver gespoten voor weerkaatsing rood neon licht, buitenkant met mat zwart gespoten,
vanbinnen een rood neon staafje erin gestoken, frontje van voeding moet nog terug gemonteerd worden :

video :
YouTube: Progress Modding Level 10

mijn voeding in daglicht, met frontje er trug tegen :

De Koolance TMS-200 met uitbreiding met speeltjes vanuit UK :

alle connectors worden vervangen in het rood, 24 in totaal.
Daarna nog smd-led's solderen voor de controller en plexiglas met de hand maken voor een leuk effectje.
En dat alleen al voor een controller.

Moet nog paar connectors bij bestellen, kom er paar te kort, beetje misteld lol.
Maar het idee is wel duidelijk? Ieder onderdeel in pc, hardware enz word gemod, zelfs de vga's, cooling, mobo enz...

[ Voor 132% gewijzigd door vapo_chiller op 22-08-2010 16:15 ]
ik ga hem volgen

Ehm dat is de Thermaltake Level 10, samen ontworpen met BMW als ik het goed herinnerfrickY schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:07:
Wat is dat voor bizarre behuizing? Beetje snijplank idee met alle onderdelen die aan de zijkant hangen? Ziet er geweldig uit. Maar is dat een standaard iets? Zie niet hoe je dat zelf gemaakt zou kunnen hebben
Casemod: Cubeleon
En nog even wat anders. TEC's zijn al extreem werk... Maar waar heb je er in hemelsnaam 6 voor nodig
[ Voor 59% gewijzigd door Fid3lity op 22-08-2010 17:19 ]
[CiP]Casemod in Progress policy
IIG zul je de foto's moeten resizen, want zo'n lading aan veel te grote pics werkt niet.
Dit topic is gesloten.