Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe pc samengesteld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

(Ik ben nieuw hier dus ik weet niet zeker of dit topic hier goed staat :+ .)
Maar ik wil dus zelf een pc in elkaar zetten. Nu heb ik een systeem gemaakt:

-AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X6 1090T / 3.2 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB - Box

-CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.3/ EPS12V 2.91 - 115/230 Volt

-Team Elite DDR3 - Geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1066 MHz / PC3-8500 - CL7 - 1.5 V

-Gigabyte GA-880GA-UD3H - Moederbord - ATX - AMD 880G - Socket AM3 - UDMA133, SATA-300 (RAID), SATA-600 (RAID)

-Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ - Vaste schijf - 1 TB - intern - 3.5" - SATA-300 - 7200 tpm -buffer 32 MB

-Sapphire RADEON HD 5770 - grafische adapter - Radeon HD 5770 - 1 GB

DVD Brander haal ik uit oude pc, eveneens als de geluidskaart.

De kast ben ik nog niet helemaal uit, maar ik wil een miditower waar ik verlichting in kan doen en ook mee kan regelen

Nu is mijn vraag: Is dit een goed systeem?, past alles bij elkaar? En het belangrijkste kan ik hiermee de nieuwste games op goede kwaliteit spelen?

Ik wil er trouwens Windows 7 op knallen.

Groetjes

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:23:
(Ik ben nieuw hier dus ik weet niet zeker of dit topic hier goed staat :+ .)
Je kunt beter voortaan eerst in het beleid en de FAQ kijken, dan had je kunnen zien dat dergelijke vragen thuishoren in Complete Systemen & Laptops, maar niet in een apart topic. Voor discussie van aankoopadvies moet je eerst *LET OP* - Wat moet ik kopen doornemen, en dan in het juiste topic in Best Buy Guide overzichtstopic posten.

In die verschillende topics staat alles wat je nodig hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 22-08-2010 01:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.