Ik kan geen grotere foto vinden, maar heeft iemand enig idee wat het merk en type nummer van de speakers op deze foto is? (rechts onder)
Eve char: Warock <TEST>
[ Voor 7% gewijzigd door mace op 21-08-2010 16:01 ]
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
[ Voor 41% gewijzigd door Marzman op 21-08-2010 16:08 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Oude bose is wel iets beter dan de huidige bosemace schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:43:
Zo ver zou ik niet willen gaan maar het is Bose, geen kwaliteitsmerk. (ondanks de algemene perceptie)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
95% van de consumenten is dan ook doofEdmin schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:48:
En voor 95% van de consumenten zijn ze meer dan goed.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mensen roepen niet zomaar wat.Roderiktweaker schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:28:
De 901's zijn wereld beroemde luidsprekers en ze klinken echt niet verkeerd. Denk dat veel mensen maar wat roepen omdat ze de huidige melkpakjes gewend zijn. Let wel op de randen, Deze moeten vervangen worden.
Verwijderd
Ben ik even blij dat ik 'doof' ben, scheelt me klauwen met geldTouchdomex schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:49:
[...]
95% van de consumenten is dan ook doof
The devil is in the details.
95% van de audiophielen hoort dingen die er niet zijn, dus dat compenseerd weerTouchdomex schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:49:
[...]
95% van de consumenten is dan ook doof
Eerlijk is eerlijk, vroeger was Bose idd beter.Touchdomex schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:46:
Oude bose is wel iets beter dan de huidige boseNog steeds geen topspul maar kwaliteit hadden ze wel...
Ja maar de issue met Bose is dat ze pretenderen beter spul te verkopen terwijl het gewoon 13-in-een-dozijn spaanplaat rommel is zoals de rest, alleen met een hoger prijskaartje.Edmin schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:48:
En voor 95% van de consumenten zijn ze meer dan goed.
Ja, die zijn ook niet bedoeld om "lekker" te klinken.Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:46:
@Roderiktweaker Een té realistische weergave is ook niet mooi hoor, naar mijn mening toch. Ik vind studiomonitors (die vaak een realistische weergave hebben) toch in het algemeen niet zo fantastisch klinken.
Gotez schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:14:
[...]
95% van de audiophielen hoort dingen die er niet zijn, dus dat compenseerd weer
Money for nothin' and your chicks for free
U bent Bose fan?Roderiktweaker schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:29:
O, dus al iemand van een groot audioblad een mening heeft is dit meteen waarheid. Weer wat geleerd zeg !
'''However, the author also stated that the system produced a more realistic resemblance of natural ambiance than any other speaker system."
Dat willen we toch allemaal een realistische weergave ? Of kijken we liever door een roze bril ?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Volgens mij was er al voldoende bewijs geleverd dat het wel degelijk om de 901 gaat. De logootjes waren (in ieder geval in die tijd) van het type oorbel (weet ook niet hoe ik het beter uit kan leggen) en dus heel eenvoudig (voor bijvoorbeeld een fotoshoot) te verwijderen.Marzman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:29:
Ze lijken op die bosespeakers (genoeg wat mij betreft om die te kopen als je de stijling gaaf vind), maar ze zijn het niet volgens mij hoor. De logootjes zitten er niet op en hoewel het slecht te zien is denk ik dat de zijkanten anders zijn.
Eerst het probleem, dan de oplossing
Nee, luister zelf met Dynaudio (220's en BM12a's) maar heb wel eens een paar 301's gehad. Vond dat ze zeker wel goede kwaliteiten bezitten. Maar goed dit word weer een heel bose bash topic wat toch jammer is. Voor sommige (niet mij) is het gewoon wel perfect. Als je de test gelezen had had je dit gezien.centr1no schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:23:
[...]
U bent Bose fan?
Ik weet dat het een beetje moeilijk Engels is maar het woord "ambiance" geeft aan dat het gaat over de beleving van de omgeving. Dit gaat dus over de ruimtelijke werking van de speakers.
Daarboven staat duidelijk dat de speakers te kort komen in "precise imaging, detail, and timbre".
En dat is precies wat niet alleen de schrijver van dit artikel maar ook audiofielen in het algemeen vinden van Bose.
Voor verdere discussie wil ik graag doorverwijzen naar "Het grote ervaringen met Bose topic".
http://gathering.tweakers...t_messages/1407794///bose
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 83% gewijzigd door FeaR op 24-08-2010 18:32 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq