[LED TV] 42" - 47" Tv kopen met goede USB/PC Connectiviteit

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• deconne
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-02-2023
Heren,

Ik heb Ecocheques ontvangen en heb die van vorig jaar opgespaard. Het wordt wordt tijd deze aan een nuttig doel te besteden.

Eisen:
42"- 47"
LCD LED TV
FULL HD
Aansluitmogelijkheden voor laptop / htpc
USB aansluiting voor externe HD en XVID/DIVX ondersteuning
Prijs: 700 - 1200€

Ik heb absoluut geen merk-voorkeur, zolang de beeldkwaliteit maar goed is. Welke Tv's raden de kenners mij aan?

Peace!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Bijna elke fatsoenlijke tv kan dat gewoon tegenwoordig. aansluiten kan altijd wel je moet zelf even uitzoeken wat voor uitgangen je laptop heeft en je moet even kijken of je tv divx ondersteund en dat zijn er een boel. wat mij zegt dat je er weinig moeite in hebt gestoken

dus loop gewoon en winkel in en rommel wat met de t'vs en kijk wat je pretig vind

persoonlijk vind ik dat je de lat laag legt. (divx.) zoek naar tv's die ook met de meeste mkv bestanden om kunnen gaan en de bijbehorende codecs x264 etc. omdat die pas meestal echt hd zijn (goed beeld?)

een samsung uit de serie 6 (of hoger ?) vind ik bijv leuke dingen

Iperf

• deconne
Hmm,

Ik word duidelijk oud :-) Ik bedoel uiteraard niet enkel Divx, maar ondersteuning voor alle huidige formaten.
Voor de rest weet ik niet goed welke eisen nog te stellen...

Ik hoef geen WIFI in mijn tv ? Waarom zou ik?
Misschien is 100Hz wel aangenamer om naar te kijken?
Een tv met een snelle responstijd is ook altijd leuk => wil absoluut geen ghosting of iets dergelijks.
Een mooi design is ook altijd meegenomen.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:25
Zoals fish al zegt zijn er met deze eisen een hoop tv's die goed zouden kunnen zijn voor jouw. Ik zou dus inderdaad naar de Samsung 6-serie kijken. de Philips 8605 serie (8604 zonder led). Veder zou ik ook zeker Sharp overwegen de LE705E is een heel aantrekkelijk geprijsde Full LED tv met een bijzonder mooi beeld.
Verder heeft Sharp ook een nieuwe AQOUS serie met Quattron (4 kleuren ipv. 3 per pixel). Deze geven vind ik ook een mooi beeld (mooie kleuren) maar zijn nog redelijk prijzig en ik vind het design lelijk maar dat is natuurlijk persoonlijk

HD4Life @ Full-HD

• deconne
Heb nog wat opzoekwerk verricht.

Die philips is me wel wat te duur. Mijn oog is dan maar gevallen op de Samsung ue46b6000.
Is dit een goed toestel? Plus / min punten?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-02 02:11

FeaR

In GoT we trust

Zoals je wellicht gelezen hebt in De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid vragen we op GoT iets meer eigen onderzoek en inzet dan alleen een vraag stellen. GoT is namelijk geen vraag en antwoordforum, we verwachten hier iets meer eigen inzet alvorens je een topic start. De essentie van dit topic is eigenlijk gewoon een boodschappenlijstje: "ik zoek een LED tv met 1080p, 42-47", etc".

Ook het beleid van dit subforum is het lezen waard: LCD Beleid. Maar vooral zou ik [FAQ] Welke TV moet ik kopen? eens doornemen, daar staat bijna alles in wat je moet weten wil je een tv gaan kopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.