Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Topic over 2.2 waarin ik net erachter kwam dat er meer mensen mee zaten ging dicht, dus even mezelf quoten:

[...]
Ik vond het juist wel erg prettig dat ze bleven staan. Omdat ik op die manier mails die ik met pop3 op mijn pc had binnen gehaald ook nog als ik elders was nog gewoon kon bekijken. Tuurlijk, je moet dan ook mails 2 keer verwijderen, maar dat had ik er graag voor over eigenlijk.

Heb alleen nog geen manier gevonden om het weer op de "oude" manier voor elkaar te krijgen helaas.
Samengevat: in 2.1 (desire) bleven mails die je van de server had verwijderd, maar al op de desire stonden staan. Ik vond het erg prettig om zo op locatie ook bepaalde mails nog terug te kunnen zien, maar dat lukt nu dus niet meer. Iemand een idee hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen?
(Ik gebruik een hetnet mailaccount dat ik op mijn pc met outlook via pop3 binnen haal, dus imap is ook geen handige oplossing helaas)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even afgesplitst van Android Software & Discussie - Deel 7, omdat het weinig met software te maken heeft.

Verwijderd

Dat is een feature van de nieuwe HTC-mail. Misschien is de oplossing je mail ook te importeren in je gmail-account.

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
It's not a feature, it's a bug! :+

Dat zou inderdaad wel een oplossing zijn, maar ik hoop eigenlijk om mijn gmail account en gewone mail los van elkaar te kunnen houden ivm verschillende soorten mail die erop binnen komen. Heb ook al naar k9 mail gekeken, maar voor zover ik heb kunnen ontdekken kan ik het ook daar niet zo instellen dat hij de berichten echt naar de telefoon download.