Ik ben op zoek voor een project naar een camcorder die de elementen kan weerstaan voor gebruik in een zoo (primaten onderzoek) die draagbaar is en minimaal 6u levensduur heeft (optioneel een grotere standaard batterij). Het liefst zouden we de camera mogen volledig onderdompelen (om het kuisen gemakkelijker te maken).
Ik weet dat we een systeem nodig hebben met een SD kaartje zodat het kan vallen. Ik heb al gekeken naar de Vixia-reeks die een onderwater doos heeft maar de batterij gaat niet zo heel erg lang mee. De Sanyo VPC-WH1 heeft 3u batterijduur dus iewat maar dat is het langste dat ik kon vinden. Heeft iemand anders ervaringen met andere camera's?
Ik weet dat we een systeem nodig hebben met een SD kaartje zodat het kan vallen. Ik heb al gekeken naar de Vixia-reeks die een onderwater doos heeft maar de batterij gaat niet zo heel erg lang mee. De Sanyo VPC-WH1 heeft 3u batterijduur dus iewat maar dat is het langste dat ik kon vinden. Heeft iemand anders ervaringen met andere camera's?
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org