Ik heb dus net m'n nieuwe computer en de problemen beginnen al. Na een tijdje Battlefield: Bad Company 2 spelen krijg ik dit:
De specs:
Intel Core i7-930
Samsung HD103SJ 1 TB
Antec Three Hundred
Scythe Mugen 2 Rev. B
Scythe Slip Stream 120mm x2 1900RPM
Kingston 6GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Kit of 3)
Gigabyte GV-N460OC-1GI GTX 460
Asus P6T SE160
Samsung SH-S223C
OCZ ModXStream Pro, 700W
De tempraturen zijn echt niet extreem, de CPU wordt rond de 50 graden, en de videokaart 57 max.
Als ik het dus krijg dan kan ik helemaal niets meer met mn PC, en moet die opnieuw opgestart worden. De PC is in elkaar gezet door Afuture.nl.
Moet ik dit nu bij de hardware zoeken (videokaart kapot?) Verder heb ik er met FSX geen last van, maar dat spel vraagt veel minder van de videokaart..
Ohja, ik heb de nieuwste drivers al geprobeerd toen had ik het probleem, toen alle drivers verwijderd en die van de CD erop gezet, maar nogsteeds hetzelfde probleem.
Nu zit ik dus nog binnen de 8 dagen, dus ik zou evt. morgen ofzo terug kunnen naar Afuture, maar dan moet ik het wel zeker weten!
De specs:
Intel Core i7-930
Samsung HD103SJ 1 TB
Antec Three Hundred
Scythe Mugen 2 Rev. B
Scythe Slip Stream 120mm x2 1900RPM
Kingston 6GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Kit of 3)
Gigabyte GV-N460OC-1GI GTX 460
Asus P6T SE160
Samsung SH-S223C
OCZ ModXStream Pro, 700W
De tempraturen zijn echt niet extreem, de CPU wordt rond de 50 graden, en de videokaart 57 max.
Als ik het dus krijg dan kan ik helemaal niets meer met mn PC, en moet die opnieuw opgestart worden. De PC is in elkaar gezet door Afuture.nl.
Moet ik dit nu bij de hardware zoeken (videokaart kapot?) Verder heb ik er met FSX geen last van, maar dat spel vraagt veel minder van de videokaart..
Ohja, ik heb de nieuwste drivers al geprobeerd toen had ik het probleem, toen alle drivers verwijderd en die van de CD erop gezet, maar nogsteeds hetzelfde probleem.
Nu zit ik dus nog binnen de 8 dagen, dus ik zou evt. morgen ofzo terug kunnen naar Afuture, maar dan moet ik het wel zeker weten!
[ Voor 12% gewijzigd door J0ey op 11-07-2014 23:02 ]