Game pc €850

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

• Erik Reintjens
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2021
Hallo,

Ik ben op zoek naar een game pc voor rond de €850.00
Er hoeft geen monitor, muis, toetsenbord, dvd speler en windows bij.
Ik wil een Intel pc. Ik hoef geen SSD. Harde schijf is 500 GB genoeg. Moederbord moet sli of CF ondersteunen en hoeft niet persee usb 3.0 te hebben, minstens 4 geheugenbanken. Ik dacht zelf een de ''MSI GTX 460 Hawk'' die eind augustus/begin september uitkomt(hoeveel gaat die ongeveer kosten)? Voeding moet ook genoeg zijn om in de toekomst een 2 videokaart erbij te doen. De kast moet de ''Cooler master CM 690 ll advanced '' worden.

Erik

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:25

dimako_

Vogel

kijk even in de best buy guide, daar staan veel mooie pc's waar jij wat aan kan hebben.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-12 23:12
Hallo Erik, op tweakers verwachten we eigen inzet. Nu gooi je "probleem" bij ons neer en dat waarderen de modurators zeker niet. Wat heb je zelf al allemaal onderzocht voor je pc?

• Erik Reintjens
Ik dacht zelf een i5-760 met een Scythe Mugen 2 Rev. B en een msi p55-gd65, samsung spinpoint f3 500gb en Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/4G alleen heb ik nog geen voeding.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Volgens mij heb je je eisen best aardig op een rijtje, dus wat weerhoud je om 'm zelf samen te stellen? ;)

The devil is in the details.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52

Krentenbol

Prutz0r

Precies, dit kun je zelf best uitvogelen. Als je toch hulp wilt, kijk in de Best Buys Guide van de game PC.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Erik Reintjens
Dat het misschien beter kan zonder veel meer uit te geven. En ik moet nog een voeding.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:16
[BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010

Als je in bovenstaand topic nou neerzet wat jij graag wil hebben, dan kunnen de experts daar weer antwoord op geven, met eventuele wijzigingen en/of aanvullingen.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica