[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Matched: harmony
Tito129 schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:21:
Ik heb nu een tc30 (http://www.harmankardon.c...ortDetails.aspx?PID=TC+30)

Helaas heeft hij het gister tijdens een val van hoogte begeven. Nu ben ik dus op zoek naar een vervanger.
Nu blijkt de Harmony one een goede vervanger, maar waar de tc30 6 keuzes had op het begin scherm heeft deze er maar 3.
Op de site van logitech kan ik geen afstandbediening vinden met 6 keuzes.. Mis ik iets of gebruikt de gemiddelde mens maar 2 opties? ( tv kijken, radio luisteren, film kijken, gamen, cd luisteren)
De Harmony 1100 kan er 6 tonen op het beginscherm. Ik gebruik hem zelf en moet zeggen dat hij me prima bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03
_Johannn_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:45:
[...]

De Harmony 1100 kan er 6 tonen op het beginscherm. Ik gebruik hem zelf en moet zeggen dat hij me prima bevalt :)
Lol ja die zit ook in een andere prijscategorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 21:06

Garyu

WW

Geen matches
mrwolf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:33:
Met de help-knop gaat het wel goed (hij zet expliciet de Mediabox nog een keer aan, ook al staat hij al aan), maar dat is eenmalig. Hij 'leert' er dus niet van, want de volgende keer gaat het weer mis.
Heb hetzelfde, niet helemaal ideaal , maar het werkt

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Laatst online: 16-09 11:24
Geen matches
Tito129 schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:05:
[...]

Lol ja die zit ook in een andere prijscategorie
Dat wel, maar je zei:
...Op de site van logitech kan ik geen afstandbediening vinden met 6 keuzes...
Dus ik ging er van uit dat je hem niet op de website had zien staan.

edit:
Verkeerde persoon gequote

[ Voor 18% gewijzigd door _Johannn_ op 14-11-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:25
Geen matches
Gisteren nog even met mijn vrouw gekeken naar de One en de 900. Ze vind zelf dat ze beide best groot zijn. We hebben nu een 885. Op zich is de afstandsbediening wel groter, maar niet zo heel veel.
Daarnaast qua prijs zou zij eerder voor de One+ gaan dan de 900. Maar uiteraard is de MediaMarkt niet de goede winkel om ze goedkoop te halen.
Het enige grote gemis zijn de kleuren knoppen (zij opperde ook dat wellicht die kleuren te koppelen zijn aan het scherm, maar dat lijkt me niet handig om iedere keer te moeten scrollen om dan de kleuren aan te kunnen klikken voor bijvoorbeeld de UPC box aangezien deze daar toch nogal vaak gebruikt worden).

Wat ik wellicht binnenkort (even een keer geld apart houden om wanneer het mis gaat meteen een nieuwe te kunnen kopen) ga doen is de 885 open maken om te kijken of ik de volume knop schoon kan maken zodat deze beter reageerd. Denk niet dat het wat gaat verhelpen, maar het zou zomaar kunnen. Daarnaast nog de contacten voor het oplaadstation. Geen idee of het het station is of de AB waarbij het probleem hem in zit.

We hebben ook naar de modellen zoals de 600 etc gekeken, maar met de vele spelcomputers is het eigenlijk niet mogelijk om die te gebruiken. Enige zou zijn dat wanneer we een Onkyo versterker hebben dat alles via die route loopt, maar dan nog moet je naar input schakelen om er wat zinnigs uit te krijgen. Alhoewel ik me net bedenk tijdens het typen dat het gaat om apparaten en niet om activiteiten. Dus dat zou wel een oplossing zijn alsnog (die andere modellen zijn kleiner, vandaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:22
Afgelopen weekend de One besteld (m'n eerste Harmony). Ondanks dat dit een al wat ouder model is zag ik niet echt toevoegingen aan de One+ die het verschil van ca. 30 euro waard zijn.

Natte krant (363218) (V.242)

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik zit even met het volgende ik ben volgende week jarig (daar zit ik overigens niet mee ;)) maar nu zit ik wel aan een harmoney te denken maar snap ik niet helemaal of 900 het prijs verschil rechtvaardigt tegen over de one+

ik heb:
Samsung TV
Samsung versterker (in principe hoef ik hier alleen maar harder en zachter mee te kunnen)
Ziggo digitaall kastje om te zappen.
PS3
HTPC, win7 + XBMC

Dit bovenstaande betekent al:
3 AB's
1 PS3 controller
1 Bluetooth keyboard (htpc/ps3)

En deze kan ik volgens mij allemaal vervangen door een Harmoney AB.
Qua financien maakt het niet zo gek veel uit.

Als ik het goed heb is de 900 min of meer hetzelfde als de One+?
Maar in beide gevallen zal ik nog een IR receiver moeten hebben voor mijn HTPC,
Het PS3 bluetooth dongle vind ik wat overbodig want PS3 controller + Harmony kan ik prima meeleven, en als de HTPC helemaal up and running is verwacht ik de PS3 ook voor niet meer dan blueray te gebruiken.

Mijn HTPC zit in een kastje weg gewerkt, maar middels een eventuele IR/USB ontvanger kan ik die gewoon vanachter op het kastje leggen, dan ligt ie ook direct wat makkelijk in LOS met de harmony.

Dan is er ook nog de 1100 waarvan de gadget factor wel erg hoog is! maar of het lekker werkt vraag ik mij eigenlijk af.

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 24-11-2011 16:05 ]

iRacing Profiel

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen matches
Lijkt op mijn hoeveelheid apparaten en dat red je al makkelijk met de 555, ik weet alleen niet hoe dat type tegenwoordig heet. Wat zoek je nog extra?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
ik krijg de harmony 600 maar niet geconnect met mijn laptop...

Ik heb dat ding bij aanschaf ingesteld zoon anderhalf jaar geleden en wou eens kijken of er nog updates waren en de blueray speler toevoegen maar hij wordt gewoon helemaal niet herkent....

Gebreurt nada nopes als ik de usb kabel erin plug

http://logitech-en-amr.cu...ug-in-the-remote-or-press

Deze stappen ook doorlopen. Hij gaat wel in safemodus maar de guide vertelt niet wat je daarna moet doen of waar het goed voor is.

[ Voor 31% gewijzigd door haakjesluiten op 24-11-2011 17:43 ]

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Geen matches
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:48:
Lijkt op mijn hoeveelheid apparaten en dat red je al makkelijk met de 555, ik weet alleen niet hoe dat type tegenwoordig heet. Wat zoek je nog extra?
Ik zoek niet direct meer, maar ik wil wel graag voor de 'toekomst' klaar zijn.
Als ik de advanced+ en de 900 vergelijk heb ik het idee dat alleen die RF kit extra is, en als dat het geval is dan heb ik er niet zo veel aan, omdat ik alsnog een IR ontvanger op de HTPC moet zetten, die ik met hetzelfde gemak kan verlengen en boven op het kastje wegwerken.

iRacing Profiel

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Geen matches
Helaas is het scherm van mijn One gebroken. Het touchscreen werkt nog wel, de bovenste 2 cm is de helft van de beeldlijnen uitgevallen en er zit een grote vlek in het scherm. Hij heeft denk ik onder een kussen gelegen en is er iemand op gaan zitten. Ontzettend balen, maarja hij doet het nog. Morgen eens Logitech bellen of een reparatie mogelijk is. Baal er echt ontzettend van, maar niets meer aan te doen.

Lees overigens op internet dat het scherm inderdaad erg snel kan breken. :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

^^ je leest overal dat de service van logitech extreem goed is dus gewoon even bellen/mailen kleine moeite.

Daarnaast zit ik nog even over mijn AB keuze na te denken, ik zat mij te bedenken je hebt ook van die lampen schakelaars die met een RF signaal werken, die kun je helaas niet bedienen met AB's uit de harmony familie of moet je dan die RF blaster set aanschaffen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Geen matches
Service is ook heel goed inderdaad, eerdere ervaring is erg positief. Had ze vanochtend gesproken, moest even foto's maken en opsturen. Zouden ze me laten weten of het onder garantie viel ja of nee. Ga maar gewoon uit van nee, zal wel mijn eigen schuld zijn geweest. Balen is het echter wel!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 13:07

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Geen matches
ik heb nu al meer dan een week geleden een support request via email gemaakt, maar buiten een automatisch gegenereerde mail dat het bovengemiddeld druk is heb ik nog niks gehoord.
ik handel dit liever af via email dan via de telefoon, maar het lijkt er op dat ik geen keuze heb..
hebben andere mensen deze ervaring ook?

(mijn 900 maakt geen USB verbinding met m'n computer meer)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Geen matches
Je kunt beter bellen inderdaad. Bij mijn vorige AB had ik ook eerst een mail gestuurd. Na 4 dagen toch maar eens gebeld, binnen kwartier was alles geregeld en binnen 48 uur had ik vervangende. De reactie op mijn eerdere mailtje kwam uiteindelijk ruim een week nadat ik ze gemaild had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Sta op het punt een Denon AVR-1912 te kopen. Iemand ervaring met de combo Harmony 900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
Wordt volgens de Harmony device compatibility check wel ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Geen matches
Mja, maar ik zoek meer naar ervaringen mbt response, problemen, en hoe hij zich gedraagt met IR blaster. Heb het niet zo op de oogjes plakken. Lelijk, en als het IR oogje van de receiver op een beetje logische plek zit, én gevoelig genoeg is, werkt een blaster in het meubel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Tsjonge, wat een slechte ervaring heb ik met die Remote Software 7.7.0 (heb een Harmony 600). Zal ongetwijfeld door mijn apparatuur komen, maar wat een verschrikkelijke domme aannames doet die software, die ik vervolgens niet kan wijzigen. Begrijpelijk om de keuzes die een klant krijgt voorgeschoteld beperkt te houden, maar doe dan geen verkeerde aannames, zo verschrikkelijk frustrerend. De apparatuur die problemen geven: een simpele STB van KPN, Motorola VIP1963 en Asus O!Play HDP-R1. Daarnaast heb ik een TV en Versterker waar die geen enkel probleem mee heeft, die integratie is zo op het eerste gezicht prima.

Radio luisteren via de STB instellen? Is geen functie volgens de software, ik moet de media-player daarvoor gebruiken. Via omweg kom ik er wel, want feitelijk is het gewoon exact hetzelfde als TV-kijken met de TV uit... (de STB op de radio zenders zetten) maar dat laatste mag ook niet }:O

De KPN STB? De software verwacht dat daar een video of geluids ingang op zit :X Nee het IS de bron, heeft alleen een uitgang, net als de media player, pure bron, alleen uitgangen, géén ingangen, althans niets waar de software mee te maken heeft (beide LAN). Echt zo enorm frustrerend. Uiteraard de apparaten anders te laten herkennen, op diverse fora stond dat de HDR-R1 beter als HD2 kon worden ingesteld, maar dat helpt niet, de KPN STB kun je zowel als fabrikant Motorola of KPN instellen, beide herkent ie, maar wederom blijft ie vragen hoe ik op dat apparaat met de normale ab schakel tussen de ingangen.......

Helaas zit er veel te veel voorgeprogrammeerde opties tussen, zou een mooi oplossing zijn als ze de een knop (advanced users) erin zetten, zodat je alle broningangen en uitgangen en bronnen te zien krijgt in de setup en dat ie dus begrijpt dat een STB of mediaplayer een bron is van geluid én/of beeld

Bovendien liep die software constant te time-outen (wat na 3 minuten pas gebeurt en in de tussentijd kun je niets doen.......draaiend bolletje bekijken). Uiteindelijk 3 uur lopen sleutelen en niets opgeschoten. Wel een geniale opzet die software en het zal ongetwijfeld perfect werken en echt zeer eenvoudig in te stellen zijn met apparatuur die die goed snapt, maar het herkennen van een apparaat uit een database is één, vervolgens snappen wat zo'n ding doet is kennelijk 2 en ik heb toch verre van exotisch materiaal staan.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Geen matches
Net mail terug gehad van Logitech, krijg weer een vervangende. Toch wel service zeg :/ Voor iets dat ook nog eens zeer waarschijnlijk mijn schuld is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Zo van de week Harmony One gekocht alleen, na veel prutsen werkt alles z'n beetje zoals ik het wil hebben. Alleen als ik de bijvoorbeeld een knop meerdere keren induw is hij enorm traag. Heb de settings al op 0ms staan. Maar hielp ook niet, toen kwam ik dit topic tegen:

http://forums.logitech.co...y-and/td-p/184093/page/21

Maar nog niet echt een oplossing, weet jullie er wel 1 of moet ik er maar aan wennen dat de harmony traag is ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:10

SeatRider

Hips don't lie

Geen matches
Weet iemand wat het verschil is tussen de One en de One+ ? Kan het zo gauw niet zien. In ieder geval niet de 4 kleurenknopjes... :(

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
De afstandsbedieningen zijn hetzelfde, maar de harmony one+ kan gebruik maken van de nieuwe webinterface van logitech en de oude blijkbaar niet. Dit verklaard het prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Geen matches
Lol dan zou die juist goedkoper moeten worden, scheelt weer een cd bij leveren..
Zie de normale one ook niet meer op de logitech site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17:24
Geen matches
Pure marketing geloof ik, aangezien ik ergens gelezen heb dat de webinterface minder functies heeft dan de meegeleverde software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:42:
Zo van de week Harmony One gekocht alleen, na veel prutsen werkt alles z'n beetje zoals ik het wil hebben. Alleen als ik de bijvoorbeeld een knop meerdere keren induw is hij enorm traag. Heb de settings al op 0ms staan. Maar hielp ook niet, toen kwam ik dit topic tegen:

http://forums.logitech.co...y-and/td-p/184093/page/21

Maar nog niet echt een oplossing, weet jullie er wel 1 of moet ik er maar aan wennen dat de harmony traag is ?
De harmony is vaak trager dan de originele AB, zelfs met minimale ingestelde delay. Daar zul je aan moeten wennen maar na een tijdje is dat geen probleem meer.

[ Voor 11% gewijzigd door ik222 op 27-11-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ik222 schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:44:
[...]

De harmony is vaak trager dan de originele AB, zelfs met minimale ingestelde delay. Daar zul je aan moeten wennen maar na een tijdje is dat geen probleem meer.
Hmm eigenlijk toch wel slecht voor een AB die 100 euro kost, nja het is nou eenmaal zo.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
Het is natuurlijk wel begrijpelijk. De logitech moet eerst nagaan voor welk apparaat het nodig is, en welke instellingen vertragingen e.d. je er eventueel bij wilt. De originele AB is een '1-trick pony' die verder niet hoeft na te denken.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Geen matches
klopt maar dan nog is het geen rocket science, zoiets doet een simple uC in 1ms en niet een 500ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:16
Ik heb nu een raar probleem.

M'n ouders heben een Harmony 700

Bij het aanklikken van een activiteit (TV kijken bijvoorbeeld) krijg ik heel kort de melding "Starting TV kijken" en vervolgens reboot de AB tot het standaard venster "If any devices are still on, press help now"

Als ik via apparaten bijv. een powertoggle wil versturen dan reboot de AB ook.

Eigenlijk bij alles wat een IR signaal uit hoort te zenden reboot de AB.

Ik heb al geprobeerd in safe mode te booten, batterijen er uit etc. maar dat helpt niet.

Iemand suggesties ?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik ben me ook eens gaan verdiepen in de wereld van een Harmony afstandsbediening. Nu is m'n oog gevallen op de 900, vooral vanwege het feit dat deze wordt geleverd met extenders zodat kastjes dicht kunnen blijven. Ik heb nu sowieso al het probleem dat ik m'n receiver niet met een afstandsbediening kan bedienen, omdat het IR oogje net achter een plankje valt. Dit probleem wordt dan gelijk opgelost :)

Ik heb nog wel een vraag m.b.t. de PS3. Heb ik die Harmony Adapter nu wel of niet nodig i.c.m. de 900? Als ik de TS lees zie ik staan:
Deze is om alle IR (infrarood) versturende Harmony's (dus niet de 895, 900 en 1100) te kunnen gebruiken met de Playstation 3.
Dit suggereert dat ik dus met een 900 dit niet nodig heb. Maar nu zie ik op de site van Logitech ook een aanbieding van een 900 + Adapter staan: http://www.logitech.com/n...fers/bundles/devices/7051
Dit brengt me dus weer aan het twijfelen...

NB: Ik ben ook niet plan rechtstreeks op de site van Logitech te bestellen. Het kan gelukkig stukken goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38
Dr. Quipers schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:11:
Ik ben me ook eens gaan verdiepen in de wereld van een Harmony afstandsbediening. Nu is m'n oog gevallen op de 900, vooral vanwege het feit dat deze wordt geleverd met extenders zodat kastjes dicht kunnen blijven. Ik heb nu sowieso al het probleem dat ik m'n receiver niet met een afstandsbediening kan bedienen, omdat het IR oogje net achter een plankje valt. Dit probleem wordt dan gelijk opgelost :)

Ik heb nog wel een vraag m.b.t. de PS3. Heb ik die Harmony Adapter nu wel of niet nodig i.c.m. de 900? Als ik de TS lees zie ik staan:

[...]

Dit suggereert dat ik dus met een 900 dit niet nodig heb. Maar nu zie ik op de site van Logitech ook een aanbieding van een 900 + Adapter staan: http://www.logitech.com/n...fers/bundles/devices/7051
Dit brengt me dus weer aan het twijfelen...

NB: Ik ben ook niet plan rechtstreeks op de site van Logitech te bestellen. Het kan gelukkig stukken goedkoper :)
Naar mijn weten heb je die PS3 adapter gewoon nodig. De 900 heeft een RF zender/ontvanger systeem, en de PS3 adapter is Bluetooth.

In jouw situatie kun je dus het volgende doen:
- 900 + PS3 adapter kopen.
- Ontvanger van de 900 direct met een kabeltje doorlussen naar de PS3 adapter.
- PS3 adapter koppelen met je PS3.

Dan kun je de PS3 adapter dus ook uit het zicht gooien, samen met de 900 receiver.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie deal voor de Harmony One: http://www.hotukdeals.com...elivered-logitech-1086356

10% korting: XMAS10UK en gratis express verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52

Osxy

Holy crap on a cracker

Geen matches
Toch wel!

Top aanbieding, ±72 euro voor die remote is schijntje.

[ Voor 70% gewijzigd door Osxy op 10-12-2011 15:19 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Dat is inderdaad een mooie aanbieding! Ook maar eens aan wat mensen doorgeven.

Ik heb nu een Harmony One+ gekregen van Logitech vervanging van de Harmony One die een gebroken scherm had. Die had weer de eerdere Harmony 555 vervangen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af61/iMBP/DSC00216-1.jpg
Breuk was nog mijn schuld ook, maar toch een nieuwe gehad!

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af61/iMBP/20111206_203636.jpg
Alleen wat een ellende met de UPS gehad. Maandag 28 november verzonden, 29 en 30 nov hadden ze hem laten liggen in Utrecht. 1 dec konden ze plots mijn adres niet vinden (vorige keer geen probleem). Nieuw adres op gegeven, daar was helaas 2 dec niemand en dus mijn fout. 5 dec gingen ze hem weer op mijn eigen adres afleveren en konden ze het weer niet vinden (terwijl ze naar het nieuwe adres moesten). 6 december is hij eindelijk op het nieuwe adres geleverd na een belletje van mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geen matches
Helaasch heeft mijn Logitech 555 het begeven :( remote opzich werkt nog maar de display is defect, backlight brand maar er staat geen tekst meer in de display, gebeurde spontaan de AB is niet gevallen oid.

Denken jullie dat hier nog iets aan te doen is? kan altijd een telefoontje naar de Logitech helpdesk doen natuurlijk die zijn in het verleden ook al eens erg behulpzaam geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 12-12-2011 10:27 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geen matches
Tsjah, de kans dat je het zelf opgelost krijgt lijkt me nihil...

Mailtje richting logitech, en je hebt waarschijnlijk binnen een paar weken een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Na 2 jaar heb ik mijn Harmony 525 de deur uit gedaan en na lang wikken en wegen vervangen voor een Philips en niet weer een logitech.

Het leek me wel even nuttig om mijn bevindingen te posten.

De Logitech 525 was 'op' aan het raken:
- Knoppen werkten niet meer naar behoren.
- Niet alle devices gingen altijd aan bij start.
- Commando's voelde erg traag aan. (komt ook door timing settings die ik moest maken, omdat niet alle devices altijd reageerden)
- Instelsoftware traag.
- Batterijen waren vrij snel leeg.

De Philips (SRT8215/10)
- Mooier design (vind ik :P)
- Ligt wel zwaar in de hand door de 3xAA batterijen
- Snel !!! (alle devices gaan direct aan, ook zonder ingestelde vertragingen zoals bij de logitech en de respons is net zo snel als de originele AB's)
- Minder instelmogelijkheden (positief en negatief. Software is daardoor veel minder ingewikkeld, maar IR repeater tijd kan dan weer niet ingesteld worden, dus afhankelijk van Philips support als iets niet werkt.)
- Degelijke knoppen, geen softbuttons (heb ik een hekel aan)
- Touchscreen is nog van het oude type (PDA achtig touchscreen) en voelt daarom goedkoop aan.

Wat mij betreft raad ik iedereen de philips aan. Staar je niet blind op logitech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:20:
Goeie deal voor de Harmony One: http://www.hotukdeals.com...elivered-logitech-1086356

Die express verzending zit er niet in, hij geeft bij mij namelijk een fout melding.

Werkt dit gewoon zo, bestellen via UK met de kortingen en dan is hij met een weekje thuis bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
MikeyMan schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:56:
Tsjah, de kans dat je het zelf opgelost krijgt lijkt me nihil...

Mailtje richting logitech, en je hebt waarschijnlijk binnen een paar weken een nieuwe.
Mijn 555 valt niet meer onder garantie, weet het niet exact maar hij is iig ouder dan 2 jaar.

edit: ff opgezocht hij is 4 jaar oud.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 12-12-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Geen matches
funkeey schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:10:
[...]

Die express verzending zit er niet in, hij geeft bij mij namelijk een fout melding.

Werkt dit gewoon zo, bestellen via UK met de kortingen en dan is hij met een weekje thuis bezorgd?
Ik kreeg hem gewoon met express bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:36:
[...]

Mijn 555 valt niet meer onder garantie, weet het niet exact maar hij is iig ouder dan 2 jaar.

edit: ff opgezocht hij is 4 jaar oud.
Ik zou evengoed informeren want als je Logitech ouder dan 2 jaar is geldt vaak een coulance regeling, het onderstaande heb ik van het harmony forum gekopiëerd:

Is je Harmony ouder dan twee jaar en hij is defect, dan bepaald wederom Belfast of je in aanmerking komt voor een korting van 50% op een nieuwe Harmony.
De leeftijd van je Harmony doet er niet toe.
Als voorbeeld:
je hebt een 555 en je komt in aanmerking voor de korting, dan kun je een willekeurig Harmony kopen via de site van Logitech, dus ook b.v. een 900.
Hiervoor krijg je per mail een speciale code, die je moet ingeven.
Als je een nieuwe Harmony aanschaft met 50% korting, dan heb je weer recht op twee jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Geen matches
FunFair schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:06:

Wat mij betreft raad ik iedereen de philips aan. Staar je niet blind op logitech :)
mja, alleen philips kennende heb je 1 jaar garantie en gaat de AB na 1 jaar en 1week kapot.
logitech zegt hier heb je een nieuwe en philips zegt ga maar weer een nieuwe kopen.
dus ik raad iedereen logitech aan ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Chaoss schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:25:
Helaasch heeft mijn Logitech 555 het begeven :( remote opzich werkt nog maar de display is defect, backlight brand maar er staat geen tekst meer in de display, gebeurde spontaan de AB is niet gevallen oid.

Denken jullie dat hier nog iets aan te doen is? kan altijd een telefoontje naar de Logitech helpdesk doen natuurlijk die zijn in het verleden ook al eens erg behulpzaam geweest.
Ik had exact hetzelfde probleem met mijn 555. Heb toen Logitech gebeld en binnen 48 uur had ik een vervangende Harmony One liggen. Ik kreeg de One omdat ik 8 apparaten in gebruik had en geen goedkopere Harmony dit aankon.

Zeker dus even bellen, de garantieservice is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 16:17

D75

Dank u voor deze aanbieding!! _/-\o_
Meteen een besteld voor 62 pond = ~68 euro

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 14:45
Geen matches
D75 schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:04:
[...]
Dank u voor deze aanbieding!! _/-\o_
Meteen een besteld voor 62 pond = ~68 euro
Idem hier, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Geen matches
€72 volgens Google. Ook maar besteld. 8)

Wanneer je express kiest, krijg je een rode tekst linksboven dat de shipping discount niet meer geldt, maar er veranderd niets aan het totaal, dus heb het gewoon op express laten staan.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

ik222 schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:44:
[...]

Heb je ook invloed op hoe snel hij de getallen van een ingesteld kanaal op de tv (bijv Eredivisie Live die zit op 421) "zend"? Ik had eerst een Harmony 700 en die ging 2x zo snel naar zo'n geprogrammeerd kanaal tov mijn Harmony One nu, dat duurt echt laaaaang...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Geen matches
Je kunt de vertraging instellen van elk apparaat in je One. Dus als je met de tv zenders wisseld kan je bij de tv de instellingen voor de vertraging aanpassen. Misschien dat dat wat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geen matches
Hurricane schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:23:
Je kunt de vertraging instellen van elk apparaat in je One. Dus als je met de tv zenders wisseld kan je bij de tv de instellingen voor de vertraging aanpassen. Misschien dat dat wat helpt.
Dan doel je op de "invoervertraging" optie?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:48:
[...]

Ik zou evengoed informeren want als je Logitech ouder dan 2 jaar is geldt vaak een coulance regeling, het onderstaande heb ik van het harmony forum gekopiëerd:

Is je Harmony ouder dan twee jaar en hij is defect, dan bepaald wederom Belfast of je in aanmerking komt voor een korting van 50% op een nieuwe Harmony.
De leeftijd van je Harmony doet er niet toe.
Als voorbeeld:
je hebt een 555 en je komt in aanmerking voor de korting, dan kun je een willekeurig Harmony kopen via de site van Logitech, dus ook b.v. een 900.
Hiervoor krijg je per mail een speciale code, die je moet ingeven.
Als je een nieuwe Harmony aanschaft met 50% korting, dan heb je weer recht op twee jaar garantie.
Ophidian schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:54:
[...]

Ik had exact hetzelfde probleem met mijn 555. Heb toen Logitech gebeld en binnen 48 uur had ik een vervangende Harmony One liggen. Ik kreeg de One omdat ik 8 apparaten in gebruik had en geen goedkopere Harmony dit aankon.

Zeker dus even bellen, de garantieservice is top!
Dat bied hoop..! Ik heb ze gistermiddag een mailtje gestuurd, het schijnt dat ze binnen 48 uur reageren dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 20-09 09:49

Volgens mij is de deal niet meer, krijg een page not found error :(

:update:
Iemand het truukje geprobeerd voor nog een extra 20% door te zeggen dat je oude logitech apparatuur heb welke je opstuurd?

Heb op andere PC ook geprobeerd maar site/deal is echt voorbij denk, straks eens bellen of ik die 50% eruit kan slepen vanwege buiten garantie en dan product op logitech site kopen met 50% reductie.

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 13-12-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
schumi2004 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:36:
[...]

Volgens mij is de deal niet meer, krijg een page not found error :(

:update:
Iemand het truukje geprobeerd voor nog een extra 20% door te zeggen dat je oude logitech apparatuur heb welke je opstuurd?

Heb op andere PC ook geprobeerd maar site/deal is echt voorbij denk, straks eens bellen of ik die 50% eruit kan slepen vanwege buiten garantie en dan product op logitech site kopen met 50% reductie.
Ik zie hem nog staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen matches
Ik nu ook ineens op laptop van iemand anders, vaag.

Snel maar bestellen voor ie over is :P

Twijfel of ik die 20% erbij zal pakken.
Atomsk schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:45:

Wanneer je express kiest, krijg je een rode tekst linksboven dat de shipping discount niet meer geldt, maar er veranderd niets aan het totaal, dus heb het gewoon op express laten staan.
Zelfde melding hier. Hoelang zou het zonder Express duren?
Heb wel eens meegemaakt dat ze achteraf alsnog kosten in rekening brachten ook al was eind bedrag anders.

[ Voor 46% gewijzigd door schumi2004 op 13-12-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Geen matches
Chaoss schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:34:
[...]

[...]

Dat bied hoop..! Ik heb ze gistermiddag een mailtje gestuurd, het schijnt dat ze binnen 48 uur reageren dus ik ben benieuwd.
Je moet echt even bellen. Dan regelen ze meteen eventuele vervanging. Had zelf in eerste instantie ook gemaild. Na een week pas bericht ;) Geen 0900 nummers en zijn echt snel. Kan menig bedrijf nog van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:26
Ik heb een 300 die ik niet precies geleerd krijg wat ik wil en ik heb er een 700 bijgekocht.
Op myharmony.com krijg ik nu de 300 niet weg |:(

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
Geen matches
[quote]Atomsk schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:45:

69 pond is volgens mijn berekening nog altijd € 81,54 en geen € 72 -, of heb jij nog een andere korting? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen matches
Ophidian schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:34:
[...]

Je moet echt even bellen. Dan regelen ze meteen eventuele vervanging. Had zelf in eerste instantie ook gemaild. Na een week pas bericht ;) Geen 0900 nummers en zijn echt snel. Kan menig bedrijf nog van leren!
Wat is het nummer dan, op de site werd ik er niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpdesk in Nederland en België voor de Harmony.
Maandag tot vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur.
Zaterdags van 10.00 tot 18.00 uur.
Het telefoonnummer voor Nederland: 0800-0226903.
Het telefoonnummer voor België:0800-80310.

Zorg dat je je in log naam bij de hand hebt.
Hiermee kan men in de database van je afstandsbediening kijken en eventueel veranderen.
Je krijgt hier een kaart nummer, hierop staan jouw problemen en vragen.
Gebruik dit nummer bij elke correspondentie.
Indien men het in Belfast Level 1 niet kan oplossen zullen ze je doorverbinden met Level 2, wat ook in Belfast is gevestigd.

Heb je een garantie geval, zorg dan ook dat je je Pid en SN nummer bij de hand hebt.
Deze kun je vinden als je de batterij deksel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
diver99 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:02:

69 pond is volgens mijn berekening nog altijd € 81,54 en geen € 72 -, of heb jij nog een andere korting? :/
ik kom uit op 90 euro voor 69 pound (site www.gwk.nl) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
Geen matches
gwk is altijd duurder, kijk maar op www.wisselkoersen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
diver99 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:02:

£62,10 had ik het over. Je moet uiteraard de code XMAS10UK invoeren bij het besteloverzicht. De afschrijving staat nog niet op m'n cc-overzicht, maar veel van €72 zal het niet afzitten mag ik aannemen.

Product SKU Product Name Qty Ordered Amount
915-000036 Harmony® One Advanced Universal Remote 1 GBP 59.09

Subtotal: GBP 59.09
Tax: GBP 9.91
Shipping: GBP 0.00

Total Price: GBP 62.10

De Pond is in rap tempo duurder aan het worden trouwens. €73,77 is het inmiddels. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 14-12-2011 11:48 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogchum
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 21:47
Geen matches
ik heb hem ook besteld voor £62,10. Er is €75,44 van mijn bankrekening afgeschreven. Gisteren besteld, vandaag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen matches
Jogchum schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:40:
ik heb hem ook besteld voor £62,10. Er is €75,44 van mijn bankrekening afgeschreven. Gisteren besteld, vandaag in huis.
Dat zou kunnen kloppen. In betreffende topic stond ergens dat ze uit NL verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

Geen matches
Wat een mooie aanbieding dit zeg..
Normaal €150, nu in de kerstshop van logitech voor 96 euro.

Nu besteld voor €76 (62 britse pond met paypal), en express verzending.

Is €25 goedkoper dan in de pricewatch..

Paypal e-mail:

Van bedrag €76,47 EUR
Naar bedrag £62,10 GBP
Wisselkoers: 1 EUR = 0,812083 GBP

[ Voor 20% gewijzigd door painkill op 13-12-2011 23:10 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
Geen matches
Ik twijfel nog steeds. Ondanks dat ik zie dat tweakers hem zelf al besteld hebben en sommige zelfs al hebben ontvangen. Hoe zou het zitten met garantie etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
Ophidian schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:34:
[...]

Nou kheb netjes binnen de 48 uur een reply gehad (vnamorgen). Ik moet nog een aantal dingen proberen onder andere de firmware onder "safe mode" opnieuw installeren. Maar eens kijken of het wat gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Geen matches
funkeey schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:42:
Ik twijfel nog steeds. Ondanks dat ik zie dat tweakers hem zelf al besteld hebben en sommige zelfs al hebben ontvangen. Hoe zou het zitten met garantie etc?
Gewoon normaal, tis niets anders dan een normale aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
Als je de AB bij een fysieke winkel koopt en hij si defect, dan kun je de garantie regelen via de winkel, dus als hij bv moet worden verzonden naar logitech dan moet de winkel dat voor jou regelen. Koop je de Ab via een (buitenlandse) webshop dan moet je zelf de AB versturen. Dus veel maakt het niet uit.

Maar als je twijfelt kun je altijd bij een gewone winkel kopen als je dat een beter gevoel geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
Geen matches
Osxy schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:46:
[...]

Gewoon normaal, tis niets anders dan een normale aankoop.
De remote is inmiddels via de kortingslink besteld. ~76 euro. Scheelt toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Ik heb dr ook 1 besteld voor een bekende van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
Geen matches
ach, het is bijna kers,t dus ik dacht laat ik mijzelf eens lekker verwennen, een one besteld voor ongeveer 77,-
Met express dus als het goed is snel binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Geen matches
Vandaag binnengekregen. Je kunt wel merken dat deze ab een stuk slimmer is dan eentje van Medion. Alleen jammer dat myremotesetup.com plat gaat terwijl ik de instellingen wil aanpassen.

Erg tevreden mee tot nu toe. :)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen matches
Atomsk schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:04:
Vandaag binnengekregen. Je kunt wel merken dat deze ab een stuk slimmer is dan eentje van Medion. Alleen jammer dat myremotesetup.com plat gaat terwijl ik de instellingen wil aanpassen.

Erg tevreden mee tot nu toe. :)
Enigste gemis in mijn ogen zijn de 4 kleuren (teletext) buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-05 15:43
Geen matches
schumi2004 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:26:
[...]

Dit is ook mijn reden om de One(+) of 900 niet te kopen. Hierdoor zit ik momenteel zelfs nog met mijn defecte 785 (scherm kaduuk) mijn apparaten te besturen.

Iemand een idee of er begin 2012 nog nieuwe versies komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen matches
recar schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:33:
[...]

Dit is ook mijn reden om de One(+) of 900 niet te kopen. Hierdoor zit ik momenteel zelfs nog met mijn defecte 785 (scherm kaduuk) mijn apparaten te besturen.

Iemand een idee of er begin 2012 nog nieuwe versies komen?
De 900 heeft ze volgens mij wel hoor.
Je kan ze op de One wel op display programmeren maar dat is toch net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Geen matches
schumi2004 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:26:
[...]

euh die staan bij mij gewoon in me schermpje als ik aktiviteit tv kijken aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Geen matches
chucky666 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:36:
[...]

euh die staan bij mij gewoon in me schermpje als ik aktiviteit tv kijken aan heb staan.
+1

Granted, moet even op '' opdrachten '' drukken, maar dat is omdat ik m'n zenders geprogrammeerd heb.

[ Voor 19% gewijzigd door Fatal Mind op 14-12-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen matches
[...]

Ik bedoelde natuurlijk soft buttons , niet via display. Via display neemt in mijn ogen teveel ruimte in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Geen matches
[...]

Ja, staan er standaard als schermknoppen. Het is een nadeel, maar zo vaak gebruik je ze toch niet. Alleen voor teletekst en in een paar menu's bij het programmeren van zenders e.d. Tenzij je zeer de halve avond teletekst kijkt, is het dus niet zo'n nadeel IMO. Wanneer je ze persé wel wilt, moet je een veel duurder model nemen (de 900 of zo).

Vind deze site trouwens wat nuttiger voor tvlogo's dan die in de startpost staat. http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/nl.html Die in de startpost verwijst uiteindelijk naar een zipbestand met logo's in het verkeerde formaat en met foute afmetingen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen matches
Welke shipping method hebben jullie gekozen overigens?

Staat hier namelijk op UK.

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 14-12-2011 23:35 ]

• JCreations
  • Laatst online: 23-08 19:35
Gister m'n accu uit m'n harmony one proberen te halen maar die bleek dusdanig opgezwollen te zijn dat hij niet meer uit m'n afstandsbediening kwam. Gelijk logitech gebeld en de situatie uitgelegd. Medewerker kon me vertellen dat dit vrij normaal was bij de accu's en dat ik niet bezorgd hoef te zijn. Er zou niks ernstigs met de accu kunnen gebeuren, maar hij zou kijken of hij dit voor mij kon vervangen. Omdat de Harmony buiten garantie valt willen/kunnen ze hier niks mee doen behalve een kortingscode geven voor een nieuwe.

Ik vertrouwde dit niet en heb toch besloten om m'n harmony uit elkaar te halen en te kijken hoe slecht de accu eraan toe was.

Dit was het resultaat: http://t.co/hcNzmSPa

Gelijk Google erbij genomen om te kijken of dit meer voorkomt en waarom dit voorkomt. Dit zijn de resultaten:

Oorzaak is het te lang opladen/over spanning van de accu waardoor de accu te warm wordt, wat ervoor zorgt dat er gas in de accu ontstaat. Blijkbaar zijn de accu's of de afstandsbedieningen hiervoor niet beschermd, gezien de hoeveelheid meldingen die je kan vinden over dit probleem.
Bron 1
Bron 2

Het gevolg wat hiervan kan zijn is een geëxplodeerde accu:LINK
Link 2 (GoT)
Voorbeeld filmpje

Ik wil dan ook iedereen aanraden die een harmony heeft met een accu dat opgezwollen is om deze zo min mogelijk op te laden en zo snel mogelijk melden bij Logitech.

[ Voor 4% gewijzigd door JCreations op 15-12-2011 04:15 ]

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geen matches
Wat betreft de accuduur, hoelang doen de mensen hier met de One voordat deze aan het infuus moet? Ik heb eerst een 700 gehad, nu heeft deze geen touchscreen dus vrij logisch dat deze een stuk langer mee gaat, maar met de 700 hoefde ik denk ik maandelijks pas op te laden, met de One haal ik nog geen week.

Mijn boefje is liev!

• funkeey
Geen matches
schumi2004 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:30:

Gewoon naar NL via Express via die dropdown boxjes aan de linkerkant. AB gister besteld en volgens UPS is hij nu al onderweg naar mijn huis!

• Tito129
Geen matches
JB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:39:
Wat betreft de accuduur, hoelang doen de mensen hier met de One voordat deze aan het infuus moet? Ik heb eerst een 700 gehad, nu heeft deze geen touchscreen dus vrij logisch dat deze een stuk langer mee gaat, maar met de 700 hoefde ik denk ik maandelijks pas op te laden, met de One haal ik nog geen week.
Dat viel mij ook al op, ik had een tc30 die ééns in de maand op de lader moest, de One gaat echt elke week op de lader..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
slurpen die schermpjes zoveel dan?

Mijn 555 met monochrome schermpje doet gewoon 1 jaar op een setje batterijen.

• Atomsk
Geen matches
JCreations schreef op donderdag 15 december 2011 @ 04:12:
Oorzaak is het te lang opladen/over spanning van de accu waardoor de accu te warm wordt, wat ervoor zorgt dat er gas in de accu ontstaat. Blijkbaar zijn de accu's of de afstandsbedieningen hiervoor niet beschermd, gezien de hoeveelheid meldingen die je kan vinden over dit probleem.
Bron 1
Bron 2
Dat overladen lijkt me sterk: als in, dat zou niet mogen gebeuren bij Li-ion accu's. Ze horen gecontroleerd geladen te worden tot ze vol zijn en daarna niet meer. Dit doet zelfs de simpelste GSM, dus waarom dit bij een AB niet zou gebeuren is vreemd.

_██_
(ಠ_ృ)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:49
Atomsk schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:57:
[...]

Ja, staan er standaard als schermknoppen. Het is een nadeel, maar zo vaak gebruik je ze toch niet. Alleen voor teletekst en in een paar menu's bij het programmeren van zenders e.d. Tenzij je zeer de halve avond teletekst kijkt, is het dus niet zo'n nadeel IMO. Wanneer je ze persé wel wilt, moet je een veel duurder model nemen (de 900 of zo).

Vind deze site trouwens wat nuttiger voor tvlogo's dan die in de startpost staat. http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/nl.html Die in de startpost verwijst uiteindelijk naar een zipbestand met logo's in het verkeerde formaat en met foute afmetingen.
Beter is Square Eyes Icon Harmony.

• JCreations
Geen matches
Atomsk schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:58:
[...]

Dat overladen lijkt me sterk: als in, dat zou niet mogen gebeuren bij Li-ion accu's. Ze horen gecontroleerd geladen te worden tot ze vol zijn en daarna niet meer. Dit doet zelfs de simpelste GSM, dus waarom dit bij een AB niet zou gebeuren is vreemd.
Het zou mogelijk een ontwerpfout in de AB kunnen zijn of simpelweg ontwerpfout in de accu. Li-ion accu's werden ook massaal door Nikon, HP, Sony en Mac gerecalled uit oogpunt van veiligheid. Ongetwijfeld zullen nog wel meer merken zijn, maar dit waren de eerste hits die ik tegen kwam op google.

Het valt mij dan ook erg tegen dat Logitech er tot nu toe nog niet op heeft gehandeld..

//edit:

Hier nog wat meer informatie over waarom Li-Ion accu's gevaarlijk kunnen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door JCreations op 15-12-2011 09:45 ]

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Geen matches
JCreations schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:37:
[...]

Het zou mogelijk een ontwerpfout in de AB kunnen zijn of simpelweg ontwerpfout in de accu. Li-ion accu's werden ook massaal door Nikon, HP, Sony en Mac gerecalled uit oogpunt van veiligheid. Ongetwijfeld zullen nog wel meer merken zijn, maar dit waren de eerste hits die ik tegen kwam op google.

Het valt mij dan ook erg tegen dat Logitech er tot nu toe nog niet op heeft gehandeld..
zal wel in de accu zitten denk ik, want het zijn bijna altijd de accu's met een blauwe band erom.
als je deze laat vervangen krijg je er 1 met een witte band.
in mijn nieuwe one die ze opgestuurd hebben zit ook een witte en hiervoor eentje met een blauwe band.

het zal wel goedkoper zijn om een nieuwe accu op te sturen als de klant gaat klagen dan massaal de oude accu's te vervangen.
en bij sommige gaat het wel goed en sommige mensen zullen niet klagen dat ze om de 8 uur de accu moeten opladen. ;)

• JCreations
Geen matches
chucky666 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:47:
[...]
zal wel in de accu zitten denk ik, want het zijn bijna altijd de accu's met een blauwe band erom.
als je deze laat vervangen krijg je er 1 met een witte band.
..........
het zal wel goedkoper zijn om een nieuwe accu op te sturen als de klant gaat klagen dan massaal de oude accu's te vervangen.
Goeie, ik zal erop letten.

In mijn geval kreeg ik niet eens omruil, product valt buiten garantie, dus je krijgt alleen kortingscode voor omruil. Had dit probleem op Facebook neergezet bij Logitech Global en Australië. Ik heb de toezegging gekregen dat ze dit gaan onderzoeken. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
Chaoss schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:44:
[...]

Nou kheb netjes binnen de 48 uur een reply gehad (vnamorgen). Ik moet nog een aantal dingen proberen onder andere de firmware onder "safe mode" opnieuw installeren. Maar eens kijken of het wat gaat opleveren.
Gisteravond de sstappen uit de email geprobeerd geen resultaat. nog steeds een schermpje met backlight maar zonder tekst dus mailtje teruggestuurd en vanmorgen had ik een reply dat het apparaat 2 jaar buiten de garantie is en of ik een kortingsbon wil van 50%.

Alleen jammer dat in die logitech webahop de prijzen zo hoog zijn... je beaald dan nog steeds 75,- voor een One 8)7 en je kunt de code niet gebruiken in combi met aanbiedingen anders was deze set met 50% korting wel interresant geweest

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 15-12-2011 10:03 ]

• funkeey
Geen matches
AB is binnen hoor, en dat binnen 24 uur via die UK Deal!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
Geen matches
De One gaat bij mij ongeveer 5 a 6 dagen mee. Als de indicator oranje is geworden, gaat ie 's nachts op de oplader.

Voor mij geen probleem.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Grolsch
Geen matches
schumi2004 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:30:

Ik heb ook express gekozen, maar ondanks dat er afgerekend wordt in ponden heb ik niet het idee dat die AB uit engeland komt.

Ik heb de AB ook gisteren besteld, en wordt vandaag afgeleverd
Geplande aflevering: Donderdag, 15/12/2011, Voor het einde van de dag
Maar dit staat er ook
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Apeldoorn, Netherlands 15/12/2011 5:19 Wordt afgeleverd
15/12/2011 5:15 Aankomstscan
Amsterdam, Netherlands 15/12/2011 2:00 Vertrekscan
Amsterdam, Netherlands 14/12/2011 23:30 Aankomstscan
Utrecht, Netherlands 14/12/2011 22:42 Vertrekscan
14/12/2011 20:46 Herkomstscan
Netherlands 14/12/2011 10:27 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Dus volgens mij is die AB nooit in Engeland geweest.

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Geen matches
Ik doe zo'n twee weken met mijn One 8)

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geen matches
Jordy van e schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:26:
[...]

Ik doe zo'n twee weken met mijn One 8)
Bofkont :/

Misschien is het te veel werk om aan te geven hoe je dit haalt, maar anders ben ik zeer benieuwd hoe je dit bewerkstelligt.
Chaoss schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:54:
Lijkt me dat je er zelf weinig op invloed op hebt buiten het aantal uren wat je hem gebruikt. Als je weinig tv kijkt zal je ab weinig stroom verbruiken...
Ja oke, maar in standby vind ik het al van korte duur aangezien ik de AB vooral in het weekend gebruik en dan is het ook vooral de avonduren, met sporadisch een keer zappen.

[ Voor 41% gewijzigd door JB op 15-12-2011 13:56 ]

Mijn boefje is liev!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
Lijkt me dat je er zelf weinig op invloed op hebt buiten het aantal uren wat je hem gebruikt. Als je weinig tv kijkt zal je ab weinig stroom verbruiken...

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 15-12-2011 13:54 ]

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Geen matches
Je kunt de tijd dat je scherm oplicht aanpassen, maar dat is volgens mij ook zo'n beetje het enigste wat je aan kan passen wat stroom bespaard.

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Geen matches
Alle energiebesparende opties staan aan en hij wordt behoorlijk intensief gebruikt.
Pagina: 1 ... 10 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony