Zuinige videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• flexz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-07-2025
Voor mijn broertje ben ik op zoek naar een betaalbare zuinige videokaart van het kaliber 8800GT of iets hoger.
Hij heeft namelijk een niet al de grote case met maar 300W voeding (Linkwood LPK-19).
Hierop heeft hij een Foxconn G3IMX-K moederbordje met een Q8200 quadcore processor.
Daarnaast nog 2x 1gb ram en een 250gb standaard hdd.

Zijn vorige videokaart (Sapphire HD4750 512mb) doet het sinds een week niet meer, hoogstwaarschijnlijk doorgebrand.. Zodra een spelletje wordt gestart geeft het beeld alleen nog maar artifacts.

Belangrijk is dus dat het een zuinige videokaart is die in dit systeem voldoende stroom krijgt en een niet al te hoge prijs (<60/70e).

Bij voorbaat dank!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Zelf al gezocht? Zelf al dit topic doorgelezen? **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Het is hier geen vraagbaak in de trant van vraag neerknallen en dan lekker afwachten. De regels van GoT geven aan dat je zelf voorbereiding moet hebben getroffen...dat heb je zo te lezen niet gedaan.

specs | 3360wP met SE3000

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Kijk anders eens in de v&a naar een voeding met meer vermogen. Voor 10€ heb je meestal al een A-merk voeding met meer als 400watt vermogen. Kun je gewoon een videokaart kopen zonder hiermee rekening mee hoeven te houden.

www.google.nl

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
dan zou ik geen 8800gt nemen de vorige kaart was zuiniger.
als je echt zuinig wilt en toch nog een beetje wil gamen zou ik voor 5750 gaan.
deze kaarten hebben zowel onder load als idle een laag stroom verbruik.

(GPU load) = 78 Watt

http://www.guru3d.com/art...5750-review-crossfirex/10

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit soort vragen zijn in losse vorm helaas niet toegestaan op GoT. Lees **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?. Voor advies kun je terecht in [BBG aanschaf] Videokaarten.

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.