Toon posts:

speakers voor in de scooter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speakers voor in de scooter
Ik heb een vraag, ik ben op zoek naar 13 cm speakers, ik weet dat er niet veel bas uit kan komen, maar ik probeer toch een beetje het max te halen. Ik zat te kijken naar vifa speakers, maar daar kan niet echt een goede van site vinden, het is voor in mijn scooter dus het mag een twee weg zijn maar dan niet in elkaar zo kan het water wat minder makkelijk bij de spoel komen, de spiekers mogen niet al te duur zijn rond de 60 euro mag wel wat meer bedoel k wil wel een beetje kwaliteit, laatst was ik bij de mediamarkt en daar zag hifonics tx-52 ze klonken op zich wel goed maar weet iemand misschien nog iets betere/andere speakers. En wat voor versterker moet ik dan hebben, t klinkt beun maar ik zat te denken aan 2 van die marquant versterkers van 20 euro(over bruggen) of is dat geen goed idee, maar ja ik denk dat t dan geen nut heeft om goede speakers te kopen en dan van zulke versterkers. Dus als iemand goede speakers kent en iets weet voor een versterker?

Mvg Mitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Kom eens langs in het Het Krat- en Kistradio Topic [deel 9]
Als je een 12V accu hebt steken in de scooter, dan raad ik een TA2024 aan als versterker.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:17

BrammT

The one and only!

Het ligt er een beetje aan welke scooter dat je hebt maar er zijn ook standaard setjes die je in je buddy kunt inbouwen, deze zien er vaak heel netjes uit, misschien iets om over na te denken?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dadelijk eens naar die versterker kijken, ik heb een aerox, maar ik wil niet gaan beginnen aan zo’n sound board want die dingen zijn veelte duur voor wat je er voor terug krijgt en ik wil geen speakers in mn buddy om dat ik dan de buddy open moet doen voor een beetje geluid, misschien dat ik er ooit een sub in leg, ik wil mijn speakers voor bij mijn benen een beetje naar beneden gericht zo dat ze niet zo heel veel last hebben van het water.

ps Ik heb net naar die versterker gekeken maar 15 wat is niet zo heel veel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:17

BrammT

The one and only!

Ah speakers op die plek kan ook ja, :)
Aerox is trouwens ook nog steeds de mooiste scooter ooit gemaakt.

OT: Let er in ieder geval op dat je buitenspeakers neemt. ;)

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Nu online
Merk op dat dat 15 echt watt's zijn, in tegenstelling tot die Marquant die je wou kopen.
Lees ook even alles onder het titeltje "Class-D versterker + Gelaccu + Autospeakers" in het hierboven gelinkte topic. En als je het echt niet vertrouwd, dan kan je nog voor een TK2050 gaan (hoewel die niet veel beter dan de TA2024 presteert op 12V).
Eigenlijk is het simpel: de TA2024 haalt ongeveer alles eruit wat op 12V mogelijk is. Als je een 12V accu hebt dan is dat echt wel de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jha kijk voor 20 euro kan ik het wel proberen, haha klopt aerox is the best.
Maar ik denk niet dat ik buiten speakers neem want die dingen zijn niks daar komt echt slecht geluid uit vooral van die kleinen, en het vocht is we slecht voor de speakers maar ja dan gaan ze nog wel een jaar of 2 mee en dat is voor mij genoeg.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb dat ook de TA2024 in mijn scooter zitten met twee twee-wegs 10cm speakers en de conus komt maximaal naar buiten toe op vol vermogen ;) Met mijn systeemhelm open kan ik op ontgrensde top tijdens het rijden nog naar mijn muziek luisteren, dus dat zit wel goed.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat voor speakers heb je er in zitten ? en zou het nut hebben om er twee versterkers in te zetten en dan gaan bruggen? en welke speakers zijn daar goed voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Twee versterkers gaat niet echt nuttig zijn omdat 50 watt speakers hier hun handen al vol aan hebben.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar jij hebt t over 10 cm speakers, ik wil 13 en dan wil ik ook wel goede kwaliteit, ( niet dat jij slechte hebt ) zo dat er nog een beetje bas uit te krijgen is, weet iemand van zulke speakers ik dacht aan de hifonics tx-52 zou dat iets zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Als ik speakers gebruik, dan gebruik ik vaak blaupunkt speakers, en daar komt meestal ook een hele mooie bas uit + ze zijn niet al te groot en worden ook vaak gebruikt als speakers voor in de vrachtwagen etc. Zoek maar eens op!

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 17:57
Kijk eens wat dealextreme sinds kort verkoopt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44125

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Malantur
  • Nu online
De TA2024 blijft beter voor 4 Ohm speakers, maar voor 8 Ohm speakers lijkt die wel beter. (Op papier in ieder geval, maar ik wil hem toch eerst eens horen voor ik conclusies trek)

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Malantur schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:05:
De TA2024 blijft beter voor 4 Ohm speakers, maar voor 8 Ohm speakers lijkt die wel beter. (Op papier in ieder geval, maar ik wil hem toch eerst eens horen voor ik conclusies trek)
Denk je nou echt dat hij ook maar énig verschil in geluidskwaliteit zal merken op zijn scooter?
Heb je die teringherrie (9 v/d 10 keer) welke een rijdende scooter maakt wel eens gehoord?
Pagina: 1