Toon posts:

OS X op PC installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik wil graag SnowLeopard proberen door deze op mijn laptop te zetten en zo kijken of het wat voor mij is. Helaas heeft mijn laptop geen DVD drive en zal het dus moeten gaan via mijn externe hdd. Dit wil echter niet lukken.

Wat heb ik al gedaan?
Ik heb hier een OS X bestand en een Bootloader, deze staan beide op de hardeschijf. Als ik mijn laptop aanzet en de hardeschijf en in het bios van mijn laptop USB device als eerste zet om te booten krijg ik links boven een streepje. Dit streepje knippert steeds maar er komt geen verandering in.

Heeft iemand hier ervaring mee of iemand die weet hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen om OS X op mijn laptop te installeren?

Alvast bedankt.

Martijn

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Je kan eens een blik werpen in [OSx86] Installatie ervaringen & discussie :Y)

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
Ik denk dat je beter eerst kan gaan kijken naar wat je op je computer wilt kunnen doen. Op dit manier kun je namelijk al erg snel uitzoeken of het wat voor je is. Als je dingen wilt kunnen doen die windows-only zijn, dan zul je toch bij windows moeten blijven (tenzij je met bootcamp bezig gaat of VMware).

Je zou natuurlijk ook even naar een Apple Store/Reseller kunnen gaan en gewoon spelen. Hebben ze helemaal geen probleem mee. Soms mag je ook zelf even wat programma's installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dr inmiddels wel uit wat ik wil gaan doen, ik wil namelijk SDK gaan gebruiken om Apps te maken voor oa m'n iPad. Ik moet dus echt een systeem hebben wat op OS X draait..