Je krijgt gewoon een code, die kun je eventueel ook verkopen voor 20 euro ofzo. Weer een beetje extra winst.CLB schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:46:
Vorige week mijn abonnement toch maar via Vodafone verlengd, nooit klachten...
Via Friends & Family en een 'vluggertjes'-actie een prima deal kunnen scoren wat mij betreft.
Smart L (150 minuten / 5GB) data icm een Huawei P9 voor € 27 / maand + eenmalig € 120.
Toestel is inmiddels verkocht, waardoor ik maandlasten overhoud van een eurootje of € 15, deal.
Had altijd een RED-abbo met onbeperkt bellen, waar ik nog over twijfelde, maar dit moet genoeg zijn.
Daar had ik ook 2GB + 1GB aan data, nu 5GB, dus wat meer voip'en behoort tot de mogelijkheden.
Vanmiddag nog even kijken wat ik voor 'actie' kies: Netflix, Napster of TV Anywhere voor 3 maanden ofzo...
Hoe bel je tegenwoordig Loyalty? Afdeling verkoop geeft gewoon normale prijzen.. Telefoon werd ook gewoon opgehangen nadat ik zei niet onder de indruk te zijn van de hoge prijzen
. Friends and family is ook niet meer wat het geweest is. Inderdaad erg mager allemaal.
[ Voor 26% gewijzigd door Swift92 op 20-07-2016 13:23 ]
Ik heb een oud Friends and Family SO2 bel sms web altijd bundel van 22 euro in de maand uit 2012.
125 belminuten plus 11 GB.
Nu kreeg een kennis van mij te horen dat hij verplicht moest worden overgezet naar een nieuw abo omdat dit abo zou vervallen.
En volia, wat blijkt. Net even gechat met My Vodafone en iedereen met deze abonnementen zijn binnenkort aan de beurt.
Schandalig. We mogen dus snel een brief verwachten van Vodafone, dan ben ik weg daar.
Nu kreeg een kennis van mij te horen dat hij verplicht moest worden overgezet naar een nieuw abo omdat dit abo zou vervallen.
En volia, wat blijkt. Net even gechat met My Vodafone en iedereen met deze abonnementen zijn binnenkort aan de beurt.
Schandalig. We mogen dus snel een brief verwachten van Vodafone, dan ben ik weg daar.
alwaysleft schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:52:
Ik heb een oud Friends and Family SO2 bel sms web altijd bundel van 22 euro in de maand uit 2012.
Dat zou wel heel zuur zijn.... Ik ben een tevreden klant bij Vodafone (voornamelijk vanwege de 11GB tegen een lage prijs van €17 pm
Moet je voor de lol eens zoeken op 2032 in dit topic. Tot zo lang zouden onze F&F 11GB abonnementen geldig blijven werd ons destijds voorgehouden.alwaysleft schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:52:
Ik ga elk aanbod afslaan en weigeren omgezet te worden. Moet dit toch dan wil ik een 12GB abonnement voor €22,= anders vertrek ik.
Wat een moeizame ellende wordt dit zeg...
Heb een 1-jarig RED sim only abonnement afgesloten via Friends & Family à €28/maand. Staat er elke keer €40 op de rekening en een korting van €3. Euhhhh, dat is niet echt voordelig, zelfs zonder F&F is het goedkoper dan dit.
Bellen....wordt opgelost meneer! Niet dus
De maand later gewoon een nog hogere rekening (dus nog minder korting)
Weer gebeld en wederom een behulpzame dame aan de lijn en ze gingen het nu écht oplossen.
Het zal me benieuwen
Heb een 1-jarig RED sim only abonnement afgesloten via Friends & Family à €28/maand. Staat er elke keer €40 op de rekening en een korting van €3. Euhhhh, dat is niet echt voordelig, zelfs zonder F&F is het goedkoper dan dit.
Bellen....wordt opgelost meneer! Niet dus
Het zal me benieuwen
Waiting on the world to change
Nee, volgens mij niet. Ik ben een tijdje terug ook gebeld of ik wilde overstappen/verlengen. En ik heb nee gezegd. Kortom, tenzij ik het mis heb, is dit gewoon een poging om een duurder abonnement te verkopen aan onwetende klanten.alwaysleft schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:52:
< dit stukje webruimte is te huur >
Als ik het zo lees dan heb je een oudere Red. Eentje waar flink wat extra korting op zit, vanwege je verouderde abonnement voorheen. Als je zou migreren naar de nieuwste prijsplannen betaal je eenmalig 25 euro en vervalt je korting sowieso. Mogelijk in jouw geval ga je dan zelfs 39 euro p/m betalen voor de nieuwste versie van Red.theRedDevilNL schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:13:
Ik loop sinds 2010 met een sim only Bel+SMS+Web van Vodafone, ooit via "directsales.vodafone.nl" aangeschaft met 50% korting voor de gehele duur van het abbonement. Ook bij verlenging bleef die 50% korting altijd staan.
Ergens aan het begin viel mijn "oneindig Web" nog onder een FUP van max 1GB data per maand. In de loop der jaren heeft Vodafone mij nog eens gecontacteerd met de mogelijkheid om te schakelen naar onbeperkt bel+sms en extra data voor een klein bedrag extra. Al met al betaal ik nu al tijden 19eu/maand voor onbeperkt SMS/bel en 2GB data.
Welk abbonement ik nu precies heb is mij onduidelijk, maar hij staat benoemd als SO Vodafone Red-2 binnen My Vodafone.
Ondanks dat ik vaak op WiFi zit, begint die 2GB data krap te worden. Vandaar dat ik maar eens ging kijken naar de mogelijkheden. Blijkbaar tracken ze het gebruik van My Vodafone goed, want afgelopen dagen had ik ineens meerdere gemiste gesprekken van onbekend nummer.
Gisteren eindelijk de mogelijkheid op te nemen, en inderdaad; een jongedame van Vodafone die graag eens wilde helpen met het verlengen van mijn abbonement.
Het beste wat zij echter kon bieden is een Vodafone Red abbo; onbep sms/bel en 5GB data. Hier krijg ik dan slechts 2eu korting op, wat me brengt op 28eu/maand.
Ik heb aangegeven dat ik dit geen redelijk aanbod vindt, gezien de hoge stijging in kosten (bijna 50% extra betalen) voor slechts 3GB extra. Hierna wilde ze me nog een Smart L aansmeren, waarbij ik terug zou gaan naar 150 bel min maar met meer data, voor 24eu/maand.
Het frapante is dat ze mij vertelde dat ik toch echt het beste nú kon verlengen, omdat ik dan vanaf de 21e ook mijn bundel in de EU zou kunnen gebruiken.
ik: Ja maar dat gaat toch ook gelden voor mijn huidige abbo?
zij: Nou nee meneer, daar zitten dan weer aansluitkosten aan verbonden..
ik: Inderdaad. Eenmalig 15euro.
zij: Euhm, ja klopt..
Ik heb echter het idee dat Vodafone voor deze datum nog snel hun oude abbo's wil slijten, omdat ze hierna weer met andere bundels gaan komen. Ze benaderen mij immers actief en adverteren de laatste tijd veel voor deze abbo's.
Is er al meer bekend over de nieuwe bundels waar Vodafone na 21 november mee gaat komen?
edit: Volgens de medewerkster was de wet er trouwens "nog niet door" en was het "nog maar de vraag of niemand straks roaming kosten meer hoeft te betalen"
Dan kan je zeggen dat 28 euro veel meer is, je kan het ook zien dat je toch zoveel jaar gebruik hebt kunnen maken van de oude prijs zonder dat je gestoord bent. Bij andere providers hebben genoeg Tweakers meegemaakt dat ze sneller oude abonnementen uit het systeem verwijderen. In veel gevallen was het dan veel duurder. Ik zou zeggen verleng 'm weer via friends and family voor een mooie prijs vanaf aanstaande maandag met mooie voorwaarden. Iets meer betalen maar uiteindelijk wel veel meer krijgen.
Ik zie nu dat via Friends and Family hetzelfde abbo voor 26eu per maand te krijgen is, dat klinkt mij nog redelijk in de oren. Is het dan niet juist verstandiger deze nú af te sluiten met 5GB, wat straks ook binnen EU gebruikt mag worden? Het lijkt me dat de nieuwe abbo's duurder gaan worden vanaf maandag..Draicon schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:51:
[...]
Ik zou zeggen verleng 'm weer via friends and family voor een mooie prijs vanaf aanstaande maandag met mooie voorwaarden. Iets meer betalen maar uiteindelijk wel veel meer krijgen.
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
Je kan ook gewoon de 3GB bundel aanzetten voor tien euro. Die zet je dan alleen aan als je het nodig hebt. Waarom voor iets betalen wat je soms maanden niet gebruikt?theRedDevilNL schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:33:
[...]
Ik zie nu dat via Friends and Family hetzelfde abbo voor 26eu per maand te krijgen is, dat klinkt mij nog redelijk in de oren. Is het dan niet juist verstandiger deze nú af te sluiten met 5GB, wat straks ook binnen EU gebruikt mag worden? Het lijkt me dat de nieuwe abbo's duurder gaan worden vanaf maandag..
I don't have dreams, I have goals!!
Ik heb begrepen dat de abonnementen niet omhoog in prijs gaan, maar anders kan je alvast verlengen en dan vanaf maandag bellen om te migreren naar de nieuwe prijsplannen. Dit betreft in jouw geval dan een kosteloze migratie heeft de klantenservice mij verteld.theRedDevilNL schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:33:
[...]
Ik zie nu dat via Friends and Family hetzelfde abbo voor 26eu per maand te krijgen is, dat klinkt mij nog redelijk in de oren. Is het dan niet juist verstandiger deze nú af te sluiten met 5GB, wat straks ook binnen EU gebruikt mag worden? Het lijkt me dat de nieuwe abbo's duurder gaan worden vanaf maandag..
Je kan altijd proberen om een migratie uit te laten voeren. Bij mij waren de kosten 25 euro en eenmalig 4 euro nogwat om het contract af te kopen (heb nog een half jaar te gaan).
De nieuwe aanbieding van vodafone friends and family is nu 1 euro goedkoper dan 1,5 jaar geleden, ik betaal nu 27 euro en vanaf vrijdag is dat 26 euro volgens de email die ik heb gekregen en die iemand anders ook heeft gepost. (misschien ook handig om te kijken naar extra toestel, want ik heb toendertijd ook een sony Z3c erbij kunnen krijgen voor een eenmalige prijs van 100 euro zonder meerprijs van abo ten opzichte van sim only)
Het is normaal als je nu meer dan een uur moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt en ook is er kans dat je iemand krijgt die er helemaal geen verstand van heeft en alles moet navragen, omdat ze nu vanwege de drukte allerlei mensen van andere afdelingen er hebben neergezet.
De nieuwe aanbieding van vodafone friends and family is nu 1 euro goedkoper dan 1,5 jaar geleden, ik betaal nu 27 euro en vanaf vrijdag is dat 26 euro volgens de email die ik heb gekregen en die iemand anders ook heeft gepost. (misschien ook handig om te kijken naar extra toestel, want ik heb toendertijd ook een sony Z3c erbij kunnen krijgen voor een eenmalige prijs van 100 euro zonder meerprijs van abo ten opzichte van sim only)
Het is normaal als je nu meer dan een uur moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt en ook is er kans dat je iemand krijgt die er helemaal geen verstand van heeft en alles moet navragen, omdat ze nu vanwege de drukte allerlei mensen van andere afdelingen er hebben neergezet.
[ Voor 23% gewijzigd door Dxue op 21-11-2016 17:01 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Dus vanaf vrijdag zijn de abbo's qua prijzen weer lagerDxue schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:59:
Je kan altijd proberen om een migratie uit te laten voeren. Bij mij waren de kosten 25 euro en eenmalig 4 euro nogwat om het contract af te kopen (heb nog een half jaar te gaan).
Mijn boefje is liev!
Het gaat via de friends and family website. Daarvoor heb je een invite nodig om een contract af te sluiten. De prijs blijft hetzelfde ook na je contractperiode als je niet overstapt of actief verlengt. Er zijn dus zeker voordelen. Maar niet op dit moment, aangezien er vele veranderingen zijn en data goedkoper aan het worden is. Ik ken mensen die een f&f red abo hebben voor 10 euro de maand. Geen slechte deal als de prijs nooit verandert.JB schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:34:
[...]
En dat is gewoon zichtbaar op de site op het moment van de "deal"Of werkt dat via een mail die sommigen hebben gehad.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ja die korting en site snap ikDxue schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:40:
[...]
Het gaat via de friends and family website. Daarvoor heb je een invite nodig om een contract af te sluiten. De prijs blijft hetzelfde ook na je contractperiode als je niet overstapt of actief verlengt. Er zijn dus zeker voordelen. Maar niet op dit moment, aangezien er vele veranderingen zijn en data goedkoper aan het worden is. Ik ken mensen die een f&f red abo hebben voor 10 euro de maand. Geen slechte deal als de prijs nooit verandert.
Mijn boefje is liev!
https://nl.pepper.com/aan...fone-friends-family-31682JB schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:18:
[...]
Waar komt dit vandaan? Uit een mailtje ofzo? Ik zie het nergens terug op de sites van Vodafone/F&F (alleen in de UK).
Komt aan de linker kant een popup met een add over black friday/cyber monday.
[ Voor 10% gewijzigd door Clavis op 22-11-2016 13:23 ]
Zojuist ook maar is gebeld, aangezien ik de komende maanden wel wat kosten in het buitenland ga maken. €25,- betalen om mijn contract om te zetten naar een contract met de nieuwe voorwaarden. Ondanks dat ik dit waardeloos vind, kan het voor mij wel uit en ben ik bereid om dit te betalen.
Vervolgens kreeg ik de keus wat voor abonnement ik wil. Red Essential of gewoon Red. 1.5gb of 5gb is eigenlijk de vraag. Ik verbruik gemiddeld ongeveer 2gb en nu een abo met 2gb.
Opzich bereid om over te gaan op naar een 5GB abo. Maar dan wel met behoud van de Friends & Family korting. Dit was niet mogelijk. Waardoor ik toch aardig wat meer moet betalen. Dit vind ik ronduit waardeloos.
Is het iemand gelukt om over te gaan met behoud van de Friend & Family korting?
Vervolgens kreeg ik de keus wat voor abonnement ik wil. Red Essential of gewoon Red. 1.5gb of 5gb is eigenlijk de vraag. Ik verbruik gemiddeld ongeveer 2gb en nu een abo met 2gb.
Opzich bereid om over te gaan op naar een 5GB abo. Maar dan wel met behoud van de Friends & Family korting. Dit was niet mogelijk. Waardoor ik toch aardig wat meer moet betalen. Dit vind ik ronduit waardeloos.
Zoveel mensen in dit topic maken gebruik van friends and family, hoe komen jullie aan die codes? Hebben jullie allemaal familie daar werken ofzo? (Ik ben niet op zoek naar een code maar gewoon nieuwsgierig)
Ja was geen probleem over naar 12gb voor 33,50 naar reg 4g superThijsM schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:13:
Zojuist ook maar is gebeld, aangezien ik de komende maanden wel wat kosten in het buitenland ga maken. €25,- betalen om mijn contract om te zetten naar een contract met de nieuwe voorwaarden. Ondanks dat ik dit waardeloos vind, kan het voor mij wel uit en ben ik bereid om dit te betalen.
Zo heel veel goedkoper is het allemaal niet geworden bij friends family zie ik... Een euro of 3 extra korting is niet heel bijzonder, zeker niet als je ziet dat red 20.50 kost en bij KPN, met thuisvoordeel, 23 kost voor 10 gb ipv 5 bij Vodafone.
Dat is natuurlijk niet echt een vergelijking die voor iedereen opgaat.Durazno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:23:
Zo heel veel goedkoper is het allemaal niet geworden bij friends family zie ik... Een euro of 3 extra korting is niet heel bijzonder, zeker niet als je ziet dat red 20.50 kost en bij KPN, met thuisvoordeel, 23 kost voor 10 gb ipv 5 bij Vodafone.
Dan moet je wel KPN Compleet hebben en meerdere KPN abo's op je woonadres...
(Wie weet waar Vodafone/Ziggo nog mee gaan komen)
Je weet dat over minder dan 5 maand die 11GB bundel gewoon in Europa geldig is he.pposthoorn schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:20:
Mooie aanbieding. Ik heb al sinds 2012 een BSW-2 abo met 11GB voor iets van €19. Dat was altijd veel te goed om ook maar te kijken naar iets anders. Maar met deze actie en oog op EU internet ga ik nu toch upgraden naar Red Super, 12GB voor €25.
Je moet alleen wel opletten met bestellen. Als je alle stappen doorloopt en bij de bevestigingspagina even wacht en op een ander tabblad nog iets bekijkt op de vodafone website dan past hij je bestelling aan als je daarna op het vorige tabblad op bevestigen drukt. Net echt handig, nu heb ik een iPhone bestel die ik al heb
Je betaald nu sowieso de komende 2 jaar meer om een paar maandjes eerder te kunnen roamen?
Dank voor de tips! Ik heb net een Red essential sim-only-abonnement aangevraagd: 1,5 GB 4G-data en onbeperkt bellen+sms'en in de EU voor €16 per maand (ipv €36). Bij Vodafone Friends & Family heeft de chat-helpdesk mij een code verstrekt toen ik vroeg hoe ik aan zo'n code kom
.
2 april is hier eerder genoemd. En vergeet friends & family niet voor extra korting
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 19-02-2017 11:36 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Na een half jaartje bij de concurrent te hebben gezeten is vandaag mijn telefoonnr weer overgezet naar Vodafone. 'k Heb ook een Friends and Family onbeperkt bel/sms & 12Gb voor €25 abonnement gekozen, ik verwacht daar de komende 2 jaar genoeg aan te hebben.
VoLTE en bellen via WiFi werken perfect. 'k Heb een tijd OnePlus en andere exotische toestellen gebruikt, maar om de genoemde belopties te kunnen gebruiken nu een door Vodafone ondersteunde mobiel.
VoLTE en bellen via WiFi werken perfect. 'k Heb een tijd OnePlus en andere exotische toestellen gebruikt, maar om de genoemde belopties te kunnen gebruiken nu een door Vodafone ondersteunde mobiel.
@Sharule Je krijgt niets. Ze houden een slap lulverhaal dat ze nou eenmaal niet de goedkoopste zijn maar dat je ook moet kijken naar netwerk en service.
Geloof me, ik heb het al 2 jaar op rij geprobeerd. In januari probeerde ze ook weer een verlenging aan te smeren, twee weken voor ze de prijsverlaging van onlangs doorvoerde. Ze zijn zelfs te beroerd om je te wijzen op de friends & family korting.
Vragen staat altijd vrij, maar ik kan je op een presenteerblaadje geven dat je bot gaat vangen. Ik heb gezegd dat ik zou overstappen naar Tele2, en ze "begrepen mijn keuze".
Geloof me, ik heb het al 2 jaar op rij geprobeerd. In januari probeerde ze ook weer een verlenging aan te smeren, twee weken voor ze de prijsverlaging van onlangs doorvoerde. Ze zijn zelfs te beroerd om je te wijzen op de friends & family korting.
Vragen staat altijd vrij, maar ik kan je op een presenteerblaadje geven dat je bot gaat vangen. Ik heb gezegd dat ik zou overstappen naar Tele2, en ze "begrepen mijn keuze".
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
bedankt om het mee te delen, dan snap ik dat mensen overstappen. Ze doen ook geen moeite om klanten te behouden..oisyn schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:55:
@Sharule Je krijgt niets. Ze houden een slap lulverhaal dat ze nou eenmaal niet de goedkoopste zijn maar dat je ook moet kijken naar netwerk en service.
Als ze in mei goeie aanbiedingen hebben (bv samen met ziggo) dan blijf ik. Alleen dan.
Werd net gebeld door Vodafone die me een verleningsaanbod deden.
Lang verhaal kort, als ik wil verlengen doe ik dat zelf wel via Friends en Family
Maar goed, hij garandeerde me dat zodra ze met combinatie akties komen met Ziggo dat alle bestaande klanten direct dat voordeel krijgen.
Hij had het over extra zenders, dataverdubbelaars en dergelijke. Klinkt leuk natuurlijk maar helaas niets concreets.
aangezien ze zo pro actief bellen (mag pas een week verlengen) lijkt het me toch verstandig te wachten op nieuwe aanbiedingen
Lang verhaal kort, als ik wil verlengen doe ik dat zelf wel via Friends en Family
Maar goed, hij garandeerde me dat zodra ze met combinatie akties komen met Ziggo dat alle bestaande klanten direct dat voordeel krijgen.
Hij had het over extra zenders, dataverdubbelaars en dergelijke. Klinkt leuk natuurlijk maar helaas niets concreets.
aangezien ze zo pro actief bellen (mag pas een week verlengen) lijkt het me toch verstandig te wachten op nieuwe aanbiedingen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
- Apoca
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 31-03 19:40
Array Technology Industry
Matched: friends
Ik ben even aan het kijken maar werkt de Friends and Family nog wel? Ik krijg geen email meer met een code.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W
Ik heb 2 weken geleden nog een mail met code gekregenApoca schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:00:
Ik ben even aan het kijken maar werkt de Friends and Family nog wel? Ik krijg geen email meer met een code.
Inderdaad, niks concreets maar ze kunnen wel zeggen dat bestaande klanten ook voordeel hebben. Dat heeft me doen besluiten om het abonnement te verlengen bij Vodafone met die 50% actie deals.cypher21 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:09:
Werd net gebeld door Vodafone die me een verleningsaanbod deden.
Check je spambox eens? Kan een kwartiertje duren voordat je um krijgt trouwens.Apoca schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:00:
[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 07-03-2017 15:25 ]
Ik wacht nog ff tot 31 maart, dan verlengen via friends en family en mochten de nieuwe aanbiedingen beter zijn annuleren en die pakken (14 dagen bedenktijdJordyz schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:45:
[...]
Mijn advies, ik zou nu gewoon een abonnement nemen.
Ik heb ook met Ziggo gebeld en die zeiden dat er inderdaad combinatiedeals komen, nu heb ik mijn Ziggo pakket niet verlengd want dat doe ik liever wanneer ze een gecombineerd pakket hebben met de telefonie van Vodafone. Ik kreeg de indruk dat het alleen gaat om het thuisabonnement die je dadelijk moet verlengen bij Ziggo om voordelen te krijgen, de mobiele nummers staan daar los van.
Je kan bij KPN toch ook eerst mobiel nemen en later besluiten om thuis ook erbij te nemen dan pas die gecombineerde korting in.
Vanmiddag had ik een uurtje vrij in Utrecht dus ben maar even de Vodafone winkel binnen gelopen. Verkoper probeerde me niet eens een mega-abbonement of grootst iPhone aan te smeren. Sympathiek!
Voor een boel mensen waarschijnlijk bekend, maar: dankzij dat nieuwe VF next gedoe kan je nu gewoon verlengen met een sim only en op elk moment (minstens 2 maanden na afsluiting van je nieuwe contract, had iets met wijzigingen te maken) besluiten er wel een telefoon bij te nemen. Verkoper vroeg of m'n huidige telefoon nog oké was en toen ik zei dat ik er misschien nog wel een half jaar oid mee kon doen was dit z'n advies. Helaas was het niet mogelijk een Friends&Family code in de winkel te gebruiken. Had op zich wel graag in de winkel wat afgesloten maar zijn reactie toen ik zei dat de F&F codes je nog eens €2 p/m korting gaven was "oh, ja, als je zo'n code hebt zou ik online verlengen".
Hij kon me (zoals verwacht) weinig vertellen over de aankomende deals met Ziggo maar bevestigde wat al eerder gezegd is, dat alle deals waarschijnlijk voor alle bestaande klanten van VF/Ziggo gaan gelden. Zelf denken ze dat 't zoiets wordt als mensen met een mobiel én thuis abbo van VF/Ziggo krijgen een extra kanalenpakket en/of een paar GB data erbij. Ook ging het waarschijnlijk op postadres dus als je nog bij je moeder woont en zij heeft Ziggo dan heb je mazzel
edit: advies van het winkelpersoneel was ook om nu te verlengen want dikke kans dat alles na 3 (?) april weer duurder of anders wordt. Tot in hoeverre dát geen verkooppraat was, tja
Heb de Huawei P10 ook even snel vastgehouden en vind het vooral jammer dat ze 'm alleen in zwart en goud leveren bij VF momenteel. Die groen lijkt me ook wel wat...
Voor een boel mensen waarschijnlijk bekend, maar: dankzij dat nieuwe VF next gedoe kan je nu gewoon verlengen met een sim only en op elk moment (minstens 2 maanden na afsluiting van je nieuwe contract, had iets met wijzigingen te maken) besluiten er wel een telefoon bij te nemen. Verkoper vroeg of m'n huidige telefoon nog oké was en toen ik zei dat ik er misschien nog wel een half jaar oid mee kon doen was dit z'n advies. Helaas was het niet mogelijk een Friends&Family code in de winkel te gebruiken. Had op zich wel graag in de winkel wat afgesloten maar zijn reactie toen ik zei dat de F&F codes je nog eens €2 p/m korting gaven was "oh, ja, als je zo'n code hebt zou ik online verlengen".
Hij kon me (zoals verwacht) weinig vertellen over de aankomende deals met Ziggo maar bevestigde wat al eerder gezegd is, dat alle deals waarschijnlijk voor alle bestaande klanten van VF/Ziggo gaan gelden. Zelf denken ze dat 't zoiets wordt als mensen met een mobiel én thuis abbo van VF/Ziggo krijgen een extra kanalenpakket en/of een paar GB data erbij. Ook ging het waarschijnlijk op postadres dus als je nog bij je moeder woont en zij heeft Ziggo dan heb je mazzel
edit: advies van het winkelpersoneel was ook om nu te verlengen want dikke kans dat alles na 3 (?) april weer duurder of anders wordt. Tot in hoeverre dát geen verkooppraat was, tja
Heb de Huawei P10 ook even snel vastgehouden en vind het vooral jammer dat ze 'm alleen in zwart en goud leveren bij VF momenteel. Die groen lijkt me ook wel wat...
[ Voor 5% gewijzigd door World Eater op 27-03-2017 18:08 ]
Ik heb Ziggo en Vodafone eens vergeleken. Beide bedrijven werken met (fictieve?) brutoprijzen en kortingsprijzen. Ziggo verlaagt de prijs en biedt 50% extra data in zijn kortingsaanbod (Bv. 200 MB voor € 14 wordt 300 MB voor € 9, beide met 75 minuten.) Vodafone geeft alleen “korting”, en voor de duurdere abonnementen daarbovenop nog een of twee euro extra korting en “zonder aansluitkosten” via Friends & Family.
Volgens mij is uiteindelijk in de grotere budgetten (boven 2000 MB / mnd) Vodafone veel goedkoper dan Ziggo. (Ziggo: 4500 MB voor € 27,50 – Voda: 5000 MB voor € 20,50) Mensen hebben het op dit forum dan ook veel over de 12 GB met onbeperkt bellen voor € 25 bij Vodafone. Bij Ziggo heb je dit nog niet voor € 45, al krijg je dan wel twee of drie SIM-kaarten, zodat je je data met familieleden kan delen. Met zijn drieën is Ziggo dan dus weer voordeliger.
In de beperkte budgetten is Ziggo iets voordeliger. 300 MB en 75 minuten voor € 9.- bij Ziggo is een geschikt compromis tussen Vodafone’s 150 minuten voor € 7,50 of 500 MB plus 150 minuten voor € 10.-.
Voor de veelbellers: Bij Vodafone F&F krijg je vanaf € 16.- per maand onbeperkt bellen. Bij Ziggo krijg je vanaf € 15.- per maand 500 minuten en pas vanaf € 25 per maand onbeperkt bellen.
Conclusie: Als je 2000 GB of minder wilt en minder dan € 17,50 wilt uitgeven dan kan je ook bij Ziggo kijken. Maar dat geldt alleen als je ook TV afneemt bij Ziggo, want alleen onder die voorwaarde krijg je de kortingstarieven aangeboden. Voor de grotere gebruikers is tot op heden Vodafone de voordeligste provider, en ook als je geen TV van Ziggo hebt is Vodafone verreweg de goedkoopste optie. Ziggo is voor mobiel internetten en bellen vrij duur.
Het is afwachten wat Ziggo en Vodafone zullen gaan doen als de fusie verder wordt uitgewerkt.
Volgens mij is uiteindelijk in de grotere budgetten (boven 2000 MB / mnd) Vodafone veel goedkoper dan Ziggo. (Ziggo: 4500 MB voor € 27,50 – Voda: 5000 MB voor € 20,50) Mensen hebben het op dit forum dan ook veel over de 12 GB met onbeperkt bellen voor € 25 bij Vodafone. Bij Ziggo heb je dit nog niet voor € 45, al krijg je dan wel twee of drie SIM-kaarten, zodat je je data met familieleden kan delen. Met zijn drieën is Ziggo dan dus weer voordeliger.
In de beperkte budgetten is Ziggo iets voordeliger. 300 MB en 75 minuten voor € 9.- bij Ziggo is een geschikt compromis tussen Vodafone’s 150 minuten voor € 7,50 of 500 MB plus 150 minuten voor € 10.-.
Voor de veelbellers: Bij Vodafone F&F krijg je vanaf € 16.- per maand onbeperkt bellen. Bij Ziggo krijg je vanaf € 15.- per maand 500 minuten en pas vanaf € 25 per maand onbeperkt bellen.
Conclusie: Als je 2000 GB of minder wilt en minder dan € 17,50 wilt uitgeven dan kan je ook bij Ziggo kijken. Maar dat geldt alleen als je ook TV afneemt bij Ziggo, want alleen onder die voorwaarde krijg je de kortingstarieven aangeboden. Voor de grotere gebruikers is tot op heden Vodafone de voordeligste provider, en ook als je geen TV van Ziggo hebt is Vodafone verreweg de goedkoopste optie. Ziggo is voor mobiel internetten en bellen vrij duur.
Het is afwachten wat Ziggo en Vodafone zullen gaan doen als de fusie verder wordt uitgewerkt.
Zo, nu hanteert Vodafone eindelijk normale tarieven. 25 euro voor 12GB was natuurlijk al te bizar voor woorden in een land waarin je onbeperkt kan internetten voor 30 euro
Tele2 was al tijden goedkoper.
Zeker als je al een extra Ziggo zenderpakket hebt, is het wel interessant.
Mocht je nu overwegen om te gaan verlengen, maak dan gebruik van de Directsales (Friends & Family) https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily. Scheelt een hoop.
Wil je er een nieuw toestel bij, kijk dan ook even op Mobiel.nl, Belsimpel of GSMWeb of iets dergelijks: deze aanbieders zijn vaak goedkoper dan Vodafone zelf.
Zeker als je al een extra Ziggo zenderpakket hebt, is het wel interessant.
Mocht je nu overwegen om te gaan verlengen, maak dan gebruik van de Directsales (Friends & Family) https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily. Scheelt een hoop.
Wil je er een nieuw toestel bij, kijk dan ook even op Mobiel.nl, Belsimpel of GSMWeb of iets dergelijks: deze aanbieders zijn vaak goedkoper dan Vodafone zelf.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Betekend dat je die Friends and Family ook gewoon die data verdubbeling krijgt als je Ziggo hebt?
Of verlies je dan de korting?
[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 03-04-2017 13:40 ]
Zou gewoon de verdubbeling moeten krijgen, voorwaarden blijven hetzelfde.alwaysleft schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:39:
Betekend dat je die Friends and Family ook gewoon die data verdubbeling krijgt als je Ziggo hebt?
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:18:
[...]
Ik kwam er een paar weken geleden toevallig achter dat mijn adres sowieso nog op een huis stond waar ik al 3 jaar niet meer woon. Ik heb mijn verhuizing telefonisch doorgegeven toen ik een nieuw abonnement afsloot destijds. Blijkbaar hebben ze alleen het postadres aangepast
Je zegt net zelf dat je 3 jaar een verkeerd adres hebt gehad, en de afschrijvingen gingen goed neem ik aan?.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:35:
[...]
Het lijkt me eerder dat de bank dat controleert bij de automatische incasso.
Ach, ik ga het gewoon proberen. Alle adressen aangepast, rekeningnr blijft hetzelfde. Als ik bericht krijg dat de automatische incasso mislukt is dan is dat zo.
Geregeld.. Als het niet goed loopt dan laat ik het wel weten..oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:25:
Ik ben benieuwd. Als je het nou binnen 2 weken regelt, want ik ga eind april een weekje naar Spanje en dan kan ik mijn dochter die 12GB extra goed gebruiken
[ Voor 74% gewijzigd door Chris.nl op 03-04-2017 13:49 ]
Het hangt gewoon van je abonnement af. Met F&F heb je hetzelfde abonnement, maar dan met extra korting. Zou dus niets uit moeten maken.alwaysleft schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:39:
Heb jij al contact opgenomen? Wat zeiden ze?oohh schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:02:
[...]
Ik kwam hier ook laatst achter, heb voor mijn vriendin een maandje geleden nieuw abo afgesloten. De klantenservice zei dit:
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 13:47 ]
Heb mijn verdubbeling helaas nog niet zichtbaar.
Vraagje, heb mijn abonnement verlengd via Friends & Family. Nu heb ik het contract binnen en staat er bij kortingsactie: Nu de gehele contractduur van 46 voor 25 euro. Dit terwijl er op de website expliciet staat: korting blijft geldig na afloop contract. Het contract impliceert dat de korting alleen zou gelden tijdens de 24 maanden. Dit is voor mij dus onduidelijk. Zijn er meer mensen met dit vraagstuk?
Vraagje, heb mijn abonnement verlengd via Friends & Family. Nu heb ik het contract binnen en staat er bij kortingsactie: Nu de gehele contractduur van 46 voor 25 euro. Dit terwijl er op de website expliciet staat: korting blijft geldig na afloop contract. Het contract impliceert dat de korting alleen zou gelden tijdens de 24 maanden. Dit is voor mij dus onduidelijk. Zijn er meer mensen met dit vraagstuk?
Dit klopt, in tegenstelling tot de reguliere website. Blijft de prijs ook na verloopt abonnement hetzelfde. Daarom zijn er ook nog steeds mensen met die gruwelijk goede deal uit bv 2010.nValentino_ schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:25:
Heb mijn verdubbeling helaas nog niet zichtbaar.
Mail terug:
"Hartelijk dank voor het invullen van het feedbackformulier over je preorder en een bestelling via de afdeling Loyalty.
Vodafone heeft inderdaad een speciale afdeling die wat meer voor bestaande klant mag betekenen aqua kortingen geven.
Deze afdeling is bereikbaar via het gratis nummer 0800-0094.
Ik adviseer je om met deze afdeling contact op te nemen wat zij jou te bieden hebben, je kan nog voordat het toestel wordt uitgestuurd je order van Friends&Family laten annuleren."
Morgenochtend even bellen dus
"Hartelijk dank voor het invullen van het feedbackformulier over je preorder en een bestelling via de afdeling Loyalty.
Vodafone heeft inderdaad een speciale afdeling die wat meer voor bestaande klant mag betekenen aqua kortingen geven.
Ik adviseer je om met deze afdeling contact op te nemen wat zij jou te bieden hebben, je kan nog voordat het toestel wordt uitgestuurd je order van Friends&Family laten annuleren."
Hmm toevallig vorige week verlengt met een F&F Red Super abo a 26 euro per maand (sim only dus)..World Eater schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:08:
Mail terug:
Kan ik dat dan nog terugdraaien en dan via loyalty verlengen?
Ga dat nummer ook eens bellen. Dankje!World Eater schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:08:
Mail terug:
Gebeld met de afdeling Loyalty.
5GB Red, met onbeperkt bellen ( wat dus nu 10 GB wordt door Ziggo) voor 1 jaar verlengd voor 19 euro per maand! Toch weer 2,50 korting in vergelijking met Friends and Family en over een jaar misschien andere provider want de telecommarkt is dynamisch op dit moment.
19 euro per maand voor onbeperkt bellen plus 10GB is een lekkere deal!
Bedankt voor de tip met de afdeling loyalty
5GB Red, met onbeperkt bellen ( wat dus nu 10 GB wordt door Ziggo) voor 1 jaar verlengd voor 19 euro per maand! Toch weer 2,50 korting in vergelijking met Friends and Family en over een jaar misschien andere provider want de telecommarkt is dynamisch op dit moment.
19 euro per maand voor onbeperkt bellen plus 10GB is een lekkere deal!
Bedankt voor de tip met de afdeling loyalty
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 13-04-2017 14:40 ]
Friends&Family korting blijft ook na de minimale contractstermijn geldig. Het deel "voor de duur van 12 maanden" slaat op de contractstermijn, niet op de kortingsduur.
Maar ik heb geen Friends and Family korting. Via Loyalty verlengd.robertwebbe schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:02:
Friends&Family korting blijft ook na de minimale contractstermijn geldig. Het deel "voor de duur van 12 maanden" slaat op de contractstermijn, niet op de kortingsduur.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 15-04-2017 10:37 ]
Bizarre ervaring gehad bij mijn overstap van KPN naar Vodafone die ik even met jullie wil delen. Mijn sim only bij KPN loopt 14 mei af, dus ik ben half maart op zoek gegaan naar een nieuw abonnement. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij Vodafone (Red; 2 jaar; €20,50 via Friends & Family).
Half maart mijn bestelling geplaatst in de F&F webshop. In mijn bestelling heb ik aangegeven dat ik mijn nummer wou meenemen en heb ik netjes de einddatum van het contract opgevoerd (14 mei 2017). Kort na mijn bestelling zag ik in de orderstatus dat mijn nummerbehoud was afgewezen. De Vodafone webcare gaf aan niet te kunnen zien waarom deze afgewezen was, en dat ik contact moest zoeken met KPN. Zo gezegd zo gedaan, en al snel was ik er achter dat KPN geen nummers porteert in het weekend (is dat zo bij alle providers?). Mijn order moest dus geannuleerd worden. Gelukkig kon ik een nieuwe Friends & Family code krijgen van de webcare.
Vervolgens direct een nieuwe bestelling geplaats waarbij ik de einddatum van het contract heb opgevoerd als de eerste werkdag na het verlopen van het contract. Dit zou volgens de KPN en Vodafone webcare wel goed moeten gaan. Bestelling geplaatst en pas na vier dagen een orderbevestiging ontvangen. Anderhalve week na mijn bestelling had mijn order nog steeds de status 'Ontvangen'. Navraag bij de webcare leerde mij dat er een fout zat in mijn order niet alleen opgelost kon worden door te bellen met de klantenservice. Zij wisten mij vervolgens te vertellen dat er iets mis was met het simkaartnummer, maar dat het relatief makkelijk te verhelpen was. Dit zou alleen tot vijf werkdagen kunnen duren doordat dit door de back-office gedaan moest worden. Na vijf werkdagen nog geen statuswijziging gezien, dus nog maar eens gebeld met de klantenservice. De medewerkers was kort en krachtig en zei dat het annuleren van de order en opnieuw bestellen waarschijnlijk sneller was dan het laten corrigeren van de fout. Wederom heb ik mijn order dus moeten laten annuleren. Gelukkig liep de 50% kortingsactie nog, anders had ik de fout laten rechtzetten. De webcare heeft mij wederom een nieuwe actiecode gegeven voor Friends & Family.
Die avond opnieuw een bestelling geplaatst. Tot mijn verbazing was deze de volgende dag (gisteren) al verwerkt en bevestigd en kon ik mijn abonnement vandaag laten bezorgen. Best bizar dat mijn order twee keer mislukt is en het de derde poging pas goed is gegaan. Vodafone heeft aangegeven mij wel te willen compenseren voor dit ongemak, dus dat is een geluk bij een ongeluk
.
Half maart mijn bestelling geplaatst in de F&F webshop. In mijn bestelling heb ik aangegeven dat ik mijn nummer wou meenemen en heb ik netjes de einddatum van het contract opgevoerd (14 mei 2017). Kort na mijn bestelling zag ik in de orderstatus dat mijn nummerbehoud was afgewezen. De Vodafone webcare gaf aan niet te kunnen zien waarom deze afgewezen was, en dat ik contact moest zoeken met KPN. Zo gezegd zo gedaan, en al snel was ik er achter dat KPN geen nummers porteert in het weekend (is dat zo bij alle providers?). Mijn order moest dus geannuleerd worden. Gelukkig kon ik een nieuwe Friends & Family code krijgen van de webcare.
Vervolgens direct een nieuwe bestelling geplaats waarbij ik de einddatum van het contract heb opgevoerd als de eerste werkdag na het verlopen van het contract. Dit zou volgens de KPN en Vodafone webcare wel goed moeten gaan. Bestelling geplaatst en pas na vier dagen een orderbevestiging ontvangen. Anderhalve week na mijn bestelling had mijn order nog steeds de status 'Ontvangen'. Navraag bij de webcare leerde mij dat er een fout zat in mijn order niet alleen opgelost kon worden door te bellen met de klantenservice. Zij wisten mij vervolgens te vertellen dat er iets mis was met het simkaartnummer, maar dat het relatief makkelijk te verhelpen was. Dit zou alleen tot vijf werkdagen kunnen duren doordat dit door de back-office gedaan moest worden. Na vijf werkdagen nog geen statuswijziging gezien, dus nog maar eens gebeld met de klantenservice. De medewerkers was kort en krachtig en zei dat het annuleren van de order en opnieuw bestellen waarschijnlijk sneller was dan het laten corrigeren van de fout. Wederom heb ik mijn order dus moeten laten annuleren. Gelukkig liep de 50% kortingsactie nog, anders had ik de fout laten rechtzetten. De webcare heeft mij wederom een nieuwe actiecode gegeven voor Friends & Family.
Die avond opnieuw een bestelling geplaatst. Tot mijn verbazing was deze de volgende dag (gisteren) al verwerkt en bevestigd en kon ik mijn abonnement vandaag laten bezorgen. Best bizar dat mijn order twee keer mislukt is en het de derde poging pas goed is gegaan. Vodafone heeft aangegeven mij wel te willen compenseren voor dit ongemak, dus dat is een geluk bij een ongeluk
Die zin is absoluut niet ambigu. Het onderwerp is de korting, de duur kan dus ook op niets anders slaan dan die korting. Het strookt ook met andere berichten hier - de loyaliteitsbonus blijft niet doorlopen na het contract (itt de F&F en "reguliere" korting die VF geeft)robertwebbe schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:02:
Bij Friends and Family blijft altijd de korting doorlopen.nValentino_ schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:26:
Even een vraagje aan de mensen die verlengd hebben via FF. Wat zien jullie bij korting? Bij mij staat er expliciet: nu de gehele contractduur van 46 voor 25 euro. Bij mijn vorige FF abonnement stond er ook bij dat de de korting na afloop contract zou gelden.
Hoe staat dit bij jullie FF bevestiging/contract?
Voor alle duidelijkheid; als je bij Vodafone of VF F&F besteld, blijft je korting doorlopen nadat je 12/24 maanden afgelopen zijn; zolang je dus niet actief verlengd of aanpast.
Vodafone:
Ik ga juist over van KPN naar VF met min of meer zelfde korting-constructie. (Nu bij KPN korting wegens meerdere abonnementen; straks met Vodafone en Ziggo ook korting); of in dit geval dubbel data)
Als je nieuwe klant bent bij Vodafone kan het zeker een interessante optie zijn om 1 jaar te nemen i.p.v. 2 jaar. Het extra voordeel dat je bij VF krijgt door 2 jaar te nemen i.p.v. 1 (d.m.v. lager maandbedrag) kun je weer deels compenseren bij CashbackXL als je bij VF zélf afsluit i.p.v. F&F.
De vorige keer dat ik bij VF zat had ik er 2; nooit tegelijk kunnen gebruiken eigenlijk.
Ik wou hier zeggen dat het dus interessant zou zijn als VF ook USB-dongles aanbood zodat je de sim kunt gebruiken met je laptop met die €50 die cadeau krijgt om te spenderen aan accessoires; maar ik zie die actie niet meer staan.
Vodafone:
Vodafone Friends & Family:Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Deze is maandelijks opzegbaar. De prijs van je abonnement blijft hetzelfde, ook je korting behoud je dus. Aan het einde van je contractperiode stop je automatisch met betalen voor het toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Korting zolang je abonnement loopt
De korting die je krijgt via Friends & Family is niet eenmalig. Sluit je een abonnement af via Friends & Family dan blijft je korting namelijk doorlopen totdat je gaat verlengen met een van onze nieuwe deals.
Maar niet iedereen kan het natuurlijk op loyaliteitskorting gooien hè.ocn schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:16:
Omdat ik dan 24*6 euro korting heb in plaats van 12*6 euro korting. Ik verwacht dat de loyalty kortingen binnenkort verleden tijd zullen zijn (mede door dit topic)
Ik ga juist over van KPN naar VF met min of meer zelfde korting-constructie. (Nu bij KPN korting wegens meerdere abonnementen; straks met Vodafone en Ziggo ook korting); of in dit geval dubbel data)
Als je nieuwe klant bent bij Vodafone kan het zeker een interessante optie zijn om 1 jaar te nemen i.p.v. 2 jaar. Het extra voordeel dat je bij VF krijgt door 2 jaar te nemen i.p.v. 1 (d.m.v. lager maandbedrag) kun je weer deels compenseren bij CashbackXL als je bij VF zélf afsluit i.p.v. F&F.
Alleen data inderdaad dus inderdaad goed geschikt voor laptops of tablets.alwaysleft schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:55:
Wat kan je met die gratis multi datasim? Alleen in tablet of ook in smartphone?
De vorige keer dat ik bij VF zat had ik er 2; nooit tegelijk kunnen gebruiken eigenlijk.
Ik wou hier zeggen dat het dus interessant zou zijn als VF ook USB-dongles aanbood zodat je de sim kunt gebruiken met je laptop met die €50 die cadeau krijgt om te spenderen aan accessoires; maar ik zie die actie niet meer staan.
Goede post. Mijn complimenten.Piet91 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:11:
Voor alle duidelijkheid; als je bij Vodafone of VF F&F besteld, blijft je korting doorlopen nadat je 12/24 maanden afgelopen zijn; zolang je dus niet actief verlengd of aanpast.
Vodafone:
[...]
Vodafone Friends & Family:
[...]
[...]
Maar niet iedereen kan het natuurlijk op loyaliteitskorting gooien hè.![]()
[...]
Alleen data inderdaad dus inderdaad goed geschikt voor laptops of tablets.
De vorige keer dat ik bij VF zat had ik er 2; nooit tegelijk kunnen gebruiken dus.
Dan heb ik de komende jaren met Red dus 10 GB ( Ziggo op vader's adres) en onbeperkt bellen voor 19 euro per maand. En Ziggo Sport totaal. Prima deal
Dus als je Ziggo hebt blijft Friends and Family prijs hetzelfde.Swift92 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 02:39:
^
Als je nu verlengt met een smart, Red of Red Plus en je hebt Ziggo thuis dan krijg je nog 5 euro korting. https://directsales.vodafone.nl/gratis-extras
Bedankt voor alle tips over loyalty, had vorig jaar via Friends & Family Smart L voor 1 jaar voor €22,50 afgesloten, ook na het einde van het contract zou ik dit blijven betalen. Vandaag keek ik eens of het aantrekkelijk was om te verlengen, nu zou ik €24,- per maand moeten gaan betalen voor 1 jaar Smart L, tsja waarom zou ik dan verlengen
Heb de loyalty afdeling maar gebeld en mijn verhaal gedaan, kreeg ik Smart L 1 jaar aangeboden voor €20,- per maand, dan nog €5,- Ziggo combinatiekorting eraf, al met al 10 GB per maand voor €15,-
Heb Vodafone gebeld want mag over een maand overstappen. Maar kreeg bijna geen korting op een sim only. Moest € 34,- betalen voor een RED-super. Gaat dan nog € 5,- vanaf omdat ik ook bij Ziggo zit. Heb gezegd dat ik nog even verder ga kijken. Kan dan beter gebruik maken van een Friends & Family abbo, deze zit op € 32,- voor een jaar....
Verwijderd
Matched: friends
Het gaat niet zo lekker dat je in combinatie met F&F ook de Ziggo korting krijgt?Udrene schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:41:
Heb Vodafone gebeld want mag over een maand overstappen. Maar kreeg bijna geen korting op een sim only. Moest € 34,- betalen voor een RED-super. Gaat dan nog € 5,- vanaf omdat ik ook bij Ziggo zit. Heb gezegd dat ik nog even verder ga kijken. Kan dan beter gebruik maken van een Friends & Family abbo, deze zit op € 32,- voor een jaar....
Inmiddels bijna een maand later.Royeboi schreef op woensdag 5 april 2017 @ 01:58:
[...]
Precies dit. Kijk uiteraard heb ik de marketing course 101 ook gevolgd, en is zo'n timer niets meer dan een incentive om nog wat mensen last-minute over de streep te trekken en te converteren naar daadwerkelijke klanten. Maar ik ging er echt eventjes vanuit dat deze deal echt ging ophouden eind maart, en dat ik er dus 'op tijd' bij moest zijn. Daarnaast vind ik na een paar maanden iets wijzigen altijd een beetje tricky tenzij dit uitdrukkelijk te zien is in een reclame-uiting. Ook al zou de normale korting niet vervallen, dan nog kan het zijn dat m'n F&F korting weer opeens niet toegevoegd zal worden zul je altijd zien. Daarom maar gewoon geannuleerd en volgende week nieuwe rondes nieuwe kansen.
Had destijds ook 'mazzel' met die 11GB bundel. Die hebben ook heel veel mensen gemist die achteraf deze deal ook wel wilde hebben. Dan kijk ik niet naar de up-to-date Tweakers natuurlijk, maar in mijn omgeving kan ik zo 5/6 mensen opnoemen die allemaal vier jaar geleden wel 11GB voor €26 wilde hebben.![]()
Enfin, het kartonnen doosje met daarin een glimmende nieuwe iPhone vandaag geweigerd aan de deur.. Pijnlijk moment. Ik hoorde hem krijsen dat ie graag bij me wilde komen maar helaas.![]()
Als ze nou gewoon m'n abbo een stapje lager hadden gezet hadden ze die koerierskosten ook niet dubbel hoeven maken maar goed. 5GB + 5GB it is. 1GB minder dan wat ik eerst had, maar dat is te overzien voor dit bedrag en wat korting op m'n toestel. En over drie maanden zien we wel weer, Vodafone Next inschakelen wanneer eventueel de iPhone 8 z'n verwachtingen waar maakt.
Van het keuzemenu klopt trouwens ook niet veel bij F&F. Om een bestelling te wijzigen/annuleren, moet je ergens halverwege een optie kiezen die daar echt niet onder valt. Kan het even zo niet uit m'n hoofd opnoemen, maar heb het menu tweemaal geluisterd en mijn keuze klopte echt niet bij het keuzemenu.
[...]
Of, zouden ze wegens enoooorm succes, toch nog één keer verlengen?
Vodafone lukt het om maar liefst twee keer de telefonische overeenkomst kwijt te raken. In het systeem is niets terug te vinden van de order.
Situatie:
- eind maart besteld 1 jarig F&F abbo Red Super +iPhone 7 (korting zou tot eind maart lopen dus moest 'snel' zijn)
- begin april: actie is opeens verlengd. Order geannuleerd, want Ziggo komt met Dubbel Data (dus 5+5GB is voldoende, ofwel gewoon 'Red', geen 'Red Super 12+12GB' meer nodig.
- Gebeld. Order kon niet worden gewijzigd naar 'Red', moest toestel aan de deur wijzigen en opnieuw bestellen. Vreemd overigens, want eind april kon een medewerker het abonnement wel eenvoudig terug laten zetten.
Vanaf hier gaat het bijzonder mis. Elke nieuwe order die ik plaats, komt niet binnen.
- Begin april, order laten annuleren. En nieuwe order aangemaakt. Telefonische overeenkomst aangegaan (opgenomen op band, stuk of 5 keer 'ja ik ga akkoord met...'' gezegd.
- MyVodafone geeft aan Red Super, 2 april begonnen. Nog geen toestel geleverd.
- Geen bevestigingsmail gekregen. Opnieuw gebeld rond 15 april voor status bestelde iPhone 7. Overeenkomst niet gevonden, geen toestel onderweg. Vreemd. Opnieuw telefonische overeenkomst laten sluiten. Abonnement kon opeens nu wel van Red Super naar Red worden aangepast stelde de medewerker voor. Toestel zou worden geleverd inclusief korting (€120 credit nota, dus goedkoper dan Friends & Family 1 jaar contract).
- Opnieuw geen bevestigingsmail. Maandag 24 april gemeld via Twitter. Storing bevestigingsmail. Uiterlijk woensdag 26 april zou ik een bevestigingsmail krijgen, Vodafone stelt voor dit termijn af te wachten.
- Vrijdag 28 april: Wéér geen bevestigingsmail die uiterlijk woensdag gemaild zou worden.
Dat er een storing is kan ik begrijpen. Wat ik niet begrijp, is dat er geen handmatige bevestigingen worden gestuurd. Als klant tast je in het duister. Zeker aangezien tot twee keer aan toe blijkt dat telefonische overeenkomsten blijkbaar verdwijnen in het systeem.
Ik heb maandag al aangegeven dat ik het contract ga laten ontbinden, en de eerstvolgende incasso ga blokkeren. Het kwijtraken van telefonische overeenkomsten vind ik overigens bijzonder kwalijk. Als ik het toestel dus had geaccepteerd, was er dus nu geen enkele mogelijkheid voor Vodafone om mij te houden aan dit contract?
Over het algemeen ben ik zeer flexibel, maar ik ben nu al een maand bezig om een simpele verlenging door te voeren.
Als klap op de vuurpijl ben ik in het laatste telefonische gesprek (Sales, order status opvragen) verzocht om voor de derde keer een nieuwe order te plaatsen. Toen ik hier wat gepikeerd op heb gereageerd, werd het voorstel gedaan om mij door te verbinden met de afdeling 'Opzeggingen'. Met andere woorden: als ik niet opnieuw een order wilde plaatsen (voor de derde keer), dan kan ik maar beter opzeggen, aldus een medewerker Sales(!).
Al met al een nare smaak gekregen. Zit al jaren bij Vodafone, maar dit zooitje ongeregeld heb ik nog nooit zo meegemaakt. En een Sales medewerker die je overigens zonder pardon doorzet naar de afdeling Opzeggingen omdat ik aangaf dat 'een nieuwe order plaatsen toch geen zin had, de vorige twee verdwenen ook spontaan'. Frappant ook dat ik voor dit gesprek achteraf niet werd uitgenodigd voor een beoordeling, van de eerste paar telefoontjes wel.
Afdeling klantenservice geeft doodleuk aan dat mijn order niet te vinden is. Medewerker Twitter geeft aan dat order wel staat, maar dat deze niet zichtbaar zou zijn voor andere medewerkers i.v.m. storing. Echter hangt deze order dan al meerdere weken in het systeem, en geeft de website van Vodafone keurig aan dat de toestellen in voorraad zijn.
Iemand een tip on what to do? Contract maar laten ontbinden? Dit is iets wat ik niet graag doe, daar het aanbod van de concurrent niet opbokst tegen de Vodafone/Ziggo deal. Het schijnt echter onmogelijk te zijn om mijn toestel te krijgen wat bij dit abonnement hoort.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Heel herkenbaar, sinds november bezig met vodafone voor een abonnement van 35 euro per maand. Was afgeprijsd normaal 46..Royeboi schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 23:17:
[...]
Inmiddels bijna een maand later.
Vodafone lukt het om maar liefst twee keer de telefonische overeenkomst kwijt te raken. In het systeem is niets terug te vinden van de order.![]()
Situatie:
- eind maart besteld 1 jarig F&F abbo Red Super +iPhone 7 (korting zou tot eind maart lopen dus moest 'snel' zijn)
- begin april: actie is opeens verlengd. Order geannuleerd, want Ziggo komt met Dubbel Data (dus 5+5GB is voldoende, ofwel gewoon 'Red', geen 'Red Super 12+12GB' meer nodig.
- Gebeld. Order kon niet worden gewijzigd naar 'Red', moest toestel aan de deur wijzigen en opnieuw bestellen. Vreemd overigens, want eind april kon een medewerker het abonnement wel eenvoudig terug laten zetten.
Vanaf hier gaat het bijzonder mis. Elke nieuwe order die ik plaats, komt niet binnen.
- Begin april, order laten annuleren. En nieuwe order aangemaakt. Telefonische overeenkomst aangegaan (opgenomen op band, stuk of 5 keer 'ja ik ga akkoord met...'' gezegd.
- Geen bevestigingsmail gekregen. Opnieuw gebeld rond 15 april voor status bestelde iPhone 7. Overeenkomst niet gevonden, geen toestel onderweg. Vreemd. Opnieuw telefonische overeenkomst laten sluiten. Abonnement kon opeens nu wel van Red Super naar Red worden aangepast stelde de medewerker voor. Toestel zou worden geleverd inclusief korting (€120 credit nota, dus goedkoper dan Friends & Family 1 jaar contract).
- Opnieuw geen bevestigingsmail. Maandag 24 april gemeld via Twitter. Storing bevestigingsmail. Uiterlijk woensdag 26 april zou ik een bevestigingsmail krijgen, Vodafone stelt voor dit termijn af te wachten.
- Vrijdag 28 april: Wéér geen bevestigingsmail die uiterlijk woensdag gemaild zou worden.
Dat er een storing is kan ik begrijpen. Wat ik niet begrijp, is dat er geen handmatige bevestigingen worden gestuurd. Als klant tast je in het duister. Zeker aangezien tot twee keer aan toe blijkt dat telefonische overeenkomsten blijkbaar verdwijnen in het systeem.
Ik heb maandag al aangegeven dat ik het contract ga laten ontbinden, en de eerstvolgende incasso ga blokkeren. Het kwijtraken van telefonische overeenkomsten vind ik overigens bijzonder kwalijk. Als ik het toestel dus had geaccepteerd, was er dus nu geen enkele mogelijkheid voor Vodafone om mij te houden aan dit contract?
Over het algemeen ben ik zeer flexibel, maar ik ben nu al een maand bezig om een simpele verlenging door te voeren.
Als klap op de vuurpijl ben ik in het laatste telefonische gesprek (Sales, order status opvragen) verzocht om voor de derde keer een nieuwe order te plaatsen. Toen ik hier wat gepikeerd op heb gereageerd, werd het voorstel gedaan om mij door te verbinden met de afdeling 'Opzeggingen'. Met andere woorden: als ik niet opnieuw een order wilde plaatsen (voor de derde keer), dan kan ik maar beter opzeggen, aldus een medewerker Sales(!).
Al met al een nare smaak gekregen. Zit al jaren bij Vodafone, maar dit zooitje ongeregeld heb ik nog nooit zo meegemaakt. En een Sales medewerker die je overigens zonder pardon doorzet naar de afdeling Opzeggingen omdat ik aangaf dat 'een nieuwe order plaatsen toch geen zin had, de vorige twee verdwenen ook spontaan'. Frappant ook dat ik voor dit gesprek achteraf niet werd uitgenodigd voor een beoordeling, van de eerste paar telefoontjes wel.
Afdeling klantenservice geeft doodleuk aan dat mijn order niet te vinden is. Medewerker Twitter geeft aan dat order wel staat, maar dat deze niet zichtbaar zou zijn voor andere medewerkers i.v.m. storing. Echter hangt deze order dan al meerdere weken in het systeem, en geeft de website van Vodafone keurig aan dat de toestellen in voorraad zijn.
Iemand een tip on what to do? Contract maar laten ontbinden? Dit is iets wat ik niet graag doe, daar het aanbod van de concurrent niet opbokst tegen de Vodafone/Ziggo deal. Het schijnt echter onmogelijk te zijn om mijn toestel te krijgen wat bij dit abonnement hoort.
Alles ging fout, eerst kwam de ordee niet aan toen hadden ze geen nummerbehoud vervolgens weer een verkeerd contract en nu is hij 17 feb eindelijk over gegaan maar de rekeningen kloppen voor geen meter... iedere keer het verhaal opnieuw uitleggen bij de klantenservice.. we zitten hier met het hele gezin bij vodafone en nooit problemen gehad...
Royeboi schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 23:17:
[...]
Inmiddels bijna een maand later.
Vodafone lukt het om maar liefst twee keer de telefonische overeenkomst kwijt te raken. In het systeem is niets terug te vinden van de order.![]()
Situatie:

- Twitter Vodafone NL ''klantenservice''
Dit is dan na een week wachten weer het antwoord wat je krijgt. ''Neem maar contact op met Sales''. Lol. Inmiddels gaan we de vierde week in dat ik wacht op mijn toestel. Als ik bel (wat ik dus al enkele keren heb gedaan), wordt doodleuk gezegd dat ze geen idee hebben waar het toestel is, en er is simpelweg niets over bekend.
2-5-2017 15:52 Update: Nu weet ik waar het probleem zit.
Vodafone heeft een zogeheten Back Office.
Er is zeer weinig bekend over dit fenomeen, maar na wat onderzoek te doen heb ik toch wel wat details.
Het schijnt een klein kamertje te zijn waar men, naast een koffie-automaat, soms ook nog een paar orders verwerkt. Dit doen zij in het uiterst geheim - niemand mag hier vanaf weten. Zelfs Vodafone collega's tasten hierover in het duister.
Of je nu eerstelijns Call center bink, lekker modern webcare chicky bent, of sociale boy-next-door loyaliteitsambassadeur, niemand weet hoe je dat Back Office kunt bereiken. Ook heeft dit Back Office geen enkele verplichting richting klanten. Geen telefoonnummer, geen mailadres, geen mogelijkheid tot klachtafhandeling. De werksfeer is er heel relaxt, it's simply ''done when it's done''. Klanten of collega's hoef je nergens van op de hoogte te stellen. Of je roept gewoon soms ''Ja ergens deze week''. Zodat die zwoegende klantenservice medewerkers weer even kunnen verder kunnen met ontevreden klanten. Lijkt me overigens wel echt een topjob!
Lang verhaal kort; hier zweeft mijn order al een paar weekjes rond. Misschien ligt 'ie ergens in een hoekje, of is er een kopje koffie overheen gevallen. Who knows.
[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 02-05-2017 15:54 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik zou nergens op rekenen. Klanten die in december en januari zijn aangesloten of waar de verlenging toen in ging werden ook geconfroneerd dat de tarieven vanaf toen voor nieuwkomers opeens heel veel lager waren. Dus je betaalt gewoon de dagprijs van die dag.Chris.nl schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:01:
[...]
Aanemen mag je niet, het hopen wel. Wat je wel kan doen is je abonnement afsluiten op het adres van familie of een goede vriend met Ziggo om zo je korting te regelen.
Mocht er hier iemand van Vodafone meelezen: wees innovatief, stop gewoon met de klantenservice! Dan heb je als klant tenminste ook geen verwachtingen meer. Wat een bende daar zeg! En bel je naar de friends&family lijn dan klinkt de lijn zo slecht dat je bijna zeker naar de klantenbalie in Rusland lijkt te zijn doorgezet. En ook daar kan iedereen alleen maar continu onderling doorverbinden tot de verbinding stokt. Niemand weet iets, niemand kan iets nagaan. Zelfs oprecht klinkende medewerkers die echt iets proberen te betekenen lijken slechts doodlopende paden te vinden.
En dan nog zo iets: dan stap je over naar Tele2, blijken Samsungs van Vodafone geen bellen over 4G te ondersteunen, aangezien Vodafone de netwerkprofielen van concurrenten uit de toestelsoftware heeft laten slopen. Handig als Tele2 straks de T-Mobile roaming stop zet. Dan kan je niet meer overstappen naar Tele2 met je Vodafone toestel.
Maar naast de bedompte verbindingen en robot achtige WiFi gesprekken niets dan lof over mijn overstap naar Vodafone (Not!)
[ Voor 4% gewijzigd door ucsdcom op 06-05-2017 20:27 ]
Is toch heel gek, want ik kreeg bij Loyalty VF Red 1 jaar SO voor 19 euro.Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:36:
[...]
Heb ze net gebeld en zij zeiden dat de enige korting die ze kunnen geven is korting die op de website staat en dat isZiggo klanten met meer dan 30Mbit internet krijgen ook 5 euro korting en een dataverdubbelaar. Er is absolute geen enkele andere aanbieding en onzin op forums moet ik niet geloven. Mensen kunnen van alles op een forum zeggen. Mij werd verteld dat niemand bevoegd is om een betere aanbieding te doen. Kortom, volgens Vodafone zijn jullie leugenaars. Haha.
- 25 euro Red Essential
- 28 euro Red
- 38 euro Red Super
Nog goedkoper dan Friends and Family. Zeker als je verteld dat je Ziggo hebt dan gaan ze goed korting geven.
Dan bel ik misschien wel naar een andere nr. Ik bel 0800-0094. Welke nr bel jij? En welke keuze optie? Wie heb je gesproken?alwaysleft schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:59:
[...]
Is toch heel gek, want ik kreeg bij Loyalty VF Red 1 jaar SO voor 19 euro.
Nog goedkoper dan Friends and Family. Zeker als je verteld dat je Ziggo hebt dan gaan ze goed korting geven.
GoT, You have to love it!
Kan je mij uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?alwaysleft schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:59:
[...]
Is toch heel gek, want ik kreeg bij Loyalty VF Red 1 jaar SO voor 19 euro.
Ik heb al een paar keer contact gehad met VF voor een nieuw abo, heb ook ziggo, maar ik krijg geen cent korting, zelfs de aansluitkosten kunnen er niet af.
VF heeft wel aangegeven dat vanaf 1/15 juni er een heleboel gaat veranderen, even wachten maar denk ik.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Jammer. Vorige maand kreeg ik dus een betere deal dan Friends and Family, en meerdere hier.Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:13:
[...]
Net nogmaals geprobeerd. Krijg een andere Vodafone medewerker en 0 euro extra korting.
En dan is de 4G+ dekking bij Tele2 intussen ook nog eens beter dan bij Vodafone en krijg je er een op de meeste plaatsen flink snellere downloadsnelheid voor terug. Hoewel ook Vodafone nu flink inhaalt.alwaysleft schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:17:
Ben nu ik de nieuwe bundels van Tele2 zie wel blij dat ik maar voor een jaar verlengd heb bij Vodafone.
Nieuwe bundel Tele2 is erg goed qua prijs kwaliteit, 25 ( 26 voor maandelijks) euro per maand voor onbeperkt internet is![]()
De klantenservice is bij Tele2 wel een drama, het forum daar werkt nog het beste. Maar bij Vodafone heb je een onverstaanbare verbinding naar de klantenservice als je de family & friends klantenservice belt en mag je telkens 3 tot 4 keer doorverbonden worden naar weer iemand die niets weet en ook niets mag
Vodafone heeft nu nog het voordeel van de twijfel, maar ze gaan het wel flink moeilijker krijgen als Vodafone klanten gaan ontdekken wat de kwaliteit van de netwerken bij T-Mobile en Tele2 intussen is. En voor wie wel aan het einde van zijn Vodafone contract zit: maandag acties bij T-Mobile.
Klopt, Tele2 is gewoon als je genoeg hebt aan 6GB in de EU de beste keuze op dit moment voor sim only. Ik heb nu 10GB mobiel internet VF Red met verdubbelaar Ziggo voor 19 euro per maand, had toch liever voor Tele2 Unlimited gekozen. Maar gaat snel in telecomland blijkt maar weerucsdcom schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:15:
[...]
En dan is de 4G+ dekking bij Tele2 intussen ook nog eens beter dan bij Vodafone en krijg je er een op de meeste plaatsen flink snellere downloadsnelheid voor terug. Hoewel ook Vodafone nu flink inhaalt.
De klantenservice is bij Tele2 wel een drama, het forum daar werkt nog het beste. Maar bij Vodafone heb je een onverstaanbare verbinding naar de klantenservice als je de family & friends klantenservice belt en mag je telkens 3 tot 4 keer doorverbonden worden naar weer iemand die niets weet en ook niets mag.
Vodafone heeft nu nog het voordeel van de twijfel, maar ze gaan het wel flink moeilijker krijgen als Vodafone klanten gaan ontdekken wat de kwaliteit van de netwerken bij T-Mobile en Tele2 intussen is. En voor wie wel aan het einde van zijn Vodafone contract zit: maandag acties bij T-Mobile.
De acties van T-Mobile zijn als het goed is alleen voor abo's met toestel.
Maar voor volledige zekerheid even maandag afwachten
Het is sowieso niet zo handig als bedrijven kwaad bloed zetten bij bestaande klanten door opeens veel meer value voor ook nog eens aanzienlijk minder geld te gaan bieden aan nieuwkomers.
Natuurlijk heb je als bestaande klant getekend voor je hoge tarief. Maar toch wordt de kans groter dat je al deze gefrustreerde klanten direct verliest als er zich opeens een kans voordoet. Klanten die je daarna ook niet zo snel terug wint. Ja en er zijn best wat klanten die tussen november en februari "superdeals, megadeals, nerver en nooit deals etc. aangeboden kregen via Friends & family die enkele weken daarna zagen dat iedere gewone klant een 50% kortingsdeal krijgt en nieuwe klanten ook nu korting + nog extra 5,- per maand als Ziggo klant vangen. Vooral nu de verschillen zo groot zijn, zou ik oude klanten adviseren elke strohalm die te vinden is aan te grijpen om te kunnen stemmen met je voeten. Het verschilt natuurlijk enorm of je 1,5 GB tot 5 GB krijgt of unlimited voor hetzelfde bedrag of minder. Vodafone is ook in vernieuwing of netwerk het slechtste jongetje van de klas geworden. Dus geen reden meer om meer te betalen of per se te blijven.
De concurrenten weten beter hoe dit werkt dan Vodafone met al haar internationale ervaring. Bij de concurrenten profiteren ook de bestaande klanten van de nieuwe bundels (KPN) of kunnen klanten overstappen naar de nieuwe unlimited tarieven (T-Mobile en Tele2). Bij de concurrentie zijn nieuwe en bestaande klanten nu goedkoper uit nu het hele veld van mobiele diensten op de schop is. Alleen bij Vodafone niet. Zelfs de Ziggo compleet korting van 5,- per maand die bijvoorbeeld KPN ook keurig aan bestaande klanten geeft, zijn voor bestaande VodaZiggo klanten niet van toepassing.
Dit gaat een keer bij ze terugkomen, of met pogingen op te zeggen vanwege verslechterde voorwaarden, of over anderhalf tot 2 jaar als klanten weg kunnen.
Natuurlijk heb je als bestaande klant getekend voor je hoge tarief. Maar toch wordt de kans groter dat je al deze gefrustreerde klanten direct verliest als er zich opeens een kans voordoet. Klanten die je daarna ook niet zo snel terug wint. Ja en er zijn best wat klanten die tussen november en februari "superdeals, megadeals, nerver en nooit deals etc. aangeboden kregen via Friends & family die enkele weken daarna zagen dat iedere gewone klant een 50% kortingsdeal krijgt en nieuwe klanten ook nu korting + nog extra 5,- per maand als Ziggo klant vangen. Vooral nu de verschillen zo groot zijn, zou ik oude klanten adviseren elke strohalm die te vinden is aan te grijpen om te kunnen stemmen met je voeten. Het verschilt natuurlijk enorm of je 1,5 GB tot 5 GB krijgt of unlimited voor hetzelfde bedrag of minder. Vodafone is ook in vernieuwing of netwerk het slechtste jongetje van de klas geworden. Dus geen reden meer om meer te betalen of per se te blijven.
De concurrenten weten beter hoe dit werkt dan Vodafone met al haar internationale ervaring. Bij de concurrenten profiteren ook de bestaande klanten van de nieuwe bundels (KPN) of kunnen klanten overstappen naar de nieuwe unlimited tarieven (T-Mobile en Tele2). Bij de concurrentie zijn nieuwe en bestaande klanten nu goedkoper uit nu het hele veld van mobiele diensten op de schop is. Alleen bij Vodafone niet. Zelfs de Ziggo compleet korting van 5,- per maand die bijvoorbeeld KPN ook keurig aan bestaande klanten geeft, zijn voor bestaande VodaZiggo klanten niet van toepassing.
Dit gaat een keer bij ze terugkomen, of met pogingen op te zeggen vanwege verslechterde voorwaarden, of over anderhalf tot 2 jaar als klanten weg kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door ucsdcom op 05-06-2017 22:27 ]
Misschien zit ik in het verkeerde topic, maar aangezien Vodafone het zelf ook niet weet, de een zegt dat de ander dit.. en in een fysieke shop kunnen ze me niet helpen omdat ik alles online heb geregeld..
Ik heb mijn abbo verlengs via Friends and Family, zo was ik ongeveer €60 goekoper uit dan op de vodafone site. Het probleem, ik heb een Galaxy S8 als nieuw toestel erbij genomen en na een paar dagen begon me op te vallen dat er een mini puntje onder het scherm zat, miss een zandkorrel of iets dergelijks. Je ziet het niet meteen en super storend is het ook niet. Maar nu ben ik gaan bellen om een ander toestel te krijgen.
De een zegt om hem doa retour te sturen, maar weet niet precies met welk formulier, de ander via een rma formulier, maar weet niet wat rma inhoud. De ander zegt dat ik gewoon naar een winkel kan gaan en het daar kan regelen, en weer een ander zegt dat als ik hem opstuur alles geannuleerd word, er 2 tot 4 weken overheen gaat en ik dan een mail zou krijgen om alles opnieuw aan te vragen... en natuurlijk kan de fysieke winkel me niet verder helpen.. Ben sterk aan het denken om hem maar gewoon te houden als het zo moeilijk moet gaan alemaal..
Weet iemand van jullie hoe ik dit nou precies geregeld krijg?!
Ik heb mijn abbo verlengs via Friends and Family, zo was ik ongeveer €60 goekoper uit dan op de vodafone site. Het probleem, ik heb een Galaxy S8 als nieuw toestel erbij genomen en na een paar dagen begon me op te vallen dat er een mini puntje onder het scherm zat, miss een zandkorrel of iets dergelijks. Je ziet het niet meteen en super storend is het ook niet. Maar nu ben ik gaan bellen om een ander toestel te krijgen.
De een zegt om hem doa retour te sturen, maar weet niet precies met welk formulier, de ander via een rma formulier, maar weet niet wat rma inhoud. De ander zegt dat ik gewoon naar een winkel kan gaan en het daar kan regelen, en weer een ander zegt dat als ik hem opstuur alles geannuleerd word, er 2 tot 4 weken overheen gaat en ik dan een mail zou krijgen om alles opnieuw aan te vragen... en natuurlijk kan de fysieke winkel me niet verder helpen.. Ben sterk aan het denken om hem maar gewoon te houden als het zo moeilijk moet gaan alemaal..
Weet iemand van jullie hoe ik dit nou precies geregeld krijg?!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Stuur een bericht op social media naar ze. Dan zullen ze de juiste procedure wel even uitzoeken. In de winkel kan je 'm idd niet omruilen. Dat is vooralsnog gescheiden. Online of telefonische orders en dan een doa zijn bij de meeste providers geen pretje om te regelen.V3g3ta schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:48:
Misschien zit ik in het verkeerde topic, maar aangezien Vodafone het zelf ook niet weet, de een zegt dat de ander dit.. en in een fysieke shop kunnen ze me niet helpen omdat ik alles online heb geregeld..
Weet iemand van jullie hoe ik dit nou precies geregeld krijg?!![]()
Hier ook een foute factuur.
De korting van mijn Friends & Family abonnement uit 2012 is ineens gehalveerd zonder bericht.
Drie keer iemand gesproken en het wordt onderzocht.
Vandaag werd me verteld dat mijn abonnement te oud is en dat ze dit zomaar kunnen doen. Ze willen van de oude abo's af in het systeem. En wat eerder gaf de helpdesk via Twitter door dat ze het gaan corrigeren...
De korting van mijn Friends & Family abonnement uit 2012 is ineens gehalveerd zonder bericht.
Vandaag werd me verteld dat mijn abonnement te oud is en dat ze dit zomaar kunnen doen. Ze willen van de oude abo's af in het systeem. En wat eerder gaf de helpdesk via Twitter door dat ze het gaan corrigeren...
dat is precies de verrassing die ik op mijn rekening zag die ik deze week voor het eerst kreeg. Red super abonnement afgesloten in april voor 25 euro per maand (2 jaar). Vanwege nummerportering over eind mei. Ze rekenen nu 20 euro vanwege de Ziggo-korting...Piet91 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:53:
Hmm, ik geloof dat ik juist goedkoper uit ga komen dan ik dacht.
Ik heb maandag 18 april een 1-jarig RED Super abonnement afgesloten. (was de laatste dag van de vorige prijzen/voorwaarden).
Dat was dus €28 p/maand. Daarnaast €27 cashback via CashbackXL. Verder geen kosten; dus gemiddeld €25,75 p/maand.
Maar ik zie dat ik ook de €5 korting krijg omdat we hier ook Ziggo hebben. Toen ik het abonnement afsloot gold deze korting nog niet en dat leek vervolgens alleen te gelden voor abonnementen vanaf 19 april?
Anyway; als dit zo klopt betaal ik maar €20.75 p/maand i.p.v het eerder verwachte €25.75.
Dat zou wel heel erg leuke verrassing zijn.![]()
nu maar hopen dat ze zich aan de belofte houden en over 2 jaar de friends en family korting handhaven. Ik heb een schermprint gemaakt van die belofte maar in het contract staat "Nu de gehele contractduur van € 46 voor € 25" omdat ze in hun systeem geen rekening houden met aankoop via family en friends.
Dit heb ik ook ontdekt, de afschrijving was opeens hoger dan gebruikelijk. Kwam opeens 8 euro hoger uit deze maand.P!m schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:02:
Hier ook een foute factuur.
Even afwachten wat ik teruggekoppeld krijg.
Webcare heeft aangegeven dat het in de maand juli gecrediteerd wordt en dat het op de volgende factuur weer zou moeten kloppen.
[ Voor 9% gewijzigd door .NCK op 26-06-2017 12:12 ]
In de nieuwe tarivenlijsten kost Red Essential € 21 per maand, maar voor Friends en Family kost het € 24 per maand?
Maar nee: In die € 21 is de Ziggo korting mee gerekend, en in de € 24 niet.
[ Voor 27% gewijzigd door vw23a op 10-07-2017 09:12 ]
Dat zijn gewoon de normale prijzen, hartstikke duur dus. Via de saves desk kan je wellicht een betere deal krijgen of anders is via Friends & Family (€28pm voor 10GB) ook een optie.KDL schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:55:
Krijg een mail van vodafone met de strekking:
oude Red (3+3GB gratis) wordt omgezet naar nieuwe 10 GB voor 30 euro
Weet iemand of ik meer hieruit kan krijgen?
Is het verstandig om mijn aflopend abo zo te laten voor nog een jaar?
Ja ik ga zelf ook verder zoeken, maar ik lees hier even mee of er slimme deals mogelijk zijn.
Na iets meer dan een maand kreeg zie ik nu de bundel verdubbeling eindelijk in myvodafone. Fijn dat het opgelost is. Nu even de eerste facturen afwachten. Ik ben benieuwd of mijn abonnementsprijs ook echt hetzelfde is gebleven of toch naar de nieuwe bundelprijzen is verhoogd. Ook ben ik benieuwd of ik bij "friends & family ben weggehaald, zoals hierboven gemeld wordt.
Bij de overstap is wel beloofd dat de abonnementsprijs hetzelfde zou blijven, dat het een regulier abonnement zou worden, waarbij je kortingen stipt aan het eind van je contract vervallen heeft men niet genoemd.
Bij de overstap is wel beloofd dat de abonnementsprijs hetzelfde zou blijven, dat het een regulier abonnement zou worden, waarbij je kortingen stipt aan het eind van je contract vervallen heeft men niet genoemd.
[ Voor 22% gewijzigd door ucsdcom op 14-08-2017 12:17 ]
Ik ben ook benieuwd... abonnement zou zelfde blijven (datum en prijs) .... ga het zienucsdcom schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:15:
Na iets meer dan een maand kreeg zie ik nu de bundel verdubbeling eindelijk in myvodafone. Fijn dat het opgelost is. Nu even de eerste facturen afwachten. Ik ben benieuwd of mijn abonnementsprijs ook echt hetzelfde is gebleven of toch naar de nieuwe bundelprijzen is verhoogd. Ook ben ik benieuwd of ik bij "friends & family ben weggehaald, zoals hierboven gemeld wordt.
Is er iemand die met spoed een Family and friends code voor mij heeft?
Ik heb er 1 gekregen van een oud collega maar deze is verlopen en de aanbieding loopt bijna af.
Ik heb er 1 gekregen van een oud collega maar deze is verlopen en de aanbieding loopt bijna af.
Even de chat vandaag gebruiken van Vodafone, daar helpen ze je ook aan een code als je aangeeft er al eentje te hebben. Kreeg laatst ook ineens een code via de chat.Liefsnoepje schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:46:
Is er iemand die met spoed een Family and friends code voor mij heeft?
Vraagje:
Ik mag vanaf volgende week mijn vodafone abbo verlengen. Dit ben ik dan ook van plan om te doen met een red essential + S8 (240 euro op afbetaling, de rest eenmalig bijleggen ivm bkr geneuzel) wat op 27 euro zou komen met de ziggo korting.
Nu kom ik van een Red bundel af van 49 per maand waar de prijs van mijn huidige phone nog in verwerkt is. Ik lees in de faq dat het nieuwe abonnement direct ingaat tenzij ik kies voor een lager abonnement. Dan gaat het pas in bij einde huidige contract. Dit is in mijn geval in januari over 4 maanden.
Nu vraag ik mij af: wordt mijn abonnement direct omgezet en ga ik direct 27 euro betalen of blijf ik 49 betalen tot einde contract in januari? Ik vraag mij dit af omdat ik in principe terug stap in abbo (van red naar essential omdat deze dezelfde mb's biedt als ik nu heb), en ook minder ga betalen. Aan de andere kant blijf ik wel in dezelfde abonnement familie (Red) en is de telefoon nu losgekoppeld uit de kosten waardoor het in principe dezelfde bundel blijft.
Iemand hier ervaring mee?
Ik mag vanaf volgende week mijn vodafone abbo verlengen. Dit ben ik dan ook van plan om te doen met een red essential + S8 (240 euro op afbetaling, de rest eenmalig bijleggen ivm bkr geneuzel) wat op 27 euro zou komen met de ziggo korting.
Nu kom ik van een Red bundel af van 49 per maand waar de prijs van mijn huidige phone nog in verwerkt is. Ik lees in de faq dat het nieuwe abonnement direct ingaat tenzij ik kies voor een lager abonnement. Dan gaat het pas in bij einde huidige contract. Dit is in mijn geval in januari over 4 maanden.
Nu vraag ik mij af: wordt mijn abonnement direct omgezet en ga ik direct 27 euro betalen of blijf ik 49 betalen tot einde contract in januari? Ik vraag mij dit af omdat ik in principe terug stap in abbo (van red naar essential omdat deze dezelfde mb's biedt als ik nu heb), en ook minder ga betalen. Aan de andere kant blijf ik wel in dezelfde abonnement familie (Red) en is de telefoon nu losgekoppeld uit de kosten waardoor het in principe dezelfde bundel blijft.
[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 28-08-2017 01:18 ]
Ik denk daar je vf beter even kunt bellen om er zeker van te zijn en sneller antwoord te hebben. Of via sociale media ofzo. Maar volgens mij geef je zelf al antwoord op je eigen vraag:michel2506 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 01:07:
Vraagje:
[modbreak]Reactie verplaatst uit [Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family[/]
Je gaat van red naar red essential = lager abo.Ik lees in de faq dat het nieuwe abonnement direct ingaat tenzij ik kies voor een lager abonnement.
Maar zoals ik zei, het was sneller als je met vf zelf even contact had opgenomen denk ik
Hoi!
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb je een linkje?gyorpb schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
Hier nog even op terugkomend: de Geschillencommissie heeft een (bindende) uitspraak gedaan en Vodafone in het ongelijk gesteld. De FUP aanpassing betreffende EU-roaming is ten nadele van de klant en daarom mag die per direct en kostenverbijzondering z’n abonnement beëindigen.
Heeft iemand overigens info of er een black friday deal aankomt bin vodafone, dan wel Friends and Family? Die van vorig jaar was wel interessant.
Zojuist mijn abonnement verlengd met Vodafone Red 1 jaar voor 19 euro per maand met Friends & Family. Nog iemand op hetzelfde adres heeft een nieuw contract afgesloten, ook voor 1 jaar.
Daarna even Ziggo afdeling retentie gebeld om te verlengen en daar gaan we nu de eerste 6 maanden van 62,50 naar 18,75 per maand, misschien leuk om te proberen! Ruim 250 euro korting op jaarbasis is dat. Kan denk ik alleen vandaag nog met de Black Friday acties.
Daarna even Ziggo afdeling retentie gebeld om te verlengen en daar gaan we nu de eerste 6 maanden van 62,50 naar 18,75 per maand, misschien leuk om te proberen! Ruim 250 euro korting op jaarbasis is dat. Kan denk ik alleen vandaag nog met de Black Friday acties.
Hmm heb reeds al afgesloten via de website, F&F is Family and Friends?ralph075 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:13:
[...]
Probeer het via F&F te doen, dan krijg je nog €2 extra korting en het maandbedrag geldt zolang het abonnement loopt, dus ook na de contractperiode van 1 (of 2) jaar.
Via de 'normale' route is het minder een zekerheid, dat je na afloop van de contractperiode hetzelfde maandbedrag houdt, echter kan het ook wel zo zijn.
Ik ken eigenlijk niemand met Vodafone uit directe kring
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja echt het is allemaal kosteloos, anders bel ze even op.AjDuLion schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:32:
[...]
ik zit hier nog op maar wil eigenlijk bij eind contract veranderen van abbo weet je 100% zeker dat de einddatum niet verandert ?
Ik heb zelf een friends and family abonnemwnt voor 49 euro incl de s8 die ik kreeg op de releasedag en dat is ook de prijs die ik zal houden
Ik betaal nu 20 euro pm voor een Red Super met 20gb (+20 icm Ziggo) onbeperkt bellen en onbeperkt sms. Daarnaast 29 euro pm voor mn Galaxy s8, Mijn abonnement loopt af in mei, dan ga ik toch alleen nog maar de 29 euro betalen?
Ik was vandaag in de winkel en daar zei de verkoper dat ik dan een red super sim only krijg die gebaseerd is op de dan geldende voorwaarden omdat ik een zeer goedkoop Friends and Family abonnement heb. Maar dat klopt toch niet?
Ik was vandaag in de winkel en daar zei de verkoper dat ik dan een red super sim only krijg die gebaseerd is op de dan geldende voorwaarden omdat ik een zeer goedkoop Friends and Family abonnement heb. Maar dat klopt toch niet?
Bij friends and family blijft de korting op het abonnement doorlopen ook na je looptijd van de oorspronkelijke contractduur. Je toestel betaling stopt na je oorspronkelijke contractduur.Janet_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:15:
Ik betaal nu 20 euro pm voor een Red Super met 20gb (+20 icm Ziggo) onbeperkt bellen en onbeperkt sms. Daarnaast 29 euro pm voor mn Galaxy s8, Mijn abonnement loopt af in mei, dan ga ik toch alleen nog maar de 29 euro betalen?
Het is dan vaak goedkoper om het contract stilzwijgend door te laten lopen.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Oke gelukkig maar want die prijs ga ik niet meer krijgen.Megapaul schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
[...]
Bij friends and family blijft de korting op het abonnement doorlopen ook na je looptijd van de oorspronkelijke contractduur. Je toestel betaling stopt na je oorspronkelijke contractduur.
Het is dan vaak goedkoper om het contract stilzwijgend door te laten lopen.
40 in totaal? Dan heb jij het nog beter dan ik.Phusebox schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:18:
De eerste drie maanden van mijn abonnement flink over de bundel gegaan want onbeperkt internet. Kreeg daarna aanbod te upgraden voor 2 euro per maand. Dus nu 20gb (met Ziggo verdubbelaar) voor 17 euro per maand. Die ga ik voorlopig niet opzeggen.
Voor een ieder die ook gebruik wil maken van de BF deals; check ook even de Family & Friends site.Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:02:
Wellicht interessant voor sommigen hier, ik was in contact met Ziggo om korting te krijgen voor volgend jaar, dat kon en ze kon ook korting aanbieden voor sim only van Vodafone, komt toevallig goed uit want mijn vrouw haar simonly is al tijdje uit contract maar nog niet vernieuwd.
Nu kon ik voor haar dus de Red Sim only onbeperkt bellen/smsén en 6GB data krijgen voor 16,- euro
Dat is toch weer 3 euro minder dan de Black Friday deal op dit moment van 19,-.
Scheelt toch weer een paar euro.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Hoe dan? Als ik via dit naar een sim only ga zijn het de normale prijzen, doe ik iets fout of? De 2 hoogste bundels zijn niet in prijs verlaagd met de Friends en family.TheFruitNerd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:04:
[...]
Voor een ieder die ook gebruik wil maken van de BF deals; check ook even de Family & Friends site.
Scheelt toch weer een paar euro.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
[ Voor 8% gewijzigd door dutchnltweaker op 24-11-2018 00:07 ]
Nu ik kijk zit er inderdaad geen verschil tussen, vreemd.dutchnltweaker schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:06:
[...]
Hoe dan? Als ik via dit naar een sim only ga zijn het de normale prijzen, doe ik iets fout of? De 2 hoogste bundels zijn niet in prijs verlaagd met de Friends en family.
Voorgaande jaren zat er 1 a 2 Euro p/mnd verschil tussen.
Zo heb ik vorig jaar met de BF actie het RED abo afgesloten voor €19 p/mnd.
Die staat nu op beide sites voor €23.
In dat geval heb ik niets gezegd
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Dat is wel erg leuk inderdaad. Ik zal ook m'n mailbox in de gaten houden voor dit soort mailtjes. (Hoewel ik er niet te veel van verwacht hoor. Mijn deal is al best goed. Zat jij origineel ook al via Friends & Family?)MarcHealthy schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:52:
4 December de mail gekregen:
Beste meneer *,
We hebben een cadeautje voor je. Nieuwe klanten profiteren vaak van abonnementen met grote databundels. Hoog tijd om jou daar als vaste klant ook van te laten profiteren. Daarom verdubbelen we voortaan iedere maand de dubbele data die je nu al krijgt. Gratis!
Meer data voor hetzelfde geld
Upgrade je abonnement met nummer * naar het nieuwste Red abonnement.
Er verandert niets aan je maandbedrag en de einddatum van je contract. Ook de non-stop gratis extra’s blijven gewoon.
Je krijgt voortaan iedere maand een verdubbeling van je Dubbele data.
Dit uiteraard gedaan en per 7/12 had ik al mijn dubbele data, dit vind ik toch een goede zaal van Vodafone, contract loopt overigens af in maart. Dus nu geen 10gb maar 20gb
Bij Friends en Family is de together nog niet geupdated..
https://directsales.vodafone.nl/together
zou toch mooi zijn als dat dus 40 euro gaat kosten...
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonlyjoco schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:04:
Bij Friends en Family is de together nog niet geupdated..
Hier wel. Pagina die je deelde moet aangepast worden, want die klopt idd niet.
Mijn zus mocht eigenlijk pas vanaf 28 maart haar abonnement verlengen, echter dit kon al eerder.
Ze wilde eerst voor de S9 gaan maar na wat uitzoekwerk was de S10 verhoudingsgewijs goedkoper.
Ze betaald nu voor Red Essential 25 - 5 (Ziggo) + 19 euro per maand voor de telefoon (39 euro)
met 96 + 5.69 bijbetalen.
Bij Vodafone zelf zou ze 192 duurder uitkomen en bij friends & family nog steeds 120 euro duurder.
Nu mooi het toetel bij de Mediamarkt gehaald Het is voor het eerst dat mijn zus nu voorloopt met een toestel
(Zelf heb ik nog een S8).
Ze wilde eerst voor de S9 gaan maar na wat uitzoekwerk was de S10 verhoudingsgewijs goedkoper.
Ze betaald nu voor Red Essential 25 - 5 (Ziggo) + 19 euro per maand voor de telefoon (39 euro)
met 96 + 5.69 bijbetalen.
Bij Vodafone zelf zou ze 192 duurder uitkomen en bij friends & family nog steeds 120 euro duurder.
Nu mooi het toetel bij de Mediamarkt gehaald Het is voor het eerst dat mijn zus nu voorloopt met een toestel
[ Voor 6% gewijzigd door Megapaul op 15-04-2019 17:32 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dat lijkt me niet mogelijk. Ik zou het ook niet proberen met de KS, want kans is groot dat dit een enorm probleem wordt voor een paar euro/maand winst.
@Dr. Strangelove Gezien de magere Friends & Family aanbiedingen op dit moment, is het vrij opportuun om nu te verlengen. Geen extra factuurkorting, bijna geen promoties (alleen een JBL Link bij een S9+), dus ze willen nu geen klanten blijkbaar.
@Dr. Strangelove Gezien de magere Friends & Family aanbiedingen op dit moment, is het vrij opportuun om nu te verlengen. Geen extra factuurkorting, bijna geen promoties (alleen een JBL Link bij een S9+), dus ze willen nu geen klanten blijkbaar.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
is de standaard deal op friends and familyMij werd dit aangeboden voor €23,00 (24 maanden)
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly
[ Voor 13% gewijzigd door saharoen op 21-04-2019 23:52 ]
Dat had ik ook verwacht. Volgens mij worden er zelden betere aanbiedingen dan F&F gedaan, zeker als het 'bijvangst' is bij het verlengen van Ziggo. Had er misschien later wat meer uit kunnen slepen, maar goed. Prima deal.saharoen schreef op zondag 21 april 2019 @ 23:51:
is de standaard deal op friends and family
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly
Thanks voor de info. Soortgelijke situatie dus qua contract. Ik ga wel even kijken wat ik kan vinden qua voorwaarden. Volgens mij stond het daar niet expliciet in maar stond het ergens apart vermeld. Jij ook via Friend&Family gedaan?saharoen schreef op maandag 22 april 2019 @ 23:04:
Ik heb verlenging gedaan in december 2017. Maar contract ging in op 1 april 2018 (1 jaar verlengd ik heb binding angst 😉). Misschien daarom. Want Vodafone heeft al zo vaak de voorwaarden verandert dat ze door de bomen het bos niet zien. Even jou voorwaarden erbij zoeken.
Heb je wel een friends korting nodig.Josvdv schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:36:
Sinds vrijdag zijn er weer tijdelijke acties bij F&F, scheelt weer €2 tot €5/maand.
Maar ik heb nu het red together voor 25 euro in de maand!
Goede deal!
Ik mag verlengen en heb een Friends&Family code voor de directsales pagina van Vodafone. Weet iemand of je de Friends & Family ook rechtstreeks in de winkel kunt verlengen zodat je wel de extra korting hebt maar ook meteen het nieuwe toestel in ontvangst kunt nemen? Of is dat alleen online mogelijk?
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
Online only.TankiEEE schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:38:
Ik mag verlengen en heb een Friends&Family code voor de directsales pagina van Vodafone. Weet iemand of je de Friends & Family ook rechtstreeks in de winkel kunt verlengen zodat je wel de extra korting hebt maar ook meteen het nieuwe toestel in ontvangst kunt nemen? Of is dat alleen online mogelijk?
Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!