Azrael schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:50:
[...]
Alleen het rare is (wat ik hierboven ook al schreef) is dat precies hetzelfde (2-jarige) sim-only abonnement even duur als als het abonnement
inclusief die 5 euro toestelbijdrage. Hetzelfde 1-jarige sim-only abonnement is zelfs een euro per maand duurder. (Vodafone Red, met of zonder toestel 27 euro per maand voor 2 jaar)
Dus tenzij je met verlengen extra korting (loyalty ofzo) op dat sim-only abo kunt krijgen of elders een goedkoper abo kunt afsluiten is het echt 60/ 72 euro goedkoper.
Zelf ook problemen met nummerbehoud, de Vodafone F&F-site accepteert mijn simkaartnummer van hollandsnieuwe niet, terwijl het nummer gewoon klopt. Ik ga morgen even bellen met de nummerbehoudafdeling van Vodafone.
Hallo Azrael, ik heb denk ik exact hetzelfde probleem als jou.
Ik had gisteravond een Vodafone
Friends & Family bestelling geplaatst, keurig aangegeven dat mijn huidige provider Simyo - KPN is, staat er op de "bedankt voor uw bestelling pagina" onder het kopje nummerbehoud achter "netwerkprovider" helemaal niks en krijg ik in de bevestigingsmail die ik deze ochtend kreeg dat mijn netwerkprovider Tele 2 / Bliep

is... (mijn simkaartnummer stond wel juist weergegeven)
Ik gelijk gebeld met het contactnummer van F&F 0800-6677880, krijg ik een dame aan de lijn die aan geeft dat het geen probleem is, dat ze het gelijk gaat aanpassen. Uurtje later een gemiste oproep (omdat ik aan het werk ben) en een sms dat de order geannuleerd is ivm foutieve nummerbehoudgegevens
En bedankt Vodafone, na het telefoontje met de F&F medewerker dat alles gewoon goed zou komen, heb ik op basis van dat ordernummer/orderbevestiging bij Samsung de Gear VR aangevraagd

Iemand een idee of die Gear VR nu als nog wordt uitgeleverd of dat Samsung bij een crosscheck bij Vodafone zegt, die gaan we niet uitleveren want de order is gecanceld? (Ik vrees zelf het laatste)
Enfin, direct na het lezen van de SMS wederom gebeld met F&F uiteindelijk een tel gesprek van een uur geworden, diverse medewerkers van F&F, gesproken maar ze vonden het allemaal raar dat de order op deze manier geannuleerd was, maar niemand kon iets voor me betekenen. (helaas ook een aantal medewerkers gesproken die totaal niet bereidwillig waren om te helpen, die zo snel mogelijk van mij af wilde) Het huidige ordernummer wat inmiddels was geannuleerd kon niet meer in ere worden hersteld.
Ik heb uiteindelijk maar een nieuwe order geplaatst, waarbij er wederom op de "bedankt voor uw bestelling pagina" onder het kopje nummerbehoud achter "netwerkprovider" helemaal niks staat.
Een bevestigingsmail met ordernummer heb ik nog niet gehad, maar ik vrees met grote vrees dat daar weer geen Simyo - KPN op zal staan.
Weer gebeld met F&F en mijn vermoeden van een fout op de site besproken, maar uiteindelijk kon hij niks voor me doen, moet eerst afwachten op de orderbevestigingsmail, maar ondertussen zie ik het al gebeuren dat die Gear VR door m'n neus wordt geboord
Azrael, heb jij een rechtstreekse ingang (tel nr?) bij de Vodafone nummerbehoud afdeling zodat ik hen nog kan bellen?