Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:18
Matched: friends
Sheva schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:28:
Had ik naar gekeken, maar die aanbiedingen kunnen niet tippen aan bijv. een abbo nemen bij GSMWijzer of Studentmobiel. Alleen is het jammer dat je daar een nieuwe klant moet worden voor een scherpe aanbieding(Raar beleid vind ik, maargoed). Toch bedankt voor je input!
Bij friends and family maakt het niet uit of het om een nieuw abonnement gaat of om een verlenging.

Bij vele webshops is er een aanzienlijk prijsverschil tussen nieuw en verlenging.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Megapaul schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:59:
[...]

Bij friends and family maakt het niet uit of het om een nieuw abonnement gaat of om een verlenging.

Bij vele webshops is er een aanzienlijk prijsverschil tussen nieuw en verlenging.
Klopt, was niet helemaal duidelijk, maar dat is ook wat ik min of meer aangeef. Bij verlenging via F&F scheelt het niet zo erg veel als bij bijv. verlengen via een andere aanbieder. Daarom hoop ik eigenlijk nog op een tip die me nog wat euro's kan besparen.

Komt die niet, dan ga ik eens bellen en anders gebruik maken van Friends&Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:05
Vraagje, staat bij jullie op het contract van de Vodafone Friends & Family actie de korting vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bel + SMS + Web vodafone family and friends biedt nu de 10gb datalimiet aan zoals eerder aangekondigd.

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:07

Laguna

Connaisseur

_Richie_ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:38:
Bel + SMS + Web vodafone family and friends biedt nu de 10gb datalimiet aan zoals eerder aangekondigd.

Leuk, maar wat is de snelheid voordat je die 10GB gehaald hebt?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
_Richie_ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:38:

Mooie aanbieding, voor 10gb per maand wil ik mijn huidige FUP-abbo wel 'opgeven'.
Maar hoe kom ik aan zo'n actiecode?
Ik ken geen vodafone medewerkers, in de voda-store zullen medewerkers ook niet met codes strooien..

@Hieronder, thnx voor de tip maar die persoon zegt dat ze op zijn en ze ook niet weer krijgt...

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 03-10-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik zie dat er in dit topic ook over de Friends & Family korting wordt gepraat. Hier heb ik een vraagje over waar hier iemand me misschien antwoord op kan geven.

Stel ik pak een sim-only Bel+SMS+Web Altijd € 30 Sim Only 2 jaar abonnement, dan staat € 30 p/m doorgestreept en staat er dat ik € 16,20 p/m moet betalen.
Weet iemand hoe het zit als ik na twee jaar het abonnement laat doorlopen? Gaat het dan terug naar € 30 of blijf ik € 16,20 betalen?
En wat gebeurt er als ik aan 125 min. per maand niet genoeg heb en wil opschalen naar een hoger abonnement? Krijg ik dan het nieuwe abonnement met bijbehorende korting?

Zijn er verder nog dingen waar op gelet moet worden bij het afsluiten van zo'n abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thesystem schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:07:
Ik zie dat er in dit topic ook over de Friends & Family korting wordt gepraat. Hier heb ik een vraagje over waar hier iemand me misschien antwoord op kan geven.

Stel ik pak een sim-only Bel+SMS+Web Altijd € 30 Sim Only 2 jaar abonnement, dan staat € 30 p/m doorgestreept en staat er dat ik € 16,20 p/m moet betalen.
Weet iemand hoe het zit als ik na twee jaar het abonnement laat doorlopen? Gaat het dan terug naar € 30 of blijf ik € 16,20 betalen?
En wat gebeurt er als ik aan 125 min. per maand niet genoeg heb en wil opschalen naar een hoger abonnement? Krijg ik dan het nieuwe abonnement met bijbehorende korting?

Zijn er verder nog dingen waar op gelet moet worden bij het afsluiten van zo'n abonnement?
De kortingen die je krijgt vervallen automatisch na 2 (of 1) jaar. Tevens vervallen bij het veranderen van je abonnement alle kortingen en promoties, zowel bij een up- als downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:02:
[...]

Dat laatste wat je zegt klopt, maar sommige beweren dat als je een F&F afsluit, dat deze korting ook na 1 of 2 jaar doorloopt.
De korting word voor de contractsperiode opgevoerd. Zie ook de site van Friends & Family. Zo is het in ieder geval bij de abonnementen die je NU afsluit. Oude abonnementen zijn uitzonderingen.

'De beste toestellen én 25% korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode.'

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Een mailwisseling:

Goedendag,

Ik heb drie vragen aangaande mijn abonnement waar ik vorige week een nieuw contract voor heb afgesloten middels de Vodafone Friends & Family actie.

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen maar er staat nergens vermeldt wanneer ik deze moet vervangen. Moet ik deze direct vervangen of pas als mijn huidige simkaart niet meer werkt?

De tweede vraag betreft de 10gb databundel. In mijn tegoedoverzicht staat dat ik maar een 1gb bundel heb en ik zie ook geen aanvullende Blox of iets dergelijks. Is mijn abonnement wel goed geactiveerd?

De derde vraag gaat over de op reis Blox van 2 euro per dag indien gebruikt. Die had ik geactiveerd maar is nu gedeactiveerd. Kan ik deze niet meer gebruiken met mijn huidige abonnement?

Alvast bedankt voor uw antwoorden.

Met vriendelijke groet,

De reactie:

Reactie
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik begrijp uit uw e-mail dat u meerdere vragen heeft over uw abonnement.

Ik ben dit voor u gaan nakijken en wanneer u uw nieuw toestel heeft ontvangen kunt u contact opnemen met de klantenservice en dan sluiten wij de nieuwe simkaart voor u aan.

Ook wilt u graag weten waarrom er bij MyVodafone 10GB vermeld staat,dit is een vergissing en hier zijn we mee bezig om dit aan te laten passen maar u maakt gewoon gebruik van 1GB per maand,hiervoor onze excuses we hopen het zo spoedig mogelijk verholpen te hebben.

Wanneer u gebruik wilt maken van de alles in een op reis dan kan dit gewoon deze kunnen we gewoon voor aan zetten of u stuurt een sms naar 4000 met de tekst aan.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd,wens u een heel fijn weekend.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

En ik heb niet eens een nieuw toestel gekozen (sim only). Ik vraag me af wat men nou precies heeft nagekeken want hier kan ik toch niets mee? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Vandaag kreeg ik eerst al smsjes met aanpassingen voor het buitenland, half uurtje later kreeg ik een mail aangaande de Alles-in-1 op Reis bundel.

Hieronder de reactie van de servicedesk:
Allereerst onze excuses voor onze late reactie op uw e-mail. Omdat het drukker is dan verwacht, is het ons niet gelukt om uw e-mail op tijd te beantwoorden.

U bedoelt de Friends & Familly korting?

Als u de blox Alles-in-1 op Reis Dagbundel activeert verandert er niets aan de 10GB en de aanbiedingen.

Ik heb voor u de Alles-in-1 op Reis Dagbundel al geactiveerd. Ik ga ervan uit dat dat de bedoeling is.

Ik hoop dat ik u zo goed heb kunnen helpen en voor verdere vragen kunt u altijd bij ons terecht.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaa, eindelijk reactie op mijn mail naar Vodafone of de F&F actieprijzen alleen tijdens de abonnementsperiode zelf gelden (om na 1 of 2 jaar verhoogd te worden naar de normale prijs) of dat die actieprijzen doorlopen:

"Het Friends&Family aanbod geldt voor de gehele looptijd van het contract. Dus voor zowel de 1 of 2 jaar contractsduur en daarna, totdat er een nieuw abonnement wordt afgesloten."

Mooi, dat heb ik nu zwart op wit. Voorlopig zit ik goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:47:
Jaaaaa, eindelijk reactie op mijn mail naar Vodafone of de F&F actieprijzen alleen tijdens de abonnementsperiode zelf gelden (om na 1 of 2 jaar verhoogd te worden naar de normale prijs) of dat die actieprijzen doorlopen:

"Het Friends&Family aanbod geldt voor de gehele looptijd van het contract. Dus voor zowel de 1 of 2 jaar contractsduur en daarna, totdat er een nieuw abonnement wordt afgesloten."

Mooi, dat heb ik nu zwart op wit. Voorlopig zit ik goed. ;)
Fijn man, mazzel dat je eigenlijk perongeluk had gekozen voor 1 jaar! Nu nog duimen dat je dan een betere deal vindt, en anders gewoon blijven genieten dan deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:23:
Heb inmiddels wel zwart op wit een bevestiging over de prijzen van een 2 jarig F&F abo met 10 GB data.

[afbeelding]
Pfff, wat een losers daar bij Vodafone... Jij hebt zwart op wit dat je na twee jaar het volle pond moet betalen. Maar ik heb zwart op wit dat dat NIET hoeft: de aanbiedingsprijs blijft geldig totdat je een ander contract neemt.

Ik ga mijn mail HEEL GOED bewaren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:23:
Heb inmiddels wel zwart op wit een bevestiging over de prijzen van een 2 jarig F&F abo met 10 GB data.

[afbeelding]
Onderstaande uit de veelgestgelde vragen op de website van Vodafone Friends & Family. Lijkt me dat de korting gewoon geldig blijft bij stilzwijgende verlenging.
Waarom Friends & Family?
Als ‘friend’ van Vodafone profiteer je van exclusieve Vodafone aanbiedingen. Je betaalt geen aansluitkosten en ontvangt fikse korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode! Daarnaast is de korting ALTIJD geldig, dit houdt in dat je bij verlenging van je abonnement dezelfde korting behoud.

[ Voor 25% gewijzigd door De_Klusjesman op 02-11-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ArcticWolf schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:51:
dat probleem heb ik ook vaak :p zit in het karakter denk ik...
Ben je tenminste geen binnenvetter.
Ik denk dat ik heel serieus over ga stappen weer naar VF... ik betaal wel iets meer maar ik krijg er wel veel meer terug 8)
Ik weet niet wat je nu hebt en waar je naar op zoek bent?
Friends&Family aanbiedingen van Vodafone zijn over het algemeen een stuk voordeliger als de reguliere. Vooral de sim only zijn we in dit topic flink aan het bejubelen. Wellicht kom je toch voordeliger uit dan je dacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:52:
[...]
Friends&Family aanbiedingen van Vodafone zijn over het algemeen een stuk voordeliger als de reguliere. Vooral de sim only zijn we in dit topic flink aan het bejubelen. Wellicht kom je toch voordeliger uit dan je dacht..
Leuk allemaal maar je moet wel een "actiecode" hebben en dan is er nog het gedoe om de voorwaarden als ik dat hier zo lees. Ze zouden alle vaste klanten gewoon zulke aanbiedingen moeten doen.

[ Voor 5% gewijzigd door bite op 03-11-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Gelukkig maar ;)
Ik ga m'n fup abo maar laten omzetten naar prepaid, die bewaar ik dan wel voor het buitenland met Alles-in-1 op Reis voor Prepaid waarbij je voor 2,-/dag 35 Mb/20min/20sms hebt, tenzij er iets beters is. Verder voor in NL bij Ben(prepaid) voor 10,-/maand 1Gb data. Bellen is dan mogelijk iets duurder maar gooi nu toch geld weg aan minuten die ik niet gebruik en kan in principe ook de gsm van de zaak gebruiken.
Mensen die destijds een fup sim-only hebben afgesloten zijn nu denk ik wel spekkoper. Zelfs m'n huidige abo lijkt goedkoop tov een verlening. Opmerkelijk hoe die prijzen zijn gestegen.

Een voordeel van die teller die vodafone heeft geimplementeerd en ik het op m'n telefoon ook bijhoud is dat ik nu weet dat ik aan 1Gb in principe wel genoeg kan hebben. Sms is vervangen door whatsapp/e-mail/im en bellen doe ik toch weinig :) M'n Android smartphone gewoon los gekocht en gebruik ik het meest voor internet en spotify (streaming).
Met zo'n friends/family (en got users ;) ) abo heb je er ook een bundel van minimaal 75 belminuten bij als je meer data dan 500Mb data wilt. In vergelijking dus verplicht 5,93 voor 75 min dus 8ct/min, niet eens goedkoop te noemen. Gebruik je daarvan bv maar 30 minuten, verloopt de rest van die bundel en is het feitelijk 19ct/min.
Bel je daarentegen eens meer dan betaal je met een standaard sim-only "Standaard buitenbundeltarief per minuut en sms € 0,30"
ArcticWolf schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:30:
[...]
de voorwaarden van KPN en T-mobile zijn even ruk, je wordt zowiezo wel genaaid ;)
+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met wat er gebeurt als je een Vodafone Friends & Family laat doorlopen? (m.a.w. stilzwijgend verlengen). Blijven dan de voorwaarden (minuten/sms/internet & prijs) gelijk? Of wordt het ineens de prijs? Dit vraag ik me af omdat dit van belang is of ik een 2-jarig of 1-jarig abo ga afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:23
De Sim Only variant lijkt echter nog wel onbeperkt met in totaal 4GB data, daarna 32kbps:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/ca00dba386dfbd963fa8e88044bf1fcb.jpg

1GB in de bundel, 3GB extra

Ook in combinatie met de Note 2 heb ik 4GB en daarna 32kbps:
Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/0cb1785efaf88d981c9ed7f9f813028e.jpg

De Abo's van Friends & Family hebben dit ook, waarbij ik geen concrete aanwijzing vind dat je na 4GB moet gaan betalen..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Jassy schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:24:
De Sim Only variant lijkt echter nog wel onbeperkt met in totaal 4GB data, daarna 32kbps:

[afbeelding]

1GB in de bundel, 3GB extra

Ook in combinatie met de Note 2 heb ik 4GB en daarna 32kbps:
[afbeelding]

De Abo's van Friends & Family hebben dit ook, waarbij ik geen concrete aanwijzing vind dat je na 4GB moet gaan betalen..
Heel apart, dit zou niet moeten horen, want er staat duidelijk in de voorwaarden dat je na 4GB moet betalen van 0,10 per MB. Anders had er bij de Friends&Family alsnog gestaan: "Na 4GB, onbeperkt met 32kbps" zoals met de 10GB ook het geval was. Raar inderdaad want bij Phonehouse.nl / BelCompany.nl staat inderdaad dat je na de 4GB alleen maar in snelheid naar beneden gaat, heel raar!

BelCompany site:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/f751238dc7fc3b060a2f8b481c39fb83.png

Belsimpel site:
Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/26cc9815a491890b00b89fce88b40c53.png

Laten we het Vodafone eens navragen morgenochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:48
En is dat Vodafone Friends&Family gewoon voor iedereen te bestellen? Want je ziet het niet vanaf de homepage van vodafone en je krijgt ipv 50% van de termijn heel de termijn lang korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:37
Kan iemand mij vertellen wat er na 12 maaden gebeurd als je nu een 1 jarig Friends and Family abonnement afsluit met 4GB?

Krijg je vanaf dat moment nog maar 1GB of blijf je 4GB houden?

Misschien dat iemand die de afgelopen dagen een abonnement heeft afgesloten op zijn MyVodafone kan kijken? Ik ben bang dat het als een Blox vermeld staat die dan maar 1jr geldig is.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:54
-JB- schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:06:
Kan iemand mij vertellen wat er na 12 maaden gebeurd als je nu een 1 jarig Friends and Family abonnement afsluit met 4GB?

Krijg je vanaf dat moment nog maar 1GB of blijf je 4GB houden?

Misschien dat iemand die de afgelopen dagen een abonnement heeft afgesloten op zijn MyVodafone kan kijken? Ik ben bang dat het als een Blox vermeld staat die dan maar 1jr geldig is.
Het is per abonnement verschillend. Heb de vraag gesteld aan Vodafone op Facebook en ze gingen het voor mij uitzoeken. Uiteindelijk blijft mijn aanbieding actief na aflopen van mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:42:
Denk ik een goede aanbieding te krijgen van VF met 225 minuten voor 15 euro per maand, blijkt er maar 500mb bij te zitten. Bij alle 1 gig abonnementen hebben ze nu de actie dat je er 3 gig bij krijgt, maar zoiets dergelijks was hierbij niet te regelen.

Jammer, want nu zou 125 minuten met 1 gig mij 27,50 in de maand gaan kosten..
Dan probeer je toch aan zo'n Friends & Family abbo te geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Chris.nl schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:54:
[...]

Dan probeer je toch aan zo'n Friends & Family abbo te geraken?
Dan moet je alleen zo'n code zien te krijgen, wat niet zo makkelijk meer voor elkaar te krijgen is heb ik het idee ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:21
25 januari kreeg ik dit te horen van de Vodafone webcare

Mijn vraag: Behoud ik de 10GB data? Aangezien dit abonnement een oneindige looptijd heeft tot 2031 (Friends & Family) namelijk. Wel 1 jaar maar daarna tegen zelfde voorwaarden verder inclusief de 10GB
Kan je een notitie in het systeem maken?

Antwoord: De 10 GB blijft dan ook oneindig op je nummer staan. Pas wanneer je abonnementsvorm wordt uit gefaseerd of wanneer je verlengt naar een ander abonnement wordt dit weer veranderd. Een notitie maken in het systeem is nu niet mogelijk omdat je nu nog niet in ons systeem staat geregistreerd.

Dit kreeg ik via de webcare te horen n.a.v. het afsluiten van het abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
menalert schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:06:
25 januari kreeg ik dit te horen van de Vodafone webcare

Mijn vraag: Behoud ik de 10GB data? Aangezien dit abonnement een oneindige looptijd heeft tot 2031 (Friends & Family) namelijk. Wel 1 jaar maar daarna tegen zelfde voorwaarden verder inclusief de 10GB
Kan je een notitie in het systeem maken?

Antwoord: De 10 GB blijft dan ook oneindig op je nummer staan. Pas wanneer je abonnementsvorm wordt uit gefaseerd of wanneer je verlengt naar een ander abonnement wordt dit weer veranderd. Een notitie maken in het systeem is nu niet mogelijk omdat je nu nog niet in ons systeem staat geregistreerd.

Dit kreeg ik via de webcare te horen n.a.v. het afsluiten van het abonnement!
Vind ik allemaal leuk en aardig, maar kijk je contract eens na. Daar staat maar extreem veel data 1 of 2 jaar....Ook in mijn Friends and family contract...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:24
alwaysleft schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:13:
[...]

Vind ik allemaal leuk en aardig, maar kijk je contract eens na. Daar staat maar extreem veel data 1 of 2 jaar....Ook in mijn Friends and family contract...
Heb zojuist antwoord van vodafone webcare met de mededeling dat bundel blijft doorlopen, zelfs na het einde van je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

Heb zojuist antwoord van vodafone webcare met de mededeling dat bundel blijft doorlopen, zelfs na het einde van je contract.
Hier zie ik het ook: http://forum.vodafone.nl/...id-voor/td-p/35362/page/3

Blijft de contract prijs ook hetzelfde van friends and family na contractsperiode? ( want zie bij blox maximaal internet pakket nu voor 0 euro staan, wordt dat geen 10 euro na het contract??) want in contract afsluiten staat dat het alleen 1 of 2 jaar 0.0 euro is.

[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 09-08-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:17
Eventueel zou je ook via Vodafone Friends&Family een 1-jarige Red Super Sim Only kunnen aanschaffen. Je betaald dan voor hetzelfde abonnement 38 euro per maand.

https://directsales.vodaf...rform/7547?filter=simonly

Uiteraard moet je dan wel een F&F code weten te scoren, maar dat hoeft niet zo lastig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el polini
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 15:32
Hier ook een brief ontvangen dat Vodafone mijn huidige FUP abonnement uit 2010 binnenkort niet maar kan aanbieden. Aan de hand van een analyse van een paar maanden voor kosten en datagebruik krijg ik een aanbod voor 50% korting op Red Super Sim Only.

Oud: SO Bel + SMS + WEB 400 FUP van 15,20 p/m
Nieuw: Red Super SO onbeperkt Bellen/SMS + 6GB voor 30,- p/m

Nog steeds een verdubbeling van het maandbedrag, maar nieuwe mogelijkheden als 4G en max 50Mbps en twee multi-sims (binnen abbo) dienen zich nu ook voor. Het grappige is nu beschik ik over dual-sim (niet te verwarren met multi-sim). Straks dus 4 sim-kaarten voor 1 abonnement!

Op friends&family is Red Super zelfs 37,- p/m. Een verschil van 7,- per maand.

Voor mensen die FUP momenteel nog hebben is het dus aan te raden om enkele maanden boven de 6GB data te verstoken. Aan de hand van Vodafone's analyse op datagebruik krijg je een exclusief aanbod in de brief. De 50% korting kan ik niet op een ander abonnement gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door el polini op 04-04-2014 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
BreeeZe schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:22:
[...]

Ik heb een Red (2GB) met 75% korting aangeboden gekregen. Ik heb ze gister gebeld en gevraagd of ze me ook een Red Super (6GB) konden aanbieden met 75% korting maar dat kon niet.
Ah meen je dat nu? Wilde net zelf met hun contact gaan opnemen om hetzelfde te gaan bewerkstelligen :P
Heb zelf een paar dagen geleden ook een brief gehad met dezelfde aanbieding en kom af van een SO Bel + SMS + web 190 af. Heb eens gekeken naar mij verbruik en ook al zou ik wel uit de voeten kunnen met 2gb lijkt 6Gb met 75% me wel wat, en ook natuurlijk de snellere verbinding die met dat abo gepaard gaat. Misschien toch maar gewoon proberen >:)

EDIT: ik had hiervoor wel friends & family korting dus dat kan meegespeeld hebben in die 75%. Maar als ik dat hier lees is er niet echt een pijl te trekken waarom sommige mensen bepaalde percentages krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Captain Obvious op 08-04-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
omgwtfbbq schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:54:
Ik begrijp niet zo goed hoe jullie aan die 75% en 50% aanbiedingen komen. Hebben jullie allemaal een BSW abo gehad de afgelopen tijd en veel data verstookt dat jullie nu die brief krijgen? Of begrijp ik dat verkeerd?

Ik vraag ernaar omdat ik aan het kijken ben voor verlenging, maar als ik een leuke aanbieding kan krijgen binnenkort dan wacht ik nog even met afsluiten, maar de voorwaarde voor wanneer jullie die aanbieding krijgen me niet duidelijk is.
Oud BSW abo via Friends&Family uit ~2009 met unlimited data, 300 mins/sms voor 13.75. Mijn gebruik was relatief weinig, normaliter tussen 500 en 800MB per maand data, soms uitschieters naar 1.4GB, maar dat was maar zelfden. Wel wat buitenland kosten (elke maand gemiddeld voor 5,- naar buitenlandse nummers en 10'je buitenland gebruik). Ik was erg verbaasd en blij toen ik dit aanbod kreeg. Ik had nooit verwacht dat het eigenlijk nog beter kon worden met nogmaals 4 euro per maand eraf, en daarvoor in de plaats eigenlijk niets minder (voor mij dan).

Reden: Ik weet het niet, de logica ontgaat me. Ik houd net als de afgelopen 5 jaar, weer keurig mijn mond en laat hem lopen zolang er niks beters voor bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
D-e-n schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:17:
Ik snap niet dat iedereen dat blijft zeggen? Als je vergelijkt met andere providers klopt dat wellicht maar als ik Vodafone vergelijk met Vodafone maakt het volgens mij niet zoveel uit.

Dan kom ik voor een 2-jarige Red Essential sim only op 24x23 = 552 euro voor twee jaar. Tel daar bijvoorbeeld een LG G2 op voor 350 euro en ik reken dat terug dan kom ik op 37 euro per maand. En volgens mij kun je hem voor 40 euro sowieso gratis krijgen bij een Red Essential abonnement.
Omdat dat de waarheid is in het geval van de iphone 5s 16gb ;) Ik ga hierbij wel uit van een friends&family situatie:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/23shh7d.jpg
Totaal bedrag over 24 maanden = 24 x €51 = €1224

Situatie alles los:
Iphone 5S 16gb €600
400 min bsw + 1gb internet (24 x 15,20) €364,80
Totaal €964,80

Ook al ga ik niet uit van een bestaand bsw abonnement, dan zou het me nog totaal €120 schelen.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:21
ck2000nl schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:17:
[...]
Ik ga hierbij wel uit van een friends&family situatie:
Dat is alleen voor specifieke gevallen toch?
Ook al ga ik niet uit van een bestaand bsw abonnement, dan zou het me nog totaal €120 schelen.
Ik denk dat het per telefoon dus enorm verschillen kan. Maar het is dus niet zo dat sim only altijd enorm veel goedkoper is. Ik vind ze bij Vodafone, en zeker qua data, in elk geval enorm duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Indien iemand geïnteresseerd is, ik heb vijf Friends & Family-codes te vergeven. Aanvraag via DM :)

Allemaal vergeven

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 12-08-2014 21:03 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
PaT schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:04:
[modbreak]Dat rode vak boven het reactie veld staat er niet voor niets. Geen F&F codes aanbieden hier[/modbreak]
Hoezo er staat: Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Familiy verzoeken!

Als ik als neutrale lezer dat zo lees mag aanbieden toch wel? Alleen mensen DM-en en bedelen voor code toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2023
Hoe lang is de actie van 10GB internet op je mobiel geldig?De duur van deze actie is geldig tot het moment dat het contract word beeindingd of het contract verlengd. In het geval van een verlenging gelden de actievoorwaarden die voor het nieuwe contract van toepassing zijn en daarmee vervalt de 10GB databundel.

Als 'friend' van Vodafone profiteer je van exclusieve Vodafone aanbiedingen. Je betaalt geen aansluitkosten en ontvangt fikse korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode! Daarnaast is de korting ALTIJD geldig, dit houdt in dat je bij verlenging van je abonnement dezelfde korting behoud.Onderstaand vind je een voorbeeld van de besparing waar je als Vodafone friend van kunt genieten.

Toestel i.c.m. tweejarig abonnement

Vodafone Friends & Family

Abonnement iPhone Vaak € 50,- iPhone Vaak € 50,-
Korting 25% korting 25% korting
Looptijd korting 12 maanden Gehele looptijd
Aansluitkosten € 30,- €0,-
Totale kosten € 1080,- € 900,-

Uw voordeel € 150,- € 330,-

Volgens mij zijn en waren de voorwaarden duidelijk toch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
Heb 21 augustus gechat met Vodafone en alles opgeslagen zie chat:

danny: Ik heb een web2 Friends&Family inclusief 10 GB. Die korting blijft ook geldig nadat mijn contract afloopt in november toch?
Vf: Heeft geen effect op je korting inderdaad.Je korting loopt ook na november door idd.
danny: OOk de 10GB bundel staat in de voorwaarden toch?
VF: Yes, die loopt gewoon door. Geen zorgen.
danny: Ik heb op tweakers gelezen dat mensen met zo'n abonnment hebben als ik dus f&f web2 voor 2,50 Euro 4G erbij hebben gekregen inclusief behoud kortingen na het contract klopt dit
VF: Je kunt de 4g BloX aansluiten inderdaad. Met die toevoeging heb je voor 2,50 euro per maand extra toegang tot 4g. De kortingen op je abonnement blijven gewoon geldig.
VF: Hetzelfde principe als de Alles-in-1 die we net verwijderd hebben.
danny: Zien jullie dit niet als wijziging dus vervalt de korting die ik nu via F&F ontvang niet?
VF: Nee, het is geen wijziging. BloX (zoals de toevoegingen heten) zijn maandelijks aanpasbaar. Deze hebben geen effect op je abonnementsvoorwaarden of kortingen.
danny: Ok dat heb ik nu dus zwart op wit dat de korting wanneer ik mijn 4g Blox aanzet gewoon door blijft lopen tot na contract.Inclusief 10GB internet, ja toch?
VF: Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje1
Dit zijn de eigen Friends&Family contract voorwaarden: Korting blijven geldig zelfs na contract einde, dus gewoon door laten lopen. Tevens blijf je gewoon 10GB internet houden inclusief de korting:

Hoe lang is de actie van 10GB internet op je mobiel geldig?De duur van deze actie is geldig tot het moment dat het contract word beeindingd of het contract verlengd. In het geval van een verlenging gelden de actievoorwaarden die voor het nieuwe contract van toepassing zijn en daarmee vervalt de 10GB databundel.

Als 'friend' van Vodafone profiteer je van exclusieve Vodafone aanbiedingen. Je betaalt geen aansluitkosten en ontvangt fikse korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode! Daarnaast is de korting ALTIJD geldig, dit houdt in dat je bij verlenging van je abonnement dezelfde korting behoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 23:08
Friends&Family in de gaten houden... of andere webwinkels, want Vodafone zelf is 3 x niks met hun verlengingsaanbiedingen.

@Thombias: zoiets? https://directsales.vodaf...oice&manufacturer=Samsung

[ Voor 26% gewijzigd door ivo-nl op 14-09-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:06

Niku

Alagaesii

Geen matches
Klopt het dat als je twee jaar gelden een F&F code hebt gebruikt, je nu geen gebruik kunt maken van huidige F&F aanbiedingen? Vreemd eigenlijk, want je bent en blijft toch een 'Friend' van VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
Op dit moment lijkt het goedkoper om via Typhone voor een Red abonnement te gaan, tenminste in combinatie met een iPhone 6. Abonnementsprijs ligt rond de simonly prijs en je krijgt dan nog korting op het toestel. Zelfs goedkoper dan met een Friends & Family code.

Twijfel, twijfel, twijfel... :)

• Thombias
  • Niet online
Tackleberry schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:06:
Op dit moment lijkt het goedkoper om via Typhone voor een Red abonnement te gaan, tenminste in combinatie met een iPhone 6. Abonnementsprijs ligt rond de simonly prijs en je krijgt dan nog korting op het toestel. Zelfs goedkoper dan met een Friends & Family code.

Het lijkt erop dat de Friends & Family geen meer waarde meer heeft in vergelijk met een aantal jaren terug.

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45
Tackleberry schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:06:

Het is goedkoper per maand omdat het om smartphone A abo gaat ipv B wat vodafone standaard op hun site bied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 23:08
neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:45:
Ik dacht zelf 2GB genoeg aan te hebben. Als ik de beschikbare sim-only abonnementen vergelijk, kom ik op Voadfone Red (75 Mb/s) uit voor 33 euro (verlengen) voor 1 jaar. Maar als ik bij T-Mobile kijk, kan dit sim-only voor 22,50 (300 min / 2gb). Staat bij vermeld 'tot 100 Mb/s'.
Scheelt niet veel, maar via Friends&Family betaal €31/mnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb in 2012 een Friends & Family abonnement genomen bij Vodafone met die extra 10G. Ik betaal 18,90 per maand ofzo. Nu is mijn abonnement afgelopen, maar ik heb niet verlengd of iets anders genomen. Zat gister op de chat met Vodafone en zij vertelde dat mijn abonnement nog wel eventjes doorliep maar ze wist niet voor hoe lang? Dat is toch ook vreemd...
net even zitten zoeken op hun eigen site en daar lees ik iets over dat ze bepaalde abonnementen kunnen uitfaseren? Zolang je niet verlengd of je niet wordt uitgefaseerd hoop ik maar dat mijn 10G gewoon blijft zoals het is.. Ik kan helaas ook geen voorwaarden meer vinden van destijds.
ik heb zo'n bel+sms+web altijd 35 abonnement sim only.

iemand ervaring met uitfasering of opheffing van die 10G extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:28:
Ook ik heb in 2012 een Friends & Family abonnement genomen bij Vodafone met die extra 10G. Ik betaal 18,90 per maand ofzo. Nu is mijn abonnement afgelopen, maar ik heb niet verlengd of iets anders genomen. Zat gister op de chat met Vodafone en zij vertelde dat mijn abonnement nog wel eventjes doorliep maar ze wist niet voor hoe lang? Dat is toch ook vreemd...
net even zitten zoeken op hun eigen site en daar lees ik iets over dat ze bepaalde abonnementen kunnen uitfaseren? Zolang je niet verlengd of je niet wordt uitgefaseerd hoop ik maar dat mijn 10G gewoon blijft zoals het is.. Ik kan helaas ook geen voorwaarden meer vinden van destijds.
ik heb zo'n bel+sms+web altijd 35 abonnement sim only.

iemand ervaring met uitfasering of opheffing van die 10G extra?
Ik heb hetzelfde abonnement als jou, alleen heb ik er ook de 4G blox bijgenomen voor 2,50 per maand, dus ik betaal nu 21.40 per maand. Hier kan je wel de tarieven en voorwaarden van destijds terugvinden, maar de Friends & Family voorwaarden zijn eigenlijk niet terug te vinden. Oktober 2012 had ik er onderstaand over de voorwaarden te zeggen:
Chris.nl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:55:
Ok, ik had beloofd dat ik mijn voorwaarden e.d. zou navragen wanneer ik weer kan inloggen op MyVodafone.

Zojuist gebeld met de klantenservice en gevraagd welk abonnement ik nu heb, wat mijn voorwaarden en kosten zijn en wat er met de voorwaarden en kosten gebeurd over 2 jaar.

Ik kreeg uitgelegd dat ik zou kunnen zeggen dat ik een overeenkomst ben aangegaan tot 2031.
Over 2 jaar kan ik die overeenkomst beëindigen.

Mijn voorwaarden tot 2031:
  • 225 minuten
  • onbeperkt sms
  • onbeperkt bellen met vodafone klanten
  • 10GB internet per maand
Mijn kosten per maand tot 2031 zijn:
  • 18 euro 90 cent (incl btw)
De beste man van de klantenservice was blij voor me, maar waarschuwde me wel. Let op!
Dit komt omdat ik mijn abbonement heb afgesloten op het moment dat die voorwaarden geldig waren.
Als ik mijn abbonement aanpas (dus verhoog of verlaag binnen of na 2 jaar) dan ga ik akkoord met de voorwaarden die op dat moment geldig zijn.
Met andere woorden: Niets meer aan doen als ik tot 2031 tevreden ben met wat ik heb :)
Ik neem nog altijd aan dat ik mijn abonnement stilzwijgend kan laten doorlopen tot 2031 of totdat Vodafone besluit het abonnement niet meer te ondersteunen. Begin 2014 was Vodafone gestopt de Fair Use Policy-abonnementen te ondersteunen omdat ze zouden zijn overgestapt naar een nieuw systeem. In dit nieuwe systeem waren de 10GB abonnementen dus nog wel meegenomen.

Hopen dat ze geen excuus vinden om de 10GB abonnementen te stoppen voordat er een mooi alternatief beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 17:42
Ik heb twee jaar geleden een Vodafone Friends and Family abonnement afgesloten met 200 minuten,onbeperkt sms en 10GB (+1GB). Ik denk dat ik de komende maanden me ga oriënteren ( = afwachten op nieuwe telefoons). Ik betaal nu 41,25 .Kan ik dit omzetten naar een maandelijkse opzegbare sim only met dezelfde bundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:32
Yash100 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:44:
Ik heb twee jaar geleden een Vodafone Friends and Family abonnement afgesloten met 200 minuten,onbeperkt sms en 10GB (+1GB). Ik denk dat ik de komende maanden me ga oriënteren ( = afwachten op nieuwe telefoons). Ik betaal nu 41,25 .Kan ik dit omzetten naar een maandelijkse opzegbare sim only met dezelfde bundels?
Nee, dat kan helaas niet. Toestelbijdrage blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Hmm. Werd net gebeld door vodafone om mijn abonnement te verlengen.

Ze konden weinig voor me betekenen, 2 jarig contract voor 38 euro per maand voor onbepert+onbeperkt+6gb internet.

Zit de afgelopen tijd al rond te kijken. Via friends/family aktie kun je het zelfde abonnement voor €36 per maand krijgen.
Sterker nog, je kunt ook een iphone 6 (16gb) erbij krijgen voor 494 euro.

Dat lijkt me dan eigenlijk nog de beste deal. 36 per maand, 494 uitgeven en die iphone voor 600-620 verkopen.

Hij gaf aan dat er binnenkort (kon niet zeggen wanneer) wel nieuwe abonnementen aan komen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Die €2 korting krijg je alleen via friends and family akties, niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
cypher21 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:00:
Die €2 korting krijg je alleen via friends and family akties, niet standaard.
Dat zeiden ze bij mij dus wel dat dit voor bestaande klanten was die verlengen... Nja ik geloof er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:25
ivo-nl schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:35:
Vanaf volgende week wel leuke aanbieding met F&F i.c.m. iPhone 6 (scheelt een kleine 100 euro op toestel):http://inbetween.tripolis...kfE*nLTjdldpdynXAJ8K5lQWh

Code's heb ik nog wel, PM.
Dat is inderdaad een mooie aanbieding. Hier zit ik al een tijdje op te wachten, maar dan eigenlijk voor de 64gb iPhone 6. Heb al jaren een 32gb iPhone in gebruik vanwege mijn muziekcollectie en wil er niet op achteruit gaan.

Weet jij of deze actie (4 dagen lang €120 extra korting) ook geldt voor de 64gb variant?
Een Friends en Family Code heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
DonJunior schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:06:
[...]

Nu wil ik mijn Sim Only verlengen.. werkt dat ook met een dergelijke actie?
Ik zie dat je via deze pagina 12 euro per maand betaald voor hetzelfde abbo waar ik nu 16 pm voor betaal. (Smart 500 Sim-Only)
Mijn abbo is al even afgelopen maar ik betaal nog steeds 16 p/m. Als ik nu hetzelfde abbo zou nemen betaal ik 16 p/m maar na de looptijd betaal ik dan 22 euro. Vandaar dat ik het lekker door laat lopen. Maar goed nu zie ik dus staan dat dit abbo je 12 p/m kan krijgen en dat deze prijs na de looptijd ook doorloopt.
Je kunt daar verlengen, echter heb je wel een code voor friends & family nodig
Is idd goedkoper dan dat je nu hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46

JB

Cédric roelt!

ivo-nl schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:35:
Vanaf volgende week wel leuke aanbieding met F&F i.c.m. iPhone 6 (scheelt een kleine 100 euro op toestel):http://inbetween.tripolis...kfE*nLTjdldpdynXAJ8K5lQWh

Code's heb ik nog wel, PM.
Hoe moet ik dat zien dan? Ik wil 1 jaar verlengen, geldt de korting dan ook en waar zie ik dat terug?

Als ik op studentmobiel kijk, kom ik op 1 jaar RED = 32 euro in de maand + 579 euro

Als ik op friends en fam kijk, kom ik op 1 jaar RED = 30 euro in de maand + 554 euro

Verschil een kleine 50 euro.

Zie dat de actie verlengd is t/m 25 jan... Ik kan verlegen vanaf 26 januari :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:08
Heb nogsteeds een SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 29,50 euro abbo, waar ik € 15,94 per maand voor betaal, ism friends and family abbo, waar ik ooit via dit forum een code voor gehad heb. wordt gewoon ieder jaar stilzwijgend verlengd, dit is 75 bel min + 11Gb databundel.
Goedkoper kan niet volgens mij. wil er nu 4G van maken wat € 2,50 extra per maand kost.

[ Voor 8% gewijzigd door dirk38 op 08-03-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
dirk38 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:25:
Heb nogsteeds een SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 29,50 euro abbo, waar ik € 15,94 per maand voor betaal, ism friends and family abbo, waar ik ooit via dit forum een code voor gehad heb. wordt gewoon ieder jaar stilzwijgend verlengd, dit is 75 bel min + 11Gb databundel.
Goedkoper kan niet volgens mij. wil er nu 4G van maken wat € 2,50 extra per maand kost.
Nee, goedkoper kan op dit moment inderdaad niet. Je kan de 4G blox niet meer uitschakelen, maar daar krijg je vast geen spijt van (als je telefoon 4G ondersteund). Je weet dat je met jou abonnement ook onbeperkt met andere vodafone klanten kan bellen hé? Die belminuten gaan niet van je 75 minuten per maand af.
Ik heb destijds 250 belminuten gekozen en betaal icl blox nu 21,41 per maand.

[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 08-03-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je nou eens [Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family bezoekt. Echter, als moderator van dat forumdeel kan ik je nu al zeggen dat dergelijke verzoekjes niet worden toegestaan, maar als je het topic doorleest kun je uivinden hoe je dit zelf kunt regelen. Meer eigen inzet is een vereiste.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
AnthonyR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:40:
Zaterdag verlengd via F&F. Iemand enig idee hoelang ze er over doen om dat te verwerken? Geen bevestigingsmail gezien nog.
Gisteren mijn moeder geholpen met een verlenging via friends and family.
Zij kreeg na de bestelling gelijk een bevestigingsmail.

Er lijkt dus iets fout te zijn gegaan bij jouw bestelling.
ff contact opnemen met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
AnthonyR schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:28:
Afgelopen woensdag na bellen eindelijk een bevestiging gekregen. Nu vrijdag en nog geen nieuwe telefoon. Wel opmerkelijk dat het om een normale verlenging gaat en je dan zo lang moet wachten. Dat doen de belsimpels e.d. toch een stuk vlotter. Telefoon is gewoon op voorraad.
Megapaul schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:04:
[...]Gisteren mijn moeder geholpen met een verlenging via friends and family.
Zij kreeg na de bestelling gelijk een bevestigingsmail.

Er lijkt dus iets fout te zijn gegaan bij jouw bestelling.
ff contact opnemen met vodafone.
Dinsdag 10 maart verlenging gedaan via friends and family.
Gelijk bevestigingsmail gehad.
Donderdag 12 maart in de middag een bevestigingsmail met ordernummer gehad, donderdagavond verzendbevestiging. Vandaag is het toestel geleverd.

Me moeder wilde het toestel nog niet gebruiken want het beschermhoesje was nog niet binnen 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:24:
Zojuist Vodafone loyalty gebeld, na 45 minuten in de wacht werd mij RED essential SO (1 jr, 300 min/1+1GB) aangeboden voor €24 pm. Via F&F is hetzelfde abo €22 pm. Advies was om het via F&F te bestellen. Ik neig steeds meer naar een overstap naar KPN, blijkbaar geeft Vodafone weinig om trouwe klanten die al jaren klant zijn.
Bij KPN/Hi is dat niet veel anders hoor. Ik heb nu een SIM only en ben erg tevreden over mijn huidige toestel. Ik wil graag weer een 1-jarige SIM only verlenging, maar ze bleven me maar naar een nieuw 2 jarig abonnement praten met 4G toestel. Ik heb nu ook al een 4G toestel, krijg meer korting en wil niet 2 jaar vast zitten. Daarna heb ik de vrouw aan de lijn vriendelijk bedankt en verzocht mij niet meer te bellen, elke maand bellen ze weer namelijk met hetzelfde aanbod wat ik telkens af sla. Ze begrijpen dat niet, want het is echt een topaanbieding 8)7

Vodafone heeft voor mij op dit moment betere deals dan Hi/KPN. Friends&Family vergeleken met Hi/KPN zelf (PDAshop is wel goedkoper overigens)

KPN Vooral Internet Standaard - 150 minuten of sms'jes - 1 GB mobiel internet - 1-jarig contract
Samsung Galaxy S6 32GB Zwart € 519,00
Per maand € 47,50

Vodafone Red Essential - 300 minuten of sms'jes - 2 GB mobiel internet - 1 jarig contract
Samsung Galaxy S6 Flat 32 GB [zwart]€ 554,99
Per maand € 25,-

Totale kosten? 859 bij Vodafone versus 1093 bij KPN. En dan krijg ik bij Vodafone 2x zoveel minuten en 2x zoveel data. Dus topaanbiedingen bij KPN? Het is dat ik een schijthekel heb aan al die Vodafone reclames over 4G en dat hun netwerk 4G technisch minder is, maar ik begin het langzaamaan toch wel te overwegen. De S6 verkoop ik direct weer, waardoor ik voor nog geen 2 tientjes per maand een 4G abonnement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat je een Red abonnement dat je via Friends & Family hebt aangevraagd, tussentijds kunt verhogen naar een Red Super abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:36:
Weet iemand of dat je een Red abonnement dat je via Friends & Family hebt aangevraagd, tussentijds kunt verhogen naar een Red Super abonnement?
Bel 1201 en vraag het ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouja15
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 00:45
Ik heb via friends and family een aanbieding gekregen voor lg g4 i.c.m. een red abbo ( onb.bellen en 2+1 GB 2 jaar ). Dit betekent dat ik €15 bijbetaal voor het toestel. Vinden jullie dit een goede aanbieding? Ik betaal op dit moment € 33 euro voor sim only red met 2 GB en onb. bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
EWK schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:16:
[...]

Proberen kan altijd toch? Laat je het weten of er wat uit kwam?
Heb gebeld en krijg de aansluitkosten vergoed. Scheelt toch weer €30 voor een nieuwe klant. Maar kwam iets anderS tegen: Heb gekozen voor de blauwe variant via friends&family. Ook geen aansluitkosten en scheelt 4€ p maand. Altijd mooi meegenomen als je heb abo toch al wilde.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:36:
Ja dit kan, stap hoger kan altijd. Is dan wel een migratie binnen je contracts duur. Wat het met je korting doet ligt aan je abbo en promoties die zijn afgesloten. Als je dat wilt weten kun je even bellen. Een horizontale migratie mag ook naar een nieuwe vorm van een abbo alleen kost je dat eenmalig 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouja15
  • Laatst online: 05-09 00:45
Vodafone is echt flut. Ik heb weleens last gehad van spookfacturen en een slechte klantenservice maar dit is toch echt de druppel. Heb via friends en family mijn abbo verlengd. Ik kreeg netjes een bevestig dat de bestelling was geplaatst. Maar 5 dagen later..geen ordernummer is geen bestelling en is dus niet zichtbaar bij die klungels. Je wordt gewoon als trouwe klant in de kou gelaten..die actie liep namelijk tot en met zondag. Ik snap echt wel waarom men overstapt naar t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
bouja15 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:35:
Vodafone is echt flut. Ik heb weleens last gehad van spookfacturen en een slechte klantenservice maar dit is toch echt de druppel. Heb via friends en family mijn abbo verlengd. Ik kreeg netjes een bevestig dat de bestelling was geplaatst. Maar 5 dagen later..geen ordernummer is geen bestelling en is dus niet zichtbaar bij die klungels. Je wordt gewoon als trouwe klant in de kou gelaten..die actie liep namelijk tot en met zondag. Ik snap echt wel waarom men overstapt naar t-mobile.
Elk netwerk heeft z'n gebrek. Je hoort vaak dat het betreft acties bij Vodafone verkeerd gaat, maar over T-mobile hoor je vaak netwerkissues. Het is maar waar je prioriteit ligt.

Stuur gewoon een tweet naar Vodafone Webcare met een screenshot van de bevestiging. Dan komt het vast goed. Die hebben ook geen zin in negatieve reclame. Bovendien heb je het toch zwart-op-wit.

Maar dit had je zelf ook kunnen verzinnen en is een beetje bashen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Geen matches
Vandaag de bevestiging gekregen dat mijn Friend or Foe abo is verwerkt. Sim only had ik en dat is het gebleven. Keurig in 3 werkdagen geregeld. Had vanmorgen ineens geen verbinding meer, reboot van de foon gaf keurig LTE ipv 3G.

Enkel klopt My Vodafone nog niet echt. Even nog aankijken en anders maar contact zoeken. Staat nog Scherp L bij telefonie en data 500 MB. Daarbij 468 MB extra (is 500 maar gecorrigeerd voor 2 dagen geen abo klopt dat wel). Het hoort smart 500 te zijn (+500). Blox kan ik nog niet instellen, dataverbruik bescherming (o.i.d.) ook nog niet. Dus we zijn al een heel eind maar nog net niet helemaal. :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ben paar dagen geleden benaderd door de verkoop/verleng team van vodafone. Denk omdat mijn abbo over twee maanden verloop. Ze deden mij een aanbod aan van 35 eu p maand voor een Red Super 6+1gb 1-jarig sim-only. Toen ik ze vertelde dat ik via friends and family de zelfde sim-only kon krijgen voor 33,- deden ze mij deze aanbod: Nog steeds 35,- eu p maand voor een Red Super maarr met een gratis Vodafone Prime 6 en nu al de nieuwe maandelijkse contract prijs. Ik betaal dus nu al 35,- terwijl ik eigenlijk nog twee maanden aan de oude abbo vast zit(red super 65.- p maand). Ga de Prime 6 verkopen voor 100 eu ofzo en dan ben ik best tevreden.

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Geen matches
FlipFlink schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:57:
Ben paar dagen geleden benaderd door de verkoop/verleng team van vodafone. Denk omdat mijn abbo over twee maanden verloop. Ze deden mij een aanbod aan van 35 eu p maand voor een Red Super 6+1gb 1-jarig sim-only.
Toen ik ze vertelde dat ik via friend and family de zelfde sim-only kon krijgen voor 33,-
Bij F&F is het €34 p/maand bij 1 jaar; het is €33 p/maand bij 2 jaar. ;)
Toch geinig. Mij boden ze voor €33 p/maand aan toen ik retentie belde.

De 7GB data en mogelijk 2 extra data-simkaarten is erg aantrekkelijk; maar als het abonnement van m'n broer ingaat kan ik bij KPN voor €25 p/maand 200 min/sms en 5GB data krijgen.
Die onbeperkte belminuten/sms van VF heb ik totaal niet nodig, 5GB is ook voldoende dus mij ziet VF waarschijnlijk niet terug.
Jammer van de extra data-simkaarten die ik misloop maar dit scheelt mooi €8 p/maand.

Ik ga ook daar voor 1 jaar maar als ik de 2 jarige abonnementen zou vergelijken scheelt KPN €13 p/maand t.o.v. VF F&F.

Zou als het abonnement van m'n broer ingaat bij KPN nog even VF kunnen bellen of ze mij wat kunnen bieden (nu ik kan dit van KPN kan aangeven) maar dan zullen ze het wel gooien op het verschillen tussen de min/sms/data/simkaarten i.p.v. prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Ik heb zojuist mijn contract verlengd via de volgende manier:

Ik heb 1201 (of 0800-0094) gebeld. Daar aangegeven dat ik m'n contract wou stopzetten, met als reden dat ik het te duur vond. Daarin vroeg hij of hij een goedkoper abonnement mocht aanbieden. Hij stelde toen voor een Red Essential Sim Only (waarschijnlijk voor 2 jaar) voor € 23,- voor. Ik zei dat ik € 21,- al een soortgelijk contract gezien heb (friends and family). Toen is ie even wezen praten met zijn leidinggevende en kwam met de volgende aanbiedingen:

Red Essential Sim Only (1 jaar: € 20,-. 2 jaar € 19,-)
Red Sim Only (1 jaar: € 25,-. 2 jaar € 24,-)
Red Super Sim Only (1 jaar: € 28,-. 2 jaar € 27,-) (bron: KappuhH in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic")

friends and family: https://directsales.vodaf...ndsfamily/orderform/11382

Kortom hierbij een kleine handleiding, wil je een goedkoop Vodafone abonnement, mits je al klant bent en je geen zin hebt om je simkaart te wijzigen.

edit: Waarschijnlijk leest Vodafone ook mee en ik moet ze nog even complimenteren, de beste man stond me namelijk heel erg aardig te woord :). (ben dan ook een tevreden Vodafone klant op een paar details na).

edit2: Bij Vodafone zijn ze "per ongeluk" vergeten om de extra korting door te voeren en mocht ik er vervolgens weer zelf achteraan. Dus let even goed op of je de korting ook echt krijgt :(.

[ Voor 23% gewijzigd door kami124 op 26-11-2015 18:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Op de Friends and Family site wordt wel een eindejaarsactie aangekondigd van 28 t/m 31 dec. Hopelijk heeft dat er iets mee te maken?

Als ze voor 10 euro pm 7gb en onbeperkt bel&sms gaan aanbieden, plus dat de prijs na 2 jaar hetzelfde blijft (zoals gewoonlijk op de f&f site). Dan stap ik over vanaf mijn f&f abonnement uit 2012 met 11gb en 225min & onbeperkt sms voor 21,40 pm (incl 4G blox)

Alvast een beetje hoopvol vooruitlopend op de zaken; hier kan je je eigen f&f actiecode aanmaken. Gewoon 2x je eigen mailadres invullen en KSU als bedrijfsactiecode gebruiken. Let op, kans bestaat dat de mail met actiecode in je spambox terrecht komt.

[ Voor 26% gewijzigd door Chris.nl op 23-12-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 19:08
Xtr3me4me schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:18:
Ik ben op zoek naar een vernieuwing van mijn oude abonnement. Alleen ik google mezelf suf maar kom alleen vage sites tegen.

Ik zoek een nieuwe Vodafone abonnement met een samsung Galaxy S6 inclusief Samsung Gear VR deal.
Iemand tips die me een goede site kan aanbevelen? Op de vodafone site zelf vind ik helemaal niks erover.
Vodafone Friends en Familiy?

Er zijn hier mensen van Vodafone actief op het forum die je zo'n code kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:51

Patrick89

PSN : Gamesource

Jordyz schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Vodafone Friends en Familiy?

Er zijn hier mensen van Vodafone actief op het forum die je zo'n code kunnen geven?
Stuur maar even een DM met je e-mail waarmee je wilt bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Patrick89 op 15-02-2016 12:39 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 19:08
Patrick89 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Ik heb de mijne vorige maand aangevraagd, toch bedankt! :-)

Ik wou tegen hem zeggen dat je vaak wel een aanbieding kan krijgen met Friends en Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat staat voor friends&family. Dit topic staat er vol mee en via deze search kom je er meer over te weten:
Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic

[ Voor 7% gewijzigd door EWK op 17-02-2016 10:49 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Laatst online: 10-09 06:55
Patrick89 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Het is zeker niet de bedoeling je friends&family codes te kust en te keur uit te delen. Dat zou je wel moeten weten ;)

[ Voor 0% gewijzigd door MartijnAbel op 23-02-2016 10:48 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vergelijkbare ervaring. Heb 23 februari een S7 besteld via de Vodafone Friends & Familiy pagina en netjes een bevestigingsmail ontvangen. Werd vandaag door een Vodafone medewerker gebeld i.v.m. een vraag die ik via de mail gesteld had. Tijdens het gesprek bleek dat mijn bestelling geannuleerd was vanwege een 'technical error'. Had hier geen melding van ontvangen en was dus nog in de veronderstelling dat ik rond 11 maart een S7 geleverd zou krijgen. Had deze medewerker mij niet gebeld vanwege mijn vraag (die overigens niets met de bestelling te maken had) dan was ik hier veel later achter gekomen.

Ik zou iedereen dus adviseren om altijd even te bellen met Vodafone om de bestelling te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Azrael schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:50:
[...]

Alleen het rare is (wat ik hierboven ook al schreef) is dat precies hetzelfde (2-jarige) sim-only abonnement even duur als als het abonnement inclusief die 5 euro toestelbijdrage. Hetzelfde 1-jarige sim-only abonnement is zelfs een euro per maand duurder. (Vodafone Red, met of zonder toestel 27 euro per maand voor 2 jaar)

Dus tenzij je met verlengen extra korting (loyalty ofzo) op dat sim-only abo kunt krijgen of elders een goedkoper abo kunt afsluiten is het echt 60/ 72 euro goedkoper.

Zelf ook problemen met nummerbehoud, de Vodafone F&F-site accepteert mijn simkaartnummer van hollandsnieuwe niet, terwijl het nummer gewoon klopt. Ik ga morgen even bellen met de nummerbehoudafdeling van Vodafone.
Hallo Azrael, ik heb denk ik exact hetzelfde probleem als jou.
Ik had gisteravond een Vodafone Friends & Family bestelling geplaatst, keurig aangegeven dat mijn huidige provider Simyo - KPN is, staat er op de "bedankt voor uw bestelling pagina" onder het kopje nummerbehoud achter "netwerkprovider" helemaal niks en krijg ik in de bevestigingsmail die ik deze ochtend kreeg dat mijn netwerkprovider Tele 2 / Bliep 8)7 is... (mijn simkaartnummer stond wel juist weergegeven)

Ik gelijk gebeld met het contactnummer van F&F 0800-6677880, krijg ik een dame aan de lijn die aan geeft dat het geen probleem is, dat ze het gelijk gaat aanpassen. Uurtje later een gemiste oproep (omdat ik aan het werk ben) en een sms dat de order geannuleerd is ivm foutieve nummerbehoudgegevens |:(

En bedankt Vodafone, na het telefoontje met de F&F medewerker dat alles gewoon goed zou komen, heb ik op basis van dat ordernummer/orderbevestiging bij Samsung de Gear VR aangevraagd :| Iemand een idee of die Gear VR nu als nog wordt uitgeleverd of dat Samsung bij een crosscheck bij Vodafone zegt, die gaan we niet uitleveren want de order is gecanceld? (Ik vrees zelf het laatste)

Enfin, direct na het lezen van de SMS wederom gebeld met F&F uiteindelijk een tel gesprek van een uur geworden, diverse medewerkers van F&F, gesproken maar ze vonden het allemaal raar dat de order op deze manier geannuleerd was, maar niemand kon iets voor me betekenen. (helaas ook een aantal medewerkers gesproken die totaal niet bereidwillig waren om te helpen, die zo snel mogelijk van mij af wilde) Het huidige ordernummer wat inmiddels was geannuleerd kon niet meer in ere worden hersteld.

Ik heb uiteindelijk maar een nieuwe order geplaatst, waarbij er wederom op de "bedankt voor uw bestelling pagina" onder het kopje nummerbehoud achter "netwerkprovider" helemaal niks staat.
Een bevestigingsmail met ordernummer heb ik nog niet gehad, maar ik vrees met grote vrees dat daar weer geen Simyo - KPN op zal staan.

Weer gebeld met F&F en mijn vermoeden van een fout op de site besproken, maar uiteindelijk kon hij niks voor me doen, moet eerst afwachten op de orderbevestigingsmail, maar ondertussen zie ik het al gebeuren dat die Gear VR door m'n neus wordt geboord

Azrael, heb jij een rechtstreekse ingang (tel nr?) bij de Vodafone nummerbehoud afdeling zodat ik hen nog kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
De Friends & Family site is inmiddels ook geupdate, daar zijn ook de prijzen aardig gestegen zo te zien. Jammer, Vodafone had een goede prijs ten opzichte van KPN maar dat gaat langzaamaan toch de verkeerde kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
J0YR1D3R schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:46:
De Friends & Family site is inmiddels ook geupdate, daar zijn ook de prijzen aardig gestegen zo te zien. Jammer, Vodafone had een goede prijs ten opzichte van KPN maar dat gaat langzaamaan toch de verkeerde kant op.
Dat was mij inderdaad ook opgevallen. Had gehoopt dat Friends&Family misschien nog goede aanbiedingen zou krijgen, maar dat lijkt er helaas niet op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
De prijzen op de Friends and Family website sim only zijn om te lachen. Tele2 is veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Oplichters zijn het! Friends and Family pfff!
Heb de screenshots van gisteren nog om het te bewijzen.

Toen stond er voor de Samsung S7 32GB met Red 43 euro en 0 betalen voor toestel op de frontpage
Nu staat er 43 en 96 betalen

Gisteren namelijk bestelling gedaan en stond er Vodafone Red Samsung S7 32GB en dan 3 euro toestel betaling en eenmalig 288 wat neerkomt op 42 euro per maand.

De bevestiging kwam binnen:

Red 27 euro
3 keer 24=72 euro
Eenmalige betaling 408

Wat neerkomt op 47....

Vandaag 4 mensen gesproken en nee er was niks aan te doen. Zo staat het in het systeem....

Bewijs:

Oplichters
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ciRYK0QelqLUNzyKMOzx0ovS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/L0iVnZa6iI8h3hkTLCVdKfz2/thumb.jpg

En wat er binnenkwam:
Oplichters
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qAh8buKfGGpD2AOPHCDoEmLX/thumb.jpg

Het advies was om het pakket te weigeren aan de deur....... Was niks meer aan te doen

[ Voor 32% gewijzigd door wimpie007 op 26-04-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
wimpie007 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:51:
Oplichters zijn het! Friends and Family pfff!
Heb de screenshots van gisteren nog om het te bewijzen.

Toen stond er voor de Samsung S7 32GB met Red 43 euro en 0 betalen voor toestel op de frontpage
Nu staat er 43 en 96 betalen

Gisteren namelijk bestelling gedaan en stond er Vodafone Red Samsung S7 32GB en dan 3 euro toestel betaling en eenmalig 288 wat neerkomt op 42 euro per maand.

De bevestiging kwam binnen:

Red 27 euro
3 keer 24=72 euro
Eenmalige betaling 408

Wat neerkomt op 47....

Vandaag 4 mensen gesproken en nee er was niks aan te doen. Zo staat het in het systeem....

Bewijs:

Oplichters
[afbeelding][afbeelding]

En wat er binnenkwam:
Oplichters
[afbeelding]

Het advies was om het pakket te weigeren aan de deur....... Was niks meer aan te doen
Niet mee akkoord gaan. Ik heb precies dezelfde bestelling geplaatst en krijg een creditering van 120 euro.

Oh en je wilt niet weten hoe vaak ik de laatste maanden met Vodafone heb gebeld (niet alleen vanwege dit probleem).
Ik kreeg vandaag zelfs een bosje bloemen van ze voor het ongemak.. :')

Die gast van de helpdesk zei dat ik al bijna een vriend van 'm was, daar heb ik 'm maar even in gecorrigeerd. Hij deed wel z'n best trouwens, iets wat van de meeste Vodafone-belslaven niet gezegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 13:23

pinda powerrr

Slow down...

Afgelopen avond even naar een VF winkel geweest om een andere sim te vragen. Binnenkort een andere telefoon waar een nano sim in moet en heb nu nog een (oude) micro sim. Geen probleem en zonder kosten geruild.
Hij probeerde me gelijk het abbo te laten verlengen, maar toen ik zei dat ik dat wel via Friends & Family zou doen, kreeg ik al als antwoord: "dat heb je goed uitgezocht, zo goedkoop kan ik geen aanbieding doen".
Dus, alles smooth verlopen, ik lees wel eens andere verhalen...nu alleen nog even verlengen, maar ik ga er van uit dat dat makkelijk gaat, code heb ik al :P

Ondertussen nieuwe telefoon binnen! Nexus 6p :P
Simkaart gewisseld en vanaf dat moment geen internet meer :/ Kaart terug gezet in mijn oude telefoon en daar ook niets, kon wel bellen, maar geen 3, of 4G.
Tijdje aan de lijn gehangen met de klantenservice, nadat ik zelf uiteraard al meerdere dingen geprobeerd had. Ik denk bij toeval een zeer behulpzame medewerker getroffen, die zijn standaard verhaal afbrak, toen ik vertelde wat ik zelf al had geprobeerd. Hij is gaan zoeken in mijn gegevens en vond ergens een kleine verandering. Uitgelegd welke stappen ik moest nemen en opnieuw opstarten. In de tussentijd zou hij de aanpassingen maken in het netwerk. Nadat ik alles gedaan had en de telefoon opnieuw had opgestart, werkte het inderdaad weer. Twee minuten later werd ik gebeld door dezelfde medewerker, om te vragen of het goed gegaan was :) Top service dus!

[ Voor 43% gewijzigd door pinda powerrr op 01-05-2016 10:37 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 23:45
Momenteel zit ik bij KPN, maar Vodafone had voorheen een mooie friends&family deal met de Samsung s7 edge voor 47,- per maand met een red abonnement.

Nu lukt het via de reguliere chat niet om deze aanbieding alsnog te krijgen.
Zou de Loyality afdeling dit wel kunnen? Of is die alleen voor bestaande klanten bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Thoraxx schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:52:
Momenteel zit ik bij KPN, maar Vodafone had voorheen een mooie friends&family deal met de Samsung s7 edge voor 47,- per maand met een red abonnement.

Zou de Loyality afdeling dit wel kunnen? Of is die alleen voor bestaande klanten bedoeld?
loyalty is alleen voor bestaande klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Laatst online: 13:47
friends and family invite zo geregeld als je wil.
https://directsales.vodaf...mily/orderform/14486/6567

[ Voor 27% gewijzigd door saharoen op 09-05-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Thoraxx schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:52:

Afgelopen december had ik gepost hoe je zelf een friends&family code kan aanmaken, volgens mij werkt dat nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf gister nieuwe aanbiedingen op de Galaxy S6, Galaxy S7, iPhone 6, Huawei P9 en Smart Prime 7. Via Friends & Family:

- Galaxy S6 | Smart L | €32,- p/m
- Galaxy S7 | Smart M | €36,- p/m
- iPhone 6 | Smart L | €36,- p/m
- Huawei P9 | Smart L | €32,- p/m
- Smart Prime 7 | Start M | €15,50 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 15:50
Vraagje mbt verlengen bij Vodafone. Mijn vrouw heeft een friends en Family abo. De wil ze verlengen. Over 5 maanden verloopt haar huidige abo. Haar huidige telefoon is tijdens het snelle inpakken van de auto gevallen in het water. Frankrijk momenteel niet zo zonnig helaas.

Nu weer terug. Bellen met de klantenservice en die geven aan verlengen tussen de 4 en 6 maanden kan alleen telefonisch. En dan vervalt friends en family.

Bij friends en family is ze een stuk goedkoper uit. Alleen al met de aanschaf van de telefoon scheelt het 200 euro.

Is dit veranderd? Voorheen kon je ook friends en Family 6 maanden van te voren verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 15:50
Smart L. Samsung s6 32gb. Bij friends gedoe is deze nu 240 bij 2jarige abo.

Ikzelf heb een red abo en anderhalf jaar terug 6 maanden voor verloop kunnen verlengen. Dus kan het wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Pannekoek81 op 02-06-2016 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Pannekoek81 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:45:
Smart L. Samsung s6 32gb. Bij friends gedoe is deze nu 240 bij 2jarige abo.

Ikzelf heb een red abo en anderhalf jaar terug 6 maanden voor verloop kunnen verlengen. Dus kan het wel.
Ik zie geen verschil tussen toestelprijs toch, alleen qua maandkosten...

Friends & Family:
24x22 + 240 eenmalig = 768 of bijvoorbeeld 24x32 + 0 eenmalig = 768

Normale VF-website:
24x24 + 240 eenmalig = 840 of bijvoorbeeld 24x35 + 0 eenmalig = 840

Directsales / Friends & Family is inderdaad goedkoper, maar ik zie daar geen extra 200 korting op een toestel?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Volgens mij wel een aardige deal met de Vodafone Vluggertjes en Friends&Family korting:
iPhone 6 (16Gb) icm met Smart L (150min+5Gb) voor €36 per maand (€22+€14).

Via andere aanbieders is maandbedrag €3 meer en moet voor de iPhone eenmalig ook nog €286 worden bijgelegd. Daar naast blijft het maandbedrag na contractperiode voor onbepaalde tijd op €22 (bij andere aanbieders is dat €25 of €30).

Edit: nvm, vergeleek iPhone 6 (VF deal) met iPhone 6s bij andere aanbieder.... 8)7

Edit2: Verschil is iets kleiner, maar alsnog significant bij vergelijking met externe aanbieders, zie: pricewatch: Apple iPhone 6 16GB Grijs
Of zie ik nog iets over het hoofd? :?

[ Voor 33% gewijzigd door ralph075 op 04-06-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik ben op zoek naar een Friends & Family code, is er iemand die deze nog over heeft of aan kan maken? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MensionXL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:44:
Ik ben op zoek naar een Friends & Family code, is er iemand die deze nog over heeft of aan kan maken? :)
Als je nou gewoon de zoekfunctie bovenaan gebruikt, dan zie je dat er iets meer dan een maand geleden een bericht is geplaatst met een link naar een post in december in dit topic, waarin netjes wordt uitgelegd hoe je dit helemaal zelf kunt regelen...Deze methode zou nog werken, volgens het bericht een maand geleden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vorige week mijn abonnement toch maar via Vodafone verlengd, nooit klachten...
Via Friends & Family en een 'vluggertjes'-actie een prima deal kunnen scoren wat mij betreft.

Smart L (150 minuten / 5GB) data icm een Huawei P9 voor € 27 / maand + eenmalig € 120.
Toestel is inmiddels verkocht, waardoor ik maandlasten overhoud van een eurootje of € 15, deal.

Had altijd een RED-abbo met onbeperkt bellen, waar ik nog over twijfelde, maar dit moet genoeg zijn.
Daar had ik ook 2GB + 1GB aan data, nu 5GB, dus wat meer voip'en behoort tot de mogelijkheden.

Vanmiddag nog even kijken wat ik voor 'actie' kies: Netflix, Napster of TV Anywhere voor 3 maanden ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 2 3

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!