Ik zou er op staan dat je hierbij normaal wordt geholpen en niet op een dergelijke wijze als deze wordt "weggewuifd". Zeker Audi's (laten we eerlijk zijn, het is nou niet alsof je een Renault hebt gekocht) horen gewoon van goede kwaliteit te zijn en lang mee te gaan. Hiermee adverteert Audi ook ("Voorsprong door techniek" enzo). Ze kunnen zich hoe dan ook niet zo maar verschuilen achter de garantietermijn, getuige het feit dat je als consument recht hebt op een deugdelijk product. Dit laatste is op Europees niveau vastgelegd. Helaas is deze regelgeving dusdanig flauw (Wat is immers een "deugdelijk product"?) dat het altijd een welles-nietes discussie blijft tussen consument en fabrikant.
Ik zou proberen om een redelijk iemand aan de telefoon te krijgen. Aangetekende brieven, juridische stappen en al dat soort dingen kosten veel tijd, geld en energie. En dat zijn 3 elementen die schaars zijn, voor beide partijen.
Vette auto's, die A3's. Dat zou best mijn eerste auto kunnen worden
Ik zou proberen om een redelijk iemand aan de telefoon te krijgen. Aangetekende brieven, juridische stappen en al dat soort dingen kosten veel tijd, geld en energie. En dat zijn 3 elementen die schaars zijn, voor beide partijen.
Vette auto's, die A3's. Dat zou best mijn eerste auto kunnen worden