Azerty order status

Pagina: 1
Acties:
  • 2.751 views

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 23:39
Ik heb een tijd geleden alle onderdelen voor een nieuw systeem + montage gekocht bij Azerty. Nu staat de order status al bijna een week op "Wacht op verzamelen".

Ze hebben mij gister via de telefoon beloofd vanmorgen als eerste met mijn systeem te beginnen. Helaas staat nu de status nog steeds op wacht op verzamelen.

Voor ik weer ga bellen heb ik een vraag aan de mensen die mij zijn voor gegaan: Zit er tussen "wacht op verzamelen" en "klaar maken voor verzending" nog een een status tussen waaraan ik kan zien dat ze nu bezig zijn met het bouwen/testen van mijn systeem?

Als zo'n status bestaat bij Azerty zal ik opnieuw moeten bellen, maar is er geen speciale status voor dan zal ik nog even rustig af wachten, vandaar mijn vraag!

Verwijderd

Bel ze op om het te vragen :?

En... Natuurlijk wil je bij een nieuwe aanschaf je spullen snel hebben, maar om nou een topic op een forum te gaan openen terwijl je a) even geduld kan hebben of b) de winkel kan bellen omdat niemand hier verder je de status kan vetellen ...

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

@Outlandos: hoe lang wacht je al op je bestelling? Wist je dat bepaalde artikelen een langere levertijd zouden hebben?
Misschien wacht de assemblage op 1 artikel waarvan je een alternatief product ook goed vind dat wel op voorraad is. Als AZERTY traag is met mail o.i.d. dan idd even bellen, ook al heb je daar kennelijk wat schroom voor...

d:)b :henk d:)b

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zoals je kan lezen in SF Beleid is het Shopping Forum geen verlengde van de klantenservice van shops. Voor dit soort vragen kan je toch echt het beste bij de shop zelf terecht. Of zoals Floppus al aangeeft, gewoon even geduld hebben.

Om bovenstaande reden gaat dit topic dan ook op slot.

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 12-08-2010 14:31 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.