Toon posts:

zelf bouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan zelf een pc te bouwen.
ik heb het echter nog noooit gedaan maar denk wel dat dit mij gaat lukken.
Nou heb ik een paar vraagjes:

1. Welke onderdelen heb ik allemaal nodig?
2. In welke volgorde kun je ze het beste erinzetten?
3. Hebben jullie nog tips voor onderdelen, Ik heb helaas niet zo'n hoog budget ( max 250 ) en wil er wel de nieuwe games mee kunnen spelen dus er meot wel een redelijke videokaart inzitten ( niet van 100 euro ofz. maar 60 ofz. )

Mvg Koen

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat heb je zelf zoal gevonden?

Money for nothin' and your chicks for free

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Kijk eens hier:
HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?

Voor de rest vrees ik dat deze topic dicht gaat, omdat al je vragen al beantwoord zijn in de FAQ.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:16
met 250 euro bouw je niet zomaar een nieuw systeem wat de nieuwste games aankan.
misschien is het handiger als je een oude pc pakt en die upgrade?

Verwijderd

Topicstarter
oke
ik heb nu de volgende onderdelen zouden jullie even kunnen bekijken welke niet meer kunnen. En ik dus zou moeten veranderen.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:33
Bedoel je misschien niet je PC upgraden? zoja moet je de specificaties van je huidige pc eens geven.

tenzij je met de nieuwste games flash games bedoelt.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Laat je eens voorlichten in een winkel, GOT is hier de plek niet voor.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12 11:06
denk dat je maar even moet doorsparen en de zoek functie moet gebruiken want voor 250 euro heb je echt niet een nieuwe pc die alle nieuwe games kan spelen...denk dat je eerder rond 400 euro moet denken voor een beetje degelijk systeem.

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Met 250 euro, kom je bij zelfbouw en voor de nieuwste games...eigenlijk nergens. Wil jij een lekkere resolutie spelen en de nieuwste games. Zul je toch even moeten door sparen en kijken rond het budget a 1000 euro.

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12 10:22
Wat een toepasselijke naam, Ikwilditnie! Ik heb je andere topics ook bekeken en elke keer word je door een modje terecht gewezen, doe EERST zelf wat research voor dat je topics aan maakt. Verder is 250 euro een zeer laag budget misschien kan je eens een kijkje nemen in de V&A om te zien of daar wat tussen staat.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Timv37 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:33:
Wat een toepasselijke naam, Ikwilditnie! Ik heb je andere topics ook bekeken en elke keer word je door een modje terecht gewezen, doe EERST zelf wat research voor dat je topics aan maakt. Verder is 250 euro een zeer laag budget misschien kan je eens een kijkje nemen in de V&A om te zien of daar wat tussen staat.
Tim heeft gelijk. Laten we AUB eerst afwachten tot de TS zelf wat werk heeft verricht, en zich heeft verdiept in de FAQ's en algemeen GOT beleid. Tot die tijd kunnen we mischien het best niet meer reageren.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica