Toon posts:

Serials

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond mensen,

Kan iemand mij uitleggen hoe het bestaat dat je een serial voor BFBC2 voor 16 euro kan kopen via een serial site, en dat ie bij de downloads van EA bijkans 60 euro kost.
Waar zit nou dat verschil in, want ik kan t niet meer volgen!

Alvast bedankt!

Tim 8)7

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:10
kijk hier maar eens:
Legale gamekeys online kopen

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
Bij zo'n groot prijsverschil krijg je waarschijnlijk een nep serial. Wordt die site toevallig gehost vanuit oekiboekiland?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe betrouwbaar denk je dat die 'serial site' is? Hoe groot is de kans dat de serial die je krijgt het niet of maar kort doet omdat hij gestolen is?

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-01 22:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html Bedoel je?

Er zit geen verschil in, behalve dat sommigen zeggen dat de keys van G2play grijze import zijn.

Concurrentie heet dat ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Welkom op GoT Hittman :)

Zoals hierboven al is aangegeven is Legale gamekeys online kopen de plek waar je de benodigde info gaat vinden. Je vindt daar allerlei info over vergelijkbare sites en kunt daar gewoon ervaringen lezen. Om de reden dat je in dat andere topic je antwoorden kunt vinden doe ik deze op slot, maar laat dat je er niet van weerhouden om nogmaals vragen te stellen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.