Apple artikels

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

• mr_greenguy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-12-2025
Beste tweakers kan het misschien mogelijk worden om de comment sectie bij apple artikels uit te schakelen?Want het enige wat er in die artikels bij de comments staat is oftewel hoe geweldig apple wel niet is of hoe ongeloofelijk slecht ze wel niet zijn. Kortom 95% van die comments zijn van apple fanboys of van apple bashers en dat steekt me toch wel tegen. |:( |:(

greetz een geirriteerde tweaker :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dan lees je die comments toch niet? :?

In CSS is vast iets te bedenken dat als er apple in het artikel voor komt je de reacties niet wil zien.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Misschien dat je dit even moet lezen: Apple flamewars op de FP

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

mr_greenguy, goed dat je met deze klacht het forum hebt gevonden, maar de redactie kan je niet met het beleid omtrent reacties helpen. Het topic waar Ed_L naar wijst is de aangewezen plaats voor jouw klacht :) Ik zou dit topic ook naar TMF kunnen verplaatsen, maar daar is het dubbel met dat flamewar-topic, dus ik hang hier een slotje op. Mocht je een aanknopingspunt hebben dat ik over het hoofd heb gezien, stuur me dan even een berichtje :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.