Alternatief voor iTunes om iPad te syncen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Zijn er eigenlijk geen andere fatsoenlijke synch tools behalve iTunes? Want dat is me toch een baggerprogramma zeg. nu weet ik weer waarom ik nooit meer een iPod heb gekocht.

Heb geprobeerd om OSX te installeren op mijn pc maar dat werkt dus niet, en nu moet ik zeker een mac kopen om mijn iPad fatsoenlijk te kunnen gebruiken? *zucht*

Ja ik ben weer aan het zeiken ja, omdat ik (hoe naïef) gewoon had verwacht dat een iPad op een windows pc hetzelfde bood als icm een Mac... niet dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Nou iTunes for mac is dezelfde als for Windows, ik zie niet in waarom dit anders zou moeten werken. Hooguit dat het brakke Windows roet in het eten gooit, heb je iTunes al eens gedeinstalleerd en weer opnieuwe geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 15:17
Ik heb je vraag maar afgesplitst van [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5. Zoals ook in de topicwaarschuwing en het beleid staat moeten specifieke vragen en problemen in een apart topic. Dit heeft immers ook niet specifiek met de iPad te maken, maar met iTunes.

Ik ben wel benieuwd wat voor problemen je hebt met iTunes, die je niet verwacht met iTunes op de Mac. Het is natuurlijk onzin dat je een Mac zou moeten kopen om "fatsoenlijk" gebruik te kunnen maken van je iPad :F

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:12
Phusebox schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:21:
.....omdat ik (hoe naïef) gewoon had verwacht dat een iPad op een windows pc hetzelfde bood als icm een Mac... niet dus.
Geef dan even aan welke functionaliteit ik op mijn Mac wel heb in iTunes, die jij volgens jou niet hebt op je PC in iTunes? Voor zover ik weet zijn die er namelijk niet.

Kijk eens of aTunes iets voor je is.

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Hoewel ik vind dat TS het wel erg overtrokken stelt zijn er wel wat kleine verschillen volgens mij - iPhoto sync bijvoorbeeld is toch krachtiger dan het syncen van een stel folders aan de Windows kant - of kun je daar ook met een library werken?

That said, doe niet zo moeilijk. iPad hardware + iOS + iTunes is één produkt, daar wordt niet bepaald een geheim van gemaakt. iTunes werkt iets trager onder Windows, big deal: hoe vaak sync je dat ding nu werkelijk, hoeveel tijd kost je dat afgezet tegen de tijd die het zoeken en installeren van een alternatief je zou kosten?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:38
Kijk anders eens naar Gmail.
iTunes is toch wel een makkelijk programma, misschien bij iemand anders de kunst afkijken?

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zpottr schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:21:
Hoewel ik vind dat TS het wel erg overtrokken stelt zijn er wel wat kleine verschillen volgens mij - iPhoto sync bijvoorbeeld is toch krachtiger dan het syncen van een stel folders aan de Windows kant - of kun je daar ook met een library werken?

That said, doe niet zo moeilijk. iPad hardware + iOS + iTunes is één produkt, daar wordt niet bepaald een geheim van gemaakt. iTunes werkt iets trager onder Windows, big deal: hoe vaak sync je dat ding nu werkelijk, hoeveel tijd kost je dat afgezet tegen de tijd die het zoeken en installeren van een alternatief je zou kosten?
iPhoto is dan ook geen iTunes maar een apart software pakket dat hoort bij iLife. Voor de rest werkt iTunes gewoon met dezelfde functionaliteit als op de Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DivxLover schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:57:
Geef dan even aan welke functionaliteit ik op mijn Mac wel heb in iTunes, die jij volgens jou niet hebt op je PC in iTunes? Voor zover ik weet zijn die er namelijk niet.
Dat zegt de TS niet :) . Hij zegt dat iTunes een baggerprogramma is, en om eerlijk te zijn ben ik het volledig met hem eens. Ik heb het ook op mijn PC staan ivm met een iPod, maar zou ook liever wat anders gebruiken omdat iTunes voor mij totaal niet intuitief is en slecht opgezet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Itunes is idd niet erg best. Ik heb mijn ipod weleens onder Ubuntu gesyncht, ik denk dat ik dat ook maar eens met de ipad ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
gambieter schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:08:
[...]

Dat zegt de TS niet :) . Hij zegt dat iTunes een baggerprogramma is, en om eerlijk te zijn ben ik het volledig met hem eens. Ik heb het ook op mijn PC staan ivm met een iPod, maar zou ook liever wat anders gebruiken omdat iTunes voor mij totaal niet intuitief is en slecht opgezet.
Wat hij wel zegt is dat hij denkt als ie OS X installeert de problemen niet te hebben, en dat komt wat mij betreft volledig uit de lucht vallen.

Ik ben zelf overigens helemaal om na de aanschaf van de iPad, als eerste Apple product -- mijn volgende telefoon wordt een iPhone 4, wit als het even kan, en ik ben aan het sparen alvast voor een MBP 15" HiRes Mid-2011 tzt plus een SSD voor erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:44
Voor het overzetten van muziek onder windows is WinAMP erg goed. Tegen de tijd dat je met winamp alles hebt overgezet, is iTunes nog niet eens opgestart ;)
Zover ik weet werkt alleen muziek en video, contacten en andere zaken gaan je niet lukken met winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Ik vindt wel dat iTunes een stuk sneller en responsiever werkt op een mac dan op een pc. Misschien een beetje hetzelfde als Office 2008 for mac. Dat werkt naar mijn idee ook voor geen meter.

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Itunes werkt inderdaad sneller op een Mac dan op een PC. Ik heb beide. Ik verdenk Apple ervan om dit bovendien expres te doen. Ga maar eens naar Apple.com via Internet Explorer op een PC. Dat is baggertraag terwijl alle overige sites flitsen.

Ik heb hetzelfde probleem met iTune en het syncen naar mijn iPad, iPod en iPhone. Ik heb 120Gb aan muziek, al mijn foto's staan op het netwerk (ook meer dan 100GB). Ik heb een goede 200 films in DVD formaat op het netwerk staan.

Waarom kan ik niet gewoon albums selecteren die ik wil syncen, nu moet ik van 120Gb muziek afspeellijsten maken.

Daarna komt er nog bij dat ik 2 pc's heb, 3 laptops en de eerder genoemde iPad, iPod en iPhone. Dat loopt allemaal door elkaar met apps.

Het is dat ik geld verdien met (o.a.) mijn iPad om uitleg te geven aan gefortuneerde klanten, maar ik vindt het een duur apparaat waar je maar weinig mee kunt.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

jantje.vlaam schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:39:
Waarom kan ik niet gewoon albums selecteren die ik wil syncen, nu moet ik van 120Gb muziek afspeellijsten maken.
Zet het vinkje "Muziek en video's handmatig beheren" eens aan.
Pagina: 1